Ben je aan het knoeimiepen vandaagquote:Op zondag 29 december 2024 14:12 schreef Ama het volgende:
Badjas weer in de was. Als ik er nu weer binnen een half uur iets over heen gooi dan kap ik ermee.
Nee paar dagen geleden al. Ik had hem uitgewassen en toen deed ik hem de volgende ochtend aan en had ik er binnen een half uur ijskoffie over. Maar goed dit soort dingen gebeuren mij vaker.quote:Op zondag 29 december 2024 14:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben je aan het knoeimiepen vandaag
niet een of andere sjamaan een vloek uitgesproken over die badjas?quote:Op zondag 29 december 2024 14:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee paar dagen geleden al. Ik had hem uitgewassen en toen deed ik hem de volgende ochtend aan en had ik er binnen een half uur ijskoffie over. Maar goed dit soort dingen gebeuren mij vaker.
Gek genoeg heb ik daar bijna nooit last van als ik gewoon een trui draag ofzo.
Hmmquote:Op zondag 29 december 2024 14:18 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
niet een of andere sjamaan een vloek uitgesproken over die badjas?
O vreemd dan, dan maar niet te vaak een badjas aan doenquote:Op zondag 29 december 2024 14:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee paar dagen geleden al. Ik had hem uitgewassen en toen deed ik hem de volgende ochtend aan en had ik er binnen een half uur ijskoffie over. Maar goed dit soort dingen gebeuren mij vaker.
Gek genoeg heb ik daar bijna nooit last van als ik gewoon een trui draag ofzo.
Dat is geen optie.quote:Op zondag 29 december 2024 14:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O vreemd dan, dan maar niet te vaak een badjas aan doen
Afschuwelijkquote:Op zondag 29 december 2024 14:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:nattekat hoe was het sporten? Ik heb mijn klim sessie er weer opzitten![]()
Volgend jaar op naar een hoger niveau.
Lekker op dreef, zwabquote:Op zondag 29 december 2024 14:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Snap ik. Wat moet je anders in godsnaam aan in bad.
Ik zal het doorgeven.quote:Op zondag 29 december 2024 14:56 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
ik vind 2025 wel minder fraai klinken dan 2024.
Lekker op dreef, 4ebe.quote:Op zondag 29 december 2024 14:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nou goed, ik ging mn twee pakketjes ophalen
Dus die vent: ja dat ene pakket is een zwaar pakket huehuehue
Ik: ja er zit 25 voer in. (???)
Blijkbaar kreeg ik een error in mn hoofd waardoor ik ineens alle coherente spreek verloor.
Die man deed wel alsof hij het begreep, dus dat was fijn.
Het is bijna 15.00 uur zusquote:Op zondag 29 december 2024 14:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Even ontbijten dan maar![]()
Eieren met SPEK
ZWEITAUSENDFÜNFUNDZWANZIGquote:Op zondag 29 december 2024 14:56 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
ik vind 2025 wel minder fraai klinken dan 2024.
Ik stond wat later opquote:
ACHTUNGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGquote:
Zo kom je natuurlijk niet aan je stapjesquote:
Heerlijke taal als je af en toe je zin wenst te krijgen.quote:Op zondag 29 december 2024 15:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
ACHTUNGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG
Ik schreeuw dit vanaf de Panzermaus van US.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |