Zag het ook langskomen ja. Gewoon een random gebouwtje in een computergame waar BB op geplakt is.quote:Op dinsdag 24 december 2024 10:33 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
Of het echt de inrichting gaat zijn….
Ik denk van niet
Ondertussen in 2006 (Second Life)quote:Op dinsdag 24 december 2024 11:02 schreef freaky40 het volgende:
Wel goed dat ze innoveren met zo'n spel op Roblox. Dat maakt het format ook houdbaar voor de toekomst. Niet dat ik dit ooit ga spelen maar voor de jongeren doelgroep kan dit een trigger zijn toch te gaan kijken. Weet niet in hoeverre dit geïntegreerd gaat worden in de echte BB.
Wreckingball confirmed!quote:Op dinsdag 24 december 2024 11:09 schreef KinKiJan het volgende:
Roblox Trailer:
Als ze De Arena erbij pakken denk ik dat het wel kan ja
Helaas te laat gelezen, sorry!quote:
Hoezo moet je minder naar de streams gaan kijken?quote:Op donderdag 26 december 2024 00:39 schreef woxxel2 het volgende:
Ik ben benieuwd of er ook weer users zijn die gaan opnemen. Want ik moet dit seizoen minder die streans gaan kijken.
Hey Joycequote:Op woensdag 25 december 2024 23:12 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Helaas te laat gelezen, sorry!
En ik zit er ook al weer klaar voor kom maar op![]()
![]()
Dat is haar productiebureauquote:Op donderdag 26 december 2024 15:39 schreef freaky40 het volgende:
1 van de vele regisseurs, bij BB en ook bij andere RLS's werken ze in pool's van regisseurs dus ik denk dat Margot niet de enige is. Wie is Moose Murphy dan?
Geen enkel contact met de buitenwereld, hoop dat ze dat waar gaan makenquote:Op donderdag 26 december 2024 15:08 schreef Hunter het volgende:
Nieuw seizoen Big Brother in aantocht
Vanaf 6 januari 2025 is Big Brother, dat wordt geproduceerd door EndemolShine Nederland, te zien bij RTL 5 en Videoland in Nederland en bij Play4 en GoPlay in Vlaanderen.
In het programma Big Brother gaat een groep Vlamingen en Nederlanders het ultieme psychologische experiment aan. Ze ontmoeten elkaar voor het eerst in het Big Brother huis en hebben vanaf dat moment geen enkel contact meer met de buitenwereld. Er verschijnen 66 afleveringen.
Credits
Opdrachtgever: RTL 5 en Videoland
Productiebedrijf: EndemolShine Nederland
Producent: Rob van der Vleugel
Gedelegeerd Producent: Céleste Verstraete
Productieleiding: Kaj van Bueren & Thijs Groot
Hoofdredactie: Jourik VanderVorst
Eindredactie: Richard Schoot UIterkamp
Casting: Bo-Chander Edwards
Redactie: Imme van Bruxvoort, Kayleigh van den Hout, Debby Vergoossen, Isabel van Dorth
Regie: Margot Bralds
Faciliteiten: Film Partners
Camera: Steven van Hensbergen
Montage: David Verwij
Licht: Daan Thieme
Lengte: 55 minuten
Aantal afleveringen: 66
Aantal draaidagen: 90
Datum eerste uitzending: 6 januari, RTL 5 en tevens 24 uur per dag met livestreams op Videoland
Bron: EndemolShine Nederland/BM / https://www.broadcastmagazine.nl/
Vast nietquote:Op donderdag 26 december 2024 23:17 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Geen enkel contact met de buitenwereld, hoop dat ze dat waar gaan maken
Vorig seizoen heb ik zoveel gekeken.quote:Op donderdag 26 december 2024 07:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoezo moet je minder naar de streams gaan kijken?
O een beetje veel dus. Ik kijk ook wel iedere dag. Maar niet een hele dag.quote:Op vrijdag 27 december 2024 00:01 schreef woxxel2 het volgende:
[..]
Vorig seizoen heb ik zoveel gekeken.
Zelfs onder werktijd,
Ook ik, Al weet je dat je hoofdzakelijk bank zittende of liggende, wat kokende bewoners krijgt te zien op de livestreams, want de spelletjes die ze moeten spelen is voor de tv-uitzending only.quote:
Wel wat vaker danquote:Op vrijdag 27 december 2024 18:59 schreef spapaars het volgende:
Dit mag wel terugkomen, freeze, en dan komen fans het huis binnen.
https://streamable.com/jt1ntl
Maar niet iedereen heeft GoPlay zoals in NL niet iedereen Videoland heeft, dus voor die mensen is het wel LAAT kijkenquote:Op zaterdag 28 december 2024 09:22 schreef freaky40 het volgende:
Hysterisch stukje weer van deze 'nieuwsbron' want je kunt gewoon al kijken, net zoals dat het bij ons op Videoland staat, staat het daar op GoPlay. En dat zeggen ze zelfs letterlijk aan het eind, dus niets slecht nieuws en is dit dus ook weer clickbait dat het een aard heeft...
Niets nieuws, was altijd al zo.quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:07 schreef rinardo het volgende:
[..]
Maar niet iedereen heeft GoPlay zoals in NL niet iedereen Videoland heeft, dus voor die mensen is het wel LAAT kijken
GoPlay is hier wel gratis, dus in feite alleen de app nodigquote:Op zaterdag 28 december 2024 13:07 schreef rinardo het volgende:
[..]
Maar niet iedereen heeft GoPlay zoals in NL niet iedereen Videoland heeft, dus voor die mensen is het wel LAAT kijken
OEHHHH dat is wel gaaf zegquote:Op zaterdag 28 december 2024 13:43 schreef Flory- het volgende:
[..]
GoPlay is hier wel gratis, dus in feite alleen de app nodig
Maar is het niet met 1 stream?quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:43 schreef Flory- het volgende:
[..]
GoPlay is hier wel gratis, dus in feite alleen de app nodig
Ja dat is wel een groot nadeel.quote:
Hoiquote:Op zaterdag 28 december 2024 22:20 schreef Ireth het volgende:
Zitten we vooralsnog hier?? Nog geen BBsubforum??
Ah das bijna!!!quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:52 schreef Flory- het volgende:
[..]
Hoi![]()
Dot dacht begin jan. pas.
Dotteke in RLS / [Big Brother krijgt een nieuw seizoen] #2 2025 6 januari start BB 2025
duurt wel lang ja voor we wat zienquote:Op zondag 29 december 2024 13:10 schreef Hunter het volgende:
IK neem aan dat we morgen toch wel wat meer details horen / de inrichting van het huis zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |