SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bracket:
Spelletjes:
Voorspelspel: DRT / PDC WK 2025 - Het voorspelspel #1:
Nostradamus: DRT / DRT Nostradamus, editie 2025 #1
Pick'em: DRT / Pick'em WK 2025 Een toegankelijk spelletje voor allen #1
Bingo:
TV:
Voor de dartsliefhebber is Viaplay een must. Viaplay tv zal weliswaar het een en ander uit gaan zenden, maar voor HET WK is dat natuurlijk niet voldoende. Bovendien wil je de hoogstaande analyses van analist Jerry en co. natuurlijk niet missen. Is schraalhans keukenmeester? Dan is VTM wellicht een optie.
NEGENTJES:
Bekijk deze YouTube-video
Niet genoeg hersencapaciteit.quote:Op maandag 23 december 2024 23:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Waar darters normaal bij een achterstand negatief gaan denken krijgt Chisnall het voor elkaar niet in die spiraal te raken.
Hoe kan dit?
Niks*quote:Op maandag 23 december 2024 23:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Niemand zit in Chisnalls hoofd
Daar ben ik al lang mee gestopt. Of ja, nooit echt begonnen eigenlijk.quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 23 december 2024 23:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat advies hadden ze destijds aan Dirk vDuijvenbode moeten geven
alleen tripel karmelietquote:Op maandag 23 december 2024 23:13 schreef Zorro het volgende:
[..]
Daar ben ik al lang mee gestopt. Of ja, nooit echt begonnen eigenlijk.
Met andere triples ook trouwens
En dan krijgen we NOG een genotspotjequote:Op maandag 23 december 2024 23:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat is dit een genotsavond trouwens
Van Veen was wel stront.quote:Op maandag 23 december 2024 23:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat is dit een genotsavond trouwens
Het is tenslotte tripelquote:Op maandag 23 december 2024 23:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik gooi inmiddels mijn derde.
Jij bent goed bezig.quote:Op maandag 23 december 2024 23:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik gooi inmiddels mijn derde.
Alcohol ontsmet hequote:Op maandag 23 december 2024 23:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mijn griep is inmiddels terug ik dus ben echt ontzettend onverstandig bezig![]()
Je verwacht het niet.quote:Op maandag 23 december 2024 23:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die mist altijd alle goede potjes
Waarom valt @Dr_Flash altijd in slaap tijdens Gay Pride?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste
quote:Op maandag 23 december 2024 23:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Waarom valt @:dj_flash altijd in slaap tijdens Gay Pride?Kut, ik moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat hij zijn eigen veters kan strikken is knapquote:Op maandag 23 december 2024 23:20 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Er is echt niks knaps aan Deef.
Hetgeen hij alsnog gespresteerd heeft met zo weinig mentaal vermogen is op zich best knap te noemenquote:Op maandag 23 december 2024 23:20 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Er is echt niks knaps aan Deef.
Je wordt er dizzy van.quote:Op maandag 23 december 2024 23:21 schreef fetX het volgende:
Raar potje. Ineens heeft Chizzy het weer.
Priske doet de tactische instructiesquote:Op maandag 23 december 2024 23:21 schreef fetX het volgende:
Raar potje. Ineens heeft Chizzy het weer.
Geil.quote:Op maandag 23 december 2024 23:23 schreef Dagoduck het volgende:
"Lekker veel arm erin, en hij douwt hem erin!"
quote:Op maandag 23 december 2024 23:23 schreef Dagoduck het volgende:
"Lekker veel arm erin, en hij douwt hem erin!"
Denk om de rubbertjes.quote:
Jaquote:
Ja. Eerste leg van de 5e set gemist, leek me veilig.quote:
quote:Op maandag 23 december 2024 23:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je zou die vieze dronken bek van Gurney maar op je mond krijgen, bahbahbah
Niet oke?quote:Op maandag 23 december 2024 23:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je zou die vieze dronken bek van Gurney maar op je mond krijgen, bahbahbah
70-68quote:Op maandag 23 december 2024 23:28 schreef WAvanBuren het volgende:
Sudden Def zouden ze moeten afschaffen. Gewoon lekker door tot desnoods 22-20.
Ze hebben op Wimbledon nog steeds trauma's van die regel.quote:Op maandag 23 december 2024 23:28 schreef WAvanBuren het volgende:
Sudden Def zouden ze moeten afschaffen. Gewoon lekker door tot desnoods 22-20.
Dat was wel echt een legendarisch leuke wedstrijdquote:Op maandag 23 december 2024 23:28 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ze hebben op Wimbledon nog steeds trauma's van die regel.
We noemen geen namen.quote:
Wakker worden met 100 mentions.quote:Op maandag 23 december 2024 23:31 schreef Doevelaer het volgende:
Laten we allemaal @:Dr_Flash even quoten omdat hij dit mist
Ik wou ook gaan slapenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |