abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 23 december 2024 @ 22:53:51 #101
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_215978467
https://streamable.com/1xsvg1

Mod Edit, Link verwijderd,

[ Bericht 40% gewijzigd door Dotteke op 26-12-2024 11:09:06 ]
pi_215978598
Wel jammer, als het allemaal zo 'anders wordt' dat ze nog steeds voor dezelfde vormgeving kiezen.
Allemaal cabaretteketet!
pi_215982638

Of het echt de inrichting gaat zijn….
Ik denk van niet
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_215982804

twitter
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_215982885
quote:
99s.gif Op dinsdag 24 december 2024 10:33 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]

Of het echt de inrichting gaat zijn….
Ik denk van niet
Zag het ook langskomen ja. Gewoon een random gebouwtje in een computergame waar BB op geplakt is.

Bizar hoe sommigen dit dan als 'nieuwe inrichting'-leak zien :')
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_215982954
Het zou wel kunnen natuurlijk. Als ik zo de inrichting zie, zou het wel passen in de gebouwen die er nu staan op het terrein.
Allemaal cabaretteketet!
pi_215982957
pi_215982997
Wel goed dat ze innoveren met zo'n spel op Roblox. Dat maakt het format ook houdbaar voor de toekomst. Niet dat ik dit ooit ga spelen maar voor de jongeren doelgroep kan dit een trigger zijn toch te gaan kijken. Weet niet in hoeverre dit geïntegreerd gaat worden in de echte BB.
Allemaal cabaretteketet!
pi_215983222
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2024 11:02 schreef freaky40 het volgende:
Wel goed dat ze innoveren met zo'n spel op Roblox. Dat maakt het format ook houdbaar voor de toekomst. Niet dat ik dit ooit ga spelen maar voor de jongeren doelgroep kan dit een trigger zijn toch te gaan kijken. Weet niet in hoeverre dit geïntegreerd gaat worden in de echte BB.
Ondertussen in 2006 (Second Life)
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_215983234
Roblox Trailer:
Bekijk deze YouTube-video

Als ze De Arena erbij pakken denk ik dat het wel kan ja :X
pi_215983265
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2024 11:09 schreef KinKiJan het volgende:
Roblox Trailer:

Als ze De Arena erbij pakken denk ik dat het wel kan ja :X
Wreckingball confirmed!

Big Brother betreedt virtuele wereld en lanceert eerste huis in Roblox
24-12-2024
Het langstlopende (25 jaar) realityprogramma Big Brother gaat zijn allereerste virtuele huis te lanceren in Roblox, het grootste online gameplatform met meer dan 200 miljoen maandelijkse gebruikers wereldwijd.

De Big Brother Simulator is ontwikkeld in samenwerking met internationale gameontwikkelaars, Breda University of Applied Sciences (BUAS) en Queensland University of Technology (QUT). De Big Brother Simulator biedt fans en Roblox-spelers een interactieve manier om het iconische format te beleven. Ter gelegenheid van het nieuwe seizoen van Big Brother in Nederland en België kunnen gamers in beide landen sinds 23 december het virtuele huis betreden, mini-games spelen, spelers nomineren en wegstemmen, en de dagboekkamer bezoeken. Daarnaast maken zij kans op exclusieve beloningen, zoals een Big Brother-wearable voor hun avatars.

Het project, geleid door Banijay NXT in samenwerking met EndemolShine Nederland, sluit aan bij de bedrijfsstrategie van Banijay Benelux. De Big Brother Simulator is het eerste project waarbij technologie en data wordt ingezet om een sterk mediamerk direct te verbinden met consumenten, nieuwe businessmodellen te verkennen en een jonger publiek te bereiken, waaronder de snelgroeiende groep 17-24-jarigen op Roblox.

Big Brother Simulator
In de Big Brother Simulator kunnen meerdere spelers tegelijkertijd een reeks games spelen in een digitaal gereconstrueerde versie van het Big Brother-huis. Gelijk aan het tv-programma valt er per ronde een speler af, tot er uiteindelijk één winnaar overblijft. De eerste 500 winnaars ontvangen een limited edition wearable geïnspireerd door het merk Big Brother. De Big Brother Simulator is gratis en toegankelijk voor spelers vanaf 9 jaar en blijft ook na de finale van het tv-programma beschikbaar.

Bron: https://fonkmagazine.nl/a(...)in-roblox-71251.html

[ Bericht 66% gewijzigd door Hunter op 24-12-2024 13:39:28 ]
pi_215983553
Nee, laat maar. Dit is echt niet het BB huis van ons. Ze hebben gewoon een virtueel huis gebouwd ter grote van wat ze in andere landen zoals Australië of Amerika hebben.
Allemaal cabaretteketet!
pi_215998323
Ik kan niet wachten. *O* *O* O+
Aan het typen...
  woensdag 25 december 2024 @ 23:12:32 #114
494302 Joyce-43
Big Brother gek
pi_216004013
quote:
99s.gif Op maandag 2 december 2024 14:22 schreef greysbones het volgende:

[..]
@:Joyce-43 wat voor jou?
Helaas te laat gelezen, sorry!

En ik zit er ook al weer klaar voor kom maar op :) :s) :s)
I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
pi_216004224
Laat maar komen, zin in weer
pi_216005465
Ik ben benieuwd of er ook weer users zijn die gaan opnemen. Want ik moet dit seizoen minder die streans gaan kijken.
pi_216006525
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2024 00:39 schreef woxxel2 het volgende:
Ik ben benieuwd of er ook weer users zijn die gaan opnemen. Want ik moet dit seizoen minder die streans gaan kijken.
Hoezo moet je minder naar de streams gaan kijken?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_216006526
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2024 23:12 schreef Joyce-43 het volgende:

[..]
Helaas te laat gelezen, sorry!

En ik zit er ook al weer klaar voor kom maar op :) :s) :s)
Hey Joyce :W
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_216010964
Ik ben er ook klaar voor *O*
I have a therapist, her name is music. ♪
pi_216011811
Nieuw seizoen Big Brother in aantocht
Vanaf 6 januari 2025 is Big Brother, dat wordt geproduceerd door EndemolShine Nederland, te zien bij RTL 5 en Videoland in Nederland en bij Play4 en GoPlay in Vlaanderen.

In het programma Big Brother gaat een groep Vlamingen en Nederlanders het ultieme psychologische experiment aan. Ze ontmoeten elkaar voor het eerst in het Big Brother huis en hebben vanaf dat moment geen enkel contact meer met de buitenwereld. Er verschijnen 66 afleveringen.

Credits
Opdrachtgever: RTL 5 en Videoland
Productiebedrijf: EndemolShine Nederland
Producent: Rob van der Vleugel
Gedelegeerd Producent: Céleste Verstraete
Productieleiding: Kaj van Bueren & Thijs Groot
Hoofdredactie: Jourik VanderVorst
Eindredactie: Richard Schoot UIterkamp
Casting: Bo-Chander Edwards
Redactie: Imme van Bruxvoort, Kayleigh van den Hout, Debby Vergoossen, Isabel van Dorth
Regie: Margot Bralds
Faciliteiten: Film Partners
Camera: Steven van Hensbergen
Montage: David Verwij
Licht: Daan Thieme
Lengte: 55 minuten
Aantal afleveringen: 66
Aantal draaidagen: 90
Datum eerste uitzending: 6 januari, RTL 5 en tevens 24 uur per dag met livestreams op Videoland

Bron: EndemolShine Nederland/BM / https://www.broadcastmagazine.nl/
pi_216011841
12 weken met 5 afleveringen en wellicht de allerlaatste week met 6 afleveringen. Finale op zaterdag 5 april?

[ Bericht 35% gewijzigd door Hunter op 26-12-2024 15:25:10 ]
pi_216012017
NB die Margot Bralds was al in 1999 bij Big Brother betrokken en heeft ook De Gouden Kooi , BB 2021en Utopia gedaan.

http://moosemurphy.nl/Moose_Murphy/overzicht_werkzaamheden.html
pi_216012137
1 van de vele regisseurs, bij BB en ook bij andere RLS's werken ze in pool's van regisseurs dus ik denk dat Margot niet de enige is. Wie is Moose Murphy dan?
Allemaal cabaretteketet!
pi_216012166
66 afleveringen is wel erg karig hoor, maar de einddatum ligt niet ver met die van vorig seizoen dacht ik.
Allemaal cabaretteketet!
pi_216012168
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2024 15:39 schreef freaky40 het volgende:
1 van de vele regisseurs, bij BB en ook bij andere RLS's werken ze in pool's van regisseurs dus ik denk dat Margot niet de enige is. Wie is Moose Murphy dan?
Dat is haar productiebureau
https://www.linkedin.com/in/margot-bralds-32499bb/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')