Hoeft niet, je kunt er ook 30ers van maken. Dit zegt nog niet veel. Ik denk dat je zelfs dit nu voordat de bewoners het huis betreden al kunt teasen. Niemand zal ze aan hun achterkantje herkennen.quote:Op maandag 30 december 2024 18:35 schreef livelink het volgende:
Van de achterkant zien ze er allemaal vrij jong uit.
Die vind ik ook nog jongquote:Op maandag 30 december 2024 18:53 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hoeft niet, je kunt er ook 30ers van maken.
Mijn ideequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Mod edit begint al goed.quote:Op maandag 30 december 2024 18:52 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is helaas de tijd waarin we zitten, dus ik constateer enkel vriendelijke vriend.
Mod edit, jij ook ophoudenquote:Op maandag 30 december 2024 19:10 schreef Willewa het volgende:
[..]
Dat je zegt ‘helaas’ zegt, zegt zoveel over je.. man man man. Je bent gefixeerd op huidskleur, maakt daarmee onderscheid en ziet het ook nog eens als iets negatiefs. Je hebt vast niet eens door dat je racistisch bent?Zal je vast ook gaan ontkennen.
Het is ook zo grappig hoe rechts Nederland ‘wokeness’ als scheldwoord gebruikt voor alles wat hun wijst op hun asoheid, terwijl het enkel staat voor gelijkheid en geluk voor iedereen. Als je daar tegen bent ben je echt ver verwijderd van het zijn van een goed mens. Maar goed, boeie toch? Deugen is voor kneuzen!! Toch?
Leuk die Sherlocken, maar ik acht de kans heel klein dat dit dezelfde persoon gaat zijn. Maar waarschijnlijk moet je een beetje woke zijn om te snappen waarom...quote:Op maandag 30 december 2024 19:03 schreef freaky40 het volgende:
Mmm, toch zijn er wat Sherlock Holmes's aan de gang...
[ afbeelding ]
Helemaal mee eens, en ook scheldnamen voor bewoners mag niet meer.quote:Op maandag 30 december 2024 19:18 schreef Li0nHeart het volgende:
Wat mij betreft (@:dotteke) , wordt woke een verboden woord op het BB forum
Wat mij betreft begon het "probleem" pas met de reacties op @Freaky40. En niet met zijn/haar oorspronkelijke reactie. Als daar niet zo zwaar op gereageerd werd was dit nu niet aan de orde.quote:Op maandag 30 december 2024 19:20 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik vind dit soort dingen roepen altijd een beetje simpel. Je snapt toch wel waarom het gaat en waar het probleem start? Als je dat gewoon in de kiem smoort heb je niks van dit soort onzin. Maar blijkbaar blijft de massa liever racisme tolereren onder het mom van ‘de lieve vrede bewaren’.
Er wordt niets afgezeiktquote:Op maandag 30 december 2024 19:18 schreef Ireth het volgende:
Ha gezellig vertrouwd sfeertje weer![]()
![]()
Ik pleit voor een "zeik hier je mede bb-fans af!" topic zodra het subforum geopend is
Er is een hele simpele oplossing, maar goed. Nevermind maar hequote:Op maandag 30 december 2024 19:21 schreef Dotteke het volgende:
NOu het gaat al weer lekker hier, zullen we deze maar op slot gooien en wachten tot BB forum online komt?
Heb zo geen zin in nu al gezeik
En over tot de orde van de dagquote:Op maandag 30 december 2024 19:27 schreef Ireth het volgende:
[..]
Wat mij betreft begon het "probleem" pas met de reacties op @:Freaky40. En niet met zijn/haar oorspronkelijke reactie. Als daar niet zo zwaar op gereageerd werd was dit nu niet aan de orde.
Maar das mijn mening
Ja heel simpel. reageer op BB en niet op de users, staat je iets niet aan dan scrol je door of je zet een TRquote:Op maandag 30 december 2024 19:28 schreef Willewa het volgende:
[..]
Er is een hele simpele oplossing, maar goed. Nevermind maar he
Geen woorden in mijn mond leggen wat ik niet zeg.quote:
Jammer dat het gelijk al zo begint en het is nog niet eens begonnen.quote:Op maandag 30 december 2024 19:36 schreef livelink het volgende:
Jongens, ik ben het tv-topic gewend![]()
Deze sfeer herken ik helemaal niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |