Dat was de eerste editie na de jaren lange afwezigheid. Hopelijk starten de streams al bij binnenkomst. Dat is toch het momentum wat je gelijk wil zien en niet achteraf in de knip en plakshow.quote:Op vrijdag 20 december 2024 13:04 schreef lojanda het volgende:
[..]
Idd beter.. vond het vorig jaar ook veel te laat. Volgens mij was het eerder zelfs al dat het op de tweede januari begon, net na de feestdagen en kregen we ook nog te zien hoe ze het daar hadden gevierd. Toen leerde ze elkaar gelijk al goed kennen met al die drank van oudjaar
Nog steeeds niets orgineels,quote:Op vrijdag 20 december 2024 13:40 schreef freaky40 het volgende:
Het wordt uit meerdere hoeken bevestigd zelfs!
Hi Dottekequote:
Dat hoop ik ookquote:Op vrijdag 20 december 2024 13:12 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat was de eerste editie na de jaren lange afwezigheid. Hopelijk starten de streams al bij binnenkomst. Dat is toch het momentum wat je gelijk wil zien en niet achteraf in de knip en plakshow.
Ja ik ga de boel weer proberen op de rails te houden. Gaat denk ik een stuk makkelijker zijn nu er geen liveshows meer zijn en de gemoederen hoog oplopenquote:Op vrijdag 20 december 2024 14:49 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hi Dotteke![]()
Heb jij er ook weer zin inen ga je het allemaal weer in goede banen leiden
Denk je dat dat verschil gaat maken? Ik denk dat het niets zal uitmaken maar laten we het hopenquote:Op vrijdag 20 december 2024 15:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik ga de boel weer proberen op de rails te houden. Gaat denk ik een stuk makkelijker zijn nu er geen liveshows meer zijn en de gemoederen hoog oplopen
De live show was altijd giga, de topics vliegen er dan door. Een hele scheeplading aan tr's en als dat van het ene topisc is afgehandeld was de volgende al weer vol met de nodige trquote:Op vrijdag 20 december 2024 15:49 schreef lojanda het volgende:
[..]
Denk je dat dat verschil gaat maken? Ik denk dat het niets zal uitmaken maar laten we het hopenHet wordt vast weer een gezellige boel hier met soms pittige discussies die ook wel weer eens over het randje zullen gaan. Gelukkig weet jij dat altijd weer goed op te lossen
Waar lees je dat ? Tot nu toe nergens een persbericht, alleen Tina nijkamp die iets er over zegt?quote:
Link is toegevoegd.quote:Op vrijdag 20 december 2024 15:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waar lees je dat ? Tot nu toe nergens een persbericht, alleen Tina nijkamp die iets er over zegt?
Dat is altijd zo.quote:Op vrijdag 20 december 2024 16:11 schreef freaky40 het volgende:
Betekend dat ze in het weekend voor de 6e er al in gaan dus staan we weer 4-0 achter.
Behalve uit de officiele hoekquote:Op vrijdag 20 december 2024 13:40 schreef freaky40 het volgende:
Het wordt uit meerdere hoeken bevestigd zelfs!
Wat we nu wél kunnen brengen, is dat het programma op 6 januari om 20.30 uur terugkeert bij RTL 5 en Videoland. Wat we van het nieuwe seizoen kunnen verwachten? Dat weet alleen de alziende Big Brother...quote:Op vrijdag 20 december 2024 15:51 schreef spapaars het volgende:
BB start 6 jan
https://www.rtl.nl/boulev(...)g-brother-2025-datum
Ik weet het nu al... Same Old Same Old.. vertaald, Weer hetzelfde .. Ik geloof dat het format inmiddels wel uitgekauwd is , nieuwe kleurtjes op de muur, keke lampjes , verse bedjes, propere badkamertjes, 8 geile Belgjes 8 hippe Hollandjes en spelletjes die we niet zien mogenquote:Op vrijdag 20 december 2024 16:43 schreef Hunter het volgende:
[..]
Wat we nu wél kunnen brengen, is dat het programma op 6 januari om 20.30 uur terugkeert bij RTL 5 en Videoland. Wat we van het nieuwe seizoen kunnen verwachten? Dat weet alleen de alziende Big Brother...
[ afbeelding ]
Vind dat douchen gewoon moet kunnen, dat gedoe met gekookt water je eigen douchen hebben we nu wel gezienquote:Op vrijdag 20 december 2024 16:19 schreef spapaars het volgende:
Hoop dat ze die muntjes moeten verdienen, zodat ze bijvoorbeeld een warme douche kunnen nemen of iets uit die automaat te kunnen kopen niet meer terugkeert.
Hoe is het nu met je Rinardo?quote:
Donequote:Op vrijdag 20 december 2024 16:46 schreef Hunter het volgende:
Mag de titel nu weer terugveranderd worden?
Die weekly basics zijn ook wat treurig altijd. Al kunnen sommigen met weinig best creatieve gerechtjes neerzetten, mag daar van mij intussen ook wel weer anders op bedacht worden.quote:Op vrijdag 20 december 2024 17:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind dat douchen gewoon moet kunnen, dat gedoe met gekookt water je eigen douchen hebben we nu wel gezien
Alles zn gangetje, ups and downs, geniet van de feestdagen straks, en van de kleinkinderen, we gaan er weer een mooie kerst van maken, en kijken wat 2025 ons gaat brengen. Sta er positief inquote:
Fijn hoor rinardo dat je dit toch allemaal weer mag meemakenquote:Op vrijdag 20 december 2024 18:04 schreef rinardo het volgende:
[..]
Alles zn gangetje, ups and downs, geniet van de feestdagen straks, en van de kleinkinderen, we gaan er weer een mooie kerst van maken, en kijken wat 2025 ons gaat brengen. Sta er positief in
Heb ik niet, Bij instellingen staat op cookies van derden ingeschakeld/aan.quote:Op vrijdag 20 december 2024 12:01 schreef rinardo het volgende:
[..]
Even een andere browser proberen, firefox bijvoorbeeld, of je geschiedenis incl cookies wissen.
3 meiden 12,10 en 7 , dank jequote:Op vrijdag 20 december 2024 18:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn hoor rinardo dat je dit toch allemaal weer mag meemaken
Hoop dat je helemooie feestdagen hebt
Hoeveel kleinkinderen heb je?
o leuk. Drie kleindochterquote:
Ik denk begin januari. Tot die tijd kunnen we hier babbelen. Er is verder nog weinig over BB te vertellen.forum staat klaar.quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:33 schreef Li0nHeart het volgende:
6 januari! Da's al best snel. Gaat het eigen topic ook binnenkort open @:dotteke?
Hey Ebinasquote:
Ja het is weer bijna zover, maar eens kijken wat het ons die seizoen gaat brengen.quote:Op zaterdag 21 december 2024 17:07 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Op naar de volgende editie. Zin in
Dat en ook leuk altijd te zien dat velen jaarlijks weer hier terugkomen.quote:Op zaterdag 21 december 2024 17:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het is weer bijna zover, maar eens kijken wat het ons die seizoen gaat brengen.
Ja gaat vast weer storm lopen. Wel heel nieuwsgierig hoe ze de stemmingen gaan doen en het naar huis sturen van de bewoners als er geen live meer isquote:Op zaterdag 21 december 2024 17:29 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat en ook leuk altijd te zien dat velen jaarlijks weer hier terugkomen.
De vraag of ook de streams aan studio editting onderhavig zijn loopt wel weer op.. één keer per week die gasten live op TV te zien is toch wel het minste.. net zo makkelijk starten de opnames en "Live Steams" al 2 of 3 dagen eerder.. wie kan controleren of je naar een 3 dagen of een week oude stream aan het kijken bentquote:Op zaterdag 21 december 2024 17:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja gaat vast weer storm lopen. Wel heel nieuwsgierig hoe ze de stemmingen gaan doen en het naar huis sturen van de bewoners als er geen live meer is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |