Good Place is hier wel beschikbaar toch? Heb die hier gekeken in ieder geval, erg leuke serie.quote:Op donderdag 6 februari 2025 11:22 schreef Hojdhopper het volgende:
Was met m'n vriendin begin november 2024 op vakantie in Spanje. Was een dag slecht weer dus hebben in het hotel Netflix aangeslingerd. Nieuwe serie ontdekt waarvan ik niet meer weet hoe die heet. Paar afleveringen gekeken.
Eenmaal thuisgekomen was deze serie niet beschikbaar (geo restriction). Probleem is, ik weet niet meer hoe die serie heet, anders kon ik hem misschien via een andere streamingdienst kijken.
Schoot me net te binnen dat ik via mijn Netflix account die kijkactiviteit kan checken. Maar vreemd genoeg staat die serie er niet tussen. Er staat zelfs helemaal niets in die periode in mijn kijkactiviteit. Also gebruik in het buitenland/op reis niet wordt geregistreerd. Vreemd...
Maar misschien weet iemand hier hoe die serie heet. Het was een Netflix original geloof ik, engelstalig en een plot dat afspeelt in de "hemel"/het hiernamaals waarbij je een soort van scoresysteem hebt dat bepaald of je goed of slecht bent.
Best wel prut eigenlijk maar was toch wel vermakelijk.
edit: oke net even AI gevraagd en heb het antwoord gekregen: The Good Place.
Sorry voor het onnodig vervuilen van het topic
Ik woon in Duitsland, daar is niet te vinden helaasquote:Op donderdag 6 februari 2025 11:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Good Place is hier wel beschikbaar toch? Heb die hier gekeken in ieder geval, erg leuke serie.
Even op Justwatch.com gekeken, en die serie is inderdaad in Duitsland alleen te koop bij AppleTV en onvolledig bij maxdome(?quote:Op donderdag 6 februari 2025 11:26 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Ik woon in Duitsland, daar is niet te vinden helaas
Maar wel goed om te weten, ben volgende week een weekje bij mijn ouders, dan kan ik verder kijken!
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Entrevías | Wrong Side of the Tracks - Spanje S04 2024 16 - Netflix Original | Drama
Wanneer zijn tienerkleindochter slachtoffer wordt van de drugsdealers die zijn buurt overnemen, neemt een boze oorlogsveteraan het heft in eigen handen.
The Greatest Rivalry: India vs Pakistan - India S01 2025 12 - Netflix Original | Documentaire
Deze documentaireserie volgt de cricketrivalen India en Pakistan en verkent hun ingewikkelde verleden en onzekere heden op het veld.
The Last Witch Hunter - VS 2015 16 1:47 uur | Actie, Fantasie
Als machtige heksen een dodelijke plaag willen uitstorten over New York, moeten een onsterfelijke heksenjager, een priester en een jonge heks hier een stokje voor steken.
Pokémon Horizons: Seizoen 2 – De zoektocht naar Laqua - Japan S02 2025 6 - Netflix Original | Kinderserie
Jonge Pokémon-trainers Liko, Roy en Dot gaan naar de Paldea-regio om de kracht van Terastallization onder de knie te krijgen en het mysterie achter Terapagos te ontrafelen.
WWE Payback - VS S2015-S2023 12 | Sport
De WWE Superstars betreden de ring en zinnen op wraak. Er kan van alles gebeuren.
WWE No Way Out - VS S1998-S2012 16 | Sport
De WWE Superstars strijden om de overwinning. Er is geen weg terug.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
Ook bezig met de eerste aflevering. Ik zat steeds te denken waar ik die hoofdrolspeelster nou van ken maar ze speelt ook een van de dochters in Last Man Standing.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 03:55 schreef TLC het volgende:
Eerste aflevering gekeken, wat een gestoord wijf die Belle![]()
![]()
???quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:40 schreef TLC het volgende:
Echt walgelijk dat er mensen zijn die geld willen verdienen van mensen die wanhopig proberen om van kanker af te komen![]()
Ah. Oké. Staat bij ons nog op de kijklijst.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:10 schreef TLC het volgende:
Oh ja sorry, Apple Cider Vinegarkan me gewoon kwaad maken om zulke kwakzalverij
Ik kijk nu, als kankerpatiënt, met stijgende verbazing naar de eerste aflevering.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:10 schreef TLC het volgende:
Oh ja sorry, Apple Cider Vinegarkan me gewoon kwaad maken om zulke kwakzalverij
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doctor Sleep - VS 2019 16 2:32 uur | Boek, Horror
In deze sequel van 'The Shining' komt de volwassen geworden Danny in contact met een jong meisje met dezelfde gave als hij. Kwaadaardige wezens hebben het op hen gemunt.
Norbit - VS 2007 12 1:42 uur | Comedy, Romantisch
De verlegen boekhouder Norbit wordt gedwongen te trouwen met een intimiderende, bazige vrouw. Maar hij krijgt een kans op ware liefde wanneer hij zijn jeugdliefde ontmoet.When the student is ready, the teacher will appear.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mission: Impossible - Dead Reckoning - VS 2023 12 2:44 uur | Actie, Spionage
Omgeven door vijanden en met een klok die naarstig doortikt moeten Ethan Hunt en zijn IMF-team zien te voorkomen dat een losgeslagen kunstmatige intelligentie de wereld overneemt.When the student is ready, the teacher will appear.
Mmmm. Ik ben het hier niet helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:18 schreef freaky40 het volgende:
The Night Agent aflevering 1 season 2; top! En season 3 is al in productie zelfs, wordt weer een blijvertje voorlopig.
Klassieke doelgroep voor kwakzalvers, hypnotiseurs, kaartleggers en andere oplichters. Ongekend hoe het morele kompas van dit soort lieden werkt. En als je voor terminaal zieke mensen gaat, dat is het putje uiteraard, maar het begint al met oliedomme influencers die de meest onbewezen rommel aansmeren aan hun volgers die willen aankomen / afvallen / weet ik veel wat... alles voor een paar centen.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:40 schreef TLC het volgende:
Echt walgelijk dat er mensen zijn die geld willen verdienen van mensen die wanhopig proberen om van kanker af te komen![]()
quote:Op zondag 9 februari 2025 08:13 schreef Aether het volgende:
Wel weer kijken voordat Final Reckoning uitkomtSPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mission: Impossible - Dead Reckoning - VS 2023 12 2:44 uur | Actie, Spionage
Omgeven door vijanden en met een klok die naarstig doortikt moeten Ethan Hunt en zijn IMF-team zien te voorkomen dat een losgeslagen kunstmatige intelligentie de wereld overneemt.
SOONY
quote:Op zondag 9 februari 2025 12:42 schreef manny het volgende:
[..]
Mmmm. Ik ben het hier niet helemaal mee eens.
Seizoen 1 had wel wat 24 achtige kwaliteiten in zich. Seizoen 2 heb ik denk ik 4 aflevering volgehouden, wat een middelmaat. Vermoed dat ze heel erg verrast waren door het succes van seizoen 1, en er halsoverkop een seizoen bij verzonnen hebben.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rules Don't Apply - VS 2016 12 2:06 uur | Comedy, Romantisch
Hollywood, jaren 50. De relatie van een meisje dat beroemd wil worden en een dromerige chauffeur, wordt op de proef gesteld door haar excentrieke baas Howard Hughes.
Surviving Black Hawk Down - VS Miniserie 2025 16 - Netflix Original | Documentaire
Amerikaanse soldaten en Somalische strijders blikken in detail terug op de Slag om Mogadishu in 1993 en het neerhalen van drie Black Hawk-helikopters.When the student is ready, the teacher will appear.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |