abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 januari 2025 @ 06:09:37 #151
277627 Seven.
We are Borg.
pi_216198808
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2025 22:47 schreef GwaiLow het volgende:

[..]
Leuk !! Is er een nieuw seizoen? :P
Haha! Stom toevallig hebben wij deze nog nooit gezien, waarom snap ik eigenlijk ook niet. Net als Lost, dat is destijds ook aan ons voorbij gegaan.
Resistance is futile.
pi_216199103
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Asteroid City - VS 2023 12 1:45 uur | Comedy, Drama, Fantasy
In een tv-serie over een toneelstuk over een stad wonen een groep slimme tieners en hun verbitterde ouders een evenement bij op de landingsplaats van een asteroïde.

CHIPS - VS 2017 16 1:40 uur | Actie, Comedy
Een undercoveragent van de FBI werkt samen met een voormalige motorcrosskampioen om een corrupte groep motoragenten van de Californië Highway Patrol aan te pakken.

Gabriel Iglesias: Legend of Fluffy - VS 2025 AL 1:41 uur - Netflix Original | Standup-comedy
In deze stand-upspecial praat Gabriel Iglesias met veel humor over onverwachte situaties in het leven, van het doorbreken van stereotypen tot woninginbraken.

Genombrottet | The Breakthrough - Zweden Miniserie 2025 12 - Netflix Original | Boek, Drama, Misdaad, Waargebeurd
Wanneer een schokkende dubbele moord 16 jaar lang onopgelost blijft, werkt een rechercheur samen met een genealoog om de moordenaar te vinden voordat de zaak een cold case wordt.

Jerry Springer: Fights, Camera, Action - VS Miniserie 2025 12 - Netflix Original | documentaire
Deze verbluffende documentaire neemt een kijkje voor en achter de schermen van Amerika's meest controversiële talkshow en onthult de grootste schandalen.

Knight and Day - VS 2010 12 1:49 uur | Actie, Comedy, Romantisch, Spionage
June is ongelukkig in de liefde en raakt geïntrigeerd door een mysterieuze man die haar onverwacht meesleept in een avontuur. Ze krijgen te maken met sluwe vijanden.

WWE NXT - VS 2025 12 - Live elke woensdag vanaf 02:00 uur - Netflix Original | Sport
De beste aanstormende talenten nemen het tegen elkaar op in hun streven om de populairste Superstars van het sportentertainment te worden.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  dinsdag 7 januari 2025 @ 08:34:41 #153
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_216199285
JERRY JERRY JERRY *O*
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_216200851
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 januari 2025 07:50 schreef Aether het volgende:
Genombrottet | The Breakthrough -
Op de lijst :)
  roze dinsdag 7 januari 2025 @ 12:02:53 #155
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216201695
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 januari 2025 08:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
JERRY JERRY JERRY *O*
Wel nieuwsgierig naar.
Your beauty never ever scared me.
pi_216208176
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 18:00 schreef LethalNinja het volgende:
Anthracite (TV Mini Series 2024) - Reference View - IMDb

Anthracite gekeken, leuke serie. Mooie setting in de besneeuwde alpen, hadden wat mij betreft wel wat meer beelden bij gemogen van mensen die aan het wintersporten waren.

N.a.v. jouw post net begonnen aan deze serie. De eerste aflevering is in elk geval behoorlijk boeiend.

Kennelijk ben ik erg gevoelig voor de juiste omschrijving op Netflix want deze was me volledig ontgaan. En dat gebeurt me veel vaker. Afgelopen week The Queen's gambit gekeken. Staat er kennelijk al jaren op maar nooit de trigger gehad om te kijken terwijl ik het toch een prachtig verhaal vond.

Voordeel van miniseries is dat het na 5-10 afleveringen ook klaar is. Het gebeurt me te vaak dat je na het zien van een aantal seizoenen in de "uitmelk fase" terecht komt.
Gezanik om een "bron" beschouw ik als een gebrek aan eigen algemene ontwikkeling.
pi_216208518
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2024 20:07 schreef Felixa het volgende:
Hier ook seizoen 6 van Virgin River af. Lekker niemendalletje natuurlijk, al hoop ik wel dat Hope een wat kleinere rol gaat spelen hierna. Op een of andere manier kan ik heel slecht tegen haar gezicht. :{ Gooi er maar een nieuwe burgemeester in. :)
Bejaarde dames die denken dat de tijd geen vat op ze krijgt met lang haar dat past bij vrouwen beneden de 40.
Gezanik om een "bron" beschouw ik als een gebrek aan eigen algemene ontwikkeling.
pi_216210925
Dubai Bling - VAE S03 2023 9 - Netflix Original | Reality
Stap uit de privéjet en stap binnen in een zinderende sociale kring in Dubai. Overdadige feesten, verbluffende skylines en verbazingwekkende mode zijn hier de norm.

I AM A KILLER - VS S06 2024 16 - Netflix Original | Documentaire
In deze documentaireserie vertellen terdoodveroordeelde gevangenen vanuit hun eigen perspectief over de moorden die ze pleegden.

Perfil falso | Fake Profile - Colombia S02 2023 16 - Netflix Original | Drama, Provocerend, Romantisch, Thriller
Camila ontmoet haar prins via een datingapp. Na een idyllische romance wil ze hem verrassen – om uiteindelijk vast te komen zitten in een vals paradijs.

Subteran - Roemenië S01 2025 16 - Netflix Original | Drama, Misdaad, Thriller, Undercover
Het leven van een jonge moeder staat op zijn kop als ze een geheime identiteit moet aannemen om te ontsnappen aan de bende uit Boekarest die haar verloofde heeft vermoord.

Wzgórze psów | Hound's Hill - Polen Miniserie 2025 16 - Netflix Original | Boek, Drama, Duister, Mysterie, Politiek
Een succesvolle, bekende schrijver kampt met een trauma en een mysterieuze afperser. Hij keert terug naar zijn geboorteplaats om af te rekenen met zijn verleden.
pi_216219030
Ik vond de Jerry Springer docu een beetje tegenvallen, ook maar twee afleveringen trouwens
"You can call me Susan if it makes you happy"
  woensdag 8 januari 2025 @ 21:08:28 #160
277627 Seven.
We are Borg.
pi_216220619
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2025 21:26 schreef quo_ het volgende:

[..]
Bejaarde dames die denken dat de tijd geen vat op ze krijgt met lang haar dat past bij vrouwen beneden de 40.
Ik kijk liever naar Hope met lang haar dan Hope met oma kapsel.

Sowieso vind ik het wel een goeie zaak dat vrouwen in de veertig hun haren niet afknippen. Waarom zou je?
Resistance is futile.
pi_216221495
LOST - The Numbers Explained

Bekijk deze YouTube-video
pi_216221701
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2025 00:31 schreef GwaiLow het volgende:
Is The 8 Show wat? Weer zo'n Koreaanse serie waarin deelnemers die er financieel slecht voor staan aan een money game meedoen. Dat soort series doen het in Korea natuurlijk heel goed, maar ze weten het ook goed te verkopen over de wereld. De cijfers zien er weer goed uit in ieder geval.
Ik heb de eerste vier afleveringen gekeken, het concept is wel vermakelijk.
pi_216223793
American Primeval - VS Miniserie 2024 16 - Netflix Original | Actie, Drama, Western
Een moeder en haar zoon, op de vlucht voor hun verleden, vormen een familie met anderen terwijl ze door het vrije, maar wrede Amerikaanse Westen reizen.

Asura - Japan 2025 6 - Netflix Original | Drama
In 1979 ontdekken vier heel verschillende zussen in Tokio de affaire van hun ouder wordende vader, waardoor hun façades van vrolijkheid wegvallen en opgekropte emoties bovenkomen.

Ilary - Italië S01 2025 12 - Netflix Original | Reality
In deze documentaireserie definieert tv-presentator Ilary Blasi haar leven na een scheiding en zoekt ze de balans tussen persoonlijke groei, carrièremogelijkheden en nieuwe liefde.

The Upshaws - VS D06 2024 16 - Netflix Original | Comedy
In deze comedyserie streeft een zwarte arbeidersfamilie uit Indiana te midden van de dagelijkse beslommeringen naar een beter leven en huiselijk geluk.
pi_216236284
Ad Vitam - België/Frankrijk 2025 12 1:38 uur - Netflix Original | Drama, Misdaad, Mysterie, Thriller
Wanneer hij en zijn zwangere vrouw thuis worden aangevallen, raakt een voormalig eliteagent verwikkeld in een dodelijke klopjacht die verband houdt met zijn pijnlijke verleden.

Black Warrant - India S01 2025 16 - Netflix Original | Boek, Drama, Misdaad
Vikramaditya Motwane vertelt dit meeslepende verhaal over een gevangenisbewaarder die een eind wil maken aan de structurele problemen in de Tihar-gevangenis in Delhi.

Carriers - VS 2009 16 1:24 uur | Duister, Horror, Psychologisch, Sci-Fi
Als er wereldwijd een dodelijk virus rondgaat, zoeken vier vrienden een veilig onderkomen. Maar in hun poging de besmette bevolking te vermijden, keren ze zich tegen elkaar.

Hardball - VS 2001 12 1:46 uur | Boek, Comedy, Drama
In ruil voor afbetaling van zijn schulden sluit een gokker een deal met een vriend om een jeugdhonkbalteam te coachen in een berucht woonproject in Chicago.

Machos alfa - Spanje S03 2024 14 - Netflix Original | Comedy
De vier vrienden Pedro, Luis, Raúl en Santi voelen zich niet echt thuis in de nieuwe wereld van mondige vrouwen en proberen zich elk op hun eigen chaotische manier aan te passen.
pi_216248141
Cleopatra, Jagadish Chandra Bose, Antonie van Leeuwenhoek, Paracelsus, Kurt Godel, William Henry Bragg, Lord Kelvin Godel (the logicitian), Lord Kelvin (the mathematical physicist), Midge Campbell, Konstantin Tsiolkovsky, Diophantus, Hojo Tokiyuki.

Oh ja en er landde ook nog een alien die een meteoriet stal of leende ? maar die gaf ie even later netjes weer terug.

En Midge Campbell werd naakt gefotografeerd.

Asteroid City, geen touw aan vast te knopen :')
pi_216257049
Babanba Banban Vampire - Japan S01E01 2025 12 | Manga
Een oude vampier die hunkert naar het bloed van 18-jarige maagden, probeert koste wat het kost te voorkomen dat de verliefde tiener Rihito zijn maagdelijkheid verliest.

Sakamoto Days - Japan S01E01 2025 12 - Netflix Original | Actie
Taro Sakamoto, ooit de beste huurmoordenaar aller tijden, ging voor zijn vrouw met pensioen. Maar als zijn verleden hem inhaalt, moet hij vechten om zijn gezin te beschermen.
  zaterdag 11 januari 2025 @ 21:22:14 #167
277627 Seven.
We are Borg.
pi_216260216
Ik zal een uitgebreide review achterwege laten want iedereen heeft La Casa de papel al wel gezien. Maar puike TV zeg, zeer vette plottwists, mooi kat- en muisspel. Goeie cast, goede dialogen en karakters ook. En dan ook nog goeie muziek. Benieuwd naar seizoen 2.
Resistance is futile.
pi_216262864
Pride & Prejudice - VK 2005 AL 2:06 uur | Boek, Drama, Romantisch
De eigenzinnige Elizabeth Bennet en de koele en arrogante Mr. Darcy moeten hun eerste indruk van elkaar bijstellen en vinden de liefde in het Engeland ten tijde van de regency.
pi_216272868
WWE op Netflix _O_

Lekker over de top, maar ik houd er van :P
pi_216274345
Nu zit dat nummer dus de hele tijd in mn kop :(

Bekijk deze YouTube-video

o|O
pi_216274395
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2025 00:31 schreef GwaiLow het volgende:
Is The 8 Show wat? Weer zo'n Koreaanse serie waarin deelnemers die er financieel slecht voor staan aan een money game meedoen. Dat soort series doen het in Korea natuurlijk heel goed, maar ze weten het ook goed te verkopen over de wereld. De cijfers zien er weer goed uit in ieder geval.
Als men van The Squid Game een tv concept kan maken kan het ook van The 8 Show :D ^O^
pi_216276419
Olympus Has Fallen - VS 2013 16 1:59 uur | Actie
Een ex-agent van de Secret Service is na een tragisch voorval op kantoor beland. Dan wordt het Witte Huis aangevallen en moet hij de president redden.
pi_216289910
Single’s Inferno - Zuid-Korea S04 2023 6 - Netflix Original | Reality
Op een verlaten eiland zoeken flirtende singles naar de liefde, want alleen als stelletje kunnen ze het eiland verlaten voor een romantische date in het paradijs.
  dinsdag 14 januari 2025 @ 21:12:35 #174
277627 Seven.
We are Borg.
pi_216299775
Die Kaiserin seizoen 2 uitgekeken. Véél beter dan seizoen 1, de politieke/historische ontwikkelingen zijn veel interessanter en de karakters krijgen meer diepte. Elisabeth is een weergaloze idealist, en die vent van d'r groeit eindelijk in zijn rol als Kaiserliche Hocheit.

SPOILER
Het is bepaald geen gezellige boel daar aan het Weense hof, maar het is niet voor niks een kostuumdrama. Geen lach, maar dit seizoen wel een traan. Ik hoop dat er een seizoen 3 komt, met een prominentere rol voor de vrouw van het broertje van, en ook erg benieuwd of Kleine Lutzi nog uit de bocht vliegt.
Resistance is futile.
  dinsdag 14 januari 2025 @ 21:14:02 #175
277627 Seven.
We are Borg.
pi_216299815
Nu moet ik weer een badserie uitzoeken. @maily wat zeg jij?
Resistance is futile.
  Spellchecker dinsdag 14 januari 2025 @ 21:15:29 #176
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_216299847
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 21:12 schreef Seven. het volgende:
Die Kaiserin seizoen 2 uitgekeken. Véél beter dan seizoen 1, de politieke/historische ontwikkelingen zijn veel interessanter en de karakters krijgen meer diepte. Elisabeth is een weergaloze idealist, en die vent van d'r groeit eindelijk in zijn rol als Kaiserliche Hocheit.

SPOILER
Het is bepaald geen gezellige boel daar aan het Weense hof, maar het is niet voor niks een kostuumdrama. Geen lach, maar dit seizoen wel een traan. Ik hoop dat er een seizoen 3 komt, met een prominentere rol voor de vrouw van het broertje van, en ook erg benieuwd of Kleine Lutzi nog uit de bocht vliegt.
Fienchen O+
Lutzi O+

Hoop echt dat er nog een S3 komt ....
  Spellchecker dinsdag 14 januari 2025 @ 21:16:37 #177
197773 crew  maily
pi_216299868
quote:
9s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 21:14 schreef Seven. het volgende:
Nu moet ik weer een badserie uitzoeken. @:maily wat zeg jij?
Had je New Amsterdam al gezien? O+
  dinsdag 14 januari 2025 @ 21:19:57 #178
277627 Seven.
We are Borg.
pi_216299934
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 21:16 schreef maily het volgende:

[..]
Had je New Amsterdam al gezien? O+
Neem ik mee in de overweging. Ik moet de neiging onderdrukken om opnieuw aan Star Trek Voyager te beginnen, maar als dat m'n badserie wordt dan doe ik letterlijk een half jaar over een seizoen dus dan kan ik pas over 3,5 jaar weer ergens anders aan beginnen :') .

Goeie ouwe nineties TV, dat we hier ooit het geduld voor hadden :D .
Resistance is futile.
  Spellchecker dinsdag 14 januari 2025 @ 21:22:42 #179
197773 crew  maily
pi_216299979
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 21:19 schreef Seven. het volgende:

[..]
Neem ik mee in de overweging. Ik moet de neiging onderdrukken om opnieuw aan Star Trek Voyager te beginnen, maar als dat m'n badserie wordt dan doe ik letterlijk een half jaar over een seizoen dus dan kan ik pas over 3,5 jaar weer ergens anders aan beginnen :') .

Ik kijk nu Genombrottet (Scandinavische serie)
En heb Il Treno dei Bambini op de lijst staan.
pi_216300042
Wij zijn klaar met Aquarius, nu bijna door American Primevil heen (in twee avonden).

Ook begonnen aan The Brothers Sun, begint veelbelovend. Afwisselend kijken we Rita, Bodies en 1992.
  dinsdag 14 januari 2025 @ 21:27:31 #181
277627 Seven.
We are Borg.
pi_216300059
Ik ben sowieso een enorme sci-fi nerd dus voor nu even tussendoor The Silent Sea aangezet.

Die Koreanen zijn wel bazen in hun topacteurs recyclen, nog nooit zoveel bekende koppen gezien in de eerste 5 minuten _O- _O_ .
Resistance is futile.
  dinsdag 14 januari 2025 @ 21:29:09 #182
277627 Seven.
We are Borg.
pi_216300100
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 21:26 schreef Managarm het volgende:
Wij zijn klaar met Aquarius, nu bijna door American Primevil heen (in twee avonden).

Ook begonnen aan The Brothers Sun, begint veelbelovend. Afwisselend kijken we Rita, Bodies en 1992.
Rita is wel leuk, ik geloof dat wij die nooit afgekeken hebben. Misschien maar eens doen.
Resistance is futile.
pi_216300298
Ik heb net gemengde gevoelens naar La Palma gekeken. Het verhaal was tenenkrommend en van de hak op de tak. Terwijl de acteurs niet beroerd waren. Het script was slecht uitgewerkt. Ik had over dit onderwerp denk ik liever een documentaire gezien dan een fictief verhaal. Jammer!
  dinsdag 14 januari 2025 @ 21:42:43 #184
277627 Seven.
We are Borg.
pi_216300392
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 21:38 schreef _Arual_ het volgende:
Ik heb net gemengde gevoelens naar La Palma gekeken. Het verhaal was tenenkrommend en van de hak op de tak. Terwijl de acteurs niet beroerd waren. Het script was slecht uitgewerkt. Ik had over dit onderwerp denk ik liever een documentaire gezien dan een fictief verhaal. Jammer!
Vermoedelijk zijn er zowel op National Geographic als op Discovery wel docu's over te vinden.

En eens, in grote lijnen is een het natuurlijk interessant als La Palma deels de zee in lazert. Maar op de detail kwam deze serie echt enorm tekort.

Maar ik hou van rampenfilms en series, en dus vond ik het uiteindelijk best te hakken.
Resistance is futile.
pi_216302196
quote:

[..]

Met jouw username kun je de eerste 3,5 seizoen overslaan ;)

Ik ben zelf aan breaking bad begonnen, long overdue.
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 14 januari 2025 @ 23:20:21 #186
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_216302349
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 23:11 schreef Faraday01 het volgende:

[..]

Ik snap niet dat ik daar al die jaren over heb gedaan om door aflevering 1 te komen. Man man man, wat zonde, zó een topserie _O_

Inmiddels net begonnen aan seizoen vier, kan niet wachten om weer verder te kijken :9
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_216302365
quote:

[..]

Vaker in bad gaan.
pi_216302406
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 23:20 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Ik snap niet dat ik daar al die jaren over heb gedaan om door aflevering 1 te komen. Man man man, wat zonde, zó een topserie _O_

Inmiddels net begonnen aan seizoen vier, kan niet wachten om weer verder te kijken :9
Ik ben pas eind seizoen 2 dus loop wat achter op je.
pi_216304553
ACAB: La Serie | Public Disorder - Italië S01 2025 16 - Netflix Original | Boek, Drama, Misdaad, Thriller
Na de noodlottige nasleep van een demonstratie lopen de spanningen op binnen een oproerteam dat moeite heeft om werk en privé te scheiden.

Kingdom: Return of The Great General - Japan 2024 12 2:25 uur | Actie
Als het land Qin wordt binnengevallen door het naburige Cho, trekt de legendarische generaal Ohki ten strijde in deze historische film boordevol actie.

Ruby Gillman, Teenage Kraken - VS 2023 6 1:31 uur | Actie, Comedy, Fantasie
Een naïeve tiener erft onverwacht een koninkrijk van mythische zeewezens. Ze moet haar nieuwe krachten onder de knie zien te krijgen om de wereld te verdedigen tegen het kwaad.
  woensdag 15 januari 2025 @ 21:01:27 #190
277627 Seven.
We are Borg.
pi_216313524
quote:

[..]

Breaking Bad! Echt zitten schreeuwen naar de TV :D _O_
Resistance is futile.
pi_216314986
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 21:38 schreef _Arual_ het volgende:
Het sloeg helemaal nergens op, eigenlijk lachwekkend. Inzoemen op een gevonden oorbel, nou dat zou wel wat betekenen?....
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  donderdag 16 januari 2025 @ 06:36:42 #192
277627 Seven.
We are Borg.
pi_216315849
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2025 22:59 schreef Soury het volgende:

[..]
Het sloeg helemaal nergens op, eigenlijk lachwekkend. Inzoemen op een gevonden oorbel, nou dat zou wel wat betekenen?....
Dat had wel wat betekenis :P maar het voegde niks toe.
Resistance is futile.
pi_216316187
Adsız Aşıklar | Lovers Anonymous - Turkije S01 2025 14 - Netflix Original | Comedy, Drama, Romantisch
Cem, die in zijn jeugd het vertrouwen in de liefde is kwijtgeraakt, runt het 'Liefdesziekenhuis'. Totdat Hazal, die in de kracht van de liefde gelooft, zijn leven komt verstoren.

Back to the Future - VS 1985 6 1:56 uur | Avontuur, Comedy, Feelgood, Sci-Fi
Hij rijdt per ongeluk een DeLorean-tijdmachine van 1985 naar 1955. Nu racet Marty McFly tegen de klok om zijn toekomstige ouders verliefd op elkaar te laten worden.

Back to the Future Part II - VS 1989 6 1:47 uur | Avontuur, Comedy, Sci-Fi
Nadat Marty en Doc 30 jaar in de toekomst zijn gereisd om een ramp te voorkomen, keren ze terug naar 1985, waar de tijdlijn drastisch is veranderd door Biff.

Back to the Future 3 - VS 1990 6 1:58 uur | Avontuur, Comedy, Sci-Fi
Marty reist terug naar 1885 om Doc Brown te redden van een vroegtijdig lot, maar vindt zijn oude vriend smoorverliefd op een lerares en terughoudend om te vertrekken.

Bean: De ultieme rampenfilm movie - VK 1997 AL 1:29 uur | Comedy
De onhandige Mr. Bean wordt naar Los Angeles gestuurd om een beroemd schilderij te bewaken. Maar omdat hij nergens geschikt voor is, gaat alles op hilarische wijze fout.

Castlevania: Nocturne - VS S02 2023 12 - Netflix Original | Actie, Duister, Fantasy, Horror, Sci-Fi
Te midden van de Franse Revolutie probeert Richter Belmont de erfenis van zijn familie te verdedigen en te voorkomen dat een meedogenloze vampierheerser de macht grijpt.

Jurassic World - VS 2015 12 2:04 uur | Actie, Sci-Fi
Een dinosauruspretpark probeert toeristen te trekken met een sterke nieuwe aanwinst. Maar dan ontsnapt een dodelijke reus en terroriseert het eiland.

Jurassic World: Fallen Kingdom - VS 2018 12 2:08 uur | Actie, Sci-Fi
Als een vulkaan op Isla Nublar actief dreigt te worden, zoeken Owen en Claire een schuilplaats voor de dinosaurussen van het park en worden ze pionnen in een duister plan.

The Lost World: Jurassic Park - VS 1997 12 2:08 uur | Acie, Boek, Sci-Fi
Vier jaar na het fiasco met de genetisch gefokte dinosaurussen van Jurassic Park maakt een miljonair bekend dat hij in het geheim nog meer dinosaurussen heeft gefokt.

Meet Joe Black - VS 1998 12 3:00 uur | Drama, Romantisch
Als de man met de zeis op bezoek komt, doet een steenrijke mediamagnaat er alles aan om nog een paar dagen extra te kunnen leven.

Scent of a Woman - VS 1992 AL 2:36 uur | Boek, Drama
Een leerling aan een middelbare school wil tijdens een vakantieweekend wat bijverdienen en zorgt voor een chagrijnige, gepensioneerde kolonel die blind is.

XO, Kitty - VS S02 2023 12 - Netflix Original | Boek, Drama, Comedy, Romantisch
Tiener-koppelaarster Kitty volgt haar hart naar een elitaire middelbare school in Seoul en ontdekt dat het in het leven, de liefde en familie niet altijd van een leien dakje gaat.
pi_216321479
twitter
SOONY
pi_216321553
quote:
14s.gif Op donderdag 16 januari 2025 17:44 schreef DKUp het volgende:
[ x ]
Jaaaa
Sicker than your average.
pi_216327696
Back in Action - VS 2025 12 1:54 uur - Netflix Original | Actie, Comedy, Spionage
De meesterspionnen Matt en Emily verlaten de CIA om een gezin te stichten. Als 15 jaar later hun dekmantel wegvalt, keren ze terug naar de spionagewereld.

The Roshans - India S01 2025 12 - Netflix Original | Documentaire
Deze documentaireserie gaat over het leed en het succes van de bekende Bollywood-familie Roshan: muzikant Roshan Lal Nagrath en zijn zonen Rajesh en Rakesh en kleinzoon Hrithik.

The Score - VS 2001 12 2:04 uur | Drama, Misdaad, Thriller
De bijna gepensioneerde kluiskraker Nick, flamboyante heler Max en talentvolle maar licht ontvlambare dief Jackie werken samen om het Montreal Customs House te beroven.

Young, Famous & African - Zuid-Afrika S03 2023 AL - Netflix Original | Reality
Deze realityserie volgt een groep beroemde, welvarende sterren terwijl ze werken en zich ontspannen, flirten en ruziën in Johannesburg, Zuid-Afrika.
pi_216336399
  Moderator vrijdag 17 januari 2025 @ 23:06:54 #198
382129 crew  Donna
pi_216336787
quote:

[..]

Fantastisch Breaking Bad. O+
  Moderator vrijdag 17 januari 2025 @ 23:08:34 #199
382129 crew  Donna
pi_216336798
Heb Perfil Falso (Fake Profile) seizoen 2 net uit. Wat slecht weer, maar toch in 1 ruk uitgekeken. Op naar seizoen 3.

En nu door naar XO, Kitty

En Parenthood ben ik ook mee bezig. Ooit tot halverwege seizoen 3 gekomen en kan nu zo verder.
pi_216338345
Jackass: Number Two: Unrated Version - VS 2006 16 1:34 uur | Comedy
Een schaamteloos onvolwassen crew haalt nog meer dwaze stunts en pijnlijke grappen uit, met o.a. een rit op een brandslang en je eigen lijf gebruiken om haaien te lokken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')