* greysbones gaat op zoek naar meer speciaal voor 5thquote:Op zondag 22 december 2024 23:09 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Niet nu al beginnen met ouwe meuk te recyclen please..
Hoeft niet hoor, hier staat al meer dan genoeg inquote:Op maandag 23 december 2024 10:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones gaat op zoek naar meer speciaal voor 5th
Ja, dat was inderdaad heel leuk om mee te kunnen kijken.quote:Op maandag 23 december 2024 12:24 schreef MacDeMarco het volgende:
Van de Videoland Big Brothers vond ik de laatste editie het beste, mede door de geheime thema kamers die we wonderbaarlijk ook op de stream mochten zien. Hopelijk hebben ze volgend jaar weer iets wat het interessanter maakt om naar te kijken. Dat hele muntjes verzamelen en uitgeven heeft mij nooit echt geboeid. Misschien wordt het ook een keer tijd om een totaal ander huis neer te zetten.
Dat was ook een leuke toevoeging en elke week wat anders in die kamer wat het afwisselend maakte, en dat we mochten mee gluren was een pre.quote:Op maandag 23 december 2024 12:24 schreef MacDeMarco het volgende:
Van de Videoland Big Brothers vond ik de laatste editie het beste, mede door de geheime thema kamers die we wonderbaarlijk ook op de stream mochten zien. Hopelijk hebben ze volgend jaar weer iets wat het interessanter maakt om naar te kijken. Dat hele muntjes verzamelen en uitgeven heeft mij nooit echt geboeid. Misschien wordt het ook een keer tijd om een totaal ander huis neer te zetten.
Waarom geen liveshows meer? Heb dit even gemist.quote:Op maandag 23 december 2024 13:33 schreef wolffie het volgende:
Benieuwd wat ze anders gaan doen, in ieder geval geen liveshows meer op de zaterdag. 6 januari weer kijken!
Denk ook dat dit een budget kwestie is en ik denk dat ze exits nu gewoon integreren in de dagelijkse uitzendingen en dat wij mogen mee kijken via de streams zoals bij Utopia ook gedaan werd.quote:Op maandag 23 december 2024 15:19 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Waarom geen liveshows meer? Heb dit even gemist.
Ik vrees ook het ergstequote:Op zondag 22 december 2024 12:24 schreef rinardo het volgende:
[..]
Nou geloof me, die gaan er zeker komen.
Ik begrijp dat ook nooit.quote:Op zondag 22 december 2024 14:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar was ik eigenlijk wel klaar mee. Nooit begrepen dat mensen daar geld voor over hadden.
Zo die heeft een hele dikke jas uitgedaanquote:Op zondag 22 december 2024 18:31 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
Salar is er klaar voor
En Kitty ook
Gezellig hoor… ik zie al veel trouwe BB kijkers terug hierquote:Op maandag 23 december 2024 06:12 schreef Frummelie het volgende:
Zo Frummie meldt zich, ik ben d'r helemaal klaar voor..
Is verder niets over gezegd, alleen dat er geen liveshows meer zijnquote:Op maandag 23 december 2024 15:19 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Waarom geen liveshows meer? Heb dit even gemist.
Dit jaren vliegen er drones overquote:Op zondag 22 december 2024 17:30 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Oh ja
Dat mag ook wel achterwege blijven. Vorig jaar vlogen er echt extreem veel.
quote:Op maandag 23 december 2024 08:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb je afgevinkt op de lijst cossers. Je bent er weer bij
Ja gezellie hoor..quote:Op maandag 23 december 2024 17:19 schreef lojanda het volgende:
[..]
Gezellig hoor… ik zie al veel trouwe BB kijkers terug hier
Volgens mij zit je verkeerd 🤣quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |