Pics van je bollen!quote:Op zondag 29 december 2024 11:43 schreef mschol het volgende:
oliebollen gisteren? niet gedaan want #lui
nu staat deeg te rijzen in de oven, dus zou vanmiddag resultaat moeten hebben
of dat goed of slecht is, weten we dan pas
quote:
*er overheen springt*quote:Op zondag 29 december 2024 11:42 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
*strekt been uit waardoor Nattekat hierover valt en nooit meer uit zijn stoel wil komen.
Afgelopen zomer nog in een estate geweest waar ze ook nog een actieve keuken hadden waar ze traditioneel kookte in de weekendenquote:Op zondag 29 december 2024 11:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon zoiets:
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op zondag 29 december 2024 11:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Afgelopen zomer nog in een estate geweest waar ze ook nog een actieve keuken hadden waar ze traditioneel kookte in de weekenden
Om achteraf vervolgens te vermelden dat het gebeurd isquote:Op zondag 29 december 2024 11:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nattekat gaat gewoon zonder er nog iets over te vertellen.
Met deze dagen weet ik eigenlijk niet meer welke dag het is enz.quote:
Ja, beetje werken, beetje socializen, beetje aanwezig zijnquote:
Hoezo zegt je bot niet meer dat je je huis hebt verlaten en dat je koffieapparaat één bakje koffie heeft gezet?quote:Op zondag 29 december 2024 11:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Om achteraf vervolgens te vermelden dat het gebeurd is
Ik zet even de Sunday scaries aan, brb.quote:Op zondag 29 december 2024 11:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met deze dagen weet ik eigenlijk niet meer welke dag het is enz.
[..]
Ja, beetje werken, beetje socializen, beetje aanwezig zijn
Wilde jullie niet te veel lastig vallenquote:Op zondag 29 december 2024 11:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoezo zegt je bot niet meer dat je je huis hebt verlaten en dat je koffieapparaat één bakje koffie heeft gezet?
Ja dat is meestal het enige waar wat aan te zien is. Verder zijn het vaak koude stenen ruimtes met een stoel en een tafel.quote:Op zondag 29 december 2024 11:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Dat is leuk om te zien
Als ik kastelen bezoek dan ben ik vooral ook even extra geïnteresseerd wat ze van de keuken hebben gemaakt
Nou, bedanktquote:Op zondag 29 december 2024 11:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zet even de Sunday scaries aan, brb.
Ies koeltoerquote:Op zondag 29 december 2024 11:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou, bedankt
Had niet perse gehoeven?
Sommige kastelen hebben er echt wat moois van gemaakt, zoals kasteel Amerongenquote:Op zondag 29 december 2024 11:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat is meestal het enige waar wat aan te zien is. Verder zijn het vaak koude stenen ruimtes met een stoel en een tafel.
Vorige vakantie hebben we best wel wat estate tours gedaan. Ook geslapen bij eenquote:Op zondag 29 december 2024 11:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Dat is leuk om te zien
Als ik kastelen bezoek dan ben ik vooral ook even extra geïnteresseerd wat ze van de keuken hebben gemaakt
quote:Op zondag 29 december 2024 11:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vorige vakantie hebben we best wel wat estate tours gedaan. Ook geslapen bij een![]()
In Engeland is dat allemaal nog stuk beter bewaard gebleven.
quote:
Daar zijn mijn pa en ma jarenlang vrijwilliger geweestquote:Op zondag 29 december 2024 11:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sommige kastelen hebben er echt wat moois van gemaakt, zoals kasteel Amerongen![]()
Oh echt?quote:Op zondag 29 december 2024 11:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar zijn mijn pa en ma jarenlang vrijwilliger geweestToen ze 40-45 jaar getrouwd waren hadden ze daar het feest zelfs. Ben toen ook wel even binnen geweest geloof ik ja. Foto's moet ik even terug zoeken dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |