Lief, maar ik fok mobiel. Ik kan alleen kijken via een desktop. Dan maar de duitse stream op twitchquote:Op vrijdag 27 december 2024 20:56 schreef Momo het volgende:
[..]
https://www.vtmgo.be/vtmgo/live-kijken/vtm2
Dat zal vast niet aan hem/haar liggen denk ik zo.quote:Op vrijdag 27 december 2024 20:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
@:ikgeefenkellikes heeft me nog nooit een like gegeven
Ik heb jou ook nog nooit een like gegeven.quote:Op vrijdag 27 december 2024 20:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nu snap ik het.quote:Op vrijdag 27 december 2024 20:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik ben Belg, geen idee wat voor aanbieder dit aanbied
Gute tag kartoffelsaladquote:Op vrijdag 27 december 2024 21:00 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Lief, maar ik fok mobiel. Ik kan alleen kijken via een desktop. Dan maar de duitse stream op twitch
Like gegeven.quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:00 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik heb jou ook nog nooit een like gegeven.
Meer een afwijking.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Meer een afwijking.Lief doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
Hoe zou dat toch komen?quote:Op vrijdag 27 december 2024 20:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
BlueStacksquote:Op vrijdag 27 december 2024 21:00 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Lief, maar ik fok mobiel. Ik kan alleen kijken via een desktop. Dan maar de duitse stream op twitch
[..]
Meer een afwijking.Ja lap zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
Zeker. Plopsalandquote:Op vrijdag 27 december 2024 21:01 schreef Doevelaer het volgende:
Hebben ze in België eigenlijk ook wajong?
Op zoek naar de Belgische Braddie?quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:01 schreef Doevelaer het volgende:
Hebben ze in België eigenlijk ook wajong?
[..]
Meer een afwijking.nou nou nouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |