Ja het duurt wel lang dit keer, maar nog even geduld, over 9 dagen zien we alles. Dat is een ding wat zeker isquote:Op zondag 29 december 2024 13:10 schreef Hunter het volgende:
IK neem aan dat we morgen toch wel wat meer details horen / de inrichting van het huis zien
Dat is nog te vroeg denk ik. Pas als de bewoners het huis in gaan, dus donderdag/vrijdag of zo. Buiten dat, dan zal dat via Boulevard wel weer getoond worden maar is het nog een week te vroeg, de potentiële kijkers wil eerst van oud en nieuw af zijn. De aandachtspannen is zo kort tegenwoordig, die is tegen de tijd dat BB start dat al weer vergeten mochten ze de intentie hebben een beetje promotie hier voor te maken. Maar ik denk dat het zeker de komende week bekend wordt, en ook wie de bewoners worden. Volgens mij dit jaar was dat op nieuwsjaarsdag werd er geteased met silhouetjes van de nieuwe deelnemersquote:Op zondag 29 december 2024 13:10 schreef Hunter het volgende:
IK neem aan dat we morgen toch wel wat meer details horen / de inrichting van het huis zien
Ik wou het even checken in het 2024 forum, maar dat zit op slotquote:Op zondag 29 december 2024 15:06 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is nog te vroeg denk ik. Pas als de bewoners het huis in gaan, dus donderdag/vrijdag of zo. Buiten dat, dan zal dat via Boulevard wel weer getoond worden maar is het nog een week te vroeg, de potentiële kijkers wil eerst van oud en nieuw af zijn. De aandachtspannen is zo kort tegenwoordig, die is tegen de tijd dat BB start dat al weer vergeten mochten ze de intentie hebben een beetje promotie hier voor te maken. Maar ik denk dat het zeker de komende week bekend wordt, en ook wie de bewoners worden. Volgens mij dit jaar was dat op nieuwsjaarsdag werd er geteased met silhouetjes van de nieuwe deelnemers
8 dagenquote:Op zondag 29 december 2024 14:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het duurt wel lang dit keer, maar nog even geduld, over 9 dagen zien we alles. Dat is een ding wat zeker is
Ik had zondag ook mee geteld,quote:
Hoi Snorharen?quote:Op maandag 30 december 2024 13:10 schreef snorharen het volgende:
Bijna weer zover. Ik ben er wel klaar voor!
Inderdaad, je kan ook lekker meelezen en samen meeleven met de bewoners van Big Brother, en dan weet je ook een beetje de weg hier op fok, dat over een paar dagen het Fok BB forum op een andere plek open gaat,quote:Op maandag 30 december 2024 14:53 schreef snorharen het volgende:
Ik kijk en lees elk jaar enthousiast met jullie mee! Ik ben niet zo'n kletser, maar ik ben blij dat hier wel veel over BB gepraat wordt.
Voor mij zijn jullie heel vertrouwd ;-)
A op die manier. ALs je er plezier uithaalt is het alleen maar mooi toch.quote:Op maandag 30 december 2024 14:53 schreef snorharen het volgende:
Hoi Dotteke.
Ik kijk en lees elk jaar enthousiast met jullie mee! Ik ben niet zo'n kletser, maar ik ben blij dat hier wel veel over BB gepraat wordt.
Hoe meer zielen, hoe meer vreugdequote:Op maandag 30 december 2024 14:53 schreef snorharen het volgende:
Hoi Dotteke.
Dat denk ik ook steeds Dot, maar volgens mij is er ergens gezegd dat ze de feestdagen nog thuis mochten vieren??quote:Op maandag 30 december 2024 14:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A op die manier. ALs je er plezier uithaalt is het alleen maar mooi toch.
Ik zit een beetje op het persbericht te wachten over de bewoners.
Zoveel persberichten van RTL maar niets over BB nog
Ze laten ons wel lang wachten dit keer
Ja had gekund, al boeit mij zelf die inrichting niet eens zo.quote:Op maandag 30 december 2024 16:03 schreef Flory- het volgende:
[..]
Dat denk ik ook steeds Dot, maar volgens mij is er ergens gezegd dat ze de feestdagen nog thuis mochten vieren??
Als dat zo is wordt er over de bewoners ook pas erna iets bekend natuurlijk.
Ze zouden dan wel al met iets over de inrichting enzo kunnen komen
quote:Op zaterdag 6 januari 2024 08:49 schreef rinardo het volgende:
De testers van het BB huis
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
quote:Op zaterdag 6 januari 2024 10:08 schreef rinardo het volgende:
boven links naar rechts, Salar Bart Naomi Jason Michel
onder Kitty liese Jolien Charlotte ? Chayron ------
Denk na de jaarwisseling. Denk dat ze donderdag het huis in gaan, dus misschien woensdag anders donderdag of vrijdag zullen we wel kennismaken met de nieuwe bewoners, de eerste 8. En dan zal ook wel de inrichting van het vernieuwde huis bekend worden gemaakt. Ze doen niets voordat ze het huis in zijn gegaan.quote:Op maandag 30 december 2024 14:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A op die manier. ALs je er plezier uithaalt is het alleen maar mooi toch.
Ik zit een beetje op het persbericht te wachten over de bewoners.
Zoveel persberichten van RTL maar niets over BB nog
Ze laten ons wel lang wachten dit keer
Ja ik denk ook dat we dit jaar niets meer horen.quote:Op maandag 30 december 2024 17:13 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Denk na de jaarwisseling. Denk dat ze donderdag het huis in gaan, dus misschien woensdag anders donderdag of vrijdag zullen we wel kennismaken met de nieuwe bewoners, de eerste 8. En dan zal ook wel de inrichting van het vernieuwde huis bekend worden gemaakt. Ze doen niets voordat ze het huis in zijn gegaan.
quote:Op maandag 30 december 2024 18:10 schreef KinKiJan het volgende:
De eerste 10
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zin inquote:Op maandag 30 december 2024 18:31 schreef KinKiJan het volgende:
Achterkanten zijn lastig, zo vind ik die 4e hierboven op Bo S. van De Bondgenoten lijken, die met Chelsea aan het rommelen was. Nadruk op 'lijken', denk niet dat het 'm is.
Maar het begin is er
Hoeft niet, je kunt er ook 30ers van maken. Dit zegt nog niet veel. Ik denk dat je zelfs dit nu voordat de bewoners het huis betreden al kunt teasen. Niemand zal ze aan hun achterkantje herkennen.quote:Op maandag 30 december 2024 18:35 schreef livelink het volgende:
Van de achterkant zien ze er allemaal vrij jong uit.
Die vind ik ook nog jongquote:Op maandag 30 december 2024 18:53 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hoeft niet, je kunt er ook 30ers van maken.
Mijn ideequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Mod edit begint al goed.quote:Op maandag 30 december 2024 18:52 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is helaas de tijd waarin we zitten, dus ik constateer enkel vriendelijke vriend.
Mod edit, jij ook ophoudenquote:Op maandag 30 december 2024 19:10 schreef Willewa het volgende:
[..]
Dat je zegt ‘helaas’ zegt, zegt zoveel over je.. man man man. Je bent gefixeerd op huidskleur, maakt daarmee onderscheid en ziet het ook nog eens als iets negatiefs. Je hebt vast niet eens door dat je racistisch bent?Zal je vast ook gaan ontkennen.
Het is ook zo grappig hoe rechts Nederland ‘wokeness’ als scheldwoord gebruikt voor alles wat hun wijst op hun asoheid, terwijl het enkel staat voor gelijkheid en geluk voor iedereen. Als je daar tegen bent ben je echt ver verwijderd van het zijn van een goed mens. Maar goed, boeie toch? Deugen is voor kneuzen!! Toch?
Leuk die Sherlocken, maar ik acht de kans heel klein dat dit dezelfde persoon gaat zijn. Maar waarschijnlijk moet je een beetje woke zijn om te snappen waarom...quote:Op maandag 30 december 2024 19:03 schreef freaky40 het volgende:
Mmm, toch zijn er wat Sherlock Holmes's aan de gang...
[ afbeelding ]
Helemaal mee eens, en ook scheldnamen voor bewoners mag niet meer.quote:Op maandag 30 december 2024 19:18 schreef Li0nHeart het volgende:
Wat mij betreft (@:dotteke) , wordt woke een verboden woord op het BB forum
Wat mij betreft begon het "probleem" pas met de reacties op @Freaky40. En niet met zijn/haar oorspronkelijke reactie. Als daar niet zo zwaar op gereageerd werd was dit nu niet aan de orde.quote:Op maandag 30 december 2024 19:20 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik vind dit soort dingen roepen altijd een beetje simpel. Je snapt toch wel waarom het gaat en waar het probleem start? Als je dat gewoon in de kiem smoort heb je niks van dit soort onzin. Maar blijkbaar blijft de massa liever racisme tolereren onder het mom van ‘de lieve vrede bewaren’.
Er wordt niets afgezeiktquote:Op maandag 30 december 2024 19:18 schreef Ireth het volgende:
Ha gezellig vertrouwd sfeertje weer![]()
![]()
Ik pleit voor een "zeik hier je mede bb-fans af!" topic zodra het subforum geopend is
Er is een hele simpele oplossing, maar goed. Nevermind maar hequote:Op maandag 30 december 2024 19:21 schreef Dotteke het volgende:
NOu het gaat al weer lekker hier, zullen we deze maar op slot gooien en wachten tot BB forum online komt?
Heb zo geen zin in nu al gezeik
En over tot de orde van de dagquote:Op maandag 30 december 2024 19:27 schreef Ireth het volgende:
[..]
Wat mij betreft begon het "probleem" pas met de reacties op @:Freaky40. En niet met zijn/haar oorspronkelijke reactie. Als daar niet zo zwaar op gereageerd werd was dit nu niet aan de orde.
Maar das mijn mening
Ja heel simpel. reageer op BB en niet op de users, staat je iets niet aan dan scrol je door of je zet een TRquote:Op maandag 30 december 2024 19:28 schreef Willewa het volgende:
[..]
Er is een hele simpele oplossing, maar goed. Nevermind maar he
Geen woorden in mijn mond leggen wat ik niet zeg.quote:
Jammer dat het gelijk al zo begint en het is nog niet eens begonnen.quote:Op maandag 30 december 2024 19:36 schreef livelink het volgende:
Jongens, ik ben het tv-topic gewend![]()
Deze sfeer herken ik helemaal niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |