Dat was de eerste editie na de jaren lange afwezigheid. Hopelijk starten de streams al bij binnenkomst. Dat is toch het momentum wat je gelijk wil zien en niet achteraf in de knip en plakshow.quote:Op vrijdag 20 december 2024 13:04 schreef lojanda het volgende:
[..]
Idd beter.. vond het vorig jaar ook veel te laat. Volgens mij was het eerder zelfs al dat het op de tweede januari begon, net na de feestdagen en kregen we ook nog te zien hoe ze het daar hadden gevierd. Toen leerde ze elkaar gelijk al goed kennen met al die drank van oudjaar
Nog steeeds niets orgineels,quote:Op vrijdag 20 december 2024 13:40 schreef freaky40 het volgende:
Het wordt uit meerdere hoeken bevestigd zelfs!
Hi Dottekequote:
Dat hoop ik ookquote:Op vrijdag 20 december 2024 13:12 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat was de eerste editie na de jaren lange afwezigheid. Hopelijk starten de streams al bij binnenkomst. Dat is toch het momentum wat je gelijk wil zien en niet achteraf in de knip en plakshow.
Ja ik ga de boel weer proberen op de rails te houden. Gaat denk ik een stuk makkelijker zijn nu er geen liveshows meer zijn en de gemoederen hoog oplopenquote:Op vrijdag 20 december 2024 14:49 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hi Dotteke![]()
Heb jij er ook weer zin inen ga je het allemaal weer in goede banen leiden
Denk je dat dat verschil gaat maken? Ik denk dat het niets zal uitmaken maar laten we het hopenquote:Op vrijdag 20 december 2024 15:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik ga de boel weer proberen op de rails te houden. Gaat denk ik een stuk makkelijker zijn nu er geen liveshows meer zijn en de gemoederen hoog oplopen
De live show was altijd giga, de topics vliegen er dan door. Een hele scheeplading aan tr's en als dat van het ene topisc is afgehandeld was de volgende al weer vol met de nodige trquote:Op vrijdag 20 december 2024 15:49 schreef lojanda het volgende:
[..]
Denk je dat dat verschil gaat maken? Ik denk dat het niets zal uitmaken maar laten we het hopenHet wordt vast weer een gezellige boel hier met soms pittige discussies die ook wel weer eens over het randje zullen gaan. Gelukkig weet jij dat altijd weer goed op te lossen
Waar lees je dat ? Tot nu toe nergens een persbericht, alleen Tina nijkamp die iets er over zegt?quote:
Link is toegevoegd.quote:Op vrijdag 20 december 2024 15:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waar lees je dat ? Tot nu toe nergens een persbericht, alleen Tina nijkamp die iets er over zegt?
Dat is altijd zo.quote:Op vrijdag 20 december 2024 16:11 schreef freaky40 het volgende:
Betekend dat ze in het weekend voor de 6e er al in gaan dus staan we weer 4-0 achter.
Behalve uit de officiele hoekquote:Op vrijdag 20 december 2024 13:40 schreef freaky40 het volgende:
Het wordt uit meerdere hoeken bevestigd zelfs!
Wat we nu wl kunnen brengen, is dat het programma op 6 januari om 20.30 uur terugkeert bij RTL 5 en Videoland. Wat we van het nieuwe seizoen kunnen verwachten? Dat weet alleen de alziende Big Brother...quote:Op vrijdag 20 december 2024 15:51 schreef spapaars het volgende:
BB start 6 jan
https://www.rtl.nl/boulev(...)g-brother-2025-datum
Ik weet het nu al... Same Old Same Old.. vertaald, Weer hetzelfde .. Ik geloof dat het format inmiddels wel uitgekauwd is , nieuwe kleurtjes op de muur, keke lampjes , verse bedjes, propere badkamertjes, 8 geile Belgjes 8 hippe Hollandjes en spelletjes die we niet zien mogenquote:Op vrijdag 20 december 2024 16:43 schreef Hunter het volgende:
[..]
Wat we nu wl kunnen brengen, is dat het programma op 6 januari om 20.30 uur terugkeert bij RTL 5 en Videoland. Wat we van het nieuwe seizoen kunnen verwachten? Dat weet alleen de alziende Big Brother...
[ afbeelding ]
Vind dat douchen gewoon moet kunnen, dat gedoe met gekookt water je eigen douchen hebben we nu wel gezienquote:Op vrijdag 20 december 2024 16:19 schreef spapaars het volgende:
Hoop dat ze die muntjes moeten verdienen, zodat ze bijvoorbeeld een warme douche kunnen nemen of iets uit die automaat te kunnen kopen niet meer terugkeert.
Hoe is het nu met je Rinardo?quote:
Donequote:Op vrijdag 20 december 2024 16:46 schreef Hunter het volgende:
Mag de titel nu weer terugveranderd worden?
Die weekly basics zijn ook wat treurig altijd. Al kunnen sommigen met weinig best creatieve gerechtjes neerzetten, mag daar van mij intussen ook wel weer anders op bedacht worden.quote:Op vrijdag 20 december 2024 17:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind dat douchen gewoon moet kunnen, dat gedoe met gekookt water je eigen douchen hebben we nu wel gezien
Alles zn gangetje, ups and downs, geniet van de feestdagen straks, en van de kleinkinderen, we gaan er weer een mooie kerst van maken, en kijken wat 2025 ons gaat brengen. Sta er positief inquote:
Fijn hoor rinardo dat je dit toch allemaal weer mag meemakenquote:Op vrijdag 20 december 2024 18:04 schreef rinardo het volgende:
[..]
Alles zn gangetje, ups and downs, geniet van de feestdagen straks, en van de kleinkinderen, we gaan er weer een mooie kerst van maken, en kijken wat 2025 ons gaat brengen. Sta er positief in
Heb ik niet, Bij instellingen staat op cookies van derden ingeschakeld/aan.quote:Op vrijdag 20 december 2024 12:01 schreef rinardo het volgende:
[..]
Even een andere browser proberen, firefox bijvoorbeeld, of je geschiedenis incl cookies wissen.
3 meiden 12,10 en 7 , dank jequote:Op vrijdag 20 december 2024 18:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn hoor rinardo dat je dit toch allemaal weer mag meemaken
Hoop dat je helemooie feestdagen hebt
Hoeveel kleinkinderen heb je?
o leuk. Drie kleindochterquote:
Ik denk begin januari. Tot die tijd kunnen we hier babbelen. Er is verder nog weinig over BB te vertellen.forum staat klaar.quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:33 schreef Li0nHeart het volgende:
6 januari! Da's al best snel. Gaat het eigen topic ook binnenkort open @:dotteke?
Hey Ebinasquote:
Ja het is weer bijna zover, maar eens kijken wat het ons die seizoen gaat brengen.quote:Op zaterdag 21 december 2024 17:07 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Op naar de volgende editie. Zin in
Dat en ook leuk altijd te zien dat velen jaarlijks weer hier terugkomen.quote:Op zaterdag 21 december 2024 17:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het is weer bijna zover, maar eens kijken wat het ons die seizoen gaat brengen.
Ja gaat vast weer storm lopen. Wel heel nieuwsgierig hoe ze de stemmingen gaan doen en het naar huis sturen van de bewoners als er geen live meer isquote:Op zaterdag 21 december 2024 17:29 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat en ook leuk altijd te zien dat velen jaarlijks weer hier terugkomen.
De vraag of ook de streams aan studio editting onderhavig zijn loopt wel weer op.. n keer per week die gasten live op TV te zien is toch wel het minste.. net zo makkelijk starten de opnames en "Live Steams" al 2 of 3 dagen eerder.. wie kan controleren of je naar een 3 dagen of een week oude stream aan het kijken bentquote:Op zaterdag 21 december 2024 17:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja gaat vast weer storm lopen. Wel heel nieuwsgierig hoe ze de stemmingen gaan doen en het naar huis sturen van de bewoners als er geen live meer is
Ben ik ook wel benieuwd naar.quote:Op zaterdag 21 december 2024 17:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja gaat vast weer storm lopen. Wel heel nieuwsgierig hoe ze de stemmingen gaan doen en het naar huis sturen van de bewoners als er geen live meer is
Je dat valt moeilijk te controlerenquote:Op zaterdag 21 december 2024 17:44 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De vraag of ook de streams aan studio editting onderhavig zijn loopt wel weer op.. n keer per week die gasten live op TV te zien is toch wel het minste.. net zo makkelijk starten de opnames en "Live Steams" al 2 of 3 dagen eerder.. wie kan controleren of je naar een 3 dagen of een week oude stream aan het kijken bent
Dat valt wel te controleren en gaan ze ook zeker niet doen.quote:Op zaterdag 21 december 2024 17:44 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De vraag of ook de streams aan studio editting onderhavig zijn loopt wel weer op.. n keer per week die gasten live op TV te zien is toch wel het minste.. net zo makkelijk starten de opnames en "Live Steams" al 2 of 3 dagen eerder.. wie kan controleren of je naar een 3 dagen of een week oude stream aan het kijken bent
Dat is ook het dilemma , gaan we weer naar een opgenomen reality kijken .. het einde van de "echte BB"quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je dat valt moeilijk te controleren
Wie gaan dat dan controleren?quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:37 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat valt wel te controleren en gaan ze ook zeker niet doen.
Tijdens de maandelijkse alarm controle is het wel te merken tochquote:Op zaterdag 21 december 2024 19:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat is ook het dilemma , gaan we weer naar een opgenomen reality kijken .. het einde van de "echte BB"
Jahh die gaan ze mee opnemenquote:Op zaterdag 21 december 2024 19:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tijdens de maandelijkse alarm controle is het wel te merken toch
Rutte moet zijn smoel houden, idioot.quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:57 schreef 5thencounter het volgende:
Trouwens, Luchtalarm kan elk moment gebeuren, als ik de Oorlogshitsers van onze regering moet geloven kan het elke dag zomaar Oorlog worden.. Meneer Rutte zegt het zelf, en dan is het echt waar
Het was dan zeker druk en had jij genoeg te doenquote:Op vrijdag 20 december 2024 15:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De live show was altijd giga, de topics vliegen er dan door. Een hele scheeplading aan tr's en als dat van het ene topisc is afgehandeld was de volgende al weer vol met de nodige tr
En met die leuke vliegtuigjesquote:Op zaterdag 21 december 2024 19:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tijdens de maandelijkse alarm controle is het wel te merken toch
Nou geloof me, die gaan er zeker komen.quote:Op zondag 22 december 2024 12:10 schreef freaky40 het volgende:
Dat laten we lekker in 2024, die vliegtuigjes. Dat was 1x leuk, dat was 2x leuk maar daarna werd het een trucje.
quote:Op zondag 22 december 2024 12:24 schreef rinardo het volgende:
[..]
Nou geloof me, die gaan er zeker komen.
Daar was ik eigenlijk wel klaar mee. Nooit begrepen dat mensen daar geld voor over hadden.quote:
Ik vraag me al of ze ooit nog wel een vergunning krijgen voor vliegen boven Amsterdam, gezien de dreiging van Oorlog, zegt Mr.Rutte zeff en dan is het waar want Mr.Rutte spreekt altijd de waarheidquote:Op zondag 22 december 2024 14:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar was ik eigenlijk wel klaar mee. Nooit begrepen dat mensen daar geld voor over hadden.
Jij maakt het weer spannendquote:Op zondag 22 december 2024 16:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik vraag me al of ze ooit nog wel een vergunning krijgen voor vliegen boven Amsterdam, gezien de dreiging van Oorlog, zegt Mr.Rutte zeff en dan is het waar want Mr.Rutte spreekt altijd de waarheid![]()
En of het luchtalarm moet afgaan de 1ste vd maand.. ook heel bedreigend.. zie hierboven![]()
En zijn er wel schuilkelders in het BB huis..
Oh jaquote:
Zou mooi zijn als die vliegende brommers niet meer overvliegen.quote:Op zondag 22 december 2024 17:30 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Oh ja
Dat mag ook wel achterwege blijven. Vorig jaar vlogen er echt extreem veel.
Tja, ben toch bang dat ze niet kunnen voorkomen dat fans geld naar die vliegtuigboer gooien. Tenzij er op de een of andere manier een vliegverbod boven dat huis komt..quote:Op zondag 22 december 2024 17:37 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als die vliegende brommers niet meer overvliegen.
Goed ook voor Schiphol om het aantal vliegtuigbewegingen wat naar beneden te brengen.
Niet nu al beginnen met ouwe meuk te recyclen please..quote:Op zondag 22 december 2024 18:31 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
Salar is er klaar voor
En Kitty ook
Ze staan naast die Arena-bunkerquote:Op zondag 22 december 2024 16:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik vraag me al of ze ooit nog wel een vergunning krijgen voor vliegen boven Amsterdam, gezien de dreiging van Oorlog, zegt Mr.Rutte zeff en dan is het waar want Mr.Rutte spreekt altijd de waarheid![]()
En of het luchtalarm moet afgaan de 1ste vd maand.. ook heel bedreigend.. zie hierboven![]()
En zijn er wel schuilkelders in het BB huis..
Ik heb je afgevinkt op de lijst cossers. Je bent er weer bijquote:Op maandag 23 december 2024 06:12 schreef Frummelie het volgende:
Zo Frummie meldt zich, ik ben d'r helemaal klaar voor..
* greysbones gaat op zoek naar meer speciaal voor 5thquote:Op zondag 22 december 2024 23:09 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Niet nu al beginnen met ouwe meuk te recyclen please..
Hoeft niet hoor, hier staat al meer dan genoeg inquote:Op maandag 23 december 2024 10:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones gaat op zoek naar meer speciaal voor 5th
Ja, dat was inderdaad heel leuk om mee te kunnen kijken.quote:Op maandag 23 december 2024 12:24 schreef MacDeMarco het volgende:
Van de Videoland Big Brothers vond ik de laatste editie het beste, mede door de geheime thema kamers die we wonderbaarlijk ook op de stream mochten zien. Hopelijk hebben ze volgend jaar weer iets wat het interessanter maakt om naar te kijken. Dat hele muntjes verzamelen en uitgeven heeft mij nooit echt geboeid. Misschien wordt het ook een keer tijd om een totaal ander huis neer te zetten.
Dat was ook een leuke toevoeging en elke week wat anders in die kamer wat het afwisselend maakte, en dat we mochten mee gluren was een pre.quote:Op maandag 23 december 2024 12:24 schreef MacDeMarco het volgende:
Van de Videoland Big Brothers vond ik de laatste editie het beste, mede door de geheime thema kamers die we wonderbaarlijk ook op de stream mochten zien. Hopelijk hebben ze volgend jaar weer iets wat het interessanter maakt om naar te kijken. Dat hele muntjes verzamelen en uitgeven heeft mij nooit echt geboeid. Misschien wordt het ook een keer tijd om een totaal ander huis neer te zetten.
Waarom geen liveshows meer? Heb dit even gemist.quote:Op maandag 23 december 2024 13:33 schreef wolffie het volgende:
Benieuwd wat ze anders gaan doen, in ieder geval geen liveshows meer op de zaterdag. 6 januari weer kijken!
Denk ook dat dit een budget kwestie is en ik denk dat ze exits nu gewoon integreren in de dagelijkse uitzendingen en dat wij mogen mee kijken via de streams zoals bij Utopia ook gedaan werd.quote:Op maandag 23 december 2024 15:19 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Waarom geen liveshows meer? Heb dit even gemist.
Ik vrees ook het ergstequote:Op zondag 22 december 2024 12:24 schreef rinardo het volgende:
[..]
Nou geloof me, die gaan er zeker komen.
Ik begrijp dat ook nooit.quote:Op zondag 22 december 2024 14:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar was ik eigenlijk wel klaar mee. Nooit begrepen dat mensen daar geld voor over hadden.
Zo die heeft een hele dikke jas uitgedaanquote:Op zondag 22 december 2024 18:31 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
Salar is er klaar voor
En Kitty ook
Gezellig hoor… ik zie al veel trouwe BB kijkers terug hierquote:Op maandag 23 december 2024 06:12 schreef Frummelie het volgende:
Zo Frummie meldt zich, ik ben d'r helemaal klaar voor..
Is verder niets over gezegd, alleen dat er geen liveshows meer zijnquote:Op maandag 23 december 2024 15:19 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Waarom geen liveshows meer? Heb dit even gemist.
Dit jaren vliegen er drones overquote:Op zondag 22 december 2024 17:30 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Oh ja
Dat mag ook wel achterwege blijven. Vorig jaar vlogen er echt extreem veel.
quote:Op maandag 23 december 2024 08:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb je afgevinkt op de lijst cossers. Je bent er weer bij
Ja gezellie hoor..quote:Op maandag 23 december 2024 17:19 schreef lojanda het volgende:
[..]
Gezellig hoor… ik zie al veel trouwe BB kijkers terug hier
Volgens mij zit je verkeerd 🤣quote:
quote:
Zag het ook langskomen ja. Gewoon een random gebouwtje in een computergame waar BB op geplakt is.quote:Op dinsdag 24 december 2024 10:33 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
Of het echt de inrichting gaat zijn….
Ik denk van niet
Ondertussen in 2006 (Second Life)quote:Op dinsdag 24 december 2024 11:02 schreef freaky40 het volgende:
Wel goed dat ze innoveren met zo'n spel op Roblox. Dat maakt het format ook houdbaar voor de toekomst. Niet dat ik dit ooit ga spelen maar voor de jongeren doelgroep kan dit een trigger zijn toch te gaan kijken. Weet niet in hoeverre dit gentegreerd gaat worden in de echte BB.
Wreckingball confirmed!quote:Op dinsdag 24 december 2024 11:09 schreef KinKiJan het volgende:
Roblox Trailer:
Als ze De Arena erbij pakken denk ik dat het wel kan ja
Helaas te laat gelezen, sorry!quote:
Hoezo moet je minder naar de streams gaan kijken?quote:Op donderdag 26 december 2024 00:39 schreef woxxel2 het volgende:
Ik ben benieuwd of er ook weer users zijn die gaan opnemen. Want ik moet dit seizoen minder die streans gaan kijken.
Hey Joycequote:Op woensdag 25 december 2024 23:12 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Helaas te laat gelezen, sorry!
En ik zit er ook al weer klaar voor kom maar op![]()
![]()
Dat is haar productiebureauquote:Op donderdag 26 december 2024 15:39 schreef freaky40 het volgende:
1 van de vele regisseurs, bij BB en ook bij andere RLS's werken ze in pool's van regisseurs dus ik denk dat Margot niet de enige is. Wie is Moose Murphy dan?
Geen enkel contact met de buitenwereld, hoop dat ze dat waar gaan makenquote:Op donderdag 26 december 2024 15:08 schreef Hunter het volgende:
Nieuw seizoen Big Brother in aantocht
Vanaf 6 januari 2025 is Big Brother, dat wordt geproduceerd door EndemolShine Nederland, te zien bij RTL 5 en Videoland in Nederland en bij Play4 en GoPlay in Vlaanderen.
In het programma Big Brother gaat een groep Vlamingen en Nederlanders het ultieme psychologische experiment aan. Ze ontmoeten elkaar voor het eerst in het Big Brother huis en hebben vanaf dat moment geen enkel contact meer met de buitenwereld. Er verschijnen 66 afleveringen.
Credits
Opdrachtgever: RTL 5 en Videoland
Productiebedrijf: EndemolShine Nederland
Producent: Rob van der Vleugel
Gedelegeerd Producent: Cleste Verstraete
Productieleiding: Kaj van Bueren & Thijs Groot
Hoofdredactie: Jourik VanderVorst
Eindredactie: Richard Schoot UIterkamp
Casting: Bo-Chander Edwards
Redactie: Imme van Bruxvoort, Kayleigh van den Hout, Debby Vergoossen, Isabel van Dorth
Regie: Margot Bralds
Faciliteiten: Film Partners
Camera: Steven van Hensbergen
Montage: David Verwij
Licht: Daan Thieme
Lengte: 55 minuten
Aantal afleveringen: 66
Aantal draaidagen: 90
Datum eerste uitzending: 6 januari, RTL 5 en tevens 24 uur per dag met livestreams op Videoland
Bron: EndemolShine Nederland/BM / https://www.broadcastmagazine.nl/
Vast nietquote:Op donderdag 26 december 2024 23:17 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Geen enkel contact met de buitenwereld, hoop dat ze dat waar gaan maken
Vorig seizoen heb ik zoveel gekeken.quote:Op donderdag 26 december 2024 07:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoezo moet je minder naar de streams gaan kijken?
O een beetje veel dus. Ik kijk ook wel iedere dag. Maar niet een hele dag.quote:Op vrijdag 27 december 2024 00:01 schreef woxxel2 het volgende:
[..]
Vorig seizoen heb ik zoveel gekeken.
Zelfs onder werktijd,
Ook ik, Al weet je dat je hoofdzakelijk bank zittende of liggende, wat kokende bewoners krijgt te zien op de livestreams, want de spelletjes die ze moeten spelen is voor de tv-uitzending only.quote:
Wel wat vaker danquote:Op vrijdag 27 december 2024 18:59 schreef spapaars het volgende:
Dit mag wel terugkomen, freeze, en dan komen fans het huis binnen.
https://streamable.com/jt1ntl
Maar niet iedereen heeft GoPlay zoals in NL niet iedereen Videoland heeft, dus voor die mensen is het wel LAAT kijkenquote:Op zaterdag 28 december 2024 09:22 schreef freaky40 het volgende:
Hysterisch stukje weer van deze 'nieuwsbron' want je kunt gewoon al kijken, net zoals dat het bij ons op Videoland staat, staat het daar op GoPlay. En dat zeggen ze zelfs letterlijk aan het eind, dus niets slecht nieuws en is dit dus ook weer clickbait dat het een aard heeft...
Niets nieuws, was altijd al zo.quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:07 schreef rinardo het volgende:
[..]
Maar niet iedereen heeft GoPlay zoals in NL niet iedereen Videoland heeft, dus voor die mensen is het wel LAAT kijken
GoPlay is hier wel gratis, dus in feite alleen de app nodigquote:Op zaterdag 28 december 2024 13:07 schreef rinardo het volgende:
[..]
Maar niet iedereen heeft GoPlay zoals in NL niet iedereen Videoland heeft, dus voor die mensen is het wel LAAT kijken
OEHHHH dat is wel gaaf zegquote:Op zaterdag 28 december 2024 13:43 schreef Flory- het volgende:
[..]
GoPlay is hier wel gratis, dus in feite alleen de app nodig
Maar is het niet met 1 stream?quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:43 schreef Flory- het volgende:
[..]
GoPlay is hier wel gratis, dus in feite alleen de app nodig
Ja dat is wel een groot nadeel.quote:
Hoiquote:Op zaterdag 28 december 2024 22:20 schreef Ireth het volgende:
Zitten we vooralsnog hier?? Nog geen BBsubforum??
Ah das bijna!!!quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:52 schreef Flory- het volgende:
[..]
Hoi![]()
Dot dacht begin jan. pas.
Dotteke in RLS / [Big Brother krijgt een nieuw seizoen] #2 2025 6 januari start BB 2025
duurt wel lang ja voor we wat zienquote:Op zondag 29 december 2024 13:10 schreef Hunter het volgende:
IK neem aan dat we morgen toch wel wat meer details horen / de inrichting van het huis zien
Ja het duurt wel lang dit keer, maar nog even geduld, over 9 dagen zien we alles. Dat is een ding wat zeker isquote:Op zondag 29 december 2024 13:10 schreef Hunter het volgende:
IK neem aan dat we morgen toch wel wat meer details horen / de inrichting van het huis zien
Dat is nog te vroeg denk ik. Pas als de bewoners het huis in gaan, dus donderdag/vrijdag of zo. Buiten dat, dan zal dat via Boulevard wel weer getoond worden maar is het nog een week te vroeg, de potentile kijkers wil eerst van oud en nieuw af zijn. De aandachtspannen is zo kort tegenwoordig, die is tegen de tijd dat BB start dat al weer vergeten mochten ze de intentie hebben een beetje promotie hier voor te maken. Maar ik denk dat het zeker de komende week bekend wordt, en ook wie de bewoners worden. Volgens mij dit jaar was dat op nieuwsjaarsdag werd er geteased met silhouetjes van de nieuwe deelnemersquote:Op zondag 29 december 2024 13:10 schreef Hunter het volgende:
Ik wou het even checken in het 2024 forum, maar dat zit op slotquote:Op zondag 29 december 2024 15:06 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is nog te vroeg denk ik. Pas als de bewoners het huis in gaan, dus donderdag/vrijdag of zo. Buiten dat, dan zal dat via Boulevard wel weer getoond worden maar is het nog een week te vroeg, de potentile kijkers wil eerst van oud en nieuw af zijn. De aandachtspannen is zo kort tegenwoordig, die is tegen de tijd dat BB start dat al weer vergeten mochten ze de intentie hebben een beetje promotie hier voor te maken. Maar ik denk dat het zeker de komende week bekend wordt, en ook wie de bewoners worden. Volgens mij dit jaar was dat op nieuwsjaarsdag werd er geteased met silhouetjes van de nieuwe deelnemers
8 dagenquote:Op zondag 29 december 2024 14:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het duurt wel lang dit keer, maar nog even geduld, over 9 dagen zien we alles. Dat is een ding wat zeker is
Ik had zondag ook mee geteld,quote:
Hoi Snorharen?quote:Op maandag 30 december 2024 13:10 schreef snorharen het volgende:
Bijna weer zover. Ik ben er wel klaar voor!
Inderdaad, je kan ook lekker meelezen en samen meeleven met de bewoners van Big Brother, en dan weet je ook een beetje de weg hier op fok, dat over een paar dagen het Fok BB forum op een andere plek open gaat,quote:Op maandag 30 december 2024 14:53 schreef snorharen het volgende:
Ik kijk en lees elk jaar enthousiast met jullie mee! Ik ben niet zo'n kletser, maar ik ben blij dat hier wel veel over BB gepraat wordt.
Voor mij zijn jullie heel vertrouwd ;-)
A op die manier. ALs je er plezier uithaalt is het alleen maar mooi toch.quote:Op maandag 30 december 2024 14:53 schreef snorharen het volgende:
Hoi Dotteke.
Ik kijk en lees elk jaar enthousiast met jullie mee! Ik ben niet zo'n kletser, maar ik ben blij dat hier wel veel over BB gepraat wordt.
Hoe meer zielen, hoe meer vreugdequote:Op maandag 30 december 2024 14:53 schreef snorharen het volgende:
Hoi Dotteke.
Dat denk ik ook steeds Dot, maar volgens mij is er ergens gezegd dat ze de feestdagen nog thuis mochten vieren??quote:Op maandag 30 december 2024 14:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A op die manier. ALs je er plezier uithaalt is het alleen maar mooi toch.
Ik zit een beetje op het persbericht te wachten over de bewoners.
Zoveel persberichten van RTL maar niets over BB nog
Ze laten ons wel lang wachten dit keer
Ja had gekund, al boeit mij zelf die inrichting niet eens zo.quote:Op maandag 30 december 2024 16:03 schreef Flory- het volgende:
[..]
Dat denk ik ook steeds Dot, maar volgens mij is er ergens gezegd dat ze de feestdagen nog thuis mochten vieren??
Als dat zo is wordt er over de bewoners ook pas erna iets bekend natuurlijk.
Ze zouden dan wel al met iets over de inrichting enzo kunnen komen
quote:Op zaterdag 6 januari 2024 08:49 schreef rinardo het volgende:
De testers van het BB huis
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
quote:Op zaterdag 6 januari 2024 10:08 schreef rinardo het volgende:
boven links naar rechts, Salar Bart Naomi Jason Michel
onder Kitty liese Jolien Charlotte ? Chayron ------
Denk na de jaarwisseling. Denk dat ze donderdag het huis in gaan, dus misschien woensdag anders donderdag of vrijdag zullen we wel kennismaken met de nieuwe bewoners, de eerste 8. En dan zal ook wel de inrichting van het vernieuwde huis bekend worden gemaakt. Ze doen niets voordat ze het huis in zijn gegaan.quote:Op maandag 30 december 2024 14:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A op die manier. ALs je er plezier uithaalt is het alleen maar mooi toch.
Ik zit een beetje op het persbericht te wachten over de bewoners.
Zoveel persberichten van RTL maar niets over BB nog
Ze laten ons wel lang wachten dit keer
Ja ik denk ook dat we dit jaar niets meer horen.quote:Op maandag 30 december 2024 17:13 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Denk na de jaarwisseling. Denk dat ze donderdag het huis in gaan, dus misschien woensdag anders donderdag of vrijdag zullen we wel kennismaken met de nieuwe bewoners, de eerste 8. En dan zal ook wel de inrichting van het vernieuwde huis bekend worden gemaakt. Ze doen niets voordat ze het huis in zijn gegaan.
quote:Op maandag 30 december 2024 18:10 schreef KinKiJan het volgende:
De eerste 10
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zin inquote:Op maandag 30 december 2024 18:31 schreef KinKiJan het volgende:
Achterkanten zijn lastig, zo vind ik die 4e hierboven op Bo S. van De Bondgenoten lijken, die met Chelsea aan het rommelen was. Nadruk op 'lijken', denk niet dat het 'm is.
Maar het begin is er
Hoeft niet, je kunt er ook 30ers van maken. Dit zegt nog niet veel. Ik denk dat je zelfs dit nu voordat de bewoners het huis betreden al kunt teasen. Niemand zal ze aan hun achterkantje herkennen.quote:Op maandag 30 december 2024 18:35 schreef livelink het volgende:
Van de achterkant zien ze er allemaal vrij jong uit.
Die vind ik ook nog jongquote:Op maandag 30 december 2024 18:53 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hoeft niet, je kunt er ook 30ers van maken.
Mijn ideequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Mod edit begint al goed.quote:Op maandag 30 december 2024 18:52 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is helaas de tijd waarin we zitten, dus ik constateer enkel vriendelijke vriend.
Mod edit, jij ook ophoudenquote:Op maandag 30 december 2024 19:10 schreef Willewa het volgende:
[..]
Dat je zegt ‘helaas’ zegt, zegt zoveel over je.. man man man. Je bent gefixeerd op huidskleur, maakt daarmee onderscheid en ziet het ook nog eens als iets negatiefs. Je hebt vast niet eens door dat je racistisch bent?Zal je vast ook gaan ontkennen.
Het is ook zo grappig hoe rechts Nederland ‘wokeness’ als scheldwoord gebruikt voor alles wat hun wijst op hun asoheid, terwijl het enkel staat voor gelijkheid en geluk voor iedereen. Als je daar tegen bent ben je echt ver verwijderd van het zijn van een goed mens. Maar goed, boeie toch? Deugen is voor kneuzen!! Toch?
Leuk die Sherlocken, maar ik acht de kans heel klein dat dit dezelfde persoon gaat zijn. Maar waarschijnlijk moet je een beetje woke zijn om te snappen waarom...quote:Op maandag 30 december 2024 19:03 schreef freaky40 het volgende:
Mmm, toch zijn er wat Sherlock Holmes's aan de gang...
[ afbeelding ]
Helemaal mee eens, en ook scheldnamen voor bewoners mag niet meer.quote:Op maandag 30 december 2024 19:18 schreef Li0nHeart het volgende:
Wat mij betreft (@:dotteke) , wordt woke een verboden woord op het BB forum
Wat mij betreft begon het "probleem" pas met de reacties op @Freaky40. En niet met zijn/haar oorspronkelijke reactie. Als daar niet zo zwaar op gereageerd werd was dit nu niet aan de orde.quote:Op maandag 30 december 2024 19:20 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik vind dit soort dingen roepen altijd een beetje simpel. Je snapt toch wel waarom het gaat en waar het probleem start? Als je dat gewoon in de kiem smoort heb je niks van dit soort onzin. Maar blijkbaar blijft de massa liever racisme tolereren onder het mom van ‘de lieve vrede bewaren’.
Er wordt niets afgezeiktquote:Op maandag 30 december 2024 19:18 schreef Ireth het volgende:
Ha gezellig vertrouwd sfeertje weer![]()
![]()
Ik pleit voor een "zeik hier je mede bb-fans af!" topic zodra het subforum geopend is
Er is een hele simpele oplossing, maar goed. Nevermind maar hequote:Op maandag 30 december 2024 19:21 schreef Dotteke het volgende:
NOu het gaat al weer lekker hier, zullen we deze maar op slot gooien en wachten tot BB forum online komt?
Heb zo geen zin in nu al gezeik
En over tot de orde van de dagquote:Op maandag 30 december 2024 19:27 schreef Ireth het volgende:
[..]
Wat mij betreft begon het "probleem" pas met de reacties op @:Freaky40. En niet met zijn/haar oorspronkelijke reactie. Als daar niet zo zwaar op gereageerd werd was dit nu niet aan de orde.
Maar das mijn mening
Ja heel simpel. reageer op BB en niet op de users, staat je iets niet aan dan scrol je door of je zet een TRquote:Op maandag 30 december 2024 19:28 schreef Willewa het volgende:
[..]
Er is een hele simpele oplossing, maar goed. Nevermind maar he
Geen woorden in mijn mond leggen wat ik niet zeg.quote:
Jammer dat het gelijk al zo begint en het is nog niet eens begonnen.quote:Op maandag 30 december 2024 19:36 schreef livelink het volgende:
Jongens, ik ben het tv-topic gewend![]()
Deze sfeer herken ik helemaal niet.
Ja lastig is dat he. Leuk je weer te zien Irethquote:Op maandag 30 december 2024 19:42 schreef Ireth het volgende:
Zo eerst maar weer een fok-abbo genomen, die *censuur*reclames belemmeren gewoon mijn typen
We gaan er weer een leuk seizoen van maken Dot!quote:Op maandag 30 december 2024 19:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja lastig is dat he. Leuk je weer te zien Ireth
Dat gaan we zeker, heb mijn bolide al weer klaar staan, zweepjes moet @Frummelie nog aanvullenquote:Op maandag 30 december 2024 19:44 schreef Ireth het volgende:
[..]
We gaan er weer een leuk seizoen van maken Dot!
Hey Bennyquote:Op maandag 30 december 2024 19:46 schreef Benny het volgende:
Twijfel... Ga ik het wel of niet weer actief volgen
En weer aanhaken na de eerste drukke, hectische weken.quote:Op maandag 30 december 2024 19:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey BennyHoe is het?
Je kan beginnen met kijken is het niets kan je altijd nog afhaken.
Laatste wat ik zeg, maar wees dan correct; dat was er niet geweest als er niet zo’n opmerking geplaatst werd waar een te verwachten reactie op kan komen. Maar goed, nevermind maar weer. Eeuwig probleem.quote:Op maandag 30 december 2024 19:33 schreef Ireth het volgende:
[..]
Geen woorden in mijn mond leggen wat ik niet zeg.![]()
Ik heb het over de ontstane sfeer. Dat had er niet geweest als er niet op @:Freaky40 was gereageerd zoals er nu is gebeurd. Zoals @:Dotteke al suggereerde, zet een TR ipv een discussie te starten.
Alles is mogelijk.quote:Op maandag 30 december 2024 19:48 schreef livelink het volgende:
[..]
En weer aanhaken na de eerste drukke, hectische weken.
Zucht, zucht, zucht…quote:Op maandag 30 december 2024 19:52 schreef Ireth het volgende:
[..]
We gaan er weer een leuk seizoen van makend Dot!
[..]
Ja je hebt gelijk, wil je een lollie??
Je moetquote:Op maandag 30 december 2024 19:46 schreef Benny het volgende:
Niks moet, alles mag.quote:
Inderdaad het Big Brother TV topic is er ook nog! Anderhalf uur per dag Big Brother op TV. Of komt er ook nog een Videoland vooruitkijken Big Brother topic?quote:Op maandag 30 december 2024 19:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Alles is mogelijk.![]()
Of alleen tv of alleen streamen of beide en dan Fok! er bij
Iedereen kan doen wat hij of zijn leuk vindt.
@Benny moetquote:Op maandag 30 december 2024 19:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niks moet, alles mag.
Nou ja alles, ik bedoel met volgen of niet volgen
Ow ja die was er vorig jaar ookquote:Op maandag 30 december 2024 19:55 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Inderdaad het Big Brother TV topic is er ook nog! Anderhalf uur per dag Big Brother op TV. Of komt er ook nog een Videoland vooruitkijken Big Brother topic?
Ik weet niet of er een vooruitkijk komt op videoland. Heb er een aangemaakt, kan het altijd nog verwijderenquote:Op maandag 30 december 2024 19:55 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Inderdaad het Big Brother TV topic is er ook nog! Anderhalf uur per dag Big Brother op TV. Of komt er ook nog een Videoland vooruitkijken Big Brother topic?
Weet het ook niet zeker, heb hier wel eens gelezen dat de uitzending nog niet op Videoland stond, dus kwam vorig seizoen waarschijnlijk pas na de uitzending op RTL 4, op Videoland te staan?quote:Op maandag 30 december 2024 19:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik weet niet of er een vooruitkijk komt op videoland
Er is wel een tv topic het is iedere avond van 20.30 uur tot 21.50 op tv
Ik zag hem in 24 niet staan, maar is niet erg. Er staat er nu een klaar. En komt er geen vooruitkijken dan is hij zo weer weg. Het wordt alleen wel erg veel zo, tv en de cos en streams en videoland vooruitkijken ( mocht dat komen)quote:Op maandag 30 december 2024 20:04 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Weet het ook niet zeker, heb hier wel eens gelezen dat de uitzending nog niet op Videoland stond, dus kwam vorig seizoen waarschijnlijk pas na de uitzending op RTL 4,
Hartstikke goed, we zien het wel!quote:Op maandag 30 december 2024 20:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zag hem in 24 niet staan, maar is niet erg. Er staat er nu een klaar. En komt er geen vooruitkijken dan is hij zo weer weg. Het wordt alleen wel erg veel zo, tv en de cos en streams en videoland vooruitkijken ( mocht dat komen)
Ben al zo blij je hier te zien, want dat was vorig seizoen veel te weinig!quote:Op maandag 30 december 2024 19:46 schreef Benny het volgende:
En het offtopic-topicquote:Op maandag 30 december 2024 20:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zag hem in 24 niet staan, maar is niet erg. Er staat er nu een klaar. En komt er geen vooruitkijken dan is hij zo weer weg. Het wordt alleen wel erg veel zo, tv en de cos en streams en videoland vooruitkijken ( mocht dat komen)
Dat is de SCquote:
Gaat al geregeld onbedoeld samen in de COSquote:Op maandag 30 december 2024 20:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is de SC![]()
Ik zou dat graag samen zien en de cos en gewoon gezellig kletsen in een topic . Maar dat gaat hem niet worden denk ik
Nou daar zijn meerdere het niet mee eens hoor.quote:Op maandag 30 december 2024 20:15 schreef Ireth het volgende:
[..]
Gaat al geregeld onbedoeld samen in de COS![]()
Ik bedoel ook dat er toch geregeld offtopic wordt geouwehoert in de COS terwijl daar de SC voor bedoeld isquote:Op maandag 30 december 2024 20:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou daar zijn meerdere het niet mee eens hoor.
Vorig jaar liep de SC goed, hopelijk dit jaar ook weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op maandag 30 december 2024 17:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik denk ook dat we dit jaar niets meer horen.
quote:Op maandag 30 december 2024 18:08 schreef freaky40 het volgende:
There we gohooo!
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Ik had net de laptop uit gezet, een ronde gemaakt of ik iets kon vinden. Niets dus uit dat ding. Zit ik net op de bank zie ik op insta de foto's verschijnenquote:
Ja ze hebben allemaal een overal aanquote:Op maandag 30 december 2024 20:27 schreef Ireth het volgende:
Ze hebben allemaal dezelfde shirts/truien aan? Soort SquidGame taferelen
De eerste verliezer wordt aan het eind van de eerste week opgeblazen.quote:Op maandag 30 december 2024 20:27 schreef Ireth het volgende:
Ze hebben allemaal dezelfde shirts/truien aan? Soort SquidGame taferelen
Die hele club van vorig jaar reageertquote:
Onze Queen. Dat was toen wel leuk.quote:Op maandag 30 december 2024 20:43 schreef Hunter het volgende:
Mijn jaarlijkse abbo ook weer aangeschaft
[ afbeelding ]
Onze? Er was er maar 1 wat mij betreft; de meme-queenquote:Op maandag 30 december 2024 21:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Onze Queen. Dat was toen wel leuk.
The Queen is weer single las ik ergens, dus voor de liefhebbers....quote:Op maandag 30 december 2024 21:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Onze Queen. Dat was toen wel leuk.
Zij was zo grappig hequote:Op maandag 30 december 2024 22:18 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Onze? Er was er maar 1 wat mij betreft; de meme-queen
[ afbeelding ]
Maar ieder zijn/haar voorkeur
Salar met zijn pijnlijke blauwe ballen, vergeet het nooit meerquote:Op dinsdag 31 december 2024 00:22 schreef Willewa het volgende:
[..]
Zij was zo grappig heHoop op weer zo’n meme-waardig type.
Hopelijk hebben ze ook een nieuwe King Salar gevonden in de casting
[ link | afbeelding ]
quote:Op dinsdag 31 december 2024 00:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Salar met zijn pijnlijke blauwe ballen, vergeet het nooit meer![]()
![]()
En weer samenquote:Op dinsdag 31 december 2024 00:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
The Queen is weer single las ik ergens, dus voor de liefhebbers....
Vorig jaar had je zo'n filmpje met alleen een oog van elke deelnemer als ik me niet vergisquote:Op dinsdag 31 december 2024 12:01 schreef freaky40 het volgende:
Deden ze dit teasen op deze manier vorig seizoen ook?
Hier net zo iemand. Jaren mee lezen haast niet posten. Ik kan niet wachten!quote:Op maandag 30 december 2024 14:53 schreef snorharen het volgende:
Hoi Dotteke.
Origineel toch nu de rugquote:Op dinsdag 31 december 2024 12:34 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Vorig jaar had je zo'n filmpje met alleen een oog van elke deelnemer als ik me niet vergis
Kunnen straks wel een voorspelling-poll of zelfs een eigen topic beginnen met wat ze volgend jaar doen. Grote teen ofzo?quote:
Nog een voordeel, niet meer tegelijkertijd met WIDMquote:Op woensdag 1 januari 2025 11:32 schreef freaky40 het volgende:
Een kwartiertje om familie en vrienden 'in te vliegen' voor de exit zou wel wat kort zijn. Misschien dat het hele exit momentje een kwartier duurt maar dat het nog wel omlijst wordt met andere zaken zoals ze altijd al deden. Verder lijkt me vrijdag een prima en logische dag. Betekend wel een dag korter in het huis voor de genomineerde.
Je loopt een beetje achter Spapaars, dit heeft hier al gestaan vorig jaarquote:
Heb ik weerquote:Op woensdag 1 januari 2025 16:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je loopt een beetje achter Spapaars, dit heeft hier al gestaan vorig jaar![]()
Wat klinkt dat ver weg he
quote:
kolere kanjersquote:Op woensdag 1 januari 2025 16:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
Maakt ook niet uit. Er zitten goede Big Brother nieuws spotters hier
Fems idd en ziczackittyquote:Op woensdag 1 januari 2025 15:33 schreef Hunter het volgende:
[ x ]
NB ik heb geen idee over welk twitch kanaal dit gaat
Mogelijk hier: https://www.roblox.com/games/96231978978743/Big-Brother-Simulator
Of hier https://www.twitch.tv/fems
Wat hebben ze toch allemaal een best wel overdreven gek praatje.quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:47 schreef Flory- het volgende:
[..]
Fems idd en ziczackitty![]()
https://www.instagram.com/reel/DESL2m9tcOl/?igsh=cW15dHRremttOHE1
Sneu dat ze het dit jaar allemaal zo aan gaan kondigen. Weinig voorpret op deze manier mede hierdoor.quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:47 schreef Flory- het volgende:
[..]
Fems idd en ziczackitty![]()
https://www.instagram.com/reel/DESL2m9tcOl/?igsh=cW15dHRremttOHE1
Ja de laatste 5/6 worden dan later gebracht.quote:Op woensdag 1 januari 2025 17:43 schreef MacDeMarco het volgende:
Er zitten toch altijd meer dan 10 in het huis?
Wat @freaky40 zegt.quote:Op woensdag 1 januari 2025 17:43 schreef MacDeMarco het volgende:
Er zitten toch altijd meer dan 10 in het huis?
Ja baasquote:Op woensdag 1 januari 2025 18:01 schreef Dotteke het volgende:
Als het goed is komt morgen het BB forum online.
Gaan we nog eerst even in de SC aan de klets en als de streams beginnen gooi ik de COS open?
Baas nog welquote:
Importyank, als zij het is komt ze uit Suriname. Net even haar Insta bekeken/beluisterd en ze praat gewoon Nederlands, en beter verstaanbaar dan minimaal de helft vd mensen in dat huis.quote:Op woensdag 1 januari 2025 21:25 schreef freaky40 het volgende:
Dus we krijgen een yankee in BB. Benieuwd.
Helloquote:Op donderdag 2 januari 2025 12:06 schreef GayGuy het volgende:
Hey mensen. Ben ook maar ẅeer eens ingeĺogt hier😁
Tegen 18.00 uur -18.30 uur gaat het open, je kan dan boven in de index BB zien daar op klikken.quote:Op donderdag 2 januari 2025 14:17 schreef cnex het volgende:
Hoe krijg ik toegang tot het bigbrother forum?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |