SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bracket:
Spelletjes:
Voorspelspel: DRT / PDC WK 2025 - Het voorspelspel #1:
Nostradamus: DRT / DRT Nostradamus, editie 2025 #1
Pick'em: DRT / Pick'em WK 2025 Een toegankelijk spelletje voor allen #1
Bingo:
TV:
Voor de dartsliefhebber is Viaplay een must. Viaplay tv zal weliswaar het een en ander uit gaan zenden, maar voor HET WK is dat natuurlijk niet voldoende. Bovendien wil je de hoogstaande analyses van analist Jerry en co. natuurlijk niet missen. Is schraalhans keukenmeester? Dan is VTM wellicht een optie.
NEGENTJES:
Bekijk deze YouTube-video
Gifjes:
[ Bericht 1% gewijzigd door Coco op 23-12-2024 23:48:31 ]Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
Geen 170.quote:Op maandag 23 december 2024 23:33 schreef maxi-mus het volgende:
Deze pot had vrijwel alles. Deefgod.
WK DRT je halve kont staat open!quote:Op maandag 23 december 2024 23:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat een wedstrijd.
Dit kwart ligt wel volledig open nu
Hey je halve kont staat openquote:Op maandag 23 december 2024 23:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat een wedstrijd.
Dit kwart ligt wel volledig open nu
Clayton - Mansellquote:
Shirtje plukken cross genotquote:Op maandag 23 december 2024 23:33 schreef Szura het volgende:
Gelukkig krijgen we nu Cross - Williams
Chimay. stukje alcoholist.quote:Op maandag 23 december 2024 23:34 schreef Pino112 het volgende:
Koekoek wat een wedstrijd
Mooi dat die lelijke worrup eruit ligt.
En Chimay met z'n misrekening
Bald fraud.quote:Op maandag 23 december 2024 23:33 schreef Szura het volgende:
Gelukkig krijgen we nu Cross - Williams
quote:Op maandag 23 december 2024 23:33 schreef Mani89 het volgende:
De Evans trein verlaat het perron TOETOOOOEEEETTTT.
Wel de bewieroking van het setsysteem.quote:Op maandag 23 december 2024 23:36 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
"Als je dit niet leuk vindt .. etc" niet eens gehoord
Dat was zo goed; vooral omdat hij stond te twijfelen of hij T14 of Bull zou gooien. Bizarre, lieve, domme jongen.quote:Op maandag 23 december 2024 23:35 schreef fetX het volgende:
Ach, die verbazing bij Chisnall bij die dubbel 16
Dat zie ik gewoon gebeuren. Owen gaat rustig zijn eigen wedstrijd spelen.quote:Op maandag 23 december 2024 23:36 schreef Slobeend het volgende:
Zul je zien dat Robert Owen van Evans gaat winnen.
In de OP ermee!quote:Op maandag 23 december 2024 23:39 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dit blijft het meest vrolijke dartgifje
Hij wordt ieder jaar ouder, dus dat houdt toch een keer op!quote:Op maandag 23 december 2024 23:41 schreef Wereldgozer het volgende:
Ieder jaar schrik ik weer dat hij jonger is dan ik
Nadal lacht hier om.quote:Op maandag 23 december 2024 23:40 schreef Mani89 het volgende:
Verschrikkelijke neurotische Roptroep.
quote:Op maandag 23 december 2024 23:42 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Hij wordt ieder jaar ouder, dus dat houdt toch een keer op!
Sorry, ik ben niet zo goed in wiskunde.quote:
@Anneloos zet alleen de kerstpiek opquote:Op maandag 23 december 2024 23:43 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Lijkt me geen BBW dus @:wereldgozer is uitgesloten.
Bohhquote:Op maandag 23 december 2024 23:44 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
@:anneloos zet alleen de kerstpiek op
Pohhh luie kutquote:Op maandag 23 december 2024 23:44 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
@:anneloos zet alleen de kerstpiek op
Kyle Anderson ook al even niet meerquote:Op maandag 23 december 2024 23:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat geldt voor bijna iedere darter
Behalve Toon Greebe
Dit blijft mijn favoriete gifjequote:Op maandag 23 december 2024 23:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zo leerde ik altijd op school:
[ afbeelding ]
Zijn uitstraling alleen al is een reden om hem te haten.quote:Op maandag 23 december 2024 23:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een irritante mongool die zichzelf veel te stoer vindt.
Nou nou nouquote:Op maandag 23 december 2024 23:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij had beter het origineel kunnen nemenquote:Op maandag 23 december 2024 23:48 schreef The_Undertone het volgende:
Hoe slaagt Rap Kras er in om een nog kutter nummer te nemen?
Juist welquote:
Noppert vragen.quote:Op maandag 23 december 2024 23:48 schreef The_Undertone het volgende:
Hoe slaagt Rap Kras er in om een nog kutter nummer te nemen?
Vanavond is echt fantastischquote:Op maandag 23 december 2024 23:48 schreef Doevelaer het volgende:
Op avonden als vanavond is het bad van DRT wel weer een stuk heter, helemaal tijdens het vorige potje was het hier weer LOEIHEET
Elk jaar in december is het genieten ouwe reus.quote:Op maandag 23 december 2024 23:48 schreef Doevelaer het volgende:
Op avonden als vanavond is het bad van DRT wel weer een stuk heter, helemaal tijdens het vorige potje was het hier weer LOEIHEET
Gifjes, weinig gezeik, allemaal JUICHENquote:Op maandag 23 december 2024 23:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vanavond is echt fantastisch
@yvonne vond het heel gezellig in DRT.quote:Op maandag 23 december 2024 23:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vanavond is echt fantastisch
Komt door jouquote:Op maandag 23 december 2024 23:48 schreef Doevelaer het volgende:
Wij hebben FOK! weer HEET gemaakt.quote:Op maandag 23 december 2024 23:48 schreef Doevelaer het volgende:
Ik wil het bad niet koud maken, maar...quote:Op maandag 23 december 2024 23:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zelfs tijdens Gurney waren jullie allemaal liefquote:Op maandag 23 december 2024 23:49 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Gifjes, weinig gezeik, allemaal JUICHEN
Hallo chisnallquote:Op maandag 23 december 2024 23:50 schreef fetX het volgende:
Als je geel aantrekt ben je ook niet goed.
Ik vind het bij Williams wel passen. Echt een vermakelijke gek.quote:Op maandag 23 december 2024 23:50 schreef fetX het volgende:
Als je geel aantrekt ben je ook niet goed.
Hoofdjes heet makenquote:Op maandag 23 december 2024 23:50 schreef Wertha het volgende:
[..]
Wij hebben FOK! weer HEET gemaakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij heeft wel een goede baard. Wereldgozer moet hem altijd scheren van mij. Prikkels.quote:Op maandag 23 december 2024 23:50 schreef maxi-mus het volgende:
Dit lijkt mij ook het type dat heel interessant over zijn eigen baardje doet.
Jongen toch, speciaal voor jou heb ik zelfs voor hem gejuichtquote:Op maandag 23 december 2024 23:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zelfs tijdens Gurney waren jullie allemaal lief
Je bent een goed mens.quote:Op maandag 23 december 2024 23:52 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Jongen toch, speciaal voor jou heb ik zelfs voor hem gejuicht
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 23 december 2024 23:49 schreef Wertha het volgende:
Rap Krass is niet zo sterk in walk-on songs.
Met een leren schort kan ie zo in een matig bbq restaurant staan.quote:Op maandag 23 december 2024 23:50 schreef maxi-mus het volgende:
Dit lijkt mij ook het type dat heel interessant over zijn eigen baardje doet.
Dat had je gewoon kunnen laten staan hoor.quote:Op maandag 23 december 2024 23:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Ik ben nog steeds voor deze. Maar dat heb ik jaren gepost.
quote:Op maandag 23 december 2024 23:51 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]BusjeskidsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U MAD?
quote:Op maandag 23 december 2024 23:51 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]Hoe kan er alleen eentje mokerdik worden? Of zijn die anderen nog te jong?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heel interessant doen over een half aangebrande burgerquote:Op maandag 23 december 2024 23:53 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Met een leren schort kan ie zo in een matig bbq restaurant staan.
Krijgt elke ochtend een dekbed voor z’n ontbijt.quote:Op maandag 23 december 2024 23:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hoe kan er alleen eentje mokerdik worden? Of zijn die anderen nog te jong?
Die eet het eten van de rest opquote:Op maandag 23 december 2024 23:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hoe kan er alleen eentje mokerdik worden? Of zijn die anderen nog te jong?
@JR-Style-93quote:Op maandag 23 december 2024 23:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heel interessant doen over een half aangebrande burger
Die quadrupel 2021 was wel lekker.quote:
quote:Op maandag 23 december 2024 23:54 schreef fetX het volgende:
[..]
Krijgt elke ochtend een dekbed voor z’n ontbijt.
quote:Op maandag 23 december 2024 23:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heel interessant doen over een half aangebrande burger
Mijn standaard half aangebrande burger is vaak met twee sneetjes witbrood. Dan smeer ik de beide kanten in met sambal badjak (voorkeur de extra heet variant). Daarna op één kant satésaus en op de andere kant boursin en mosterd. Dan leg ik plakjes bacon en plakjes jonge Beemsterkaas erop. Waarna ik er nog uitjes (bij voorkeur rode uitjes) opgooi en daarna nog wat provencaalse kruiden en peper en zout erbij.quote:
@Wereldgozerquote:Op maandag 23 december 2024 23:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mijn standaard half aangebrande burger is vaak met twee sneetjes witbrood. Dan smeer ik de beide kanten in met sambal badjak (voorkeur de extra heet variant). Daarna op één kant satésaus en op de andere kant boursin en mosterd. Dan leg ik plakjes bacon en plakjes jonge Beemsterkaas erop. Waarna ik er nog uitjes (bij voorkeur rode uitjes) opgooi en daarna nog wat provencaalse kruiden en peper en zout erbij.
Daarna in het tostiapparaat waarna ik het consumeer met een dot Zaanse mayo en een dot Heinz Ketchup.
Dit is hemels voer echt waar.
Mensen met een dartbord zo prominent in de woonkamerquote:Op maandag 23 december 2024 23:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Mensen met dat soort onpraktische kutsalontafels
Dat niet hebbenquote:Op maandag 23 december 2024 23:56 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Mensen met een dartbord zo prominent in de woonkamer
Weet je dat ik dat serieus gemist had omdat ik gefocust was op die kut tafeltjesquote:Op maandag 23 december 2024 23:56 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Mensen met een dartbord zo prominent in de woonkamer
Als je ook maar iets leunt op die tafeltjes kiepen ze om.quote:Op maandag 23 december 2024 23:57 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Weet je dat ik dat serieus gemist had omdat ik gefocust was op die kut tafeltjes
Werkdartsquote:Op maandag 23 december 2024 23:58 schreef fetX het volgende:
Ik mis Scholten als analist trouwens.
Aanvallend darten genot.
Koert, Roland en Co beste setupquote:Op maandag 23 december 2024 23:58 schreef fetX het volgende:
Ik mis Scholten als analist trouwens.
Aanvallend darten genot.
Badjak 'extra heet variant'quote:Op maandag 23 december 2024 23:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mijn standaard half aangebrande burger is vaak met twee sneetjes witbrood. Dan smeer ik de beide kanten in met sambal badjak (voorkeur de extra heet variant). Daarna op één kant satésaus en op de andere kant boursin en mosterd. Dan leg ik plakjes bacon en plakjes jonge Beemsterkaas erop. Waarna ik er nog uitjes (bij voorkeur rode uitjes) opgooi en daarna nog wat provencaalse kruiden en peper en zout erbij.
Daarna in het burgerapparaat waarna ik het consumeer met een dot Zaanse mayo en een dot Heinz Ketchup.
Dit is hemels voer echt waar.
quote:In Moulin Rouge nr9 links van deur... stond een nieuwe blonde, flashte even haar boobies naar me en dat zag er wel lekker uit. Schat haar tussen 30-35 jaar. Naam Kyara of zoiets Dus maar een poging gewaagd...inmiddels probeer ik niet vaak wat nieuws meer. Jaren beginnen te tellen samen met toch wat nerveusiteit laat de potentie na. En ik was half uur geleden al bij bij mijn vaste dame van de nacht..geweest dus ik wist dat lastig ging worden nog klaar te komen.
Op de kamer..volgens Kyra of Kyria was ze helemaal nieuw in de job en voordat ze in het vak "belande" nog nooit een blowjob gegeven...dat was al trigger nr 1 dat het fiasco ging worden!
Friste me even op aan de wasbak..blijkbaar was dat niet genoeg voor haar. Op bed kwam spuitbus met desinfectie middel te voorschijn en een handschoen trok ze aan. Ze is wel 2 minuten bezig geweest me "schoon" te maken. Vervolgens mocht ik nergens meer aankomen toen ik even langs mijn lul streek omdat spul toch wel irriteerde. Werd die opnieuw gedrenkt in dat middeltje...
Ik zei al tegen haar ik vertrek dit gaat niks worden, maar ze hield me tegen en verzekerde dat het goed zou komen.
Had al betaald dus dacht wat heb ik nog te verliezen en we begonnen eraan!
Tja hoer met smetvrees en angst voor een lul...zo zou ik haar kort omschrijven! Tieten afschermen zodat je er bijna niet aankomt. Toen ik er wat van zei.. het zijn siliconen en gevoelig. 10 seconden mogen voelen... Daarna je handen zijn koud mijn siliconen blijven daardoor ook uren koud!
Ze is wel eerlijk want pijpen kon ze inderdaad niet! Tussen benen gaan zitten zodat je in ieder geval niet aan haar muts kunt komen...volgens mij was ze flauw gevallen door haar smetfobie als je haar daar probeerd aan te raken!
Proberen je snel laten te komen door er als een gek aan te schorren met vingertje druk uitoefenen op de prostaat.
Zei laten we maar over gaan tot neuken. Zonder vragen...wat wil je.. direct in standje doggy met kussen onder haar zodat je ook daar niet aan haar siliconen "ijsklompen" kunt komen. Uit mijn "frustratie" flink doorgepompt....waarbij ze je onverstaanbaar "aanmoedigd" of "vervloekt" en weer dat handje bij je ballen om het maar snel te laten gebeuren! Uiteindelijk toch kunnen finishen en ook daar weer die fobie...be carefull pulling out. My pussy is wet don't touch. Wel een voordeel ze maakt je snikkel daarna wel goed schoon
Beetje small talk waar ze me wel 5x bedankte...meestal teken dat je toch niet helemaal tevreden bent over je eigen inzet.
En ze deed dit werk maar tijdelijk omdat ze geld nodig had voor een eigen praktijk iets met tanden want daar wees ze op. Moest wel lachen ze noemde bedragen van 250.000 en 1 miljoen om studie en eigen praktijk op te starten. Tel uit daar gaan heel wat flessen desinfectie middel doorheen voordat ze dat ooit bijelkaar heeft gespaard!
Afscheid genomen waarbij ze onder aan de trap uit haar slippers schoot en weer in haar "pufstelsen" stapte. Ook een trent bij veel dames als ze al de moeite doen om highheels aan te trekken!
Nog een tijdje door straatje gelopen, waarbij ik niet gezien heb dat ze nog klandezie had. Ook veroorzaakt door het gebrek eraan..
Kortom een TMM die we over paar weken niet meer gaan zien in Aken. In ieder geval dat miljoen gaat ze ze nooit "binnen harken"
Ik zit eraan te denken om zo lekker naar bed te gaan.quote:Op maandag 23 december 2024 23:59 schreef maxi-mus het volgende:
Dit had niet de laatste partij moeten zijn.
Ooit van het internet gehoord?quote:Op maandag 23 december 2024 23:58 schreef Doevelaer het volgende:
Over salontafels gesproken, ik zoek nog een nieuwe.
Als je naar bed gaat deze partij ben je hier nooit meer welkomquote:Op maandag 23 december 2024 23:59 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik zit eraan te denken om zo lekker naar bed te gaan.
@:dr_flash
quote:
Ja, maar ik vind al die hippe tafels van tegenwoordig (zoals het ronde trio hierboven) echt aids.quote:Op dinsdag 24 december 2024 00:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ooit van het internet gehoord?
Wowquote:Op dinsdag 24 december 2024 00:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als je naar bed gaat deze partij ben je hier nooit meer welkom
Dit is een warm badquote:Op dinsdag 24 december 2024 00:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]![]()
Jij lijdt volgens mij aan de meest ernstige vorm van autisme ooit. Hoezo niet buiten je patronen kunnen denken
TRIPODGODquote:Op dinsdag 24 december 2024 00:00 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
1 Roland voor het topic. Voorzichtig gesponsord.
Nee niet echtquote:Op dinsdag 24 december 2024 00:02 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Dit klinkt niet als herhalingsgevaar
Warme poep.quote:Op dinsdag 24 december 2024 00:02 schreef maxi-mus het volgende:
@:gurneyisbestoke poept het hele bad onder.
Romantisch verhaal welquote:
Dunne stront genotquote:Op dinsdag 24 december 2024 00:02 schreef maxi-mus het volgende:
@:gurneyisbestoke poept het hele bad onder.
De burger was Stijn, JR was de tosti.quote:Op dinsdag 24 december 2024 00:03 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Dit was toch ook JR(?) als reactie op de reactie op z'n burger?
Ik was net te laat met ninja edit naar tostiquote:Op dinsdag 24 december 2024 00:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De burger was Stijn, JR was de tosti.
Weet je nog die schandalig smerige pizza van @Caland ?quote:Op dinsdag 24 december 2024 00:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De burger was Stijn, JR was de tosti.
Hier moet ik even van bijkomen hoorquote:Op dinsdag 24 december 2024 00:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]![]()
Jij lijdt volgens mij aan de meest ernstige vorm van autisme ooit. Hoezo niet buiten je patronen kunnen denken
Jadanna tietenvlog. Quality time.quote:Op dinsdag 24 december 2024 00:04 schreef Dagoduck het volgende:
Als ie tegen de camera praat is ie en vlogger.
Was een gebbetje maat.quote:Op dinsdag 24 december 2024 00:04 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Hier moet ik even van bijkomen hoor
Ondertussen wordt alles duurder.quote:Op dinsdag 24 december 2024 00:04 schreef maxi-mus het volgende:
Al het personeel bij Ally Pelly dit jaar is wel vreselijk. Cameramensen, spotters, regie, deejee.
Nee?quote:Op dinsdag 24 december 2024 00:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Weet je nog die schandalig smerige pizza van @:caland ?
quote:Op dinsdag 24 december 2024 00:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee?
@:caland lijkt mij een pizza shoarma man met knoflooksaus.
Als je het heel stiekempjes doet om een snelle honger te stillen, heb ik enigszins begripquote:Op dinsdag 24 december 2024 00:07 schreef fetX het volgende:
[..]
Wat een wanstaltig varken ben je als je dit in je gezicht duwt.
Wie heeft dit gepost danquote:Op dinsdag 24 december 2024 00:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als je het heel stiekempjes doet om een snelle honger te stillen, heb ik enigszins begrip
Als je dit triomfantelijk op Fok! post heb je mentale problemen
Blijven zoeken.quote:Op maandag 23 december 2024 23:58 schreef Doevelaer het volgende:
Over salontafels gesproken, ik zoek nog een nieuwe.
In het altijd pittoreske Ulft is het bittere noodzaak wanneer je wat uitzoekt bij thuisbezorgdquote:Op dinsdag 24 december 2024 00:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als je het heel stiekempjes doet om een snelle honger te stillen, heb ik enigszins begrip
En als je dit post dan?quote:Op dinsdag 24 december 2024 00:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Prima gehaktballenquote:Op dinsdag 24 december 2024 00:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En als je dit post dan?
[ afbeelding ]
Pasta met gehaktballenquote:Op dinsdag 24 december 2024 00:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En als je dit post dan?
[ afbeelding ]
Gehaktballen, lekker!quote:Op dinsdag 24 december 2024 00:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En als je dit post dan?
[ afbeelding ]
Oh, het ging me niet om de pasta. Niet gezienquote:Op dinsdag 24 december 2024 00:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wanneer iemand een pasta met gehaktballen eet, sterft een Italiaan.
@:maxi-mus vindt dit niet erg
Jij bent overduidelijk geen pastafariër.quote:Op dinsdag 24 december 2024 00:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Pasta met gehaktballen![]()
Gadverdamme man.
Iedere keer dat ik iemand pasta carbonara met 'spekjes' en/of room zie maken sterf ik een klein beetjequote:Op dinsdag 24 december 2024 00:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wanneer iemand een pasta met gehaktballen eet, sterft een Italiaan.
@:maxi-mus vindt dit niet erg
'Vroeger' was het beter. Nu is het echt aids, helemaal met ads en pop-ups over je volledige schermquote:Op dinsdag 24 december 2024 00:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
Mobiel Fok! is echt kut allen.
Blijven doneren.quote:Op dinsdag 24 december 2024 00:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
Om te kotsen.quote:Op dinsdag 24 december 2024 00:13 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Iedere keer dat ik iemand pasta carbonara met 'spekjes' en/of room zie maken sterf ik een klein beetje
'Cauliflower steak'quote:Op dinsdag 24 december 2024 00:14 schreef Doevelaer het volgende:
Recent zag ik een recept voor 'Vegan pasta carbonara'
Dat is gewoon 100% ragebait
Eens.quote:Op dinsdag 24 december 2024 00:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik FOK! eigenlijk bijna alleen maar mobielquote:Op dinsdag 24 december 2024 00:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
Veel van die recepten zijn oprecht lekker. Maar noem het in godsnaam geen steak, want dat is het niet.quote:
Wat een zelfkastijding.quote:Op dinsdag 24 december 2024 00:16 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik FOK! eigenlijk bijna alleen maar mobiel
Maak je er niet druk om, het heeft geen zin.quote:Op dinsdag 24 december 2024 00:16 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Veel van die recepten zijn oprecht lekker. Maar noem het in godsnaam geen steak, want dat is het niet.
Ik ook, maar wel op desktop-layout.quote:Op dinsdag 24 december 2024 00:16 schreef fetX het volgende:
Ik FOK! eigenlijk bijna alleen maar mobiel
'Spaghetti' van courgette.quote:Op dinsdag 24 december 2024 00:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Maak je er niet druk om, het heeft geen zin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |