Ahaquote:Op vrijdag 27 december 2024 20:51 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Zijn neus heeft dezelfde kleur. Ik denk dat die 2 dingen iets met elkaar te maken hebben
VTM GENOTquote:Op vrijdag 27 december 2024 20:52 schreef Momo het volgende:
Maar bedankt voor de VTM tip mensen, werkt gewoon
F1 is een erg serieus forum zo blijkt.quote:Onze userpolicy is op het gehele forum van toepassing, dus op alle subfora gelden dezelfde basisregels. Bij de moderatie wordt wel naar de context gekeken: in serieuze subfora zoals Relaties & Psychologie is bijvoorbeeld minder ruimte voor een grapje dan in de Klaagbaak. Het aanvallen van FOK!kers mag nooit. Je kunt onze userpolicy hier vinden: MED / FOK! userpolicy (per 27-02-2019)
Ik schreeuw dit hier al enkele jaren. Niemand boeide hetquote:Op vrijdag 27 december 2024 20:52 schreef Momo het volgende:
schooiers gonna pauperquote:Op vrijdag 27 december 2024 20:52 schreef Momo het volgende:
Top 2000 danquote:Op vrijdag 27 december 2024 20:53 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
F1 is een erg serieus forum zo blijkt.
Gewoon betalen ja!quote:Op vrijdag 27 december 2024 20:52 schreef Momo het volgende:
Zelfs als je het zou menen boeit dat echt helemaal niemand wat.quote:
Ik ben een paar jaar geleden afgehaakt en dit zeg je me nu pas.quote:Op vrijdag 27 december 2024 20:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik schreeuw dit hier al enkele jaren. Niemand boeide het
Hallo lieverdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |