Nou dan kun je wel weg gaan ookquote:Op vrijdag 27 december 2024 21:12 schreef Momo het volgende:
[..]
Voor Darts ben ik zeker dagjesvolk en ga ik dus niet betalen enkel voor dat
Nee, nu zit je gewoon weer te raaskallenquote:Op vrijdag 27 december 2024 21:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik vind als je een 9 darts leg gooit dat je meteen 2 legs zou moeten krijgen. Of of de volgende leg tijdelijk met een 4e pijltje
Ik vind dat als je Belg bent je 2 legs zou moeten verliezen.quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik vind als je een 9 darts leg gooit dat je meteen 2 legs zou moeten krijgen. Of of de volgende leg tijdelijk met een 4e pijltje
TOON GREEBEDquote:Op vrijdag 27 december 2024 21:13 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind dat als je Belg bent je 2 legs zou moeten verliezen.
Ik heb een zak chips liggen die de tenminste houdbaar datum gepasseerd is.quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:13 schreef Doevelaer het volgende:
Ik dacht dus altijd dat Hamkas echt niet te beuken waren, maar het valt me reuze mee.
quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:11 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Ja want vroegah was hij normaal.
Hmm maak een IDEE topic aan in DRT.quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
Rustig get was maar een meningquote:Op vrijdag 27 december 2024 21:13 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind dat als je Belg bent je 2 legs zou moeten verliezen.
Knap van Cullenquote:Op vrijdag 27 december 2024 21:15 schreef fetX het volgende:
Dit kan nog weleens EEN WEDSTRIJD worden.
Een 9 darter levert al £60,000 op is dat niet genoeg?quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |