Dan noem je het twintig en een kwartquote:Op zondag 29 december 2024 14:56 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
ik vind 2025 wel minder fraai klinken dan 2024.
quote:De Panzerkampfwagen VIII, bijgenaamd Maus, was een Duitse superzware tank uit de Tweede Wereldoorlog.
Ik zit nu op de 8.327quote:Op zondag 29 december 2024 15:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo kom je natuurlijk niet aan je stapjes
@Arcee approvesquote:Op zondag 29 december 2024 14:56 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
ik vind 2025 wel minder fraai klinken dan 2024.
Kan dat ook op werk? Is dat sociaal geaccepteerd? Ik twijfel nogquote:Op zondag 29 december 2024 15:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heerlijke taal als je af en toe je zin wenst te krijgen.
Twintig en een QWARQTquote:Op zondag 29 december 2024 15:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan noem je het twintig en een kwart
quote:Op zondag 29 december 2024 15:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zit nu op de 8.327
Het gaat de goede kant op
Ik kan dat wel op werk, word toch al voor nazi uitgemaaktquote:Op zondag 29 december 2024 15:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kan dat ook op werk? Is dat sociaal geaccepteerd? Ik twijfel nog
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Ik doe het al jaaaaaarenquote:Op zondag 29 december 2024 15:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kan dat ook op werk? Is dat sociaal geaccepteerd? Ik twijfel nog
quote:Op zondag 29 december 2024 15:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, vond dit al op het randje, maar blijkbaar mag hetquote:Op zondag 29 december 2024 15:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kan dat wel op werk, word toch al voor nazi uitgemaakt
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Met of zonder tank?quote:
In NWS of POL niet maar hier wel.quote:Op zondag 29 december 2024 15:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Oh, vond dit al op het randje, maar blijkbaar mag het
Hier hebben ze de hoop al opgegeven dat mensen normaal kunnen reageren op elkaarquote:Op zondag 29 december 2024 15:06 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
In NWS of POL niet maar hier wel.
Anders doe je dat toch welquote:Op zondag 29 december 2024 15:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Oh, vond dit al op het randje, maar blijkbaar mag het
Dat was ik gisterenquote:
Was naar een paar minibiebs gelopen om wat boeken te dumpen maar was toch minder ver dan ik dacht.quote:Op zondag 29 december 2024 15:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat was ik gisterenHad er gewoon echt geen zin in
"Wat is je bijnaam?"quote:
Minibiebsquote:Op zondag 29 december 2024 15:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Was naar een paar minibiebs gelopen om wat boeken te dumpen maar was toch minder ver dan ik dacht.
Soort LEGO maar dan voor Directeuren?quote:Op zondag 29 december 2024 15:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oude directeur had een speelgoedtank, zat hij altijd mee te spelen
Dat is zijn uiting van het innerlijke kind in hem.quote:Op zondag 29 december 2024 15:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oude directeur had een speelgoedtank, zat hij altijd mee te spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |