abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215894851

SPOILER: Informatie
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_215894855
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aaron Rodgers: Enigma - VS S01 2024 16 - Netflix Original | Documentaire
Volg NFL-quarterback Aaron Rodgers terwijl hij herstelt van een achillesblessure in deze sportserie over de bepalende momenten in zijn leven en carrière.

Ronny Chieng: Love to Hate It - VS 2024 AL 1:05 uur - Netflix Original | Standup-comedy
In deze geestige stand-upspecial gaat Ronny Chieng in op de fiasco's van vruchtbaarheidsbehandelingen, de duistere kant van zelfhulp voor mannen en oplichtingsgevoelige ouders.
pi_215900394
Jaaaaa, Cunk is back! 30 december op de BBC en 2 januari op Netflix. _O_

Bekijk deze YouTube-video
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_215901660
Phoebe, a.k.a. Lisa Kudrow, acteert geweldig in No Good Deed, erg leuke serie trouwens :D ^O^
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_215905066
SPOILER: Trailers
Het echte leven - Nederland 2008 6 1:24 uur | Drama
Een regisseur geeft zijn vriendin een rol in een romantische film. Haar tegenspeler is een lid van de filmploeg en heeft geen acteerervaring.

Julia's Stepping Stones - VS 2024 AL 0:32 uur - Netflix Original | Documentaire
De met een Oscar onderscheiden filmmaker Julia Reichert kijkt terug op de sociale, economische en persoonlijke factoren waardoor ze een baanbrekende documentairemaker werd.

El niñero | The Manny - Mexico S02 2023 12 - Netflix Original | Comedy, Feelgood, Romantisch
Een drukke zakenvrouw huurt in een moment van paniek een cowboy in om voor haar kinderen te zorgen. Hij gooit haar ideeën over genderrollen en liefde echter volledig overhoop.
pi_215906865
https://www.netflix.com/title/81457258
The Madness aan begonnen, laag op IMDB maar leuk genoeg om door te kijken.
pi_215907685
pi_215908712
In de nasleep van de robotopstand is THE ELECTRIC STATE de enige weg vooruit. Met Millie Bobby Brown, Chris Pratt en Stanley Tucci in de hoofdrollen en geregisseerd door de gebroeders Russo, alleen op Netflix vanaf 14 MAART.

Dit blockbuster-avontuur van filmmakers Anthony en Joe Russo speelt zich af in een retro-futuristisch verleden en volgt Michelle (Millie Bobby Brown), een weeskind dat het Amerikaanse westen doorkruist op zoek naar haar jongere broer. Ze wordt vergezeld door een lieve maar mysterieuze robot en een excentrieke zwerver (Chris Pratt). In de film spelen ook Ke Huy Quan, Jason Alexander, Woody Norman, Giancarlo Esposito en Stanley Tucci. De ingesproken stemmen worden verzorgd door Woody Harrelson, Anthony Mackie, Brian Cox, Jenny Slate, Hank Azaria, Colman Domingo en Alan Tudyk. THE ELECTRIC STATE gaat op 14 MAART wereldwijd in première op Netflix.

pi_215910746
Anthracite (TV Mini Series 2024) - Reference View - IMDb

Anthracite gekeken, leuke serie. Mooie setting in de besneeuwde alpen, hadden wat mij betreft wel wat meer beelden bij gemogen van mensen die aan het wintersporten waren.

Kon wellicht iets korter, wel een super lekkere franse politie agente. Ze viel heel lang niet op toen ze een keer bijna geneukt werd. Holy shit wat geil en wat een tetten.

Camille it is _O_

pi_215916041
Boy Kills World - VS 2023 16 1:50 uur | Actie, Comedy, Dystopisch, Offbeat
In een postapocalyptische stad die wordt onderdrukt door tirannie, is een jonge krijger in opleiding vastberaden om zich te wreken op de heerser die hem tot wees maakte.

The Dragon Prince - VS S07 2024 6 - Netflix Original | Kinderserie
Door een buitengewone ontdekking worden twee menselijke prinsen en een elvenstrijder aangezet tot een epische reis om vrede te stichten in hun oorlogvoerende landen.

Virgin River - VS S06 2023 12 - Netflix Original | Boek, Drama, Romantisch
Een verpleegster uit LA wil een nieuwe start maken. Ze verhuist naar een afgelegen stadje in het noorden van Californië en is verrast door wat en wie ze daar aantreft.
pi_215921709
Laatste seizoenen van Stranger Things, Squid Games, Cobra Kai en You volgend jaar……
SOONY
pi_215921760
Ik wacht al heel lang op You. Dacht dat het dit jaar al online zou staan, rond deze periode. Niet dus 🥲
pi_215921776
pi_215923433
En nog altijd wachten op seizoen 2 van Wednesday ;(
pi_215924493
We zijn voor de afwisseling begonnen aan Grond. Best vermakelijk!

Smile (Ismaël), een jonge sjacheraar uit Molenbeek, stapt in de begrafenisonderneming van zijn vader en krabbelt van de ene naar de andere penibele situatie in zijn pogingen om rijk te worden. De serie staat bol met wollah's en bontkraagjes maar omdat Smile leuke humor heeft en een innemende lach (what's in a nickname), is hij toch ook wel een knuffelmarrokaan met rugzakje die je al snel in je hart sluit. De echte ster is eigenlijk bovenmatig angstige en kruiperige zakenpartner/zwager Rachid, waarvan mijn nekharen een klein beetje overeind gaan staan in de positieve zin van het woord. Helaas zijn er ook wat stevig eendimensionale karakters waarvan de nekharen soms overeind gaan staan in de negatieve zin van het woord.

Het tempo ligt hoog, mooie beelden van Brussel (ik heb er 5 jaar gewoond) en ook gewoon een leuke inkijk in de Marokkaanse cultuur, al moet je een comedy op cultuurelementen natuurlijk wel met een korreltje zout nemen.

Al met al goed genoeg om niet af te haken, helemaal prima!
Resistance is futile.
pi_215927550
Ferry 2 - België 2024 16 1:35 uur - Netflix Original | Drama, Misdaad, Thriller
Na het verlies van zijn drugsimperium heeft Ferry Bouman een zekere mate van rust gevonden, ver weg van de Brabantse criminele onderwereld. Maar dan haalt zijn verleden hem in.

The Six Triple Eight - VS 2024 12 2:09 uur - Netflix Original | Drama
In dit waargebeurde drama van Tyler Perry voert het enige volledig zwarte vrouwenbataljon van het Amerikaanse leger een onmogelijke missie uit tijdens WO II.

Umjolo: Day Ones - Zuid-Afrika 2024 14 1:26 uur - Netflix Original | Drama, Romantisch
Zanele en Andile zijn al lang beste vrienden. Andile is nu getrouwd en heeft kinderen. Is Zanele daardoor voorbestemd om voor altijd in de friendzone te blijven?

UniverXO Dabiz - Spanje S01 2024 AL - Netflix Original | Documentaire
Chef Dabiz Muñoz staat in deze docuserie voor een carrièrebepalende beslissing: zijn gerenommeerde restaurant aan de top houden of de keuken voorgoed sluiten.

Yo Yo Honey Singh: Famous - India 2024 12 1:20 uur - Netflix Original | Documentaire
Hij was een gewone jongen met buitengewone dromen. Deze intieme documentaire volgt de opkomst, ondergang en comeback van de Indiase rapper Yo Yo Honey Singh.
  vrijdag 20 december 2024 @ 08:04:07 #17
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_215927553
Ferry 2 nu al! Zo blij met deze updates.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_215931602
quote:
11s.gif Op vrijdag 20 december 2024 08:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ferry 2 nu al! Zo blij met deze updates.
@Aether is geweldig :Y
Op de lijst ^O^

Ik kijk nu La Palma.
Wel geinig.
pi_215935267
Vinden jullie ook dat de nieuwe Netflixfilm Carry-on wat lijkt op die hard 2. Toch de locatie is het zelfde :D
  Spellchecker vrijdag 20 december 2024 @ 21:30:17 #20
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_215935424
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 december 2024 21:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
Vinden jullie ook dat de nieuwe Netflixfilm Carry-on wat lijkt op die hard 2. Toch de locatie is het zelfde :D
Weet ik niet ....

pas wel op: in de film zit een geluidsfragment van Wham; Last Christmas.
Dus als je niet gewhamagedoned wil worden ..... https://kink.nl/nieuws/dit-is-whamageddon-2024
pi_215935992
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2024 21:30 schreef maily het volgende:

[..]
Weet ik niet ....

Dus als je niet gewhamagedoned wil worden ..... https://kink.nl/nieuws/dit-is-whamageddon-2024
Of je doet de Russische roulette versie van Whamagedon : luister drie uur achter elkaar naar Sky Radio Christmas :D _O_ ~:)
  Spellchecker vrijdag 20 december 2024 @ 22:05:03 #22
197773 crew  maily
pi_215936012
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2024 22:04 schreef TLC het volgende:

[..]
Of je doet de Russische roulette versie van Whamagedon : luister drie uur achter elkaar naar Sky Radio Christmas :D _O_ ~:)
ben nog niet levensmoe hoor
pi_215936674
:D
pi_215939169
Bridget Jones's Baby - VK 2016 12 2:02 uur | Boek, Comedy, Romantisch
Als de eeuwige single Bridget op 43-jarige leeftijd opeens zwanger is, moet ze erachter komen of ze wel klaar is om moeder te worden, en wie de vader van de baby is.

Bridget Jones's Diary - VS 2001 12 1:37 uur | Boek, Comedy, Feelgood, Romantisch
Dit ingenieuze verhaal gaat over Bridget Jones' lange reis van de man in haar armen naar de man van haar dromen en biedt inzicht in de denkwijze van vrouwen.

Bridget Jones: The Edge of Reason - VS 2004 12 1:47 uur | Boek, Comedy, Romantisch
Dit vervolg op de hitfilm begint op het punt dat de voormalige vrijgezel Bridget ontdekt dat het leven met een nieuwe vriend niet zo rooskleurig is als wordt beweerd.
  zaterdag 21 december 2024 @ 16:39:22 #25
65846 Bocaj
47th President.
pi_215945082
Zit ik 'Black Doves' te kijken kom ik weer gay sex tegen.... :{
SPOILER
pi_215945223
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 16:39 schreef Bocaj het volgende:
SPOILER
Net La Palma afgekeken. Een 5je.
Met gayseks :9 O+
  zaterdag 21 december 2024 @ 17:32:36 #27
65846 Bocaj
47th President.
pi_215945765
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 december 2024 16:52 schreef Blues het volgende:
La Palma
:')
Kijk trouwens alleen engelstalige series. Duits kan ook nog maar frans en Noors ofzo vind ik gewoon niet fijn.
  zaterdag 21 december 2024 @ 21:56:19 #28
277627 Seven.
We are Borg.
pi_215949723
Virgin River seizoen 5. Of is het alweer seizoen 6? Het lijkt allemaal zo op elkaar in zoetsappige soaps. Er is weer eens iemand die weinig goeds in de zin heeft. De vergevingsgezinde hoofdrolspeelster Mel is weer eens de perfectie zelve. De getroubleerde zus en vriend houden zich koest. De excuusneger zit dit seizoen in de nesten en het is maar de vraag of hij daar weer uitkomt voor de big wedding :o !

Ik vraag me serieus af waarom ik nog kijk. Er is buiten doc werkelijk niemand die ik mag :+ . We zitten ook serieus samen op de bank live te reviewen, misschien is dat wel de aantrekkingskracht. Ik vind trouwens wel oprecht dat de oudere garde goeie acteurs zijn. De jonkies zijn helaas niet bijster getalenteerd.

Alvast wat voorspellingen voor dit seizoen:

SPOILER
Resistance is futile.
  zaterdag 21 december 2024 @ 21:57:48 #29
277627 Seven.
We are Borg.
pi_215949748
Gay seks :9~

Helemaal OK mee.
Resistance is futile.
pi_215952179
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 16:39 schreef Bocaj het volgende:
SPOILER
Kreeg je er een ongemakkelijke harde paal van?
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_215952399
Lara Croft: Tomb Raider - VS 2001 12 1:40 uur | Actie
Lara Croft, 's werelds meest beroemde videogame-heldin, spettert in de "meest stijlvolle en amusante actie-avonturenfilm sinds jaren"!

Lara Croft Tomb Raider: The Cradle of Life - VS 2003 12 1:57 uur | Actie
De avontuurlijke Lara Croft bezoekt een onderwatertempel, waar ze een bol vindt met een kaart naar de mythische doos van Pandora.

The Last Airbender - VS 2010 9 1:44 uur | Actie, Avontuur, Familiefilm, Fantasie, Sci-Fi
De laatste nazaat van een lijn Luchtstuurders moet de vier elementen leren beheersen om de Vuurnatie te trotseren en de vrede in zijn door oorlog verscheurde wereld te herstellen.
  zondag 22 december 2024 @ 10:12:32 #32
65846 Bocaj
47th President.
pi_215953358
quote:
1s.gif Op zondag 22 december 2024 02:16 schreef superniger het volgende:

[..]
Kreeg je er een ongemakkelijke harde paal van?
:N
Hij werd nog kleiner dan hij van nature al is... :@ :') :s)
  zondag 22 december 2024 @ 17:16:46 #33
277627 Seven.
We are Borg.
pi_215959491
Die Kaiserin - verdomd goeie TV. Ik vond de eerste paar afleveringen een beetje gezocht met het rebelse meisje maar naarmate onze Kaiserin wat volwassener wordt, groeit ze beter in de rol. Franz de twijfelaar is vanaf aflevering één al een geweldige rol: van een onderdrukte puber die toch zijn hart volgt naar idealistische jonge keizer die worstelt met de last van het moeten leiden. Glansrol voor zijn broer flamboyante broer Max. De evil schoonmoeder is een prima actrice maar helaas vijftien jaar te jong gecast.

Verder is het verhaal zelf niet superspannend eigenlijk maar toch zit ik aan de buis gekluisterd. Al met al geweldig kostuumdrama. Als deze serie nou ook nog een gevatte matriarch had gehad, dan zou het niet eens enorm onderdoen voor Downton Abbey. Andere tijd maar bijna dezelfde kwaliteit.
Resistance is futile.
pi_215964563
No Good Deed afgerond, wat een prachtige ontroerende serie, het heeft humor, maar ook de nodige drama en er zijn momenten dat je gewoon n traantje moet wegpinken om het verdriet van de moeder :'(

Lisa Kudrow is geweldig in deze serie O+
  Moderator / Redactie Sport maandag 23 december 2024 @ 01:33:21 #35
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_215965462
Nog twee weken en dan WWE naar Netflix _O_
  maandag 23 december 2024 @ 07:17:22 #36
277627 Seven.
We are Borg.
pi_215965923
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2024 01:33 schreef Evenstar het volgende:
Wat is WWE?
Resistance is futile.
pi_215965974
Fujii Kaze Stadium Live “Feelin' Good” - Japan 2024 AL 1:57 uur | Concert
Topartiest Fujii Kaze keert terug naar een bomvol Nissan-stadion in Yokohama voor een triomfantelijk tweedaags optreden vol zomerse vibes.

The Mountain Between Us - VS 2017 12 1:52 uur | Boek, Drama, Duister, Romantisch
Nadat hun vliegtuig is neergestort op een besneeuwde berg, werken twee vreemden samen om te overleven. Ze ontdekken dat hun band verdergaat dan alleen overleven.
  Spellchecker maandag 23 december 2024 @ 08:34:45 #38
197773 crew  maily
pi_215966074
quote:
7s.gif Op zondag 22 december 2024 17:16 schreef Seven. het volgende:
Die Kaiserin - verdomd goeie TV. Ik vond de eerste paar afleveringen een beetje gezocht met het rebelse meisje maar naarmate onze Kaiserin wat volwassener wordt, groeit ze beter in de rol. Franz de twijfelaar is vanaf aflevering één al een geweldige rol: van een onderdrukte puber die toch zijn hart volgt naar idealistische jonge keizer die worstelt met de last van het moeten leiden. Glansrol voor zijn broer flamboyante broer Max. De evil schoonmoeder is een prima actrice maar helaas vijftien jaar te jong gecast.

Verder is het verhaal zelf niet superspannend eigenlijk maar toch zit ik aan de buis gekluisterd. Al met al geweldig kostuumdrama. Als deze serie nou ook nog een gevatte matriarch had gehad, dan zou het niet eens enorm onderdoen voor Downton Abbey. Andere tijd maar bijna dezelfde kwaliteit.
Op mijn lijst gezet ^O^
pi_215966654
quote:
7s.gif Op maandag 23 december 2024 07:17 schreef Seven. het volgende:

[..]
Wat is WWE?
Wrestling
#TeamWerewolf.
  Moderator / Redactie Sport maandag 23 december 2024 @ 11:37:20 #40
416575 crew  Evenstar
pi_215967681
quote:
7s.gif Op maandag 23 december 2024 07:17 schreef Seven. het volgende:

[..]
Wat is WWE?
https://www.wwe.com/

Hebben voor 5 miljard een deal met Netflix gesloten voor 10 jaar :D
pi_215967823
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2024 01:33 schreef Evenstar het volgende:
Helaas :( ik had liever dat ze wat leuks met dat geld hadden aangekocht.

Maar mijn man is wel heel blij dat hij nu nog makkelijker naar mannen in strakke onderbroeken kan kijken die matig toneelspelen. :')
  Moderator / Redactie Sport maandag 23 december 2024 @ 12:29:38 #42
416575 crew  Evenstar
pi_215968307
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2024 11:50 schreef FlyingFish het volgende:

[..]

Maar mijn man is wel heel blij dat hij nu nog makkelijker naar mannen in strakke onderbroeken kan kijken die matig toneelspelen. :')
Het is voor mij wel fijn, geen aparte abo meer nodig voor WWE, niet een dag op Youtube moeten wachten en ook nog eens alle grote events op Netflix, genieten _O_

GTST voor mannen _O_
  maandag 23 december 2024 @ 13:38:49 #43
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_215969202
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2024 11:50 schreef FlyingFish het volgende:

[..]

Kunnen wel alle VHS de deur uit
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_215969691
Ik dacht altijd dat You de GTST voor mannen was.

JoeGOD
SOONY
pi_215970791
quote:
9s.gif Op maandag 23 december 2024 13:59 schreef DKUp het volgende:
Ik dacht altijd dat You de GTST voor mannen was.

JoeGOD
Wat zeg jij _O-

Joe is creepy as fuck _O_
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_215971650
quote:
10s.gif Op maandag 23 december 2024 13:38 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]
Kunnen wel alle VHS de deur uit
Dat dacht jij…

Ik heb hem 9 jaar geleden een hdd gegeven met alle matches die ik kon vinden, waaronder vrijwel alles wat hij op video heeft en nog veel meer. Maar die videobanden mogen absoluut niet weg. Staan sinds de verhuizing 7 jaar geleden bovenin een kast weggepropt en zijn niet meer aangeraakt. Maar wel een goed idee om weer eens te opperen of ze nu dan eindelijk weg mogen, samen met de videorecorder.
pi_215973108
Na een verwoestende cyberaanval krijgt een voormalige president (Robert De Niro) de taak om de daders te vinden en de waarheid te achterhalen. Al snel is er een nieuwe aanval ophanden. Is een buitenlandse macht de grootste bedreiging of schuilt het gevaar dichter bij huis? De nieuwe miniserie ZERO DAY is de eerste serie van #RobertDeNiro en gaat op 20 februari in première.

pi_215973773
quote:
7s.gif Op zondag 22 december 2024 17:16 schreef Seven. het volgende:

Ga ik ook wel weer kijken. Keek vroeger altijd naar de oude Sissi-films met Romy Schneider. Heb het idee dat die elk jaar rond kerst wel op tv waren toen ik een klein meisje was. :D Ik heb niet veel met koningshuizen in het algemeen maar toen ik ooit in Wenen was ben ik wel naar haar crypte geweest. :)
  maandag 23 december 2024 @ 22:10:53 #49
277627 Seven.
We are Borg.
pi_215977822
quote:
7s.gif Op maandag 23 december 2024 17:53 schreef Aether het volgende:
Na een verwoestende cyberaanval krijgt een voormalige president (Robert De Niro) de taak om de daders te vinden en de waarheid te achterhalen. Al snel is er een nieuwe aanval ophanden. Is een buitenlandse macht de grootste bedreiging of schuilt het gevaar dichter bij huis? De nieuwe miniserie ZERO DAY is de eerste serie van #RobertDeNiro en gaat op 20 februari in première.

Deze ga ik zeker kijken in de komende weken.

Edit: rond 20 feb :')
Resistance is futile.
  Spellchecker maandag 23 december 2024 @ 22:11:42 #50
197773 crew  maily
pi_215977840
quote:
14s.gif Op maandag 23 december 2024 22:10 schreef Seven. het volgende:

[..]
Deze ga ik zeker kijken in de komende weken.

Edit: rond 20 feb :')
ga je onderhand twee weken in bad liggen? :D
  maandag 23 december 2024 @ 23:08:57 #51
277627 Seven.
We are Borg.
pi_215978698
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2024 22:11 schreef maily het volgende:

[..]
ga je onderhand twee weken in bad liggen? :D
Rond die tijd zou ik klaar moeten zijn mei seizoen 2 van Die Kaiserin :+ . Mijn badseries gaan altijd tergend langzaam.
Resistance is futile.
  Moderator maandag 23 december 2024 @ 23:46:38 #52
382129 crew  Donna
pi_215979678
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2024 11:37 schreef Evenstar het volgende:

[..]
https://www.wwe.com/

Hebben voor 5 miljard een deal met Netflix gesloten voor 10 jaar :D
Oh nice. Dat vindt m'n vriend leuk.
  dinsdag 24 december 2024 @ 01:05:29 #53
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_215980683
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2024 18:45 schreef Felixa het volgende:

[..]
Ga ik ook wel weer kijken. Keek vroeger altijd naar de oude Sissi-films met Romy Schneider. Heb het idee dat die elk jaar rond kerst wel op tv waren toen ik een klein meisje was. :D Ik heb niet veel met koningshuizen in het algemeen maar toen ik ooit in Wenen was ben ik wel naar haar crypte geweest. :)
Nog steeds op tv deze week hoor :+
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_215981340
Your Friend, Nate Bargatze - VS 2024 AL 1:03 uur - Netflix Original | Standup-comedy
In zijn derde Netflix-special praat Nate Bargatze over strategieën voor het bestellen van pizza voor vrienden, de wens voor een tweede hond en zijn afhankelijkheid van zijn vrouw.
pi_215981597
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 december 2024 01:05 schreef laziness het volgende:

[..]
Nog steeds op tv deze week hoor :+
Oh meteen even opgezocht, heerlijk! 😀 Bijna niet te geloven dat die films al (bijna) 70 jaar oud zijn. 😱
  dinsdag 24 december 2024 @ 13:01:45 #56
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_215985014
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2024 21:30 schreef maily het volgende:

[..]
Weet ik niet ....

Dat had de Albert Heijn reclame op 2 december al voor elkaar :X
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  dinsdag 24 december 2024 @ 13:35:19 #57
338319 ZarB
Piña colada
pi_215985201
Carry on, goeie film!

Virgin River laatst al begonnen, halverwege de eerste aflevering alweer afgeleid. Mel in die 1e scene alweer man man man kweek wat ruggegraat
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
  Spellchecker dinsdag 24 december 2024 @ 13:54:26 #58
197773 crew  maily
pi_215985372
quote:
8s.gif Op dinsdag 24 december 2024 13:01 schreef avotar het volgende:

[..]
Dat had de Albert Heijn reclame op 2 december al voor elkaar :X
Zie weinig tot geen reclame *)
pi_215988000
Tja, Virgin River net afgerond. Heb hem er even flink door heen geramd om er weer van af te zijn om straks helemaal schoon en niets in de wachtrij te hebben staan, aan Squid Game season 2 kan gaan beginnen.
Virgin River heeft een soap gehalte waar je bang van wordt, erg cheesy, maar toch kijkt het lekker weg. We hebben lang moeten wachten op dit 6e seizoen maar eigenlijk ben je er zo weer in want het zijn zo van die gemakkelijke verhaallijntjes waar je zo weer in komt. Wat ik wel leuk vond waren die flashbacks naar de 60's/70's met Everett en de moeder van Mel. Verder ook een goede opbouw naar het huwelijk met de nodige problemen die gedurende die rit er naar toe zich afspeelde. Ook weer met prachtige beelden van Vancouver-area waar dit altijd gedraaid wordt, gelardeerd. Season 7 wat er nu nog gaat komen zal een mooie afsluiter kunnen zijn van deze reeks. Dan is het wel klaar denk ik zo.
Allemaal cabaretteketet!
pi_215993687
Christmas Gameday: Chiefs vs. Steelers - VS 2024 6 - Live vanaf 17:00 uur - Netflix Original | Sport
In de eerste van twee NFL-wedstrijden gaan de Kansas City Chiefs op bezoek bij de Pittsburgh Steelers. Daarna staan de Baltimore Ravens tegenover de Houston Texans.

Christmas Gameday: Ravens vs. Texans - VS 2024 6 - Live vanaf 22:00 uur - Netflix Original | Sport
De Houston Texans spelen thuis tegen de Baltimore Ravens in de laatste van twee NFL-wedstrijden. Plus een speciaal thuisoptreden in de rust van de iconische Beyoncé.

Definitely, Maybe - VS 2008 AL 1:51 uur | Comedy, Romantisch
Maya wil weten hoe haar gescheiden ouders elkaar hebben ontmoet. Haar vader Will vertelt over de drie verschillende vrouwen met wie hij een romantisch verleden deelde.
  woensdag 25 december 2024 @ 09:27:17 #61
277627 Seven.
We are Borg.
pi_215994209
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2024 18:13 schreef freaky40 het volgende:
Tja, Virgin River net afgerond. Heb hem er even flink door heen geramd om er weer van af te zijn om straks helemaal schoon en niets in de wachtrij te hebben staan, aan Squid Game season 2 kan gaan beginnen.
Virgin River heeft een soap gehalte waar je bang van wordt, erg cheesy, maar toch kijkt het lekker weg. We hebben lang moeten wachten op dit 6e seizoen maar eigenlijk ben je er zo weer in want het zijn zo van die gemakkelijke verhaallijntjes waar je zo weer in komt. Wat ik wel leuk vond waren die flashbacks naar de 60's/70's met Everett en de moeder van Mel. Verder ook een goede opbouw naar het huwelijk met de nodige problemen die gedurende die rit er naar toe zich afspeelde. Ook weer met prachtige beelden van Vancouver-area waar dit altijd gedraaid wordt, gelardeerd. Season 7 wat er nu nog gaat komen zal een mooie afsluiter kunnen zijn van deze reeks. Dan is het wel klaar denk ik zo.
Denk je niet dat dit gewoon 30-40 seizoenen krijgt of zo?

Ik zei op dm tegen @maily nog dat het enige dat eigenlijk nog ontbreekt aan Virgin River is een stevig Gristensausje. Het vergevingsgehalte in deze hechte en überbrave community is hoog, gooi er nog wat zegeningen en hail Mary's in en het is helemaal af. Maar, dat gezegd hebbende: dit seizoen zijn er wel beduidend meer pikante scènes :9~ . En zelfs seks voor het huwelijk!
Resistance is futile.
pi_215994332
Maar ook de huwelijksnacht. Dus echt woke is het dit keer niet....
Allemaal cabaretteketet!
pi_215994345
quote:
7s.gif Op woensdag 25 december 2024 09:27 schreef Seven. het volgende:

[..]
Is het niet gebaseerd op de boekenreeks?
  woensdag 25 december 2024 @ 14:51:59 #64
277627 Seven.
We are Borg.
pi_215998404
quote:
7s.gif Op woensdag 25 december 2024 09:39 schreef Aether het volgende:

[..]
Is het niet gebaseerd op de boekenreeks?
Geloof het wel idd. Ik vermoed dat het boek eindigt alle inwoners van Virgin River die de alle wereldburgers vergeven voor hun zonden. Mooie gedachte wel vandaag.
Resistance is futile.
  Spellchecker woensdag 25 december 2024 @ 14:54:39 #65
197773 crew  maily
pi_215998422
quote:

[..]

Ik zei op dm tegen @:maily nog dat het enige dat eigenlijk nog ontbreekt aan Virgin River is een stevig Gristensausje. Het vergevingsgehalte in deze hechte en überbrave community is hoog, gooi er nog wat zegeningen en hail Mary's in en het is helemaal af. Maar, dat gezegd hebbende: dit seizoen zijn er wel beduidend meer pikante scènes :9~ . En zelfs seks voor het huwelijk!
Pas op: spoiler!
SPOILER
pi_215998433
Squid Game *O*
#TeamWerewolf.
  roze woensdag 25 december 2024 @ 14:59:21 #67
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_215998462
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2024 14:56 schreef Pinnenmutske het volgende:
Squid Game *O*
Ja zin in morgen *O*
Your beauty never ever scared me.
pi_216001027
Hello (again) number 456 >:)
SOONY
pi_216001183
Hier ook seizoen 6 van Virgin River af. Lekker niemendalletje natuurlijk, al hoop ik wel dat Hope een wat kleinere rol gaat spelen hierna. Op een of andere manier kan ik heel slecht tegen haar gezicht. :{ Gooi er maar een nieuwe burgemeester in. :)
pi_216006665
Komt squid game zo om 9 uur online?
Lees dat het namelijk om 3 a.m. ET erop staat, dit zou volgend Google om 9 uur zijn :P
pi_216007045
Maar 7 afleveringen?
Stdaks voor het gourmetten dus klaar. :)
pi_216007413
Bad Boys: Ride or Die - VS 2024 16 1:56 uur | Actie, Comedy, Misdaad
Een onbekende beschuldigt hun overleden kapitein van corruptie. Agenten Mike en Marcus gaan erg ver om een samenzwering in Miami te ontmaskeren en hun naam te zuiveren.

Squid Game - Zuid-Korea S02 2021 16 - Netflix Original | Drama, Thriller
Honderden berooide mensen accepteren een vreemde uitnodiging om deel te nemen aan een reeks kinderspellen. De prijs is verleidelijk hoog, maar op gevaar van eigen leven.
pi_216007958
Het eerste seizoen had 9 afleveringen. Het tweede seizoen heeft 7 afleveringen. Seizoen 1 had ook een aflevering dat ze het spel verlieten, daar gebeurde echt nauwelijks wat in die aflevering.
SOONY
  Spellchecker donderdag 26 december 2024 @ 12:00:32 #74
197773 crew  maily
pi_216009298
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2024 20:07 schreef Felixa het volgende:
Hier ook seizoen 6 van Virgin River af. Lekker niemendalletje natuurlijk, al hoop ik wel dat Hope een wat kleinere rol gaat spelen hierna. Op een of andere manier kan ik heel slecht tegen haar gezicht. :{ Gooi er maar een nieuwe burgemeester in. :)
Dat heb ik met het gezicht van Brady, en van Lizzy en haar vriend. _O-

O en Charmaine :X
pi_216020673
De Bellinga’s: Pretpark op stelten - Nederland 2024 AL 1:09 uur | Comedy, Familiefilm, Feelgood
Er ontstaat chaos als de familie Bellinga een pretpark bezoekt, waar ze op een hond moeten passen, repeteren voor een show en met een stel boeven te maken krijgen.

WWE SmackDown - December 27, 2024 - VS 2024 12 - Live zaterdag 02:00 uur - Netflix Original | Sport
De beste rivaliserende WWE Superstars gaan de strijd met elkaar aan in wekelijkse competities in de ring met gevechten boordevol actie van het blauwe merk.

Torching 2024: A Roast of the Year - VS 2024 12 0:42 uur - Netflix Original | Standup-comedy
In een show vol lachsalvo's en verrassingen blikken 'Roastmaster General' Jeff Ross en een gezelschap van comedians terug op de meest gedenkwaardige momenten van 2024.

[ Bericht 0% gewijzigd door Aether op 27-12-2024 08:17:19 ]
pi_216021136
pi_216022010
Loups Garous 🥳💙👍

Helemaal mijn film hihi.
#TeamWerewolf.
pi_216025186
quote:
7s.gif Op woensdag 11 december 2024 08:25 schreef Aether het volgende:

The Kings of Tupelo: A Southern Crime Saga - VS S01 2024 12 - Netflix Original | Documentaire
In dit bizarre waargebeurde verhaal leidt de complottheorie van een Elvis-imitator tot een vete die uitmondt in een poging de president te vermoorden.

Deze gekeken. Bizar is inderdaad het enige juiste woord om deze docu te omschrijven. Je weet niet of je moet lachen of huilen. Helemaal van het padje af die Kevin. En hij is niet de enige. Hillbilly-rarigheid to the max. :D
  vrijdag 27 december 2024 @ 19:05:39 #79
277627 Seven.
We are Borg.
pi_216030916
quote:
1s.gif Op donderdag 26 december 2024 12:00 schreef maily het volgende:

[..]
Dat heb ik met het gezicht van Brady, en van Lizzy en haar vriend. _O-

O en Charmaine :X
Brady z'n ogen staan te dicht op elkaar :') . En Lizzy is zo'n verschrikkelijke entitled Gen Z mormel, zelfs al is de rol zelf wel heel erg bijgedraaid. En die zogenaamd gekwetste vriend van d'r is de grootste zeikerd ever, tering zeg.. zelden een tiener meegemaakt die Zo Verschrikkelijk zwaar op de hand is. Charmaine heeft gewoon een hondenkop.

Dus ja, eens.
Resistance is futile.
  vrijdag 27 december 2024 @ 19:06:31 #80
277627 Seven.
We are Borg.
pi_216030929
Nog 1 aflevering te gaan >:)
Resistance is futile.
  vrijdag 27 december 2024 @ 19:16:55 #81
277627 Seven.
We are Borg.
pi_216031091
Vanavond kijken we denk ik Cocaine Bear. Mijn man begon te grijnzen toen ik vertelde waar de film over gaat. Maar ik ben wat voorzichtig met hooggespannen verwachtingen, die hadden we namelijk van de film van gisteren. Helaas kon Ocean's Eight het niet waarmaken. Aan de hand van Ocean's Eleven hadden we namelijk wel veel humor en actie verwacht. En met Cate Blanchett kan het dan niet meer verkeerd gaan, zou je denken. Maar helaas waren de grappen matig en was er eigenlijk geen actie. Dat Rihanna zich laat casten als wietrokende dreadlock Jamaicaan was best tenenkrommend, al had ze gelukkig weinig tekst. Verder heb ik altijd al een hekel gehad aan die natte tosti Anne Hathaway (muv Interstellar, de enige film waarin ik me niet aan haar geërgerd heb).

De heist zelf was wel slim bedacht en Sandra Bullock zet ook echt een sterke acteerprestatie neer. Helaas is een goeie heist gewoon helemaal niet spannend als alles van een leien dakje gaat. En een sterke lead kan het in haar ééntje niet spannend maken.

Eindscore: zelfs na wat kerstdrankjes, slechts 1 keer hardop gelachen. Niet één keer is mijn hartslag omhoog gegaan vanwege de spanning. Mijn teleurstelling in Cate Blanchett als sjacheraar is groot. Maar, en dit moet ik de makers nageven: ik ben pas na dik een uur begonnen met scrollen en dat is 100% te danken aan ijzersterke Sandra Bullock.
Resistance is futile.
  vrijdag 27 december 2024 @ 19:47:05 #82
338319 ZarB
Piña colada
pi_216031760
quote:

[..]

Ik zei op dm tegen @:maily nog dat het enige dat eigenlijk nog ontbreekt aan Virgin River is een stevig Gristensausje. Het vergevingsgehalte in deze hechte en überbrave community is hoog, gooi er nog wat zegeningen en hail Mary's in en het is helemaal af. Maar, dat gezegd hebbende: dit seizoen zijn er wel beduidend meer pikante scènes :9~ . En zelfs seks voor het huwelijk!
Voor het gristensausje moet je bij het vreselijke Sweet Magnolias zijn. 1e seizoen was leuk, keek uit naar het 2e, maar daar was ik toen heel snel klaar mee. Die kinderen _O- wat een brave stumperds.
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
  Spellchecker vrijdag 27 december 2024 @ 20:19:04 #83
197773 crew  maily
pi_216032458
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 december 2024 19:16 schreef Seven. het volgende:
Vanavond kijken we denk ik Cocaine Bear. Mijn man begon te grijnzen toen ik vertelde waar de film over gaat. Maar ik ben wat voorzichtig met hooggespannen verwachtingen, die hadden we namelijk van de film van gisteren. Helaas kon Ocean's Eight het niet waarmaken. Aan de hand van Ocean's Eleven hadden we namelijk wel veel humor en actie verwacht. En met Cate Blanchett kan het dan niet meer verkeerd gaan, zou je denken. Maar helaas waren de grappen matig en was er eigenlijk geen actie. Dat Rihanna zich laat casten als wietrokende dreadlock Jamaicaan was best tenenkrommend, al had ze gelukkig weinig tekst. Verder heb ik altijd al een hekel gehad aan die natte tosti Anne Hathaway (muv Interstellar, de enige film waarin ik me niet aan haar geërgerd heb).

De heist zelf was wel slim bedacht en Sandra Bullock zet ook echt een sterke acteerprestatie neer. Helaas is een goeie heist gewoon helemaal niet spannend als alles van een leien dakje gaat. En een sterke lead kan het in haar ééntje niet spannend maken.

Eindscore: zelfs na wat kerstdrankjes, slechts 1 keer hardop gelachen. Niet één keer is mijn hartslag omhoog gegaan vanwege de spanning. Mijn teleurstelling in Cate Blanchett als sjacheraar is groot. Maar, en dit moet ik de makers nageven: ik ben pas na dik een uur begonnen met scrollen en dat is 100% te danken aan ijzersterke Sandra Bullock.
@Seven. Onze Fok! Netflix-reviewer ^O^ O+ _O_
pi_216041422
Maestro in Blue - Griekenland S03 2024 16 - Netflix Original | Drama, Misdaad, Mysterie, Romantisch
Een musicus gaat naar een prachtig eiland om een festival te leiden. Hij begint er een onverwachte romance en raakt in de problemen van anderen verwikkeld.
  zaterdag 28 december 2024 @ 07:39:45 #85
277627 Seven.
We are Borg.
pi_216041646
De verwachtingen van Cocaine Bear waren niet erg hoog gespannen na de teleurstellende Ocean's Eleven. Op derde kerstdag kon ik wel een opkikkertje gebruiken, en die heb ik ook gehad! Disclaimer: ik heb echt een grafhekel aan expliciet bloederige scènes en deze film bloedert er wat af. Dat kleurt mogelijk de recensie wat negatief.

Een moeder gaat met een parkranger op zoek naar twee snotneuzen die met hun stoerdoenerij in de problemen komen als een beer ze op de hielen zit. Tegelijkertijd zit er wat boeventuig achter een lading cocaïne aan die boven het gebied uit een vliegtuig gesodemieterd is. De beer zelf kan er ook geen genoeg van krijgen, trouwens. En het mooie is: dit verhaal is losjes gebaseerd op een waargebeurd verhaal. De beer, het vliegtuig, de drugs: allemaal te googelen.

Het absurdisme druipt vanaf de eerste minuut over het verhaal en ondanks mijn serieuze afkeer van horror en slappe kluchten, heb ik echt elke scène wel een keer in een deuk gelegen. Voor de scène waar de hulpdiensten op de rampspoed afkomen, zeg ik alvast: hou je vast!

Terri Russell is als vastberaden en badass eighties queen perfect gecast. De beer zelf heeft een flinke hang naar drama, en oogt eigenlijk maar één keer als een AI (knap gedaan). Ray Liotta als vintage gangster doet het ook prima, maar stiekem is het Angry Retail Guy van TikTok (Tom Seiss) die de Oscar verdient voor beste bijrol. Ranger Liz: zo'n oudgediende waarvan je je niet precies kunt herinneren waarvan je haar kent, maar ook zij levert een sterk staaltje acteerwerk. De parkranger had gewoon een saai oud wijf kunnen zijn, maar Margo Martindale geeft het karakter flink wat pit mee.

Wil je gewoon bloed zien (en afgerukte ledematen, slingerende darmen, hersenen en gapende wonden), dan kom je prima aan je trekken. Als je diepgang, schrikmomenten en mystiek zoekt in je horrorfilm, sla deze film gerust over. Het is een maar gewoon een gruwelijk bloederige comedy, maar dan wel met hele vermakelijke humor.
Resistance is futile.
pi_216044510
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 december 2024 07:39 schreef Seven. het volgende:
De verwachtingen van Cocaine Bear waren niet erg hoog gespannen na de teleurstellende Ocean's Eleven. Op derde kerstdag kon ik wel een opkikkertje gebruiken, en die heb ik ook gehad! Disclaimer: ik heb echt een grafhekel aan expliciet bloederige scènes en deze film bloedert er wat af. Dat kleurt mogelijk de recensie wat negatief.

Een moeder gaat met een parkranger op zoek naar twee snotneuzen die met hun stoerdoenerij in de problemen komen als een beer ze op de hielen zit. Tegelijkertijd zit er wat boeventuig achter een lading cocaïne aan die boven het gebied uit een vliegtuig gesodemieterd is. De beer zelf kan er ook geen genoeg van krijgen, trouwens. En het mooie is: dit verhaal is losjes gebaseerd op een waargebeurd verhaal. De beer, het vliegtuig, de drugs: allemaal te googelen.

Het absurdisme druipt vanaf de eerste minuut over het verhaal en ondanks mijn serieuze afkeer van horror en slappe kluchten, heb ik echt elke scène wel een keer in een deuk gelegen. Voor de scène waar de hulpdiensten op de rampspoed afkomen, zeg ik alvast: hou je vast!

Terri Russell is als vastberaden en badass eighties queen perfect gecast. De beer zelf heeft een flinke hang naar drama, en oogt eigenlijk maar één keer als een AI (knap gedaan). Ray Liotta als vintage gangster doet het ook prima, maar stiekem is het Angry Retail Guy van TikTok (Tom Seiss) die de Oscar verdient voor beste bijrol. Ranger Liz: zo'n oudgediende waarvan je je niet precies kunt herinneren waarvan je haar kent, maar ook zij levert een sterk staaltje acteerwerk. De parkranger had gewoon een saai oud wijf kunnen zijn, maar Margo Martindale geeft het karakter flink wat pit mee.

Wil je gewoon bloed zien (en afgerukte ledematen, slingerende darmen, hersenen en gapende wonden), dan kom je prima aan je trekken. Als je diepgang, schrikmomenten en mystiek zoekt in je horrorfilm, sla deze film gerust over. Het is een maar gewoon een gruwelijk bloederige comedy, maar dan wel met hele vermakelijke humor.
5.9 ook maar op IMDB.

Jouw reviews *G*
  zaterdag 28 december 2024 @ 19:54:03 #87
277627 Seven.
We are Borg.
pi_216054010
Vanuit de homepage, de aanraders voor jou, de verder kijken voor Seven., andere titels voor jou, nieuw op Netflix en de Top 10 van series in Nederland wordt Squid Games deel 2 ons opgedrongen.

Vooruit dan maar ;) . Al binnen 10 minuten staat er een onheilspellende boodschapper aan de deur bij Gi-hun, die op zoek is naar een confrontatie met het brein achter het spel. Speler 456 wordt gekweld door zijn herinneringen aan het spel terwijl de buitenwereld hem voor knettergek verslijt.

Let the games begin!
Resistance is futile.
pi_216063985
The Intern - VS 2015 AL 2:01 uur | Comedy
Bij de drukbezette modeonderneemster Jules is de verwondering groot als Ben, een 70-jarige weduwnaar, reageert op een advertentie voor een senior stagiair.
pi_216076772
The Madness kijkt lekker weg.
SPOILER
pi_216078530
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2024 19:35 schreef Nielojram75 het volgende:
The Madness kijkt lekker weg.
SPOILER
SPOILER
Best leuke serie.
pi_216084968
Cunk on Life :D _O_ _O-
pi_216087923
WWE Raw - December 30, 2024 - VS 2024 12 - Live vanaf dinsdag 02:00 uur - Netflix Original | Sport
Deze baanbrekende WWE-serie met de Superstars van de ring zit elke week boordevol liveactie, drama en spectaculaire atletische prestaties.
pi_216087951
Ik heb weer een paar maanden Netflix, gisteravond Squid Game seizoen 2 uitgekeken, laten we zeggen dat het beter gekund had, wel vermakelijk, veel herhaling.

Momenteel kijken we afwisselend : Aquarius, Alpha Males (leuke Spaanse comedy, weet niet of ie op de Nederlandse Netflix staat), Young Wallander, Kaos, 3 Body Problem.
  maandag 30 december 2024 @ 10:41:38 #94
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_216089547
Voor de kijkers van Virgin River... valt het jullie ook op dat ze altijd eten en drinken bestellen, maar er nooit een hap of slok van nemen?
Of nu pas? :P

Verder ... WWE.... heerlijk.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_216089574
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2024 10:41 schreef avotar het volgende:
Voor de kijkers van Virgin River... valt het jullie ook op dat ze altijd eten en drinken bestellen, maar er nooit een hap of slok van nemen?
Of nu pas? :P
...
Dat is ongeveer bij elke (Amerikaanse) film/serie het geval.
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
pi_216092074
Ik vraag me altijd af hoe Zuid-Koreanen elkaar kunnen verstaan :')
  maandag 30 december 2024 @ 14:17:44 #97
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_216093522
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2024 13:06 schreef TLC het volgende:
Ik vraag me altijd af hoe Zuid-Koreanen elkaar kunnen verstaan :')
Datzelfde vragen zij zich af als wij Nederlands met elkaar spreken. :+
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_216093563
quote:
1s.gif Op maandag 30 december 2024 14:17 schreef golfer het volgende:

[..]
Datzelfde vragen zij zich af als wij Nederlands met elkaar spreken. :+
Ik hoor wel eens dat in Azië ze alle westerners ook op elkaar vinden lijken.
Ik denk dat je uiteindelijk overal dezelfde vooroordelen vind, zij zullen onze spraak ook wel nadoen op een gekke manier als ze ons op tv zien :P
Twiddel
  maandag 30 december 2024 @ 15:49:50 #99
277627 Seven.
We are Borg.
pi_216095648
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2024 08:00 schreef Managarm het volgende:
Ik heb weer een paar maanden Netflix, gisteravond Squid Game seizoen 2 uitgekeken, laten we zeggen dat het beter gekund had, wel vermakelijk, veel herhaling.

Momenteel kijken we afwisselend : Aquarius, Alpha Males (leuke Spaanse comedy, weet niet of ie op de Nederlandse Netflix staat), Young Wallander, Kaos, 3 Body Problem.
Kaos
3 Body Problem

_O_
Resistance is futile.
  maandag 30 december 2024 @ 23:55:25 #100
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_216109956

Net deze gezien harde rouwe film over een jongen in de Belgische jeugd psychiatrie, een gezellige film had ik natuurlijk sowieso niet verwacht maar het einde slaat wat mij betreft een beetje teveel door waardoor ik even niet weet wat ik van de film moet vinden.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_216113013
Avicii – I'm Tim - Zweden 2024 AL 1:35 uur - Netflix Original | Documentaire
Vóór Avicii was er Tim. Ontdek hoe een buitengewoon muzikaal talent een van de bepalende artiesten van zijn generatie werd, verteld in zijn eigen woorden.

Avicii – My Last Show - Zweden 2024 AL 0:28 uur - Netflix Original | Concert
Tim Bergling, beter bekend als Avicii, beklom op 28 augustus 2016 het podium van nachtclub Ushuaïa in Ibiza voor wat zijn laatste optreden zou worden.

Best Wishes, Warmest Regards: A Schitt's Creek Farewell - Canada 2020 AL 0:44 uur | Documentaire
Van nooit eerder vertoonde beelden tot de laatste doorloop, deze documentaire geeft een inkijk in het laatste seizoen van de veelgeprezen comedyserie 'Schitts Creek'.

Beyoncé Bowl - VS 2024 AL 0:13 uur - Netflix Original | Concert
Superster Beyoncé betreedt het veld voor een speciale halftimeshow op NFL Christmas Gameday in haar geboortestad Houston in Texas.

Henry Danger - VS S04 2015 6 | Kinderserie
Door zijn nieuwe parttimebaan moet Henry Hart twee levens in balans brengen: als typische puber en als Kid Danger, het hulpje van een geheime superheld.

Huize Herrie - VS S03 2017 6 | Kinderserie
Het gaat er chaotisch aan toe in Huize Herrie. Lincoln probeert zijn weg te vinden in een leven met vijf oudere en vijf jongere onhandelbare zussen.

Michelle Buteau: A Buteau-ful Mind at Radio City Music Hall - VS 2024 AL 1:04 uur - Netflix Original | Standup-comedy
Michelle Buteau vertelt in deze herstory-special over viraal gaan, het opvoeden van een tweeling en de dieptepunten van high worden.

New Amsterdam - VS S05 2021 12 | Boek, Drama, Medisch
De excentrieke dr. Max Goodwin neemt als directeur het roer over in een van Amerika's oudste ziekenhuizen en schopt tegen heilige huisjes om de levens van patiënten te redden.

PAW Patrol - VS S07-S08 2019 AL | Kinderserie
Zes heldhaftige puppy's gaan onder leiding van een technisch onderlegde 10-jarige op gewaagde reddingsacties vol humor, probleemoplossend vermogen en coole voertuigen.

Schitt's Creek - Canada S01-S06 2015 12 | Comedy
De ooit rijke familie Rose is plotseling blut en verhuist naar een vervallen motel in een stadje dat ze ooit als grap hebben gekocht: Schitt's Creek.

SpongeBob SquarePants - VS S10 2017 6 | Kinderserie
Vanuit zijn ananashuis op de zeebodem beleeft SpongeBob onvergetelijke avonturen met zijn vrienden, waaronder zijn miauwende huisdierslak Gerrit.

[ Bericht 0% gewijzigd door Aether op 31-12-2024 08:47:21 ]
pi_216121739
Jammer dat van spongebob de eerste seizoenen er niet opstaan. Dat is wel nostalgie 😅
pi_216131849
Accident Man: Hitman's Holiday - VK 2022 16 1:37 uur | Actie, Comedy, Misdaad
In dit vervolg op de actiecomedy geeft huurmoordenaar Mike Fallon zijn leven in Londen op en verhuist hij naar Malta, waar zijn gewelddadige verleden hem al snel inhaalt.

Brandweerman Sam - VK S15 2018 AL | Kinderserie
Brandweerman Sam en zijn vrolijke team uit Piekepolder zijn altijd voorbereid op elke noodsituatie en leren peuters van alles over brandveiligheid.

Departure - Canada S01-S02 2020 12 | Drama, Thriller
Na de verdachte crash van een passagiersvliegtuig ontrafelt een briljante onderzoeker het web van leugens en samenzweringen achter de ramp.

Don't Die: The Man Who Wants to Live Forever - VS 2025 AL 1:29 uur - Netflix Original | Documentaire
In deze documentaire zet de rijke ondernemer Bryan Johnson zijn lichaam en fortuin op het spel om de veroudering te trotseren en zijn leven te verlengen.

Mica è Colpa Mia | The Love Scam - Italië 2025 12 1:41 uur - Netflix Original | Comedy, Romantisch
Twee broers met grote schulden bedenken een plan om een rijke erfgename op te lichten en hun huis in Napels te redden. Maar onverwachte liefde gooit roet in het eten.

Missing You - VK Miniserie 2025 16 - Netflix Original | Boek, Drama, Mysterie
Wanneer detective Kat Donovan op een datingapp matcht met de verloofde die jaren eerder verdween, leert ze dat sommige geheimen het beste in het verleden kunnen blijven.

Nr. 24 - Noorwegen 2024 16 1:52 uur - Netflix Original | Boek, Drama, Spionage
Een jonge Noorse man besluit aan het begin van de Tweede Wereldoorlog om zich te verzetten tegen de nazi's en zet daarmee een nieuwe koers voor zijn toekomst en die van zijn land.
pi_216132670
quote:
Departure - Canada S01-S02 2020 12 | Drama, Thriller
Na de verdachte crash van een passagiersvliegtuig ontrafelt een briljante onderzoeker het web van leugens en samenzweringen achter de ramp.
Dit vond ik een goede serie! ^O^
  woensdag 1 januari 2025 @ 22:04:21 #105
277627 Seven.
We are Borg.
pi_216141007
Squid Games seizoen 2 doet niet onder voor seizoen 1. Bepaalde elementen zijn natuurlijk geen verrassing meer wegens herhaling van zetten uit seizoen 1, maar toch weten de makers voldoende nieuwe ingrediënten toe te voegen. De inhaligheid van de deelnemers staat weer ter discussie, net als degene die het spel beheerst. Maar er zijn weer interessante nieuwe deelnemers en er worden een paar jokers op tafel gelegd waardoor de kaarten opnieuw geschud worden. Gi-hun zet een fantastische leider tegen wil en dank neer. Helaas ook twee enorme karikaturen die wel wat storend zijn, maar dat mag de pret niet drukken. Er vallen harde klappen bij de good guys en de bad guys dit seizoen.

Wie alleen maar de spelletjes wil zien, komt dit seizoen minder aan zijn of haar trekken, maar het bloed vloeit wel weer rijkelijk en je kunt net als in seizoen 1 elke aflevering genieten van een kogelregen. De focus verschuift dit seizoen meer naar de organisator van Squid Games. De link naar het huidige politieke klimaat is snel gelegd.

Het einde van dit seizoen is hopeloos. Wie weet kan Squid Games seizoen 3 het goedmaken, het is al aangekondigd voor 2025.
Resistance is futile.
pi_216142269
quote:
7s.gif Op dinsdag 31 december 2024 08:38 schreef Aether het volgende:
Avicii – I'm Tim - Zweden 2024 AL 1:35 uur - Netflix Original | Documentaire
Vóór Avicii was er Tim. Ontdek hoe een buitengewoon muzikaal talent een van de bepalende artiesten van zijn generatie werd, verteld in zijn eigen woorden.
;(.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_216143480
21 - VS 2008 12 2:02 uur | Boek, Drama, Misdaad
Ben Campbell zoekt een manier om zijn studie te betalen en wordt gerekruteerd door MIT's briljantste studenten in een slim plan om Vegas te laten springen.

Blumhouse's Fantasy Island - VS 2020 16 1:49 uur | Camp, Horror
Als de gastheer van een mysterieus eilandresort de fantasieën van verschillende gasten belooft te vervullen, verandert hun bezoek in een ware nachtmerrie.

Cunk on Life - VK 2024 12 1:11 uur - Netflix Original | Comedy, Mockumentaire, Satire
In deze lange special brengt droogkomische documentairemaakster Philomena Cunk filosofen en academici in verwarring in haar zoektocht naar de zin van het leven.

Five Feet Apart - VS 2019 9 1:56 uur | Drama, Romantisch
Een tiener met taaislijmziekte gooit haar dagelijkse routine overhoop en tart het ziekenhuisprotocol als ze verliefd wordt op een medepatiënt.

Gifted Hands: The Ben Carson Story - VS 2009 12 1:30 uur | Drama
In dit drama overwint Ben Carson verschillende obstakels om geneeskunde te gaan studeren en levens te redden in het Johns Hopkins Hospital. Gebaseerd op een waargebeurd verhaal.

Ilhados com a Sogra | Stranded with my Mother-in-Law - Brazilië S02 2023 12 - Netflix Original | Reality
In de hoop een levensveranderende prijs te winnen, gaan koppels uitdagingen aan in een paradijs op aarde. Daar worden ze alleen wel bijgestaan door hun schoonmoeders.

Inside Man - VS 2006 12 2:08 uur | Misdaad, Thriller
Een detective neemt het op tegen een dief die de politie altijd één stap voor is. Als er een roekeloze onderhandelaar bij betrokken raakt, loopt alles uit de hand.

The Intruder - VS 2019 16 1:42 uur | Psychologisch, Thriller
Een echtpaar betrekt hun droomhuis in Napa Valley. Dan pas beseft het stel dat de zonderlinge verkoper van het huis niet echt van plan is om te vertrekken.

A Knight's Tale - VS 2001 12 2:12 uur | Actie, Comedy, Romantisch
Een jonge schildknaap doet zich voor als een adellijke ridder om deel te nemen aan steekgevechten en het hart van een jonkvrouw te veroveren.

Late Night - VS 2019 12 1:42 uur | Comedy, Drama
Een oudgediende talkshowpresentatrice dreigt opzijgezet te worden en probeert een andere stijl als een ambitieuze vrouw haar mannelijke schrijversteam komt versterken.

Little Women - VS 2019 9 2:14 uur | Boek, Drama, Familiefilm
Rond 1860 is een schrijfster vastbesloten om haar eigen weg te vinden. Ze blikt terug op moeilijke, maar dierbare tijden met haar drie pittige zusjes en een goede vriend.

Ma - VS 2019 16 1:39 uur | Horror, Thriller
Een vrouw stemt ermee in om drank te kopen voor een groep tieners en laat ze feesten in haar kelder. Maar haar gastvrijheid verandert al snel in een angstaanjagende obsessie.

PK - India 2014 12 2:25 uur | Comedy, Drama, Romantisch
Een alien strandt op de aarde en hoort dat hij moet bidden om terug te keren. Terwijl hij God zoekt, ontdekt hij de dwaasheid van blind geloof in georganiseerde religie.

Risen - VS 2016 16 1:47 uur | Drama, Intellectueel
Een Romeinse tribuun en zijn jonge adjudant zoeken het vermiste lichaam van een gekruisigde joodse prediker om geruchten over zijn opstanding te weerleggen.

Searching - VS 2018 12 1:42 uur | Drama, Mysterie, Thriller
Zijn 16-jarige dochter wordt vermist. Om haar te vinden, volgt David haar laatste digitale stappen met behulp van haar laptop, social media en een detective.

The Secret Life of Pets - VS 2016 6 1:26 uur | Avontuur, Comedy, Familiefilm
Nadat twee ruziënde honden op straat zijn beland, nemen ze het samen op tegen een bende boze huisdieren die wraak op de mensen willen nemen.

The Secret Life of Pets 2 - VS 2019 6 1:26 uur | Comedy, Familiefilm
Honden Duke en Max maken kennis met het nieuwe mensje in de familie. Ze moeten leren leven op de boerderij terwijl hun vriendjes nieuwe crises in de stad te lijf gaan.

Sonic the Hedgehog - VS 2020 9 1:42 uur | Avontuur, Comedy, Familiefilm
Een sheriff helpt een supersnelle ruimte-egel te ontsnappen aan een boosaardig genie dat de superkrachten van de egel wil hebben om de wereld te veroveren.

White Boy Rick - VS 2018 12 1:51 uur | Duister, Misdaad
In dit op feiten gebaseerde drama wordt een tiener uit een arbeidersgezin in Detroit een FBI-informant en later een drugsdealer tijdens de crackepidemie in de jaren 80.
  donderdag 2 januari 2025 @ 09:11:38 #108
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_216143698
quote:
7s.gif Op woensdag 1 januari 2025 09:58 schreef Aether het volgende:

[b]Missing You
- VK Miniserie 2025 16 - Netflix Original | Boek, Drama, Mysterie
Wanneer detective Kat Donovan op een datingapp matcht met de verloofde die jaren eerder verdween, leert ze dat sommige geheimen het beste in het verleden kunnen blijven.

We zijn halverwege, maar hij pakt ons niet zo als ander werk van hem.
Natuurlijk, it's all connected en zo, maar het voelt (nog meer) vergezocht dan anders.
pi_216144462
twitter
pi_216144639
quote:
7s.gif Op donderdag 2 januari 2025 10:25 schreef Aether het volgende:
[ x ]
Season 2 part 2*
pi_216144733
  donderdag 2 januari 2025 @ 20:59:18 #112
65846 Bocaj
47th President.
pi_216152376
quote:
Don't Die: The Man Who Wants to Live Forever - VS 2025 AL 1:29 uur - Netflix Original | Documentaire
In deze documentaire zet de rijke ondernemer Bryan Johnson zijn lichaam en fortuin op het spel om de veroudering te trotseren en zijn leven te verlengen.
Fascinerend, het is een levensstijl geworden voor hem.
Hij stopt er zoveel tijd in dat je, je moet afvragen wat voor zin heeft het dan? (De tijd erin gestopt en de tijd(jaren) winst die je daarmee zou kunnen behalen.)

230325_1_gifdump112_20.gif
  Spellchecker donderdag 2 januari 2025 @ 21:32:53 #113
197773 crew  maily
pi_216153265
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2025 09:11 schreef avotar het volgende:

[..]
We zijn halverwege, maar hij pakt ons niet zo als ander werk van hem.
Natuurlijk, it's all connected en zo, maar het voelt (nog meer) vergezocht dan anders.
Ga toch wel kijken binnenkort want Harlan Coben O+
  donderdag 2 januari 2025 @ 23:15:28 #114
277627 Seven.
We are Borg.
pi_216155518
M'n man was moe van een dag klussen dus om half 9 stond ik ineens voor een keuze. Wat te kijken op zo'n avondje als er eens niet gebromd wordt over een vrouwenfilm? Barbie? The mountain between us werd het.

Dit drama uit 2017 heeft me meegezogen. Idris Elba :9~ en Kate Winslet O+ zijn wel namen die verwachtingen scheppen. Nou ja, in grote lijnen is de plot nogal voorspelbaar met twee overlevenden van een vliegtuigcrash. In het begin maakt vooral zij (Alex) indruk als doorpakker in overlevingsstand, ze laat zich niet kisten door een vliegtuigcrash en beenbreuk. Alex wil vooral het gevoel hebben dat ze de regie over haar eigen noodlot heeft, ondanks dat ze overgeleverd is aan risico mijder Ben. Hij opereert vanuit een veel stillere kracht is beduidend afwachtender. Door een besluit van Alex zijn ze ineens aan elkaar overgeleverd. Wat volgt is een trage verhaallijn maar uitstekende karakter ontwikkeling. Met Ben's zwijgzame en zorgzame manier van doen en Alex' (sociale) overlevingsdrang blijken ze een goed team. Het knalt een paar keer flink maar de vonken vliegen je al vanaf de eerste ontmoeting om de oren. En wat verfrissend is, is dat de chemie niet tot puberale toestanden leidt. Twee volwassenen die allebei dondersgoed weten wat niet uitgesproken wordt, en die juist daarom uiterst behoedzaam toenadering zoeken.

Wat echt heel goed gedaan is, is de constante dreiging dat zij wel eens het loodje kon leggen (ik voelde dat eigenlijk elke keer als hij even niet heel dichtbij was). Zij is kwetsbaar genoeg om dat heel realistisch te maken, terwijl ze ook sterk genoeg is om door te gaan. Mooie tegenstelling, hele knappe prestatie van Winslet.

Idris Elba is de hele film onweerstaanbaar onpeilbaar. Hij beschermt en zorgt voor haar, terwijl hij tegelijkertijd een muur optrekt zodra zij per ongeluk dichtbij komt. Veeg mij maar op, hoor.

Mooie film, maar alleen voor volwassenen. Tot op het laatst blijf je je afvragen: gaan ze het wel redden (samen)? Mijn secret crush is helemaal opgelaaid, ook omdat ikzelf zo'n Alex ben die af en toe (tegen zichzelf) in bescherming genomen moet worden. Ben, kom me maar redden hoor O+ .
Resistance is futile.
pi_216156470
Hmmz ik zie dat It chapter II op Netflix staat, maar waarom deel 1 dan niet ? Ik heb dat nooit gezien en dus heeft t weinig zin om deel 2 te kijken ;( o|O

Overigens de originele It _O_
  vrijdag 3 januari 2025 @ 07:40:07 #116
277627 Seven.
We are Borg.
pi_216157177
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2025 00:35 schreef TLC het volgende:
Hmmz ik zie dat It chapter II op Netflix staat, maar waarom deel 1 dan niet ? Ik heb dat nooit gezien en dus heeft t weinig zin om deel 2 te kijken ;( o|O

Wat heb ik daar nachtmerries van gehad :D .

Beverly Marsh speelt trouwens Hope in Virgin River. Zelfs 30 jaar later associeer ik Hope met die scène met het kopje thee.
Resistance is futile.
pi_216157362
Bandidos - Mexico S02 2024 16 - Netflix Original | Actie
Een stel vaardige buitenbeentjes, met een rare groepsdynamiek, gaat op zoek naar een verloren schat. Hun strategie is vaag, maar gelukkig zijn ze erg vindingrijk.

Wallace & Gromit: Vengeance Most Fowl - VK 2025 6 1:22 uur - Netflix Original | Comedy, Kinderfilm
Superhond Gromit komt in actie om zijn baasje te redden wanneer de nieuwste uitvinding van Wallace op hol slaat en hij wordt beschuldigd van een reeks verdachte misdaden.

Love Is Blind: Germany - Duitsland S01 2025 12 - Netflix Original | Reality
Het experiment komt naar Duitsland. Vrijgezellen gaan op zoek naar ware liefde en een levenslange verbintenis, zonder dat ze elkaar in levende lijve hebben ontmoet.

Selling The City - VS S01 2025 AL - Netflix Original | Reality
In deze realityserie proberen slimme, stijlvolle makelaars in New York miljoenendeals te sluiten en zorgen daarbij voor het nodige drama.

Umjolo: My Beginning, My End! - Zuid-Afrika 2025 12 1:13 uur - Netflix Original | Comedy, Drama Romantisch
Mayi zit gevangen tussen haar familie en haar vrije geest, en begint te twijfelen aan haar aanstaande huwelijk als ze een charmante en gepassioneerde saxofonist ontmoet.
pi_216157379
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 januari 2025 07:40 schreef Seven. het volgende:

[..]
Wat heb ik daar nachtmerries van gehad :D .

Beverly Marsh speelt trouwens Hope in Virgin River. Zelfs 30 jaar later associeer ik Hope met die scène met het kopje thee.
Drink your tea dear :+

[ Bericht 0% gewijzigd door TLC op 03-01-2025 08:53:12 ]
pi_216157752
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2025 00:35 schreef TLC het volgende:

Ik heb de originele IT op dvd en hoewel die serie twee generaties heeft getraumatiseerd, is hij toch wel een beetje verouderd :X
Tap tap tap
  vrijdag 3 januari 2025 @ 13:12:12 #120
277627 Seven.
We are Borg.
pi_216159655
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2025 08:41 schreef TLC het volgende:

[..]
Drink your tea dear :+
Brrr, rillingen als ik er aan terugdenk!
Resistance is futile.
pi_216160803
quote:
15s.gif Op vrijdag 3 januari 2025 13:12 schreef Seven. het volgende:

[..]
Brrr, rillingen als ik er aan terugdenk!
Ik ben ook niet dol op bloedthee :N
pi_216160822
Ik hou ook altijd het doucheputje extra in de gaten ;(
  vrijdag 3 januari 2025 @ 22:40:16 #123
277627 Seven.
We are Borg.
pi_216167143
Ik ben nooit Barbiefan geweest maar vandaag dus Barbie gekeken. En mijn man heeft niet gebromd! Leuke humor, fantastische decors, prachtige outfitjes en een mooie uiteenzetting van Barbie's geschiedenis. De muziek had wel wat minder gemogen maar dat is natuurlijk een kwestie van voorkeur. Ik persoonlijk hou van subtielere films, maar met Barbie als hoofdpersoon kun je natuurlijk geen diepgaande karakterontwikkeling neerzetten. En toch maakt Barbie wel degelijk een leuke ontwikkeling door.

Barbie woont in Barbieland waar alles pastel en perfect is voor Barbie en haar vriendinnen. Door een glitch in de matrix komen Barbie en Ken in de echte (imperfecte) wereld terecht, en dan begint het gedonder. Wat volgt is een regelrechte burgeroorlog in Barbieland waarin humoristische stereotypering de boventoon voert.

De perfectie van leeghoofd Barbie wordt geperfectioneerd met Margot Robbie's weergaloze vertolking. Je zou denken dat dit niet moeilijk kan zijn voor doorgewinterde acteurs maar Ken is helaas wat minder goed gecast, Ryan Gosling forceert het allemaal nét teveel. Ook Will Ferrell en America Ferrara komen er maar bekaaid vanaf (al maakt Ferrara wel indruk met haar monoloog).

Al met al heel erg vermakelijk en bijzonder creatief in elkaar gezet allemaal, ik heb me geen moment verveeld en dat is op zich al redelijk zeldzaam. Margot Robbie kan, omgeven door alle glitter en glamour een film als deze met gemak in d'r eentje dragen. Ik zou er geen geld voor neer willen tellen in de bioscoop maar deze film is erg geschikt voor een avondje bankhangen.
Resistance is futile.
pi_216168045
LOVE
BARBIE
💛💛
Sicker than your average.
pi_216168072
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 januari 2025 22:40 schreef Seven. het volgende:
Ik ben nooit Barbiefan geweest maar vandaag dus Barbie gekeken. En mijn man heeft niet gebromd! Leuke humor, fantastische decors, prachtige outfitjes en een mooie uiteenzetting van Barbie's geschiedenis. De muziek had wel wat minder gemogen maar dat is natuurlijk een kwestie van voorkeur. Ik persoonlijk hou van subtielere films, maar met Barbie als hoofdpersoon kun je natuurlijk geen diepgaande karakterontwikkeling neerzetten. En toch maakt Barbie wel degelijk een leuke ontwikkeling door.

Barbie woont in Barbieland waar alles pastel en perfect is voor Barbie en haar vriendinnen. Door een glitch in de matrix komen Barbie en Ken in de echte (imperfecte) wereld terecht, en dan begint het gedonder. Wat volgt is een regelrechte burgeroorlog in Barbieland waarin humoristische stereotypering de boventoon voert.

De perfectie van leeghoofd Barbie wordt geperfectioneerd met Margot Robbie's weergaloze vertolking. Je zou denken dat dit niet moeilijk kan zijn voor doorgewinterde acteurs maar Ken is helaas wat minder goed gecast, Ryan Gosling forceert het allemaal nét teveel. Ook Will Ferrell en America Ferrara komen er maar bekaaid vanaf (al maakt Ferrara wel indruk met haar monoloog).

Al met al heel erg vermakelijk en bijzonder creatief in elkaar gezet allemaal, ik heb me geen moment verveeld en dat is op zich al redelijk zeldzaam. Margot Robbie kan, omgeven door alle glitter en glamour een film als deze met gemak in d'r eentje dragen. Ik zou er geen geld voor neer willen tellen in de bioscoop maar deze film is erg geschikt voor een avondje bankhangen.
Dit moet AI zijn :')
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  vrijdag 3 januari 2025 @ 23:31:56 #126
277627 Seven.
We are Borg.
pi_216168133
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 januari 2025 23:28 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Dit moet AI zijn :')
De review of de film?
Resistance is futile.
pi_216168139
quote:
5s.gif Op vrijdag 3 januari 2025 23:31 schreef Seven. het volgende:

[..]
De review of de film?
Allebei waarschijnlijk ;(
  vrijdag 3 januari 2025 @ 23:34:01 #128
277627 Seven.
We are Borg.
pi_216168160
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 januari 2025 23:32 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Allebei waarschijnlijk ;(
De film misschien wel, de review niet. Wel benieuwd waarom je denkt dat het AI is, want dan heb ik blijkbaar een nogal gekunstelde schrijfstijl :') .
Resistance is futile.
pi_216168434
Review op basis van de frequentie gebrom vd partner. Weer eens wat anders
  zaterdag 4 januari 2025 @ 07:10:35 #130
277627 Seven.
We are Borg.
pi_216169366
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2025 00:08 schreef StevenHyde het volgende:
Review op basis van de frequentie gebrom vd partner. Weer eens wat anders
Het is toch een belangrijke graadmeter, allebei een film kunnen waarderen.
Resistance is futile.
pi_216169669
Be Somebody - VS 2016 AL 1:27 uur | Comedy, Drama, Romantisch
Om te ontsnappen aan de stress van zijn roem woont tienerpopster Jordan incognito in een klein stadje. Hij krijgt een speciale band met de middelbare scholiere Emily.

Crazy, Stupid, Love. - VS 2011 6 1:58 uur | Comedy, Drama, Romantisch
Als Cals huwelijk op de klippen loopt, is hij ten einde raad. Hij is hopeloos in daten, maar krijgt steun van een gladde casanova die al snel zijn gelijke zal ontmoeten.

Eye for an Eye - VS 1996 12 1:41 uur | Boek, Drama, Misdaad, Thriller
Een rouwende moeder neemt het recht in eigen hand wanneer de man die haar dochter verkrachtte en vermoordde op een technische fout wordt vrijgelaten.

It Chapter Two - VS 2019 16 2:49 uur | Boek, Horror
Zevenentwintig jaar na de gruwelijke aanvaring met Pennywise wordt de Losers Club gevraagd om terug te keren naar Derry en af te maken waar ze aan begonnen waren.

When the Stars Gossip - Zuid-Korea S01E01 2025 12 - Netflix Original | Drama, Romantisch, Sci-Fi
Een astronaut en een ruimtetoerist, afkomstig uit verschillende werelden en met verschillende missies, kunnen slecht overweg in de ruimte maar worden ten slotte verliefd op elkaar.
pi_216169815
Erg interessante docu over het ontstaan van het leven, God, Sean (de ex van Philomena), en de aarde met alles wat erin zich voortbeweegt.

Oh en dit komt er ook weer in voor gelukkig *O* *O*

*O* *O*

Cunk on life, aanrader ^O^
pi_216171158
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2025 09:26 schreef TLC het volgende:
Erg interessante docu over het ontstaan van het leven, God, Sean (de ex van Philomena), en de aarde met alles wat erin zich voortbeweegt.

Oh en dit komt er ook weer in voor gelukkig *O* *O*

*O* *O*

Cunk on life, aanrader ^O^
Had ‘m van de week meteen op de BBC gezien. Heerlijk weer!

“Is it harder to get into the Kingdom of Heaven since Brexit?”

“DNA is very small and complex, like Tom Cruise.”

😂
pi_216173612
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2025 12:18 schreef Felixa het volgende:

[..]
Had ‘m van de week meteen op de BBC gezien. Heerlijk weer!

“Is it harder to get into the Kingdom of Heaven since Brexit?”

“DNA is very small and complex, like Tom Cruise.”

😂
Heb je ook streamberry ? Ik wil die serie wel zien waarbij kinderen op n richel staan :D ;(
  zaterdag 4 januari 2025 @ 21:43:55 #135
277627 Seven.
We are Borg.
pi_216176623
La Palma - mooi dat het gebaseerd is op een bestaande theorie. Alles rondom de ramp zelf is niet spannend maar toch wel interessant en tof.

Helaas teveel verhaal rondom een ronduit depressieve familie op de holiday from hell. De excuus autist heeft vrijwel geen tekst, en zijn rol is er ogenschijnlijk alleen maar ingeschreven om uit te leggen waarom iedereen zo unhappy is... Fijne vakantie..! :+
Resistance is futile.
  zaterdag 4 januari 2025 @ 22:38:57 #136
277627 Seven.
We are Borg.
pi_216177160
In de laatste aflevering wordt het tóch nog spannend, en zelfs het autistische zoontje krijgt nog een belangrijke rol toebedeeld.

Al met al dertien in een dozijn, maar voor liefhebbers van rampenfilms en series toch wel leuk om deze mee te pakken.
Resistance is futile.
  zondag 5 januari 2025 @ 18:02:04 #137
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_216184494
Ik ben wel benieuwd naar American primeval.
Als je houdt van harde westerns. :)

Vanaf 9 januari te zien.
Wie dit leest is een lezer van dit
  zondag 5 januari 2025 @ 19:39:53 #138
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_216185815
Pohhh Cobra Kai zet m wel lekker weg voor het laatste slotstuk volgende maand.
  maandag 6 januari 2025 @ 00:31:34 #139
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_216188008
Is The 8 Show wat? Weer zo'n Koreaanse serie waarin deelnemers die er financieel slecht voor staan aan een money game meedoen. Dat soort series doen het in Korea natuurlijk heel goed, maar ze weten het ook goed te verkopen over de wereld. De cijfers zien er weer goed uit in ieder geval.
pi_216188633
My Happy Marriage - Japan S02 2023 12 - Netflix Original | Fantasy, Romantisch
Miyo's neerbuigende familie ziet haar niet staan, maar samen met haar machtige aanstaande man komen haar ware zelf en verborgen krachten langzaam naar boven.

Raw - VS 2025 12 - Live elke dinsdag vanaf 02:00 uur - Netflix Original | Sport
Elke week brengt deze baanbrekende WWE-serie je de Superstars van de ring, liveactie, drama en een ongeëvenaard atletisch spektakel.
pi_216188696
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2025 00:31 schreef GwaiLow het volgende:
Is The 8 Show wat? Weer zo'n Koreaanse serie waarin deelnemers die er financieel slecht voor staan aan een money game meedoen. Dat soort series doen het in Korea natuurlijk heel goed, maar ze weten het ook goed te verkopen over de wereld. De cijfers zien er weer goed uit in ieder geval.
Welke cijfers? De gekochte reviews?
  maandag 6 januari 2025 @ 08:25:55 #142
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_216188707
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2025 18:02 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar American primeval.
Als je houdt van harde westerns. :)

Vanaf 9 januari te zien.
Ik zag dat Yellowstone ook op Netflix kwam (of misschien ben ik in de war met een andere streamingdienst)
  maandag 6 januari 2025 @ 08:56:19 #143
179002 GwaiLow
pi_216188843
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2025 08:24 schreef Managarm het volgende:

[..]
Welke cijfers? De gekochte reviews?
IMDB en ook Moviemeter scoort ie best goed. Verder geen idee of het gekochte reviews zijn. In dat geval zegt het allemaal niet zo heel veel inderdaad. Al zou het mij verbazen als ze ook Nederlandse reviews kopen :P
pi_216188857
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2025 08:56 schreef GwaiLow het volgende:

[..]
IMDB en ook Moviemeter scoort ie best goed. Verder geen idee of het gekochte reviews zijn. In dat geval zegt het allemaal niet zo heel veel inderdaad. Al zou het mij verbazen als ze ook Nederlandse reviews kopen :P
Ha, ja, dat is de vraag. Maar bedankt voor de tip, we gaan het eens proberen vanavond.
  maandag 6 januari 2025 @ 21:09:03 #145
80382 manny
30 is best veel
pi_216195781
Missing you, helaas gezien.

Veel slechter wordt het niet.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  Spellchecker maandag 6 januari 2025 @ 21:11:06 #146
197773 crew  maily
pi_216195834
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2025 21:09 schreef manny het volgende:
Missing you, helaas gezien.

Veel slechter wordt het niet.
Ben er pas aan begonnen ... want Harlan Coben.

Heb helaas al meer negatieve reacties gelezen ....
  maandag 6 januari 2025 @ 21:17:32 #147
80382 manny
30 is best veel
pi_216196001
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2025 21:11 schreef maily het volgende:

[..]
Ben er pas aan begonnen ... want Harlan Coben.

Heb helaas al meer negatieve reacties gelezen ....
Zal niks zeggen. Hopelijk bevalt het je beter.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  maandag 6 januari 2025 @ 21:49:22 #148
277627 Seven.
We are Borg.
pi_216196720
We zijn begonnen aan La Casa de papel!
Resistance is futile.
  maandag 6 januari 2025 @ 22:47:05 #149
179002 GwaiLow
pi_216197805
quote:
14s.gif Op maandag 6 januari 2025 21:49 schreef Seven. het volgende:
We zijn begonnen aan La Casa de papel!
Leuk !! Is er een nieuw seizoen? :P
pi_216198137
Vroeger had je de serie Fantasy Island, en nu ook de film op Netflix maar sla de film maar over :N
  dinsdag 7 januari 2025 @ 06:09:37 #151
277627 Seven.
We are Borg.
pi_216198808
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2025 22:47 schreef GwaiLow het volgende:

[..]
Leuk !! Is er een nieuw seizoen? :P
Haha! Stom toevallig hebben wij deze nog nooit gezien, waarom snap ik eigenlijk ook niet. Net als Lost, dat is destijds ook aan ons voorbij gegaan.
Resistance is futile.
pi_216199103
Asteroid City - VS 2023 12 1:45 uur | Comedy, Drama, Fantasy
In een tv-serie over een toneelstuk over een stad wonen een groep slimme tieners en hun verbitterde ouders een evenement bij op de landingsplaats van een asteroïde.

CHIPS - VS 2017 16 1:40 uur | Actie, Comedy
Een undercoveragent van de FBI werkt samen met een voormalige motorcrosskampioen om een corrupte groep motoragenten van de Californië Highway Patrol aan te pakken.

Gabriel Iglesias: Legend of Fluffy - VS 2025 AL 1:41 uur - Netflix Original | Standup-comedy
In deze stand-upspecial praat Gabriel Iglesias met veel humor over onverwachte situaties in het leven, van het doorbreken van stereotypen tot woninginbraken.

Genombrottet | The Breakthrough - Zweden Miniserie 2025 12 - Netflix Original | Boek, Drama, Misdaad, Waargebeurd
Wanneer een schokkende dubbele moord 16 jaar lang onopgelost blijft, werkt een rechercheur samen met een genealoog om de moordenaar te vinden voordat de zaak een cold case wordt.

Jerry Springer: Fights, Camera, Action - VS Miniserie 2025 12 - Netflix Original | documentaire
Deze verbluffende documentaire neemt een kijkje voor en achter de schermen van Amerika's meest controversiële talkshow en onthult de grootste schandalen.

Knight and Day - VS 2010 12 1:49 uur | Actie, Comedy, Romantisch, Spionage
June is ongelukkig in de liefde en raakt geïntrigeerd door een mysterieuze man die haar onverwacht meesleept in een avontuur. Ze krijgen te maken met sluwe vijanden.

WWE NXT - VS 2025 12 - Live elke woensdag vanaf 02:00 uur - Netflix Original | Sport
De beste aanstormende talenten nemen het tegen elkaar op in hun streven om de populairste Superstars van het sportentertainment te worden.
  dinsdag 7 januari 2025 @ 08:34:41 #153
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_216199285
JERRY JERRY JERRY *O*
pi_216200851
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 januari 2025 07:50 schreef Aether het volgende:
Genombrottet | The Breakthrough -
Op de lijst :)
  roze dinsdag 7 januari 2025 @ 12:02:53 #155
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216201695
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 januari 2025 08:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
JERRY JERRY JERRY *O*
Wel nieuwsgierig naar.
Your beauty never ever scared me.
pi_216208176
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 18:00 schreef LethalNinja het volgende:
Anthracite (TV Mini Series 2024) - Reference View - IMDb

Anthracite gekeken, leuke serie. Mooie setting in de besneeuwde alpen, hadden wat mij betreft wel wat meer beelden bij gemogen van mensen die aan het wintersporten waren.

N.a.v. jouw post net begonnen aan deze serie. De eerste aflevering is in elk geval behoorlijk boeiend.

Kennelijk ben ik erg gevoelig voor de juiste omschrijving op Netflix want deze was me volledig ontgaan. En dat gebeurt me veel vaker. Afgelopen week The Queen's gambit gekeken. Staat er kennelijk al jaren op maar nooit de trigger gehad om te kijken terwijl ik het toch een prachtig verhaal vond.

Voordeel van miniseries is dat het na 5-10 afleveringen ook klaar is. Het gebeurt me te vaak dat je na het zien van een aantal seizoenen in de "uitmelk fase" terecht komt.
Gezanik om een "bron" beschouw ik als een gebrek aan eigen algemene ontwikkeling.
pi_216208518
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2024 20:07 schreef Felixa het volgende:
Bejaarde dames die denken dat de tijd geen vat op ze krijgt met lang haar dat past bij vrouwen beneden de 40.
Gezanik om een "bron" beschouw ik als een gebrek aan eigen algemene ontwikkeling.
pi_216210925
Dubai Bling - VAE S03 2023 9 - Netflix Original | Reality
Stap uit de privéjet en stap binnen in een zinderende sociale kring in Dubai. Overdadige feesten, verbluffende skylines en verbazingwekkende mode zijn hier de norm.

I AM A KILLER - VS S06 2024 16 - Netflix Original | Documentaire
In deze documentaireserie vertellen terdoodveroordeelde gevangenen vanuit hun eigen perspectief over de moorden die ze pleegden.

Perfil falso | Fake Profile - Colombia S02 2023 16 - Netflix Original | Drama, Provocerend, Romantisch, Thriller
Camila ontmoet haar prins via een datingapp. Na een idyllische romance wil ze hem verrassen – om uiteindelijk vast te komen zitten in een vals paradijs.

Subteran - Roemenië S01 2025 16 - Netflix Original | Drama, Misdaad, Thriller, Undercover
Het leven van een jonge moeder staat op zijn kop als ze een geheime identiteit moet aannemen om te ontsnappen aan de bende uit Boekarest die haar verloofde heeft vermoord.

Wzgórze psów | Hound's Hill - Polen Miniserie 2025 16 - Netflix Original | Boek, Drama, Duister, Mysterie, Politiek
Een succesvolle, bekende schrijver kampt met een trauma en een mysterieuze afperser. Hij keert terug naar zijn geboorteplaats om af te rekenen met zijn verleden.
pi_216219030
Ik vond de Jerry Springer docu een beetje tegenvallen, ook maar twee afleveringen trouwens
  woensdag 8 januari 2025 @ 21:08:28 #160
277627 Seven.
We are Borg.
pi_216220619
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2025 21:26 schreef quo_ het volgende:

[..]
Bejaarde dames die denken dat de tijd geen vat op ze krijgt met lang haar dat past bij vrouwen beneden de 40.
Ik kijk liever naar Hope met lang haar dan Hope met oma kapsel.

Sowieso vind ik het wel een goeie zaak dat vrouwen in de veertig hun haren niet afknippen. Waarom zou je?
Resistance is futile.
pi_216221495
LOST - The Numbers Explained

pi_216221701
quote:
Ik heb de eerste vier afleveringen gekeken, het concept is wel vermakelijk.
pi_216223793
American Primeval - VS Miniserie 2024 16 - Netflix Original | Actie, Drama, Western
Een moeder en haar zoon, op de vlucht voor hun verleden, vormen een familie met anderen terwijl ze door het vrije, maar wrede Amerikaanse Westen reizen.

Asura - Japan 2025 6 - Netflix Original | Drama
In 1979 ontdekken vier heel verschillende zussen in Tokio de affaire van hun ouder wordende vader, waardoor hun façades van vrolijkheid wegvallen en opgekropte emoties bovenkomen.

Ilary - Italië S01 2025 12 - Netflix Original | Reality
In deze documentaireserie definieert tv-presentator Ilary Blasi haar leven na een scheiding en zoekt ze de balans tussen persoonlijke groei, carrièremogelijkheden en nieuwe liefde.

The Upshaws - VS D06 2024 16 - Netflix Original | Comedy
In deze comedyserie streeft een zwarte arbeidersfamilie uit Indiana te midden van de dagelijkse beslommeringen naar een beter leven en huiselijk geluk.
pi_216236284
Ad Vitam - België/Frankrijk 2025 12 1:38 uur - Netflix Original | Drama, Misdaad, Mysterie, Thriller
Wanneer hij en zijn zwangere vrouw thuis worden aangevallen, raakt een voormalig eliteagent verwikkeld in een dodelijke klopjacht die verband houdt met zijn pijnlijke verleden.

Black Warrant - India S01 2025 16 - Netflix Original | Boek, Drama, Misdaad
Vikramaditya Motwane vertelt dit meeslepende verhaal over een gevangenisbewaarder die een eind wil maken aan de structurele problemen in de Tihar-gevangenis in Delhi.

Carriers - VS 2009 16 1:24 uur | Duister, Horror, Psychologisch, Sci-Fi
Als er wereldwijd een dodelijk virus rondgaat, zoeken vier vrienden een veilig onderkomen. Maar in hun poging de besmette bevolking te vermijden, keren ze zich tegen elkaar.

Hardball - VS 2001 12 1:46 uur | Boek, Comedy, Drama
In ruil voor afbetaling van zijn schulden sluit een gokker een deal met een vriend om een jeugdhonkbalteam te coachen in een berucht woonproject in Chicago.

Machos alfa - Spanje S03 2024 14 - Netflix Original | Comedy
De vier vrienden Pedro, Luis, Raúl en Santi voelen zich niet echt thuis in de nieuwe wereld van mondige vrouwen en proberen zich elk op hun eigen chaotische manier aan te passen.
pi_216248141
Cleopatra, Jagadish Chandra Bose, Antonie van Leeuwenhoek, Paracelsus, Kurt Godel, William Henry Bragg, Lord Kelvin Godel (the logicitian), Lord Kelvin (the mathematical physicist), Midge Campbell, Konstantin Tsiolkovsky, Diophantus, Hojo Tokiyuki.

Oh ja en er landde ook nog een alien die een meteoriet stal of leende ? maar die gaf ie even later netjes weer terug.

En Midge Campbell werd naakt gefotografeerd.

Asteroid City, geen touw aan vast te knopen :')
pi_216257049
Babanba Banban Vampire - Japan S01E01 2025 12 | Manga
Een oude vampier die hunkert naar het bloed van 18-jarige maagden, probeert koste wat het kost te voorkomen dat de verliefde tiener Rihito zijn maagdelijkheid verliest.

Sakamoto Days - Japan S01E01 2025 12 - Netflix Original | Actie
Taro Sakamoto, ooit de beste huurmoordenaar aller tijden, ging voor zijn vrouw met pensioen. Maar als zijn verleden hem inhaalt, moet hij vechten om zijn gezin te beschermen.
  zaterdag 11 januari 2025 @ 21:22:14 #167
277627 Seven.
We are Borg.
pi_216260216
Ik zal een uitgebreide review achterwege laten want iedereen heeft La Casa de papel al wel gezien. Maar puike TV zeg, zeer vette plottwists, mooi kat- en muisspel. Goeie cast, goede dialogen en karakters ook. En dan ook nog goeie muziek. Benieuwd naar seizoen 2.
Resistance is futile.
pi_216262864
Pride & Prejudice - VK 2005 AL 2:06 uur | Boek, Drama, Romantisch
De eigenzinnige Elizabeth Bennet en de koele en arrogante Mr. Darcy moeten hun eerste indruk van elkaar bijstellen en vinden de liefde in het Engeland ten tijde van de regency.
pi_216272868
WWE op Netflix _O_

Lekker over de top, maar ik houd er van :P
pi_216274345
Nu zit dat nummer dus de hele tijd in mn kop :(

o|O
pi_216274395
quote:
Als men van The Squid Game een tv concept kan maken kan het ook van The 8 Show :D ^O^
pi_216276419
Olympus Has Fallen - VS 2013 16 1:59 uur | Actie
Een ex-agent van de Secret Service is na een tragisch voorval op kantoor beland. Dan wordt het Witte Huis aangevallen en moet hij de president redden.
pi_216289910
Single’s Inferno - Zuid-Korea S04 2023 6 - Netflix Original | Reality
Op een verlaten eiland zoeken flirtende singles naar de liefde, want alleen als stelletje kunnen ze het eiland verlaten voor een romantische date in het paradijs.
  dinsdag 14 januari 2025 @ 21:12:35 #174
277627 Seven.
We are Borg.
pi_216299775
Die Kaiserin seizoen 2 uitgekeken. Véél beter dan seizoen 1, de politieke/historische ontwikkelingen zijn veel interessanter en de karakters krijgen meer diepte. Elisabeth is een weergaloze idealist, en die vent van d'r groeit eindelijk in zijn rol als Kaiserliche Hocheit.

SPOILER
Het is bepaald geen gezellige boel daar aan het Weense hof, maar het is niet voor niks een kostuumdrama. Geen lach, maar dit seizoen wel een traan. Ik hoop dat er een seizoen 3 komt, met een prominentere rol voor de vrouw van het broertje van, en ook erg benieuwd of Kleine Lutzi nog uit de bocht vliegt.
Resistance is futile.
  dinsdag 14 januari 2025 @ 21:14:02 #175
277627 Seven.
We are Borg.
pi_216299815
Nu moet ik weer een badserie uitzoeken. @maily wat zeg jij?
Resistance is futile.
  Spellchecker dinsdag 14 januari 2025 @ 21:15:29 #176
197773 crew  maily
pi_216299847
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 21:12 schreef Seven. het volgende:
Die Kaiserin seizoen 2 uitgekeken. Véél beter dan seizoen 1, de politieke/historische ontwikkelingen zijn veel interessanter en de karakters krijgen meer diepte. Elisabeth is een weergaloze idealist, en die vent van d'r groeit eindelijk in zijn rol als Kaiserliche Hocheit.

SPOILER
Het is bepaald geen gezellige boel daar aan het Weense hof, maar het is niet voor niks een kostuumdrama. Geen lach, maar dit seizoen wel een traan. Ik hoop dat er een seizoen 3 komt, met een prominentere rol voor de vrouw van het broertje van, en ook erg benieuwd of Kleine Lutzi nog uit de bocht vliegt.
Fienchen O+
Lutzi O+

Hoop echt dat er nog een S3 komt ....
  Spellchecker dinsdag 14 januari 2025 @ 21:16:37 #177
197773 crew  maily
pi_216299868
quote:
9s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 21:14 schreef Seven. het volgende:
Nu moet ik weer een badserie uitzoeken. @:maily wat zeg jij?
Had je New Amsterdam al gezien? O+
  dinsdag 14 januari 2025 @ 21:19:57 #178
277627 Seven.
We are Borg.
pi_216299934
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 21:16 schreef maily het volgende:

[..]
Had je New Amsterdam al gezien? O+
Neem ik mee in de overweging. Ik moet de neiging onderdrukken om opnieuw aan Star Trek Voyager te beginnen, maar als dat m'n badserie wordt dan doe ik letterlijk een half jaar over een seizoen dus dan kan ik pas over 3,5 jaar weer ergens anders aan beginnen :') .

Goeie ouwe nineties TV, dat we hier ooit het geduld voor hadden :D .
Resistance is futile.
  Spellchecker dinsdag 14 januari 2025 @ 21:22:42 #179
197773 crew  maily
pi_216299979
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 21:19 schreef Seven. het volgende:

[..]
Neem ik mee in de overweging. Ik moet de neiging onderdrukken om opnieuw aan Star Trek Voyager te beginnen, maar als dat m'n badserie wordt dan doe ik letterlijk een half jaar over een seizoen dus dan kan ik pas over 3,5 jaar weer ergens anders aan beginnen :') .

Ik kijk nu Genombrottet (Scandinavische serie)
En heb Il Treno dei Bambini op de lijst staan.
pi_216300042
Wij zijn klaar met Aquarius, nu bijna door American Primevil heen (in twee avonden).

Ook begonnen aan The Brothers Sun, begint veelbelovend. Afwisselend kijken we Rita, Bodies en 1992.
  dinsdag 14 januari 2025 @ 21:27:31 #181
277627 Seven.
We are Borg.
pi_216300059
Ik ben sowieso een enorme sci-fi nerd dus voor nu even tussendoor The Silent Sea aangezet.

Die Koreanen zijn wel bazen in hun topacteurs recyclen, nog nooit zoveel bekende koppen gezien in de eerste 5 minuten _O- _O_ .
Resistance is futile.
  dinsdag 14 januari 2025 @ 21:29:09 #182
277627 Seven.
We are Borg.
pi_216300100
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 21:26 schreef Managarm het volgende:
Wij zijn klaar met Aquarius, nu bijna door American Primevil heen (in twee avonden).

Ook begonnen aan The Brothers Sun, begint veelbelovend. Afwisselend kijken we Rita, Bodies en 1992.
Rita is wel leuk, ik geloof dat wij die nooit afgekeken hebben. Misschien maar eens doen.
Resistance is futile.
pi_216300298
Ik heb net gemengde gevoelens naar La Palma gekeken. Het verhaal was tenenkrommend en van de hak op de tak. Terwijl de acteurs niet beroerd waren. Het script was slecht uitgewerkt. Ik had over dit onderwerp denk ik liever een documentaire gezien dan een fictief verhaal. Jammer!
  dinsdag 14 januari 2025 @ 21:42:43 #184
277627 Seven.
We are Borg.
pi_216300392
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 21:38 schreef _Arual_ het volgende:
Ik heb net gemengde gevoelens naar La Palma gekeken. Het verhaal was tenenkrommend en van de hak op de tak. Terwijl de acteurs niet beroerd waren. Het script was slecht uitgewerkt. Ik had over dit onderwerp denk ik liever een documentaire gezien dan een fictief verhaal. Jammer!
Vermoedelijk zijn er zowel op National Geographic als op Discovery wel docu's over te vinden.

En eens, in grote lijnen is een het natuurlijk interessant als La Palma deels de zee in lazert. Maar op de detail kwam deze serie echt enorm tekort.

Maar ik hou van rampenfilms en series, en dus vond ik het uiteindelijk best te hakken.
Resistance is futile.
pi_216302196
quote:

[..]

Met jouw username kun je de eerste 3,5 seizoen overslaan ;)

Ik ben zelf aan breaking bad begonnen, long overdue.
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 14 januari 2025 @ 23:20:21 #186
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_216302349
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 23:11 schreef Faraday01 het volgende:

[..]

Ik snap niet dat ik daar al die jaren over heb gedaan om door aflevering 1 te komen. Man man man, wat zonde, zó een topserie _O_

Inmiddels net begonnen aan seizoen vier, kan niet wachten om weer verder te kijken :9
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_216302365
quote:

[..]

Vaker in bad gaan.
pi_216302406
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 23:20 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Ik snap niet dat ik daar al die jaren over heb gedaan om door aflevering 1 te komen. Man man man, wat zonde, zó een topserie _O_

Inmiddels net begonnen aan seizoen vier, kan niet wachten om weer verder te kijken :9
Ik ben pas eind seizoen 2 dus loop wat achter op je.
pi_216304553
ACAB: La Serie | Public Disorder - Italië S01 2025 16 - Netflix Original | Boek, Drama, Misdaad, Thriller
Na de noodlottige nasleep van een demonstratie lopen de spanningen op binnen een oproerteam dat moeite heeft om werk en privé te scheiden.

Kingdom: Return of The Great General - Japan 2024 12 2:25 uur | Actie
Als het land Qin wordt binnengevallen door het naburige Cho, trekt de legendarische generaal Ohki ten strijde in deze historische film boordevol actie.

Ruby Gillman, Teenage Kraken - VS 2023 6 1:31 uur | Actie, Comedy, Fantasie
Een naïeve tiener erft onverwacht een koninkrijk van mythische zeewezens. Ze moet haar nieuwe krachten onder de knie zien te krijgen om de wereld te verdedigen tegen het kwaad.
  woensdag 15 januari 2025 @ 21:01:27 #190
277627 Seven.
We are Borg.
pi_216313524
quote:

[..]

Breaking Bad! Echt zitten schreeuwen naar de TV :D _O_
Resistance is futile.
pi_216314986
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 21:38 schreef _Arual_ het volgende:
Het sloeg helemaal nergens op, eigenlijk lachwekkend. Inzoemen op een gevonden oorbel, nou dat zou wel wat betekenen?....
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  donderdag 16 januari 2025 @ 06:36:42 #192
277627 Seven.
We are Borg.
pi_216315849
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2025 22:59 schreef Soury het volgende:

[..]
Het sloeg helemaal nergens op, eigenlijk lachwekkend. Inzoemen op een gevonden oorbel, nou dat zou wel wat betekenen?....
Dat had wel wat betekenis :P maar het voegde niks toe.
Resistance is futile.
pi_216316187
Adsız Aşıklar | Lovers Anonymous - Turkije S01 2025 14 - Netflix Original | Comedy, Drama, Romantisch
Cem, die in zijn jeugd het vertrouwen in de liefde is kwijtgeraakt, runt het 'Liefdesziekenhuis'. Totdat Hazal, die in de kracht van de liefde gelooft, zijn leven komt verstoren.

Back to the Future - VS 1985 6 1:56 uur | Avontuur, Comedy, Feelgood, Sci-Fi
Hij rijdt per ongeluk een DeLorean-tijdmachine van 1985 naar 1955. Nu racet Marty McFly tegen de klok om zijn toekomstige ouders verliefd op elkaar te laten worden.

Back to the Future Part II - VS 1989 6 1:47 uur | Avontuur, Comedy, Sci-Fi
Nadat Marty en Doc 30 jaar in de toekomst zijn gereisd om een ramp te voorkomen, keren ze terug naar 1985, waar de tijdlijn drastisch is veranderd door Biff.

Back to the Future 3 - VS 1990 6 1:58 uur | Avontuur, Comedy, Sci-Fi
Marty reist terug naar 1885 om Doc Brown te redden van een vroegtijdig lot, maar vindt zijn oude vriend smoorverliefd op een lerares en terughoudend om te vertrekken.

Bean: De ultieme rampenfilm movie - VK 1997 AL 1:29 uur | Comedy
De onhandige Mr. Bean wordt naar Los Angeles gestuurd om een beroemd schilderij te bewaken. Maar omdat hij nergens geschikt voor is, gaat alles op hilarische wijze fout.

Castlevania: Nocturne - VS S02 2023 12 - Netflix Original | Actie, Duister, Fantasy, Horror, Sci-Fi
Te midden van de Franse Revolutie probeert Richter Belmont de erfenis van zijn familie te verdedigen en te voorkomen dat een meedogenloze vampierheerser de macht grijpt.

Jurassic World - VS 2015 12 2:04 uur | Actie, Sci-Fi
Een dinosauruspretpark probeert toeristen te trekken met een sterke nieuwe aanwinst. Maar dan ontsnapt een dodelijke reus en terroriseert het eiland.

Jurassic World: Fallen Kingdom - VS 2018 12 2:08 uur | Actie, Sci-Fi
Als een vulkaan op Isla Nublar actief dreigt te worden, zoeken Owen en Claire een schuilplaats voor de dinosaurussen van het park en worden ze pionnen in een duister plan.

The Lost World: Jurassic Park - VS 1997 12 2:08 uur | Acie, Boek, Sci-Fi
Vier jaar na het fiasco met de genetisch gefokte dinosaurussen van Jurassic Park maakt een miljonair bekend dat hij in het geheim nog meer dinosaurussen heeft gefokt.

Meet Joe Black - VS 1998 12 3:00 uur | Drama, Romantisch
Als de man met de zeis op bezoek komt, doet een steenrijke mediamagnaat er alles aan om nog een paar dagen extra te kunnen leven.

Scent of a Woman - VS 1992 AL 2:36 uur | Boek, Drama
Een leerling aan een middelbare school wil tijdens een vakantieweekend wat bijverdienen en zorgt voor een chagrijnige, gepensioneerde kolonel die blind is.

XO, Kitty - VS S02 2023 12 - Netflix Original | Boek, Drama, Comedy, Romantisch
Tiener-koppelaarster Kitty volgt haar hart naar een elitaire middelbare school in Seoul en ontdekt dat het in het leven, de liefde en familie niet altijd van een leien dakje gaat.
pi_216321479
twitter
SOONY
pi_216321553
quote:
14s.gif Op donderdag 16 januari 2025 17:44 schreef DKUp het volgende:
[ x ]
Jaaaa
Sicker than your average.
pi_216327696
Back in Action - VS 2025 12 1:54 uur - Netflix Original | Actie, Comedy, Spionage
De meesterspionnen Matt en Emily verlaten de CIA om een gezin te stichten. Als 15 jaar later hun dekmantel wegvalt, keren ze terug naar de spionagewereld.

The Roshans - India S01 2025 12 - Netflix Original | Documentaire
Deze documentaireserie gaat over het leed en het succes van de bekende Bollywood-familie Roshan: muzikant Roshan Lal Nagrath en zijn zonen Rajesh en Rakesh en kleinzoon Hrithik.

The Score - VS 2001 12 2:04 uur | Drama, Misdaad, Thriller
De bijna gepensioneerde kluiskraker Nick, flamboyante heler Max en talentvolle maar licht ontvlambare dief Jackie werken samen om het Montreal Customs House te beroven.

Young, Famous & African - Zuid-Afrika S03 2023 AL - Netflix Original | Reality
Deze realityserie volgt een groep beroemde, welvarende sterren terwijl ze werken en zich ontspannen, flirten en ruziën in Johannesburg, Zuid-Afrika.
pi_216336399
  Moderator vrijdag 17 januari 2025 @ 23:06:54 #198
382129 crew  Donna
pi_216336787
quote:

[..]

Fantastisch Breaking Bad. O+
  Moderator vrijdag 17 januari 2025 @ 23:08:34 #199
382129 crew  Donna
pi_216336798
Heb Perfil Falso (Fake Profile) seizoen 2 net uit. Wat slecht weer, maar toch in 1 ruk uitgekeken. Op naar seizoen 3.

En nu door naar XO, Kitty

En Parenthood ben ik ook mee bezig. Ooit tot halverwege seizoen 3 gekomen en kan nu zo verder.
pi_216338345
Jackass: Number Two: Unrated Version - VS 2006 16 1:34 uur | Comedy
Een schaamteloos onvolwassen crew haalt nog meer dwaze stunts en pijnlijke grappen uit, met o.a. een rit op een brandslang en je eigen lijf gebruiken om haaien te lokken.
  zaterdag 18 januari 2025 @ 11:33:57 #201
277627 Seven.
We are Borg.
pi_216339902
La Casa de papel deel 2 uitgekeken. Wat een seizoensfinale! Geweldige serie dit. Murillo en El Professor _O_ . Moskou en Nairobi _O_ .
Resistance is futile.
pi_216346745
Klaar met American Primevil, mooiste omschrijving bij de reviews is: 1883 on steroids. Het laat zien hoe bruut die tijd was.
  zaterdag 18 januari 2025 @ 20:56:42 #203
277627 Seven.
We are Borg.
pi_216347187
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 20:35 schreef Managarm het volgende:
Klaar met American Primevil, mooiste omschrijving bij de reviews is: 1883 on steroids. Het laat zien hoe bruut die tijd was.
Ik zag net een voorstukje.. interessant!
Resistance is futile.
pi_216347932
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 08:16 schreef Aether het volgende:

The Score - VS 2001 12 2:04 uur | Drama, Misdaad, Thriller
De bijna gepensioneerde kluiskraker Nick, flamboyante heler Max en talentvolle maar licht ontvlambare dief Jackie werken samen om het Montreal Customs House te beroven.

Deze gekeken. Allemachies wat een slechte film. :'(
Met Robert de Niro en Edward Norton in de hoofdrollen (verder met Marlon Brando en Angela Bassett) zou je denken dat het kat in 't bakkie is maar met een flinterdun verhaal, laag tempo en muziek die je eerder zou verwachten bij een aflevering van The A Team, was het echt even doorbijten. :{
pi_216351312
Annabelle - VS 2014 16 1:38 uur | Horror
Een man vindt het perfecte cadeau voor zijn vrouw: een mooie en zeldzame pop. Maar de vreugde die dit enge object haar brengt, is van korte duur.

Annabelle: Creation - VS 2017 16 1:49 uur | Horror
Jaren na de dood van hun dochter nemen een poppenmaker en zijn vrouw enkele weeskinderen in huis. Deze zijn al gauw bang voor een van zijn griezelige creaties.

Annabelle Comes Home - VS 2019 16 1:46 uur | Horror
Een demonische pop zwaait de scepter over een spookhuis vol verschrikkingen, wekt kwade geesten op bij twee demonologen thuis en terroriseert hun jonge dochter.

The Conjuring - VS 2013 16 1:51 uur | Horror
Als een gezin naar een boerderij in Rhode Island verhuist, gebeuren er bovennatuurlijke dingen en wordt de hulp ingeschakeld van een paar beroemde paranormale onderzoekers.

The Nun - VS 2018 16 1:36 uur | Horror
Een jonge non reist met een priester naar Roemenië om de geheimen te onthullen die verklaren waarom er een kwaadaardige geest rondspookt op een heilige plaats.
  zondag 19 januari 2025 @ 10:00:52 #206
277627 Seven.
We are Borg.
pi_216352040
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 21:31 schreef Felixa het volgende:

[..]
Deze gekeken. Allemachies wat een slechte film. :'(
Met Robert de Niro en Edward Norton in de hoofdrollen (verder met Marlon Brando en Angela Bassett) zou je denken dat het kat in 't bakkie is maar met een flinterdun verhaal, laag tempo en muziek die je eerder zou verwachten bij een aflevering van The A Team, was het echt even doorbijten. :{
Ik moest lachen, A team muziek :D _O-
Resistance is futile.
pi_216352500
quote:
14s.gif Op zondag 19 januari 2025 10:00 schreef Seven. het volgende:

[..]
Ik moest lachen, A team muziek :D _O-
Deze post mist iets belangrijks ;)
_O_
  zondag 19 januari 2025 @ 13:02:32 #208
277627 Seven.
We are Borg.
pi_216354397
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2025 10:42 schreef Faraday01 het volgende:

[..]
Deze post mist iets belangrijks ;)
_O_
*O* *O* *O*
Resistance is futile.
pi_216354415
Missing You bijna afgekeken dit weekend, op 1 aflevering na. Wederom weer een masterclass van Harlan Coben, erg goed. Die acteur die nu de rol van Stagger speelt zit in al die verfilmingen van Harlan Coben series valt me wel eens op, en die Calligan speelt ook.
Allemaal cabaretteketet!
pi_216362930
The Conjuring 2 - VS 2016 16 2:13 uur | Horror
Wanneer haar dochter per ongeluk een boze geest in hun huis in Londen loslaat, schakelt een vrouw de hulp in van de Warrens om er de confrontatie mee aan te gaan.
pi_216387157
W.A.G.s to Riches - VS S01 2025 14 - Netflix Original | Reality
Ze zijn de vrouwen en vriendinnen van beroemde atleten en rapsterren, maar deze stijlvol slimme W.A.G.s hebben het voor het zeggen in deze soapy realityserie.

The Wolf of Wall Street - VS 2013 16 2:52 uur | Boek, Comedy, Drama
Een effectenmakelaar bereikt een decadente, door drugs aangedreven roes en probeert aan de FBI te ontkomen terwijl hij en zijn collega's veel miljoenen verdienen met duistere deals.
pi_216391659
pi_216399190
A Thousand Words - VS 2012 6 1:31 uur | Comedy
Agent Jack praat graag veel en snel, maar als hij ontdekt dat hij nog maar duizend woorden mag zeggen voordat hij zal sterven, is elk woord van levensbelang.

The Night Agent - VS S02 2023 16 - Netflix Original | Actie, Boek, Mysterie, Politiek
Samengebracht door een nachtelijk telefoontje moeten een FBI-agent en een expert op het gebied van cyberbeveiliging een groeiend web van politieke complotten zien te ontrafelen.

The Sentinel - VS 2006 12 1:48 uur | Actie, Boek, Misdaad
Een agent van de geheime dienst wordt onterecht beschuldigd van een moordaanslag op de president. Om zijn naam te zuiveren, wil hij de verrader in zijn organisatie ontmaskeren.
pi_216400656
quote:
Robert de Niro! Ziet er spannend uit.
pi_216410181
Kong: Skull Island - VS 2017 12 1:58 uur | Actie
Een team van Amerikaanse soldaten en wetenschappers onderzoekt een afgelegen, onbekend eiland. Ze weten echter niet welke grote verrassing op hen ligt te wachten.

The Sand Castle - Libanon 2025 12 1:37 uur - Netflix Original | Drama, Psychologisch, Thriller
Twee ouders die met hun kinderen zijn gestrand op een verlaten eiland, proberen te overleven terwijl het verleden hen inhaalt en ze in een neerwaartse spiraal terechtkomen.

Something in the Water - VS 2024 16 1:25 uur | Drama, Thriller
Een groep vrienden die naar een Caribische bruiloft gaat om te feesten, strandt en moet vechten om te overleven in een oceaan vol haaien.

Super Mâles | Shafted - Frankrijk S01 2025 14 - Netflix Original | Comedy, Romantisch
Vier vrienden van middelbare leeftijd worstelen met problemen in de liefde, in hun leven en op hun werk in het hedendaagse Parijs. Het valt niet altijd mee om man te zijn.

The Trauma Code: Heroes on Call - Zuid-Korea S01 2025 16 - Netflix Original | Drama, Medisch
Een tactloze maar ervaren oorlogsarts arriveert om een eersteklas traumacentrum op te zetten. Met zijn deskundigheid vormt hij zijn team om tot originele denkers die levens redden.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 24 januari 2025 @ 15:09:33 #216
284411 crew  heywoodu
pi_216414245
Is de serie Supergirl eigenlijk nergens meer te zien? Ik keek volgens mij altijd op Netflix, dus ik vraag het hier maar even, maar ook op Amazon en HBO zie ik het niet meer :@

Niet de beste serie ooit, maar vond het wel geinig vermaak voor een loze avond of een lunch ofzo en ik wil nog even de laatste afleveringen kijken :(
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
pi_216414341
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 15:09 schreef heywoodu het volgende:
Is de serie Supergirl eigenlijk nergens meer te zien? Ik keek volgens mij altijd op Netflix, dus ik vraag het hier maar even, maar ook op Amazon en HBO zie ik het niet meer :@

Niet de beste serie ooit, maar vond het wel geinig vermaak voor een loze avond of een lunch ofzo en ik wil nog even de laatste afleveringen kijken :(
Sinds september niet meer op Netflix.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 24 januari 2025 @ 16:00:36 #218
284411 crew  heywoodu
pi_216414705
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 15:19 schreef Aether het volgende:

[..]
Sinds september niet meer op Netflix.
En ook nergens anders? Google geeft Amazon, maar daar staat 'ie toch echt niet. Dan wordt het (helaas, want minder makkelijk) een kwestie van zoeken naar andere manieren, om het zo maar te zeggen :P
  Moderator vrijdag 24 januari 2025 @ 16:04:29 #219
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_216414746
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 16:00 schreef heywoodu het volgende:

[..]
En ook nergens anders? Google geeft Amazon, maar daar staat 'ie toch echt niet. Dan wordt het (helaas, want minder makkelijk) een kwestie van zoeken naar andere manieren, om het zo maar te zeggen :P
https://www.justwatch.com/nl/tv-series/supergirl

Geen hits op dit moment.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_216414903
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 15:09 schreef heywoodu het volgende:

Staat wel op wdpglobal.com
pi_216421853
Perfect Match - China S01E01 2025 16 - Netflix Original | Comedy, Drama, Romantisch
Een moeder verhuist naar een nieuwe stad waar ze een nieuw leven moet opbouwen. Maar haar grootste uitdaging is haar vijf pittige dochters helpen de liefde te vinden.
  zaterdag 25 januari 2025 @ 10:27:24 #222
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_216422910
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 08:40 schreef Aether het volgende:
Something in the Water - VS 2024 16 1:25 uur | Drama, Thriller
Een groep vrienden die naar een Caribische bruiloft gaat om te feesten, strandt en moet vechten om te overleven in een oceaan vol haaien.
Dit was echt een saaie meuk film
Geen aanrader :N
Just a fool will play tricks on Angus McSix
pi_216426386
The Night Agent aflevering 1 season 2; top! En season 3 is al in productie zelfs, wordt weer een blijvertje voorlopig.
Allemaal cabaretteketet!
  zaterdag 25 januari 2025 @ 17:18:50 #224
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_216426950
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2025 16:18 schreef freaky40 het volgende:
The Night Agent aflevering 1 season 2; top! En season 3 is al in productie zelfs, wordt weer een blijvertje voorlopig.
Leuke serie inderdaad!
  zaterdag 25 januari 2025 @ 17:44:33 #225
277627 Seven.
We are Borg.
pi_216427305
We zijn aardig ver met La Casa de papel. Laatste aflevering seizoen 4.

Paar hele sterke karakters erbij. En ook mooi hoe mensen waarvan je denkt dat je ze niet meer zal zien, toch mee blijken te doen. Uitstekende ontwikkelingen, zowel qua verhaallijnen als qua karakters. Best wat muzikale intermezzos die ik normaal echt afschuwelijk vind, maar hier juist mooi. Inclusief op een subtiele manier ook, alsof het de normaalste zaak van de wereld is.

Al met al een serie die elk seizoen beter wordt! Hopelijk kunnen we dat voor seizoen 5 ook zeggen.
Resistance is futile.
pi_216427743
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2025 10:27 schreef L3viathan het volgende:

[..]
Dit was echt een saaie meuk film
Geen aanrader :N
Ik had hier de trailer van in de bioscoop een tijdje terug maar hij is dus meteen naar Netflix gegaan. Ik zal toen al te kijken van :{ :{
Tap tap tap
  zaterdag 25 januari 2025 @ 20:19:04 #227
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_216429429
Ik vond de docu omtrent de Jerry Springer Show best leuk om te kijken. Interessant kijkje achter de schermen en wat het met medewerkers heeft gedaan.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  zaterdag 25 januari 2025 @ 22:15:55 #228
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_216431197
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 januari 2025 07:50 schreef Aether het volgende:

Genombrottet | The Breakthrough - Zweden Miniserie 2025 12 - Netflix Original | Boek, Drama, Misdaad, Waargebeurd
Wanneer een schokkende dubbele moord 16 jaar lang onopgelost blijft, werkt een rechercheur samen met een genealoog om de moordenaar te vinden voordat de zaak een coldcase wordt
Aan begonnen. Fascinerend.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zaterdag 25 januari 2025 @ 23:51:24 #229
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_216432665
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 januari 2025 22:15 schreef golfer het volgende:

Aan begonnen. Fascinerend.
Gebinged. 4 afleveringen. Top!
Poef.....gone! ©golfer
pi_216433558
Annabelle creation
Annabelle
Annabelle comes home

Films met bezeten speelgoed ^O^

(het schijnt dat de echte pop daadwerkelijk opgesloten zit in een kast :P )
pi_216433572
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 januari 2025 20:19 schreef AgnesGru het volgende:
Ik vond de docu omtrent de Jerry Springer Show best leuk om te kijken. Interessant kijkje achter de schermen en wat het met medewerkers heeft gedaan.
Idd en wist niet eens dat die al dood was tot op t eind.
En dat t uiteindelijk alsnog zo lang doorgaan was ook
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_216433608
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2025 01:22 schreef TLC het volgende:
Annabelle creation
Annabelle
Annabelle comes home

[ afbeelding ]

Films met bezeten speelgoed ^O^

(het schijnt dat de echte pop daadwerkelijk opgesloten zit in een kast :P )
Haar baasjes zijn overleden, volgens mij zorgt hun schoonzoon nu voor haar.
Tap tap tap
pi_216434476
Devil's Diner - Vietnam S01 2024 16 | Drama, Horror
In een afgezonderd deel van de stad bereidt een mysterieuze chef-kok bovennatuurlijke gerechten die de diepste wensen van gasten verwezenlijken, als ze de prijs willen betalen.

Journey 2: The Mysterious Island - VS 2012 9 1:34 uur | Actie, Avontuur, Boek, Familiefilm
Als een noodsignaal hem naar de locatie van z'n grootvader op een onbekend eiland leidt, vormt tiener Sean een team samen met een verrassende bondgenoot: zijn stiefvader.
pi_216446315
Ms. Rachel - VS S01 2024 AL | Educatief, Kinderserie
Leer, speel, zing en groei mee met Ms. Rachel in deze leuke reeks interactieve lessen over letters, cijfers, kleuren, vormen en nog veel meer!

Ready Player One - VS 2018 12 2:20 uur | Actie, Boek, Fantasie, Sci-Fi
In een wereld die op instorten staat, gaat een getalenteerde gamer aan de leiding in een reeks uitdagingen om heer en meester te worden van een enorme virtuele wereld.
pi_216456532
Infinity Pool - Canada 2023 16 1:58 uur | Duister, Horror, Sci-Fi, Thriller
Een worstelende schrijver die met zijn rijke vrouw op vakantie is in een afgelegen resort, komt na een dodelijk ongeluk in een wereld van geweld, hedonisme en horror terecht.
pi_216466528
American Manhunt: O.J. Simpson - VS S01 2025 16 - Netflix Original | Documentaire
De witte Bronco. De handschoenen. Het proces van de eeuw. Deze documentaireserie onderzoekt de schokkende moordzaak die uitgroeide tot een cultureel fenomeen.

The Hooligan - Polen S01 2025 16 - Netflix Original | Drama, Misdaad, Sport
Wanneer zijn vader vrijkomt uit de gevangenis, heeft de 17-jarige Kuba moeite om niet in zijn voetsporen als hooligan te treden. Voetbal is tenslotte familie.

Six Nations: Full Contact - VK S02 2024 12 - Netflix Original | Documentaire
Ronde na ronde, wedstrijd na wedstrijd strijden de beste rugbyteams van Europa om de trofee in het Guinness Zeslandentoernooi.
pi_216467114
Ik begrijp niet waarom er ineens een Franse versie is van Machos Alfa. Al moet ik zeggen dat deze wel vermakelijker is dan de Spaanse. Betere acteurs ook.
pi_216467305
Nieuwe OJ-docu :9
Tap tap tap
pi_216467699
https://www.bnnvara.nl/va(...)-de-maak-bij-netflix

Die Kaiserin krijgt een 3de seizoen.

Ik heb laatst deze serie gekeken en ik vind best wel goede serie.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Spellchecker woensdag 29 januari 2025 @ 13:06:54 #240
197773 crew  maily
pi_216469499
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2025 10:47 schreef ESF1Gamer het volgende:

_O_
pi_216470440
  woensdag 29 januari 2025 @ 18:40:08 #242
277627 Seven.
We are Borg.
pi_216473410
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2025 10:47 schreef ESF1Gamer het volgende:

Jaaaaa, geweldige serie!
Resistance is futile.
  Spellchecker woensdag 29 januari 2025 @ 22:59:18 #243
197773 crew  maily
pi_216478469
quote:
14s.gif Op woensdag 29 januari 2025 18:40 schreef Seven. het volgende:

[..]
Jaaaaa, geweldige serie!
Ik denk dat jij Schitt's Creek wel een leuke badderserie vindt :Y
  woensdag 29 januari 2025 @ 23:07:12 #244
277627 Seven.
We are Borg.
pi_216478588
The Silent Sea net uitgekeken. Goeie miniserie wel. Flinke dosis mysterie en spanning, puik acteerwerk, interessant plot ook. Er wordt in korte tijd veel toegevoegd aan het verhaal dus het tempo ligt hoog. Een groep mensen gaat op onderzoek uit om uit te zoeken wat er gebeurd is op Balhae, een onderzoekspost op de maan. Bijna iedereen heeft wel een agenda en al in aflevering 1 wordt de sfeer best grimmig.

De gezagvoerder is ondoorgrondelijk, Dr. Song gaat op een eigen missie en het is eigenlijk niet helemaal duidelijk wie nou de echte leider is, en wie bepaalt. Gooi een vleugje horror en wat thriller invloeden in een onderzoekssetting op de maan, en het resultaat is een sci-fi die prima te verteren is, en zelfs een beetje spannend.

Ze hebben het maken van goeie tv wel begrepen in Korea. Eens kijken of we nog meer van Doona Bae kunnen vinden. Van deze heldin uit Cloud Atlas kan ik net als de Wachowski's geen genoeg krijgen. Niet dat deze serie echt in de buurt komt van hun werk, maar hun muze kiest wel steevast interessante rollen, waarmee ze haar veelzijdigheid steeds weer bewijst.
Resistance is futile.
  woensdag 29 januari 2025 @ 23:10:11 #245
277627 Seven.
We are Borg.
pi_216478633
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2025 22:59 schreef maily het volgende:

[..]
Ik denk dat jij Schitt's Creek wel een leuke badderserie vindt :Y
En dit weekend moet er weer iets nieuws starten. Of zal ik voor mother of Penguins gaan?
Resistance is futile.
  Spellchecker woensdag 29 januari 2025 @ 23:11:52 #246
197773 crew  maily
pi_216478651
quote:
7s.gif Op woensdag 29 januari 2025 23:10 schreef Seven. het volgende:

[..]
En dit weekend moet er weer iets nieuws starten. Of zal ik voor mother of Penguins gaan?
Die laatste heb ik ook gezien :Y

:D + O+ + :{
pi_216480128
Mezarlık | Graveyard - Turkije S01 2022 16 | Drama, Duister, Misdaad
Politiecommissaris Önem leidt een speciaal onderzoeksteam dat lastige zaken oplost die te maken hebben met geweld tegen vrouwen.

Mo - VS S02 2022 12 - Netflix Original | Comedy, Drama
In Texas begeeft Mo zich op de grens van twee culturen, drie talen en een hangende asielaanvraag, terwijl hij zijn Palestijnse familie probeert te onderhouden.

The Recruit - VS S02 2022 16 - Netflix Original | Actie, Drama, Thriller
Meteen na zijn rechtenstudie wordt hij aangenomen door de CIA. Een jonge, roekeloze advocaat springt onvoorbereid in de gevaarlijke wereld van de internationale spionage.

The Seven Deadly Sins: Four Knights of the Apocalypse - Japan S02 2023 12 - Netflix Original | Actie, Fantasie, Sci-Fi
Wanneer een doemprofetie zich begint te voltrekken in het vredige land Britannia, onderneemt een jongen met een gouden hart een reis vol ontdekkingen en wraak.

Yellowstone - VS S01-S04 2018 16 | Drama
John Dutton, de eigenaar van Montana's grootste ranch, verdedigt een verdwijnende manier van leven wanneer zakelijke belangen en politici hem proberen te verdrijven.
pi_216491559
Ballot - Filipijnen 2024 16 1:46 uur | Drama, Provocerend, Thriller
A teacher puts her life on the line to protect a ballot box full of crucial votes as corrupt forces threaten to overturn a key local election.

La chica de nieve | The Snow Girl - Spanje S02 2023 16 - Netflix Original | Boek, Drama, Duister, Misdaad, Mysterie
Als een klein meisje verdwijnt tijdens een parade in Málaga, is een jonge krantenjournalist vastberaden om Amaya's ouders te helpen haar te vinden.

Faceless - Japan 2024 12 2:00 uur | Drama, Thriller
As escaped prisoner Kaburagi leads the authorities on a desperate chase through Japan, can a Tokyo-based journalist help him prove his innocence?

Knokke Off - België S02 2023 16 | Drama, Romantisch
Tijdens een zinderende zomer aan de Belgische kust proberen rijke vrienden om te gaan met liefdesperikelen en verwachtingen. Ze leren dat volwassen worden lang niet makkelijk is.

Los dos hemisferios de Lucca | Lucca's World - Mexico 2024 9 1:36 uur - Netflix Original | Drama, Familiefilm
Bárbara's zoon heeft hersenverlamming. Om hem te helpen, neemt ze haar gezin mee naar India voor een experimentele behandeling. Gebaseerd op het gelijknamige boek.

Who Saw the Peacock Dance in the Jungle? - Japan S01E01 2024 9 | Drama, Manga, Misdaad
Na de moord op haar vader, een voormalige politieman, vindt Komugi een brief die wijst op een duister complot. Ze roept de hulp in van een advocaat om de waarheid te achterhalen.
pi_216493525
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2025 10:08 schreef CherryLips het volgende:
Nieuwe OJ-docu :9
Eerst dacht ik wat is er nog te vertellen over deze zaak maar ben nu aan het kijken en dit zit echt goed in elkaar zeg!
pi_216493646
Bijna klaar met XO Kitty. Leuk! Twijfel een beetje of ik aan Knokke Off begin. Ik vond vorig seizoen erg overrated.
  Spellchecker vrijdag 31 januari 2025 @ 12:35:28 #251
197773 crew  maily
pi_216493658
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 januari 2025 12:34 schreef Sunshine1982 het volgende:
Twijfel een beetje of ik aan Knokke Off begin. Ik vond vorig seizoen etv overrated.
Van S1 een paar afleveringen gezien.
Meh.
pi_216493673
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 januari 2025 12:35 schreef maily het volgende:

[..]
Van S1 een paar afleveringen gezien.
Meh.
Ik vond alleen de laatste aflevering een beetje boeiend. Voor de rest erg langdradig.
pi_216493683
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2025 12:22 schreef Felixa het volgende:

[..]
Eerst dacht ik wat is er nog te vertellen over deze zaak maar ben nu aan het kijken en dit zit echt goed in elkaar zeg!
Ik heb alleen nog de eerste aflevering gezien. Ik dacht ook 'ik weet het nu allemaal wel', maar er zijn toch nog details die ik niet kende.
Tap tap tap
pi_216504001
The 5th Wave - VS 2016 12 1:52 uur | Actie, Boek, Sci-Fi
Vier vernietigende golven hebben de aarde in een woestenij veranderd. Een wanhopig naar haar broer zoekende tiener bereidt zich nu met een vreemde voor op de vijfde golf.

L'addition - Frankrijk 1984 16 1:22 uur | Drama, Misdaad
Het loopt helemaal mis als een onschuldige acteur in de gevangenis belandt en probeert te ontsnappen en er een sadistisch kat-en-muisspel volgt met een wraaklustige cipier.

Coming to America - VS 1988 6 1:57 uur | Comedy, Romantisch
Een verwende Afrikaanse prins reist naar Queens, New York in de hoop ware liefde te vinden. Daar valt hij voor de dochter van de baas van een lokaal fastfoodrestaurant.

Fifty Shades Darker - VS 2017 16 1:57 uur | Boek, Drama, Romantisch
Anastasia start een carrière in de uitgeverswereld terwijl Christian met nieuwe voorwaarden voor hun relatie komt. Maar krachten van buitenaf dreigen hen uiteen te rukken.

Fifty Shades Freed - VS 2018 16 1:45 uur | Boek, Drama, Romantisch
De pasgetrouwde Anastasia en Christian beginnen net een beetje te genieten van hun leven samen wanneer een schimmige figuur van vroeger hun onbezorgde toekomst bedreigt.

Fifty Shades of Grey - VS 2015 16 2:05 uur | Boek, Drama, Romantisch
Zakenmagnaat Christian Grey begeert de naïeve studente Anastasia Steele en laat haar kennismaken met zijn excentrieke en intense erotische verlangens.

Ghosts - VK S01-S02 2021 12 | Comedy
Wanneer een jong stel een eeuwenoud landhuis erft, worden hun plannen om er een B&B van te maken, verstoord door de kleurrijke geesten die er wonen.

Hitch - VS 2005 6 1:58 uur | Comedy, Romantisch
Hitch, werkt als 'dating doctor' met gegarandeerd succes! Hitch wordt tot over zijn oren verliefd op Sara, maar wil tegelijkertijd niet worden ontmaskerd.

Legion - VS 2010 16 1:40 uur | Horror
De strijd tussen goed en kwaad barst los bij een apocalyptische truckstop waar een gevallen engel een aanstaande moeder moet beschermen tegen zijn eigen soortgenoten.

The Meddler - VS 2015 12 1:43 uur | Comedy, Drama
De weduwe Marnie verhuist naar L.A. om dichter bij haar dochter Lori te zijn. Al gauw vindt ze nieuwe uitlaatkleppen voor haar moederlijke en romantische behoeften.

Red Eye - VS 2005 12 1:26 uur | Psychologisch, Thriller
Op een nachtvlucht naar Miami raakt een emotioneel kwetsbare hotelmanager verstrikt in het plan van een medepassagier die dreigt een politieke moord te begaan.

Royal Rumble - VS 2024 16 - Live vanaf zondag 00:00 uur - Netflix Original | Sport
De weg naar WrestleMania begint met een marathon-gevecht. De Superstars strijden om de beste WWE-worstelaars te verslaan in de legendarische Royal Rumble Match.

Shrek - VS 2001 6 1:30 uur | Avontuur, Comedy, Familiefilm, Satire
Als een prinses uit de klauwen van een vuurspuwende draak gered moet worden, trekt Shrek met zijn grapjas van een ezel ten strijde.

Shrek 2 - VS 2004 AL 1:32 uur | Avontuur, Boek, Familiefilm
Shrek en Fiona zijn terug in Far Far Away en laten weten dat ze gaan trouwen. Maar Droomprins is daar niet blij mee en broedt op een sinister plan.

Shrek de derde - VS 2007 6 1:33 uur | Avontuur, Boek, Comedy, Familiefilm
Net als Shrek hoort dat hij vader wordt, moet hij samen met Ezel en Kat op avontuur om een troonopvolger voor het koninkrijk te vinden.

The Stepfather - VS 2009 16 1:41 uur | Misdaad, Psychologisch, Thriller
Als Michael naar huis terugkeert, ontmoet hij de inwonende vriend van zijn moeder. Maar als Michael de mans verleden onderzoekt, ontdekt hij de sinistere waarheid.

De zwanenprinses - VS 1994 6 1:29 uur | Kinderfilm
Deze animatiefilm is gebaseerd op 'Het Zwanenmeer' en vertelt het verhaal van Odette, een lief meisje dat door een tovenaar wordt veranderd in een prachtige zwaan.

T2 Trainspotting - VS 2017 12 1:57 uur | Comedy, Drama, Offbeat
Renton, Spud, Sick Boy en Begbie lopen elkaar na 20 jaar weer tegen het lijf. Er doet zich een 'zakelijk' kansje voor, maar niemand is het verraad van Renton vergeten.

[ Bericht 0% gewijzigd door Aether op 01-02-2025 12:13:34 ]
  zaterdag 1 februari 2025 @ 10:53:16 #255
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_216504822
quote:
7s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 09:44 schreef Aether het volgende:
Royal Rumble - VS 2024 16 - Live vanaf zondag 00:00 uur - Netflix Original | Sport
De weg naar WrestleMania begint met een marathon-gevecht. De Superstars strijden om de beste WWE-worstelaars te verslaan in de legendarische Royal Rumble Match.
Hyped! *O* _O_
pi_216505565
Oeh Shrek O+
#TeamWerewolf.
pi_216505994
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 11:51 schreef Pinnenmutske het volgende:
Oeh Shrek O+
We trappen er ook elke keer weer in.. :') al 10x verwijderd en half jaar later terug toegevoegd.
  zaterdag 1 februari 2025 @ 12:23:16 #258
277627 Seven.
We are Borg.
pi_216506004
Ademloos La Casa de Papel uitgekeken. Heerlijke tv zeg!
Resistance is futile.
pi_216506182
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 12:22 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]
We trappen er ook elke keer weer in.. :') al 10x verwijderd en half jaar later terug toegevoegd.
Vind het wel een vermakelijke film :@

Verder benieuwd naar Ghosts.
#TeamWerewolf.
pi_216517240
Kidô Senshi Gundam Seed Freedom - Japan 2024 12 2:05 uur | Actie, Fantasie, Sci-Fi
Na de tweede oorlog tussen de Alliantie en PLANT sluit Gundam-piloot Kira Yamato zich aan bij een nieuwe vredesorganisatie die Blue Cosmos volledig wil uitroeien.

Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Mayhem - VS 2023 9 1:42 uur | Comedy, Familiefilm
Vier schildpad-broers met formidabele vechtkunsten zijn hun geheime leven zat en komen in actie wanneer een misdaadbaas met vergelijkbare krachten voor chaos zorgt.
  zondag 2 februari 2025 @ 11:55:18 #261
277627 Seven.
We are Borg.
pi_216519223
Wandering earth gekeken. Wij zijn gek op sci-fi en rampenfilms. De verwoesting van de aarde is wel zo goed als compleet, qua rampen kom je prima aan je trekken in deze Chinese productie. Ik moet wel zeggen dat het steeds weer een herhaling van zetten is. Groepje toevallig bij elkaar geraapten gaan op een missie om de aarde te redden, en dat gebeurt dan 3 keer. Het verhaal zelf mist de nodige diepgang en alles heb je al wel gezien in The Day after Tomorrow, Independence Day en Deep Impact. Geen aliens, maar het tempo ligt hoog en de special effects zijn echt prima.

Dus toch nog op het puntje van mijn stoel (of eigenlijk, randje van de bank) gezeten. Voor liefhebbers van sci-fi en rampenfilms is dit best een aanrader.
Resistance is futile.
pi_216522293
Yellowstone is echt een heerlijke serie. En Kevin Costner. Wist niet dat hij al 70 is. Dacht een jaar of 60.
pi_216522348
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2025 15:04 schreef bloodymary1 het volgende:
Yellowstone is echt een heerlijke serie. En Kevin Costner. Wist niet dat hij al 70 is. Dacht een jaar of 60.
Hoe oud ben jij dan? Ik dacht dat hij al 80 was :o
pi_216522369
quote:
1s.gif Op zondag 2 februari 2025 15:06 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Hoe oud ben jij dan? Ik dacht dat hij al 80 was :o
Nou ik wist dus niet dat hij zoveel ouder was als ik ten tijde van Dances with Wolves en Bodyguard en zo. En vooral The Intouchables. O+
  zondag 2 februari 2025 @ 22:50:53 #265
277627 Seven.
We are Borg.
pi_216529481
Jerry Springer gekeken net. Hard gelachen, mooie herinneringen aan mijn tienerjaren. Geen enorme openbaringen, wel een interessant inkijkje achter de schermen en hoe de producers omgingen met de kandidaten. Ik zou zeggen, kijk er naar en vorm er je eigen mening over. Leuk vermaak voor diegenen die Jerry Springer keken. Als je er nooit naar keek, kun je de docu denk ik best overslaan.

Bizar eigenlijk dat de show er pas in 2018 mee ophield :+ .
Resistance is futile.
pi_216530806
80 for Brady - VS 2023 AL 1:39 uur | Comedy, Sport
Vier oude vriendinnen beginnen aan een onstuimig avontuur nadat ze kaartjes hebben gekocht om hun favoriete quarterback Tom Brady te zien spelen in de Super Bowl.

Bogotá: City of the Lost - Zuid-Korea 2025 12 1:49 uur - Netflix Original | Drama, Misdaad, Thriller
Een jonge Koreaanse man gaat naar Bogotá om een beter leven te krijgen. Hij werkt zich met gevaar voor eigen leven omhoog binnen de Colombiaanse zwarte markt op weg naar succes.
pi_216546425
Every Breath You Take - VS 2021 16 1:45 uur | Drama, Psychologisch, Thriller
De carrière en het gezinsleven van een psychiater worden na de dood van een patiënt verwoest door een nabestaande.

The Alpinist - VS 2020 9 1:32 uur | Documentaire
De stoutmoedige maar teruggetrokken solo-alpinist Marc-André Leclerc wordt een onverwachtse held door de meest afschrikwekkende, met ijs bedekte bergen ter wereld te beklimmen.
pi_216546605
quote:
7s.gif Op zondag 2 februari 2025 22:50 schreef Seven. het volgende:
Jerry Springer gekeken net. Hard gelachen, mooie herinneringen aan mijn tienerjaren. Geen enorme openbaringen, wel een interessant inkijkje achter de schermen en hoe de producers omgingen met de kandidaten. Ik zou zeggen, kijk er naar en vorm er je eigen mening over. Leuk vermaak voor diegenen die Jerry Springer keken. Als je er nooit naar keek, kun je de docu denk ik best overslaan.

Bizar eigenlijk dat de show er pas in 2018 mee ophield :+ .
Vond het een oppervlakkige docu. Ook niks over Steve.
pi_216547035
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2025 13:22 schreef Zipportal het volgende:

[..]
Dat viel mij ook op.
Had eigenlijk wel uitgebreider gemogen. Best ok om naar te kijken. Zeker hoe die lui kandidaten ronselde en klaarstoomden.
Ik vond het allemaal nogal meh.
  dinsdag 4 februari 2025 @ 21:55:21 #270
277627 Seven.
We are Borg.
pi_216553349
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2025 13:22 schreef Zipportal het volgende:

[..]
Ja, hier ben ik het wel mee eens. Geen meesterwerk, de aantrekkingskracht zit'm vooral in het ophalen van herinneringen en je dan nu afvragen hoe het mogelijk is dat deze bagger tot 2018 door kon gaan.
Resistance is futile.
  dinsdag 4 februari 2025 @ 21:56:23 #271
277627 Seven.
We are Borg.
pi_216553363
Net als de Jerry Springer show: inhoudelijk stelt het weinig voor maar toch blijven kijken, hè?
Resistance is futile.
pi_216555651
Anuja - VS 2025 6 0:22 uur - Netflix Original | Drama
Als een briljante negenjarige die in een sweatshop werkt, de kans krijgt om naar school te gaan, moet ze een moeilijke keuze maken voor haar eigen toekomst en die van haar zus.

Celebrity Bear Hunt - VK S01 2025 9 - Netflix Original | Reality
Holly Willoughby presenteert deze overlevingswedstrijd in de jungle van Costa Rica, waarin twaalf beroemdheden de prooi worden van de legendarische overlevingsexpert Bear Grylls.

Celda 211 - Mexico S01 2025 16 - Netflix Original | Boek, Drama, Misdaad, Thriller
Tijdens een gevangenisopstand doet een mensenrechtenadvocaat zich voor als gevangene om te overleven. Door de chaos en persoonlijk verlies komt de duisternis in hem boven.

Envidiosa | Envious - Argentinië S02 2024 12 - Netflix Original | Comedy, Drama, Romantisch
Nu haar relatie is beëindigd, gaat de bijna 40-jarige Vicky op zoek naar liefde. Ze weet nog niet dat dit leidt tot een diepgaande én hilarische zelfontdekking.

Kinda Pregnant - VS 2025 14 1:40 uur - Netflix Original | Comedy, Romantisch
Als Lainy's plan om zich te settelen en een gezin te stichten in duigen valt, doet ze net of ze zwanger is en valt ze per ongeluk voor de man van haar dromen.

Sintonia - Brazilië S05 2023 16 - Netflix Original | Drama
Drie tieners uit dezelfde favela van São Paulo jagen hun dromen na en blijven vrienden, in een wereld vol muziek, drugs en religie.
pi_216567919
Apple Cider Vinegar - Australië Miniserie 2025 14 - Netflix Original | Boek, Drama, Provocerend, Waargebeurd
Twee jonge vrouwen promoten wellnessproducten die dodelijke ziektes zouden kunnen genezen. Naarmate ze bewust en onbewust de wereld misleiden, storten hun levens langzaam in.

Åremorden | The Åre Murders - Zweden S01 2025 16 - Netflix Original | Boek, Drama, Misdaad, Mysterie
Als er een onderzoek loopt naar een rechercheur uit Stockholm, gaat ze naar een skioord om tot rust te komen. Tot ze door de verdwijning van een jong meisje weer aan het werk moet.

Cassandra - Duitsland S01 2025 16 - Netflix Original | Drama, Psychologisch, Thriller
Een gezin verhuist naar een slim vintagehuis en ontdekt dat het wordt bestuurd door een virtuele assistent die er alles aan doet om de bewoners daar te houden.

Golden Kamuy -The Hunt of Prisoners in Hokkaido- - Japan S01 2025 16 - Netflix Original | Actie, Historisch drama, Manga
Sugimoto en Asirpa hebben twee stukken van de kaart en gaan op jacht naar de resterende 22 getatoeëerde gevangenen, wiens lichamen de sleutel tot de verborgen schat vormen.

Sweet Magnolias - VS S04 2023 12 - Netflix Original | Boek, Romantisch
Goede vriendinnen Maddie, Helen en Dana Sue helpen elkaar terwijl ze een balans moeten vinden tussen relaties, familie en carrières in het zuidelijke stadje Serenity.
pi_216569194
Sumala - Indonesië 2024 16 1:52 uur | Duister, Horror
An evil spirit seeking vengeance returns to plague the town that wronged her sister. Based on a chilling urban legend.
pi_216569712
Was met m'n vriendin begin november 2024 op vakantie in Spanje. Was een dag slecht weer dus hebben in het hotel Netflix aangeslingerd. Nieuwe serie ontdekt waarvan ik niet meer weet hoe die heet. Paar afleveringen gekeken.

Eenmaal thuisgekomen was deze serie niet beschikbaar (geo restriction). Probleem is, ik weet niet meer hoe die serie heet, anders kon ik hem misschien via een andere streamingdienst kijken.

Schoot me net te binnen dat ik via mijn Netflix account die kijkactiviteit kan checken. Maar vreemd genoeg staat die serie er niet tussen. Er staat zelfs helemaal niets in die periode in mijn kijkactiviteit. Also gebruik in het buitenland/op reis niet wordt geregistreerd. Vreemd...

Maar misschien weet iemand hier hoe die serie heet. Het was een Netflix original geloof ik, engelstalig en een plot dat afspeelt in de "hemel"/het hiernamaals waarbij je een soort van scoresysteem hebt dat bepaald of je goed of slecht bent.
Best wel prut eigenlijk maar was toch wel vermakelijk. :D

edit: oke net even AI gevraagd en heb het antwoord gekregen: The Good Place.
Sorry voor het onnodig vervuilen van het topic :D
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
  donderdag 6 februari 2025 @ 11:25:48 #276
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889