SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bracket:
Spelletjes:
Voorspelspel: DRT / PDC WK 2025 - Het voorspelspel #1:
Nostradamus: DRT / DRT Nostradamus, editie 2025 #1
Pick'em: DRT / Pick'em WK 2025 Een toegankelijk spelletje voor allen #1
Bingo:
TV:
Voor de dartsliefhebber is Viaplay een must. Viaplay tv zal weliswaar het een en ander uit gaan zenden, maar voor HET WK is dat natuurlijk niet voldoende. Bovendien wil je de hoogstaande analyses van analist Jerry en co. natuurlijk niet missen. Is schraalhans keukenmeester? Dan is VTM wellicht een optie.
NEGENTJES:
Bekijk deze YouTube-video
Bekijk deze YouTube-video
Gifjes:![]()
Money, money, money... it's so funny...quote:Op vrijdag 27 december 2024 20:47 schreef Momo het volgende:
Hoezo zijn de partijen niet op Via Play open kanaal vanavond?
quote:Plompzakker
Ze hebben een moderator die Plompzakker heet. Dit figuur is een zwaar gestoord misselijkmakend figuur die stinkt naar hondenpoep. Dit komt doordat Plompzakker zijn echte naam Wilbertus is, een 78-jarige man die niet meer zindelijk is en dagelijks verschoond wordt door zijn dochter Carlijn. Deze Plompzakker was in zijn jeugd lid van Children of God. Misselijkmakende opa dus
@:wereldgozer ookquote:Op vrijdag 27 december 2024 20:48 schreef Anneloos het volgende:
quote][ afbeelding ] Op vrijdag 27 december 2024 20:47 schreef fetX het volgende: [..] Ik ook. Tot nu toe elke 9-darter live gemist![]()
Viaplay wil centjes verdienenquote:Op vrijdag 27 december 2024 20:47 schreef Momo het volgende:
@:wereldgozer ookquote:Op vrijdag 27 december 2024 20:48 schreef Anneloos het volgende:
[ afbeelding ] Op vrijdag 27 december 2024 20:47 schreef fetX het volgende: [..] Ik ook. Tot nu toe elke 9-darter live gemist![]()
Ik neem geen via plee alleen voor dartsen.quote:Op vrijdag 27 december 2024 20:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Money, money, money... it's so funny...
Tot de kerst uitzenden en dan cashen...quote:Op vrijdag 27 december 2024 20:47 schreef Momo het volgende:
Zijn neus heeft dezelfde kleur. Ik denk dat die 2 dingen iets met elkaar te maken hebbenquote:Op vrijdag 27 december 2024 20:49 schreef yvonne het volgende:
Heeft die presentator het aan z'n hart? Moet je de kleur van z'n hand zien. Is niet goed hoor.
F1quote:Op vrijdag 27 december 2024 20:48 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik neem geen via plee alleen voor dartsen.
Die steekt 3 peuken op tijdens elke sessie.quote:Op vrijdag 27 december 2024 20:49 schreef yvonne het volgende:
Heeft die presentator het aan z'n hart? Moet je de kleur van z'n hand zien. Is niet goed hoor.
Ahaquote:Op vrijdag 27 december 2024 20:51 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Zijn neus heeft dezelfde kleur. Ik denk dat die 2 dingen iets met elkaar te maken hebben
VTM GENOTquote:Op vrijdag 27 december 2024 20:52 schreef Momo het volgende:
Maar bedankt voor de VTM tip mensen, werkt gewoon
F1 is een erg serieus forum zo blijkt.quote:Onze userpolicy is op het gehele forum van toepassing, dus op alle subfora gelden dezelfde basisregels. Bij de moderatie wordt wel naar de context gekeken: in serieuze subfora zoals Relaties & Psychologie is bijvoorbeeld minder ruimte voor een grapje dan in de Klaagbaak. Het aanvallen van FOK!kers mag nooit. Je kunt onze userpolicy hier vinden: MED / FOK! userpolicy (per 27-02-2019)
Ik schreeuw dit hier al enkele jaren. Niemand boeide hetquote:Op vrijdag 27 december 2024 20:52 schreef Momo het volgende:
schooiers gonna pauperquote:Op vrijdag 27 december 2024 20:52 schreef Momo het volgende:
Top 2000 danquote:Op vrijdag 27 december 2024 20:53 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
F1 is een erg serieus forum zo blijkt.
Gewoon betalen ja!quote:Op vrijdag 27 december 2024 20:52 schreef Momo het volgende:
Zelfs als je het zou menen boeit dat echt helemaal niemand wat.quote:
Ik ben een paar jaar geleden afgehaakt en dit zeg je me nu pas.quote:Op vrijdag 27 december 2024 20:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik schreeuw dit hier al enkele jaren. Niemand boeide het
Hallo lieverdquote:
Ik heb geen vtm. Welke aanbieder heb jij?quote:Op vrijdag 27 december 2024 20:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik schreeuw dit hier al enkele jaren. Niemand boeide het
Heel serieus. Allemaal afgestudeerd musiciquote:Op vrijdag 27 december 2024 20:54 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Daar was altijd wel ruimte voor een grapje, geen idee hoe het daar dit jaar is.
In de goeie ouwe tijd werd dit gewoon op RTL 7 uitgezonden.quote:
F1 kan best naar tijdelijke subfora.quote:Op vrijdag 27 december 2024 20:53 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
F1 is een erg serieus forum zo blijkt.
Waarom val je mij aan? Dit is pestgedragquote:Op vrijdag 27 december 2024 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zelfs als je het zou menen boeit dat echt helemaal niemand wat.
IPTV godenquote:Op vrijdag 27 december 2024 20:54 schreef Momo het volgende:
[..]
18 euro per maand betalen voor Via Play is meer pauper ja
In zand rijden deden we als klein kindquote:Op vrijdag 27 december 2024 20:55 schreef Zipportal het volgende:
[..]
F1 kan best naar tijdelijke subfora.
WRC -> F1
https://www.vtmgo.be/vtmgo/live-kijken/vtm2quote:Op vrijdag 27 december 2024 20:55 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ik heb geen vtm. Welke aanbieder heb jij?
Jij kunt ook naar tijdelijk userquote:Op vrijdag 27 december 2024 20:55 schreef Zipportal het volgende:
[..]
F1 kan best naar tijdelijke subfora.
WRC -> F1
Ik ben Belg, geen idee wat voor aanbieder dit aanbiedquote:Op vrijdag 27 december 2024 20:55 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ik heb geen vtm. Welke aanbieder heb jij?
Van wie heb jij je abbo kado gekregen dan?quote:Op vrijdag 27 december 2024 20:54 schreef Momo het volgende:
[..]
18 euro per maand betalen voor Via Play is meer pauper ja
Die ikgeefenkellikes shit kan wel in vbl blijvenquote:Op vrijdag 27 december 2024 20:56 schreef WAvanBuren het volgende:
27-12-2024 @ 20:54:50
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Darts / 2025 PDC World Darts Championship #63 Diverse cumbeks"
Zie niks.quote:Op vrijdag 27 december 2024 20:56 schreef WAvanBuren het volgende:
27-12-2024 @ 20:54:50
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Darts / 2025 PDC World Darts Championship #63 Diverse cumbeks"
Fok abonnement is het natuurlijk helemaal waardquote:Op vrijdag 27 december 2024 20:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Van wie heb jij je abbo kado gekregen dan?
Cullaaaa van Mattaveldquote:Op vrijdag 27 december 2024 20:56 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Snap ik. Ineens weer zon gek in vorm. Altijd tegen hem
Nee, dit is een warm bad. Dus iedereen is welkomquote:Op vrijdag 27 december 2024 20:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Die ikgeefenkellikes shit kan wel in vbl blijven
@IkGeefEnkelLikes dwaalt overal rond.quote:Op vrijdag 27 december 2024 20:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Capuchon denkt hier even de dienst uit te maken koekoekquote:Op vrijdag 27 december 2024 20:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Warm badquote:Op vrijdag 27 december 2024 20:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Stuur daarna door naar mij. Net huis gekocht. Geld is opquote:Op vrijdag 27 december 2024 20:58 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Zal je even een tikkie sturen, kun je aan mij doneren
45.quote:
Hij kan persconferenties geven, ow wacht....quote:
2 jaar geleden huis gekocht, al 2 jaar geld op. Ik hou het zelfquote:Op vrijdag 27 december 2024 20:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Stuur daarna door naar mij. Net huis gekocht. Geld is op
Hier voor je @Poepz0rquote:Like Alert
27-12-2024 @ 20:55:26
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Darts / 2025 PDC World Darts Championship #64 Diverse cumbeks"
Ik had 2 jaar geleden ook huis gekocht maar alweer verhuisd genotquote:Op vrijdag 27 december 2024 20:59 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
2 jaar geleden huis gekocht, al 2 jaar geld op. Ik hou het zelf
Hoe zou dat nou komenquote:Op vrijdag 27 december 2024 20:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
@:ikgeefenkellikes heeft me nog nooit een like gegeven
Lief, maar ik fok mobiel. Ik kan alleen kijken via een desktop. Dan maar de duitse stream op twitchquote:Op vrijdag 27 december 2024 20:56 schreef Momo het volgende:
[..]
https://www.vtmgo.be/vtmgo/live-kijken/vtm2
Dat zal vast niet aan hem/haar liggen denk ik zo.quote:Op vrijdag 27 december 2024 20:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb jou ook nog nooit een like gegeven.quote:Op vrijdag 27 december 2024 20:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nu snap ik het.quote:Op vrijdag 27 december 2024 20:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik ben Belg, geen idee wat voor aanbieder dit aanbied
Gute tag kartoffelsaladquote:Op vrijdag 27 december 2024 21:00 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Lief, maar ik fok mobiel. Ik kan alleen kijken via een desktop. Dan maar de duitse stream op twitch
Like gegeven.quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:00 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik heb jou ook nog nooit een like gegeven.
Meer een afwijking.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Meer een afwijking.Lief doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
Hoe zou dat toch komen?quote:Op vrijdag 27 december 2024 20:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
BlueStacksquote:Op vrijdag 27 december 2024 21:00 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Lief, maar ik fok mobiel. Ik kan alleen kijken via een desktop. Dan maar de duitse stream op twitch
[..]
Meer een afwijking.Ja lap zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
Zeker. Plopsalandquote:Op vrijdag 27 december 2024 21:01 schreef Doevelaer het volgende:
Hebben ze in België eigenlijk ook wajong?
Op zoek naar de Belgische Braddie?quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:01 schreef Doevelaer het volgende:
Hebben ze in België eigenlijk ook wajong?
[..]
Meer een afwijking.nou nou nouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Mobiel FOK!enquote:Op vrijdag 27 december 2024 21:00 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Nooit last van.quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:03 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Stukje scherm wat steeds verspringt. Blijven doneren
Bluestacks is een programma dat een Android apparaat op je computer of laptop emuleert. In de praktijk betekent dit gewoon dat je na het downloaden en installeren van Bluestacks een programma op je computer kunt gebruiken dat in een scherm een Android apparaat nadoet.quote:
Jank toch niet zo man.quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
* capuchon_jongen wordt weer hard aangepakt
@IkGeefEnkelLikes herkent kwaliteitquote:Op vrijdag 27 december 2024 21:04 schreef WAvanBuren het volgende:
27-12-2024 @ 21:02:55
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Darts / 2025 PDC World Darts Championship #64 Diverse cumbeks"
Binnen 6 minuten kan ik er gewoon twee op mijn conto bijschrijven.
/carequote:
quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:02 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Coco gooi er eens een lekker snolletje in.jpg
Vandaag zijn we allemaal zwartquote:Op vrijdag 27 december 2024 21:05 schreef Poepz0r het volgende:
Wat komen die blauwe en rooie hier allemaal doen eigenlijk
Oh jee daar heb je het alquote:
quote:Op vrijdag 27 december 2024 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zelfs als je het zou menen boeit dat echt helemaal niemand wat.
Jou in de gaten houdenquote:Op vrijdag 27 december 2024 21:05 schreef Poepz0r het volgende:
https://www.twitch.tv/ms_trickyquote:Op vrijdag 27 december 2024 21:04 schreef De_Kraam het volgende:
@:coco jij nog een Twitch stream tip?
Ah, dat is duidelijk. Maar dit werkt prima. Ik heb airplay en zo kijken wij het op de tv. Toch maar geen viaplay aangeschaft. We gaan misschien nog lekker op vakantie en dan kijken we darts in de kroeg.quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:04 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Bluestacks is een programma dat een Android apparaat op je computer of laptop emuleert. In de praktijk betekent dit gewoon dat je na het downloaden en installeren van Bluestacks een programma op je computer kunt gebruiken dat in een scherm een Android apparaat nadoet.
quote:Op vrijdag 27 december 2024 20:55 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Waarom val je mij aan? Dit is pestgedrag.
quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jank toch niet zo man.
Zijn maar toetsenborden met een mening. Ik net zo goed
Waar gade naartoe medquote:Op vrijdag 27 december 2024 21:06 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ah, dat is duidelijk. Maar dit werkt prima. Ik heb airplay en zo kijken wij het op de tv. Toch maar geen viaplay aangeschaft. We gaan misschien nog lekker op vakantie en dan kijken we darts in de kroeg.
Toetsenbord onderspuiten genotquote:Op vrijdag 27 december 2024 21:07 schreef Coco het volgende:
Al 3 likes binnen van @:ikgeefenkellikes bohhhh
voor @Momo blijkbaar wel?quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dus 5 biertjes in de kroeg is geen probleem maar 17 euro voor viaplay is dus een probleem
5 biertjes is voor @Wereldgozer meestal een pik in zn kont daarna dus daar gaat Zijn voorkeur naar uitquote:Op vrijdag 27 december 2024 21:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dus 5 biertjes in de kroeg is geen probleem maar 17 euro voor viaplay is dus een probleem
Ik heb internet dus heb ik geen viaplay meer nodig.quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
Maar Netflix heeft geen Dartsenquote:Op vrijdag 27 december 2024 21:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wel aan de dure kant je betaald bijna evenveel voor duurste netflix abo
Het gaat om het principequote:Op vrijdag 27 december 2024 21:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
Precies. Prioriteiten.quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
eindelijk. Vraag 80 is JAquote:Op vrijdag 27 december 2024 21:09 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Price laat een pijl vallen jaaaaaa
@Momo heeft principes.quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
Flikker opquote:Op vrijdag 27 december 2024 21:04 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Das wat anders als een strijkijzer
quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:10 schreef fetX het volgende:
[..]
Die zijn er om overboord te flikkeren.
quote:Op woensdag 6 december 2017 22:50 schreef Heubach het volgende:
Ik kijk uit principe geen interracial
Niet nodig Cullen laat zich vrijwillig naar de slachtbank lijden.quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Nog steeds 0-0 in tonplus checkouts trouwens
Net als goede voornemensquote:Op vrijdag 27 december 2024 21:10 schreef fetX het volgende:
[..]
Die zijn er om overboord te flikkeren.
Gaat het wel goed met je jongen? Ben je verhuisd naar een gesticht?quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:08 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
5 biertjes is voor @:wereldgozer meestal een pik in zn kont daarna dus daar gaat Zijn voorkeur naar uit
Laat gaan joh.quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:11 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Gaat het wel goed met je jongen? Ben je verhuisd naar een gesticht?
Kloptquote:Op vrijdag 27 december 2024 21:09 schreef fetX het volgende:
Mensen die zeuren over 17 euro behoren zonder uitzondering tot het dagjesvolk.
Ja want vroegah was hij normaal.quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:11 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Gaat het wel goed met je jongen? Ben je verhuisd naar een gesticht?
Dartsen kiek'nquote:Op vrijdag 27 december 2024 21:05 schreef Poepz0r het volgende:
Stukje chocola. Niet echt een snack.quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:12 schreef Doevelaer het volgende:
Wat wordt er gesnackt tijdens het darts kijken?
Ik ga er zo wat chips bij pakken:quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:12 schreef Doevelaer het volgende:
Voor Darts ben ik zeker dagjesvolk en ga ik dus niet betalen enkel voor datquote:Op vrijdag 27 december 2024 21:09 schreef fetX het volgende:
Mensen die zeuren over 17 euro behoren zonder uitzondering tot het dagjesvolk.
Viesdikquote:Op vrijdag 27 december 2024 21:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Stukje chocola. Niet echt een snack.
Ik wil ook eens sub zijn.quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:12 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dank dat jij altijd achter mij staat maat
ja volgende potje gaan er wel wat separatorhaaspuntjes in het crematorium ja.quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:12 schreef Doevelaer het volgende:
Excuses geaccepteerd.quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:12 schreef Momo het volgende:
[..]
Voor Darts ben ik zeker dagjesvolk en ga ik dus niet betalen enkel voor dat
quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja volgende potje gaan er wel wat separatorhaaspuntjes in het crematorium ja.
Nou dan kun je wel weg gaan ookquote:Op vrijdag 27 december 2024 21:12 schreef Momo het volgende:
[..]
Voor Darts ben ik zeker dagjesvolk en ga ik dus niet betalen enkel voor dat
Nee, nu zit je gewoon weer te raaskallenquote:Op vrijdag 27 december 2024 21:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik vind als je een 9 darts leg gooit dat je meteen 2 legs zou moeten krijgen. Of of de volgende leg tijdelijk met een 4e pijltje
Ik vind dat als je Belg bent je 2 legs zou moeten verliezen.quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik vind als je een 9 darts leg gooit dat je meteen 2 legs zou moeten krijgen. Of of de volgende leg tijdelijk met een 4e pijltje
TOON GREEBEDquote:Op vrijdag 27 december 2024 21:13 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind dat als je Belg bent je 2 legs zou moeten verliezen.
Ik heb een zak chips liggen die de tenminste houdbaar datum gepasseerd is.quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:13 schreef Doevelaer het volgende:
Ik dacht dus altijd dat Hamkas echt niet te beuken waren, maar het valt me reuze mee.
quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:11 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Ja want vroegah was hij normaal.
Hmm maak een IDEE topic aan in DRT.quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
Rustig get was maar een meningquote:Op vrijdag 27 december 2024 21:13 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind dat als je Belg bent je 2 legs zou moeten verliezen.
Knap van Cullenquote:Op vrijdag 27 december 2024 21:15 schreef fetX het volgende:
Dit kan nog weleens EEN WEDSTRIJD worden.
Een 9 darter levert al £60,000 op is dat niet genoeg?quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
Leeft hij nog?quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:16 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Deze Raybar was leuker dan de seniel van nu.
Christian Kist heeft heel Vroomshoop inmiddels gekochtquote:Op vrijdag 27 december 2024 21:16 schreef Nober het volgende:
[..]
Een 9 darter levert al £60,000 op is dat niet genoeg?
Prijs doet dat echt he-le-maal zelfquote:Op vrijdag 27 december 2024 21:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dat boeh geroep is echt triestig man. kut Engelsen
Och jeetje, blauw moet blauwtjesmaat reddenquote:
Verdiep je eens in de persoon Price.quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dat boeh geroep is echt triestig man. kut Engelsen
In dit subforum zijn we allemaal zwartquote:Op vrijdag 27 december 2024 21:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Och jeetje, blauw moet blauwtjesmaat redden
Men zou het beter sportief belonen dan met geld.quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:16 schreef Nober het volgende:
[..]
Een 9 darter levert al £60,000 op is dat niet genoeg?
Correctquote:Op vrijdag 27 december 2024 21:17 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Mensen die het hardste roepen dat het leven geen zin heeft doen nooit wat.
Ik ben neutraal.quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Och jeetje, blauw moet blauwtjesmaat redden
Price ziet er wel uit alsof hij fan is van Pricequote:Op vrijdag 27 december 2024 21:17 schreef Coco het volgende:
[..]
Verdiep je eens in de persoon Price.
Black lives matter!quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:17 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
In dit subforum zijn we allemaal zwart
Kijk maar uit dalijk koopt hij fokquote:Op vrijdag 27 december 2024 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Men zou het beter sportief belonen dan met geld.
Twee kippen en een varken?quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:16 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Christian Kist heeft heel Vroomshoop inmiddels gekocht
Vind jij heel toevallig ook dat bij het voetbal omhalen dubbel zouden moeten tellen?quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Slagerij erbij genotquote:Op vrijdag 27 december 2024 21:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Twee kippen en een varken?
Fuck de smurfenquote:Op vrijdag 27 december 2024 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Black lives matter!
Blue lives, meh, not so much
Misschien dan wel een functionerend forum met bugloze darkmode @Zipportalquote:Op vrijdag 27 december 2024 21:18 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kijk maar uit dalijk koopt hij fok
Koekoek sowwwquote:Op vrijdag 27 december 2024 21:19 schreef fetX het volgende:
[..]
Misschien dan wel een functionerend forum met bugloze darkmode @:zipportal
quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:18 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Vind jij heel toevallig ook dat bij het voetbal omhalen dubbel zouden moeten tellen?
Nondeju zeg koekoekquote:Op vrijdag 27 december 2024 21:19 schreef fetX het volgende:
[..]
Misschien dan wel een functionerend forum met bugloze darkmode @:zipportal
Dat je na het gooien van de 9 darter dat dartbord en het schrijfbord meteen cadeau krijgt is wel wat.quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
In basket heb je ook driepuntersquote:Op vrijdag 27 december 2024 21:18 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Vind jij heel toevallig ook dat bij het voetbal omhalen dubbel zouden moeten tellen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |