Nou daar zijn meerdere het niet mee eens hoor.quote:Op maandag 30 december 2024 20:15 schreef Ireth het volgende:
[..]
Gaat al geregeld onbedoeld samen in de COS![]()
Ik bedoel ook dat er toch geregeld offtopic wordt geouwehoert in de COS terwijl daar de SC voor bedoeld isquote:Op maandag 30 december 2024 20:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou daar zijn meerdere het niet mee eens hoor.
Vorig jaar liep de SC goed, hopelijk dit jaar ook weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op maandag 30 december 2024 17:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik denk ook dat we dit jaar niets meer horen.
quote:Op maandag 30 december 2024 18:08 schreef freaky40 het volgende:
There we gohooo!
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Ik had net de laptop uit gezet, een ronde gemaakt of ik iets kon vinden. Niets dus uit dat ding. Zit ik net op de bank zie ik op insta de foto's verschijnenquote:
Ja ze hebben allemaal een overal aanquote:Op maandag 30 december 2024 20:27 schreef Ireth het volgende:
Ze hebben allemaal dezelfde shirts/truien aan? Soort SquidGame taferelen
De eerste verliezer wordt aan het eind van de eerste week opgeblazen.quote:Op maandag 30 december 2024 20:27 schreef Ireth het volgende:
Ze hebben allemaal dezelfde shirts/truien aan? Soort SquidGame taferelen
Die hele club van vorig jaar reageertquote:
Onze Queen. Dat was toen wel leuk.quote:Op maandag 30 december 2024 20:43 schreef Hunter het volgende:
Mijn jaarlijkse abbo ook weer aangeschaft
[ afbeelding ]
Onze? Er was er maar 1 wat mij betreft; de meme-queenquote:Op maandag 30 december 2024 21:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Onze Queen. Dat was toen wel leuk.
The Queen is weer single las ik ergens, dus voor de liefhebbers....quote:Op maandag 30 december 2024 21:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Onze Queen. Dat was toen wel leuk.
Zij was zo grappig hequote:Op maandag 30 december 2024 22:18 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Onze? Er was er maar 1 wat mij betreft; de meme-queen
[ afbeelding ]
Maar ieder zijn/haar voorkeur
Salar met zijn pijnlijke blauwe ballen, vergeet het nooit meerquote:Op dinsdag 31 december 2024 00:22 schreef Willewa het volgende:
[..]
Zij was zo grappig heHoop op weer zo’n meme-waardig type.
Hopelijk hebben ze ook een nieuwe King Salar gevonden in de casting
[ link | afbeelding ]
quote:Op dinsdag 31 december 2024 00:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Salar met zijn pijnlijke blauwe ballen, vergeet het nooit meer![]()
![]()
En weer samenquote:Op dinsdag 31 december 2024 00:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
The Queen is weer single las ik ergens, dus voor de liefhebbers....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |