Als je het heel stiekempjes doet om een snelle honger te stillen, heb ik enigszins begripquote:Op dinsdag 24 december 2024 00:07 schreef fetX het volgende:
[..]
Wat een wanstaltig varken ben je als je dit in je gezicht duwt.
Wie heeft dit gepost danquote:Op dinsdag 24 december 2024 00:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als je het heel stiekempjes doet om een snelle honger te stillen, heb ik enigszins begrip
Als je dit triomfantelijk op Fok! post heb je mentale problemen
Blijven zoeken.quote:Op maandag 23 december 2024 23:58 schreef Doevelaer het volgende:
Over salontafels gesproken, ik zoek nog een nieuwe.
In het altijd pittoreske Ulft is het bittere noodzaak wanneer je wat uitzoekt bij thuisbezorgdquote:Op dinsdag 24 december 2024 00:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als je het heel stiekempjes doet om een snelle honger te stillen, heb ik enigszins begrip
En als je dit post dan?quote:Op dinsdag 24 december 2024 00:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Prima gehaktballenquote:Op dinsdag 24 december 2024 00:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En als je dit post dan?
[ afbeelding ]
Pasta met gehaktballenquote:Op dinsdag 24 december 2024 00:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En als je dit post dan?
[ afbeelding ]
Gehaktballen, lekker!quote:Op dinsdag 24 december 2024 00:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En als je dit post dan?
[ afbeelding ]
Oh, het ging me niet om de pasta. Niet gezienquote:Op dinsdag 24 december 2024 00:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wanneer iemand een pasta met gehaktballen eet, sterft een Italiaan.
@:maxi-mus vindt dit niet erg
Jij bent overduidelijk geen pastafariër.quote:Op dinsdag 24 december 2024 00:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Pasta met gehaktballen![]()
Gadverdamme man.
Iedere keer dat ik iemand pasta carbonara met 'spekjes' en/of room zie maken sterf ik een klein beetjequote:Op dinsdag 24 december 2024 00:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wanneer iemand een pasta met gehaktballen eet, sterft een Italiaan.
@:maxi-mus vindt dit niet erg
'Vroeger' was het beter. Nu is het echt aids, helemaal met ads en pop-ups over je volledige schermquote:Op dinsdag 24 december 2024 00:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
Mobiel Fok! is echt kut allen.
Blijven doneren.quote:Op dinsdag 24 december 2024 00:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
Om te kotsen.quote:Op dinsdag 24 december 2024 00:13 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Iedere keer dat ik iemand pasta carbonara met 'spekjes' en/of room zie maken sterf ik een klein beetje
'Cauliflower steak'quote:Op dinsdag 24 december 2024 00:14 schreef Doevelaer het volgende:
Recent zag ik een recept voor 'Vegan pasta carbonara'
Dat is gewoon 100% ragebait
Eens.quote:Op dinsdag 24 december 2024 00:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik FOK! eigenlijk bijna alleen maar mobielquote:Op dinsdag 24 december 2024 00:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
Veel van die recepten zijn oprecht lekker. Maar noem het in godsnaam geen steak, want dat is het niet.quote:
Wat een zelfkastijding.quote:Op dinsdag 24 december 2024 00:16 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik FOK! eigenlijk bijna alleen maar mobiel
Maak je er niet druk om, het heeft geen zin.quote:Op dinsdag 24 december 2024 00:16 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Veel van die recepten zijn oprecht lekker. Maar noem het in godsnaam geen steak, want dat is het niet.
Ik ook, maar wel op desktop-layout.quote:Op dinsdag 24 december 2024 00:16 schreef fetX het volgende:
Ik FOK! eigenlijk bijna alleen maar mobiel
'Spaghetti' van courgette.quote:Op dinsdag 24 december 2024 00:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Maak je er niet druk om, het heeft geen zin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |