Ik zit eraan te denken om zo lekker naar bed te gaan.quote:Op maandag 23 december 2024 23:59 schreef maxi-mus het volgende:
Dit had niet de laatste partij moeten zijn.
Ooit van het internet gehoord?quote:Op maandag 23 december 2024 23:58 schreef Doevelaer het volgende:
Over salontafels gesproken, ik zoek nog een nieuwe.
Als je naar bed gaat deze partij ben je hier nooit meer welkomquote:Op maandag 23 december 2024 23:59 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik zit eraan te denken om zo lekker naar bed te gaan.
@:dr_flash
quote:
Ja, maar ik vind al die hippe tafels van tegenwoordig (zoals het ronde trio hierboven) echt aids.quote:Op dinsdag 24 december 2024 00:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ooit van het internet gehoord?
Wowquote:Op dinsdag 24 december 2024 00:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als je naar bed gaat deze partij ben je hier nooit meer welkom
Dit is een warm badquote:Op dinsdag 24 december 2024 00:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]![]()
Jij lijdt volgens mij aan de meest ernstige vorm van autisme ooit. Hoezo niet buiten je patronen kunnen denken
TRIPODGODquote:Op dinsdag 24 december 2024 00:00 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
1 Roland voor het topic. Voorzichtig gesponsord.
Nee niet echtquote:Op dinsdag 24 december 2024 00:02 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Dit klinkt niet als herhalingsgevaar
Warme poep.quote:Op dinsdag 24 december 2024 00:02 schreef maxi-mus het volgende:
@:gurneyisbestoke poept het hele bad onder.
Romantisch verhaal welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |