@IkGeefEnkelLikes herkent kwaliteitquote:Op vrijdag 27 december 2024 21:04 schreef WAvanBuren het volgende:
27-12-2024 @ 21:02:55
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Darts / 2025 PDC World Darts Championship #64 Diverse cumbeks"
Binnen 6 minuten kan ik er gewoon twee op mijn conto bijschrijven.
/carequote:
quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:02 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Coco gooi er eens een lekker snolletje in.jpg
Vandaag zijn we allemaal zwartquote:Op vrijdag 27 december 2024 21:05 schreef Poepz0r het volgende:
Wat komen die blauwe en rooie hier allemaal doen eigenlijk
Oh jee daar heb je het alquote:
quote:Op vrijdag 27 december 2024 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zelfs als je het zou menen boeit dat echt helemaal niemand wat.
Jou in de gaten houdenquote:Op vrijdag 27 december 2024 21:05 schreef Poepz0r het volgende:
Wat komen die blauwe en rooie hier allemaal doen eigenlijk
https://www.twitch.tv/ms_trickyquote:Op vrijdag 27 december 2024 21:04 schreef De_Kraam het volgende:
@:coco jij nog een Twitch stream tip?
Ah, dat is duidelijk. Maar dit werkt prima. Ik heb airplay en zo kijken wij het op de tv. Toch maar geen viaplay aangeschaft. We gaan misschien nog lekker op vakantie en dan kijken we darts in de kroeg.quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:04 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Bluestacks is een programma dat een Android apparaat op je computer of laptop emuleert. In de praktijk betekent dit gewoon dat je na het downloaden en installeren van Bluestacks een programma op je computer kunt gebruiken dat in een scherm een Android apparaat nadoet.
quote:Op vrijdag 27 december 2024 20:55 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Waarom val je mij aan? Dit is pestgedrag.
quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jank toch niet zo man.
Zijn maar toetsenborden met een mening. Ik net zo goed
Waar gade naartoe medquote:Op vrijdag 27 december 2024 21:06 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ah, dat is duidelijk. Maar dit werkt prima. Ik heb airplay en zo kijken wij het op de tv. Toch maar geen viaplay aangeschaft. We gaan misschien nog lekker op vakantie en dan kijken we darts in de kroeg.
Toetsenbord onderspuiten genotquote:Op vrijdag 27 december 2024 21:07 schreef Coco het volgende:
Al 3 likes binnen van @:ikgeefenkellikes bohhhh
voor @Momo blijkbaar wel?quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dus 5 biertjes in de kroeg is geen probleem maar 17 euro voor viaplay is dus een probleem
5 biertjes is voor @Wereldgozer meestal een pik in zn kont daarna dus daar gaat Zijn voorkeur naar uitquote:Op vrijdag 27 december 2024 21:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dus 5 biertjes in de kroeg is geen probleem maar 17 euro voor viaplay is dus een probleem
Ik heb internet dus heb ik geen viaplay meer nodig.quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
Maar Netflix heeft geen Dartsenquote:Op vrijdag 27 december 2024 21:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wel aan de dure kant je betaald bijna evenveel voor duurste netflix abo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |