Nee.quote:Op zondag 29 december 2024 12:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was gister nog in de wereldstad van je ouders. Kom jij daar ook vandaan?
Ik zag dat ze koopzondag hebben tegenwoordig, een keer per maand. Kan me niet voorstellen dat dat een groot succes is.quote:
Ja de gamma was open vorige week. Leek nog wel druk ook.quote:Op zondag 29 december 2024 12:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zag dat ze koopzondag hebben tegenwoordig, een keer per maand. Kan me niet voorstellen dat dat een groot succes is.
Schijnt dat er wel meer winkels open willen op zondag, maar dan zijn ze bang dat ze geboycot wordenquote:Op zondag 29 december 2024 12:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja de gamma was open vorige week. Leek nog wel druk ook.
Hypocriete reliflikkers.quote:Op zondag 29 december 2024 12:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Schijnt dat er wel meer winkels open willen op zondag, maar dan zijn ze bang dat ze geboycot worden
O, als het nou mooi weer was, of een flinke storm.quote:Op zondag 29 december 2024 12:41 schreef Haags het volgende:
Opvallend veel mensen die even komen uitwaaien op het strand. Best druk.
Moe van alle drukte en kerstdinersquote:Op zondag 29 december 2024 12:41 schreef Haags het volgende:
Opvallend veel mensen die even komen uitwaaien op het strand. Best druk.
Wel rustig opbouwen en niet overbelastenquote:Op zondag 29 december 2024 12:51 schreef Nattekat het volgende:
Dat viel heel erg tegen
Het is echt weer even nodig dat ik meer in beweging kom, voordat ik voor lul sta tijdens de eerste zwemtraining.
quote:Op zondag 29 december 2024 12:51 schreef Nattekat het volgende:
Dat viel heel erg tegen
Het is echt weer even nodig dat ik meer in beweging kom, voordat ik voor lul sta tijdens de eerste zwemtraining.
Heb alleen cardio gedaan. Had al meteen door dat ik vandaag absoluut niet meer moet doen.quote:Op zondag 29 december 2024 12:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel rustig opbouwen en niet overbelasten
Zolang het droog is, is het strandquote:Op zondag 29 december 2024 12:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, als het nou mooi weer was, of een flinke storm.
Je bent een jonge vent toch?quote:Op zondag 29 december 2024 12:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb alleen cardio gedaan. Had al meteen door dat ik vandaag absoluut niet meer moet doen.
Speedo zit misschien verkeerd omquote:Op zondag 29 december 2024 13:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je bent een jonge vent toch?
Man man wat aanstellen
Ik heb een week geleefd als een echte KSC'er en word daarvoor afgestraftquote:Op zondag 29 december 2024 13:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Speedo zit misschien verkeerd om
Nee, je wordt gestraft omdat je het ware KSC bestaan probeert te ontsnappen. Rookie mistake. Join us. Joooooooin us.quote:Op zondag 29 december 2024 13:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb een week geleefd als een echte KSC'er en word daarvoor afgestraft
Vanaf nu weer even een normaal ritme vinden.
quote:Op zondag 29 december 2024 13:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee, je wordt gestraft omdat je het ware KSC bestaan probeert te ontsnappen. Rookie mistake. Join us. Joooooooin us.
Los is een echte KSC’er en die is topfit.quote:Op zondag 29 december 2024 13:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb een week geleefd als een echte KSC'er en word daarvoor afgestraft
Vanaf nu weer even een normaal ritme vinden.
Ik vind dat ook echt stinken sinds ik dat niet meer drink. Mijn moeder zei dat ook altijd als ik dat dronk in haar bij zijn en toen dacht ik altijd je stelt je een beetje aan maar nu begrijp ik het.quote:
Ik zie dat ik mijn stapjesdoel van 5 miljoen dit jaar al ruim heb gehaaldquote:Op zondag 29 december 2024 11:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
697 stapjes, even kijken waar we vanavond op uitkomen
Dat is echt insane. Ik wil volgend jaar voor 3 miljoen gaan.quote:Op zondag 29 december 2024 13:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zie dat ik mijn stapjesdoel van 5 miljoen dit jaar al ruim heb gehaald
Ik gun jou een miljard, Ome Fles.quote:Op zondag 29 december 2024 13:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is echt insane. Ik wil volgend jaar voor 3 miljoen gaan.
Dit is mijn 'slechtste' jaar sinds 2019quote:Op zondag 29 december 2024 13:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is echt insane. Ik wil volgend jaar voor 3 miljoen gaan.
Jaaajaaaquote:Op zondag 29 december 2024 13:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Los is een echte KSC’er en die is topfit.
Lief hoor kutjequote:Op zondag 29 december 2024 13:33 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik gun jou een miljard, Ome Fles.
dan ben je alleen maar bezig met lopen.quote:Op zondag 29 december 2024 13:33 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik gun jou een miljard, Ome Fles.
Sterker nog, dat kan helemaal niet. Dat is 30 stappen per seconde, zonder slapen of wat dan ook.quote:Op zondag 29 december 2024 13:40 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
dan ben je alleen maar bezig met lopen.
Doe eens je best gewoon !!quote:Op zondag 29 december 2024 13:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sterker nog, dat kan helemaal niet. Dat is 30 stappen per seconde, zonder slapen of wat dan ook.
Zeg dat maar tegen Feyenoordquote:Op zondag 29 december 2024 13:43 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Doe eens je best gewoon !!
wel origineelquote:Op zondag 29 december 2024 13:41 schreef CherryLips het volgende:
Werd daar nou iemand ten huwelijk gevraagd in het top 2000 café?
doe je aan six of four-packs?quote:Op zondag 29 december 2024 13:44 schreef Lospedrosa het volgende:
Vanochtend wel keihard getraind net als gisteren.
Wel na een fourpack Westmalle ja.quote:Op zondag 29 december 2024 13:45 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
doe je aan six of four-packs?
leeftijdquote:Op zondag 29 december 2024 13:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wel na een fourpack Westmalle ja.
Ben ook wel eens fitter geweest maar slecht is het niet
Aandachtsgeile mensen die hun huwelijksaanzoek doen op plekken waar ze niet het middelpunt van de belangstelling horen te zijn is inmiddels al wel een cliché te noemen.quote:
Ben je aan het knoeimiepen vandaagquote:Op zondag 29 december 2024 14:12 schreef Ama het volgende:
Badjas weer in de was. Als ik er nu weer binnen een half uur iets over heen gooi dan kap ik ermee.
Nee paar dagen geleden al. Ik had hem uitgewassen en toen deed ik hem de volgende ochtend aan en had ik er binnen een half uur ijskoffie over. Maar goed dit soort dingen gebeuren mij vaker.quote:Op zondag 29 december 2024 14:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben je aan het knoeimiepen vandaag
niet een of andere sjamaan een vloek uitgesproken over die badjas?quote:Op zondag 29 december 2024 14:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee paar dagen geleden al. Ik had hem uitgewassen en toen deed ik hem de volgende ochtend aan en had ik er binnen een half uur ijskoffie over. Maar goed dit soort dingen gebeuren mij vaker.
Gek genoeg heb ik daar bijna nooit last van als ik gewoon een trui draag ofzo.
Hmmquote:Op zondag 29 december 2024 14:18 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
niet een of andere sjamaan een vloek uitgesproken over die badjas?
O vreemd dan, dan maar niet te vaak een badjas aan doenquote:Op zondag 29 december 2024 14:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee paar dagen geleden al. Ik had hem uitgewassen en toen deed ik hem de volgende ochtend aan en had ik er binnen een half uur ijskoffie over. Maar goed dit soort dingen gebeuren mij vaker.
Gek genoeg heb ik daar bijna nooit last van als ik gewoon een trui draag ofzo.
Dat is geen optie.quote:Op zondag 29 december 2024 14:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O vreemd dan, dan maar niet te vaak een badjas aan doen
Afschuwelijkquote:Op zondag 29 december 2024 14:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:nattekat hoe was het sporten? Ik heb mijn klim sessie er weer opzitten![]()
Volgend jaar op naar een hoger niveau.
Lekker op dreef, zwabquote:Op zondag 29 december 2024 14:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Snap ik. Wat moet je anders in godsnaam aan in bad.
Ik zal het doorgeven.quote:Op zondag 29 december 2024 14:56 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
ik vind 2025 wel minder fraai klinken dan 2024.
Lekker op dreef, 4ebe.quote:Op zondag 29 december 2024 14:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nou goed, ik ging mn twee pakketjes ophalen
Dus die vent: ja dat ene pakket is een zwaar pakket huehuehue
Ik: ja er zit 25 voer in. (???)
Blijkbaar kreeg ik een error in mn hoofd waardoor ik ineens alle coherente spreek verloor.
Die man deed wel alsof hij het begreep, dus dat was fijn.
Het is bijna 15.00 uur zusquote:Op zondag 29 december 2024 14:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Even ontbijten dan maar![]()
Eieren met SPEK
ZWEITAUSENDFÜNFUNDZWANZIGquote:Op zondag 29 december 2024 14:56 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Ik stond wat later opquote:
ACHTUNGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGquote:
Zo kom je natuurlijk niet aan je stapjesquote:
Heerlijke taal als je af en toe je zin wenst te krijgen.quote:Op zondag 29 december 2024 15:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
ACHTUNGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG
Ik schreeuw dit vanaf de Panzermaus van US.
Dan noem je het twintig en een kwartquote:Op zondag 29 december 2024 14:56 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
quote:De Panzerkampfwagen VIII, bijgenaamd Maus, was een Duitse superzware tank uit de Tweede Wereldoorlog.
Ik zit nu op de 8.327quote:Op zondag 29 december 2024 15:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo kom je natuurlijk niet aan je stapjes
@Arcee approvesquote:Op zondag 29 december 2024 14:56 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Kan dat ook op werk? Is dat sociaal geaccepteerd? Ik twijfel nogquote:Op zondag 29 december 2024 15:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heerlijke taal als je af en toe je zin wenst te krijgen.
Twintig en een QWARQTquote:Op zondag 29 december 2024 15:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan noem je het twintig en een kwart
quote:Op zondag 29 december 2024 15:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zit nu op de 8.327
Het gaat de goede kant op
Ik kan dat wel op werk, word toch al voor nazi uitgemaaktquote:Op zondag 29 december 2024 15:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kan dat ook op werk? Is dat sociaal geaccepteerd? Ik twijfel nog
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Ik doe het al jaaaaaarenquote:Op zondag 29 december 2024 15:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kan dat ook op werk? Is dat sociaal geaccepteerd? Ik twijfel nog
quote:Op zondag 29 december 2024 15:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, vond dit al op het randje, maar blijkbaar mag hetquote:Op zondag 29 december 2024 15:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kan dat wel op werk, word toch al voor nazi uitgemaakt
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Met of zonder tank?quote:
In NWS of POL niet maar hier wel.quote:Op zondag 29 december 2024 15:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Oh, vond dit al op het randje, maar blijkbaar mag het
Hier hebben ze de hoop al opgegeven dat mensen normaal kunnen reageren op elkaarquote:Op zondag 29 december 2024 15:06 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
In NWS of POL niet maar hier wel.
Anders doe je dat toch welquote:Op zondag 29 december 2024 15:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Oh, vond dit al op het randje, maar blijkbaar mag het
Dat was ik gisterenquote:
Was naar een paar minibiebs gelopen om wat boeken te dumpen maar was toch minder ver dan ik dacht.quote:Op zondag 29 december 2024 15:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat was ik gisterenHad er gewoon echt geen zin in
"Wat is je bijnaam?"quote:
Minibiebsquote:Op zondag 29 december 2024 15:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Was naar een paar minibiebs gelopen om wat boeken te dumpen maar was toch minder ver dan ik dacht.
Soort LEGO maar dan voor Directeuren?quote:Op zondag 29 december 2024 15:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oude directeur had een speelgoedtank, zat hij altijd mee te spelen
Dat is zijn uiting van het innerlijke kind in hem.quote:Op zondag 29 december 2024 15:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oude directeur had een speelgoedtank, zat hij altijd mee te spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |