Iedere keer dat ik iemand pasta carbonara met 'spekjes' en/of room zie maken sterf ik een klein beetjequote:Op dinsdag 24 december 2024 00:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wanneer iemand een pasta met gehaktballen eet, sterft een Italiaan.
@:maxi-mus vindt dit niet erg
'Vroeger' was het beter. Nu is het echt aids, helemaal met ads en pop-ups over je volledige schermquote:Op dinsdag 24 december 2024 00:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
Mobiel Fok! is echt kut allen.
Blijven doneren.quote:Op dinsdag 24 december 2024 00:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
Om te kotsen.quote:Op dinsdag 24 december 2024 00:13 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Iedere keer dat ik iemand pasta carbonara met 'spekjes' en/of room zie maken sterf ik een klein beetje
'Cauliflower steak'quote:Op dinsdag 24 december 2024 00:14 schreef Doevelaer het volgende:
Recent zag ik een recept voor 'Vegan pasta carbonara'
Dat is gewoon 100% ragebait
Eens.quote:Op dinsdag 24 december 2024 00:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik FOK! eigenlijk bijna alleen maar mobielquote:Op dinsdag 24 december 2024 00:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
Veel van die recepten zijn oprecht lekker. Maar noem het in godsnaam geen steak, want dat is het niet.quote:
Wat een zelfkastijding.quote:Op dinsdag 24 december 2024 00:16 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik FOK! eigenlijk bijna alleen maar mobiel
Maak je er niet druk om, het heeft geen zin.quote:Op dinsdag 24 december 2024 00:16 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Veel van die recepten zijn oprecht lekker. Maar noem het in godsnaam geen steak, want dat is het niet.
Ik ook, maar wel op desktop-layout.quote:Op dinsdag 24 december 2024 00:16 schreef fetX het volgende:
Ik FOK! eigenlijk bijna alleen maar mobiel
'Spaghetti' van courgette.quote:Op dinsdag 24 december 2024 00:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Maak je er niet druk om, het heeft geen zin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |