SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij heeft wel een goede baard. Wereldgozer moet hem altijd scheren van mij. Prikkels.quote:Op maandag 23 december 2024 23:50 schreef maxi-mus het volgende:
Dit lijkt mij ook het type dat heel interessant over zijn eigen baardje doet.
Jongen toch, speciaal voor jou heb ik zelfs voor hem gejuichtquote:Op maandag 23 december 2024 23:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zelfs tijdens Gurney waren jullie allemaal lief
Je bent een goed mens.quote:Op maandag 23 december 2024 23:52 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Jongen toch, speciaal voor jou heb ik zelfs voor hem gejuicht
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 23 december 2024 23:49 schreef Wertha het volgende:
Rap Krass is niet zo sterk in walk-on songs.
Met een leren schort kan ie zo in een matig bbq restaurant staan.quote:Op maandag 23 december 2024 23:50 schreef maxi-mus het volgende:
Dit lijkt mij ook het type dat heel interessant over zijn eigen baardje doet.
Dat had je gewoon kunnen laten staan hoor.quote:Op maandag 23 december 2024 23:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Ik ben nog steeds voor deze. Maar dat heb ik jaren gepost.
quote:Op maandag 23 december 2024 23:51 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]BusjeskidsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U MAD?
quote:Op maandag 23 december 2024 23:51 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]Hoe kan er alleen eentje mokerdik worden? Of zijn die anderen nog te jong?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heel interessant doen over een half aangebrande burgerquote:Op maandag 23 december 2024 23:53 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Met een leren schort kan ie zo in een matig bbq restaurant staan.
Krijgt elke ochtend een dekbed voor z’n ontbijt.quote:Op maandag 23 december 2024 23:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hoe kan er alleen eentje mokerdik worden? Of zijn die anderen nog te jong?
Die eet het eten van de rest opquote:Op maandag 23 december 2024 23:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hoe kan er alleen eentje mokerdik worden? Of zijn die anderen nog te jong?
@JR-Style-93quote:Op maandag 23 december 2024 23:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heel interessant doen over een half aangebrande burger
Die quadrupel 2021 was wel lekker.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |