Nee.quote:Op zondag 29 december 2024 12:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was gister nog in de wereldstad van je ouders. Kom jij daar ook vandaan?
Ik zag dat ze koopzondag hebben tegenwoordig, een keer per maand. Kan me niet voorstellen dat dat een groot succes is.quote:
Ja de gamma was open vorige week. Leek nog wel druk ook.quote:Op zondag 29 december 2024 12:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zag dat ze koopzondag hebben tegenwoordig, een keer per maand. Kan me niet voorstellen dat dat een groot succes is.
Schijnt dat er wel meer winkels open willen op zondag, maar dan zijn ze bang dat ze geboycot wordenquote:Op zondag 29 december 2024 12:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja de gamma was open vorige week. Leek nog wel druk ook.
Hypocriete reliflikkers.quote:Op zondag 29 december 2024 12:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Schijnt dat er wel meer winkels open willen op zondag, maar dan zijn ze bang dat ze geboycot worden
O, als het nou mooi weer was, of een flinke storm.quote:Op zondag 29 december 2024 12:41 schreef Haags het volgende:
Opvallend veel mensen die even komen uitwaaien op het strand. Best druk.
Moe van alle drukte en kerstdinersquote:Op zondag 29 december 2024 12:41 schreef Haags het volgende:
Opvallend veel mensen die even komen uitwaaien op het strand. Best druk.
Wel rustig opbouwen en niet overbelastenquote:Op zondag 29 december 2024 12:51 schreef Nattekat het volgende:
Dat viel heel erg tegen
Het is echt weer even nodig dat ik meer in beweging kom, voordat ik voor lul sta tijdens de eerste zwemtraining.
quote:Op zondag 29 december 2024 12:51 schreef Nattekat het volgende:
Dat viel heel erg tegen
Het is echt weer even nodig dat ik meer in beweging kom, voordat ik voor lul sta tijdens de eerste zwemtraining.
Heb alleen cardio gedaan. Had al meteen door dat ik vandaag absoluut niet meer moet doen.quote:Op zondag 29 december 2024 12:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel rustig opbouwen en niet overbelasten
Zolang het droog is, is het strandquote:Op zondag 29 december 2024 12:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, als het nou mooi weer was, of een flinke storm.
Je bent een jonge vent toch?quote:Op zondag 29 december 2024 12:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb alleen cardio gedaan. Had al meteen door dat ik vandaag absoluut niet meer moet doen.
Speedo zit misschien verkeerd omquote:Op zondag 29 december 2024 13:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je bent een jonge vent toch?
Man man wat aanstellen
Ik heb een week geleefd als een echte KSC'er en word daarvoor afgestraftquote:Op zondag 29 december 2024 13:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Speedo zit misschien verkeerd om
Nee, je wordt gestraft omdat je het ware KSC bestaan probeert te ontsnappen. Rookie mistake. Join us. Joooooooin us.quote:Op zondag 29 december 2024 13:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb een week geleefd als een echte KSC'er en word daarvoor afgestraft
Vanaf nu weer even een normaal ritme vinden.
quote:Op zondag 29 december 2024 13:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee, je wordt gestraft omdat je het ware KSC bestaan probeert te ontsnappen. Rookie mistake. Join us. Joooooooin us.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |