abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216113013
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Avicii – I'm Tim - Zweden 2024 AL 1:35 uur - Netflix Original | Documentaire
Vóór Avicii was er Tim. Ontdek hoe een buitengewoon muzikaal talent een van de bepalende artiesten van zijn generatie werd, verteld in zijn eigen woorden.

Avicii – My Last Show - Zweden 2024 AL 0:28 uur - Netflix Original | Concert
Tim Bergling, beter bekend als Avicii, beklom op 28 augustus 2016 het podium van nachtclub Ushuaïa in Ibiza voor wat zijn laatste optreden zou worden.

Best Wishes, Warmest Regards: A Schitt's Creek Farewell - Canada 2020 AL 0:44 uur | Documentaire
Van nooit eerder vertoonde beelden tot de laatste doorloop, deze documentaire geeft een inkijk in het laatste seizoen van de veelgeprezen comedyserie 'Schitts Creek'.

Beyoncé Bowl - VS 2024 AL 0:13 uur - Netflix Original | Concert
Superster Beyoncé betreedt het veld voor een speciale halftimeshow op NFL Christmas Gameday in haar geboortestad Houston in Texas.

Henry Danger - VS S04 2015 6 | Kinderserie
Door zijn nieuwe parttimebaan moet Henry Hart twee levens in balans brengen: als typische puber en als Kid Danger, het hulpje van een geheime superheld.

Huize Herrie - VS S03 2017 6 | Kinderserie
Het gaat er chaotisch aan toe in Huize Herrie. Lincoln probeert zijn weg te vinden in een leven met vijf oudere en vijf jongere onhandelbare zussen.

Michelle Buteau: A Buteau-ful Mind at Radio City Music Hall - VS 2024 AL 1:04 uur - Netflix Original | Standup-comedy
Michelle Buteau vertelt in deze herstory-special over viraal gaan, het opvoeden van een tweeling en de dieptepunten van high worden.

New Amsterdam - VS S05 2021 12 | Boek, Drama, Medisch
De excentrieke dr. Max Goodwin neemt als directeur het roer over in een van Amerika's oudste ziekenhuizen en schopt tegen heilige huisjes om de levens van patiënten te redden.

PAW Patrol - VS S07-S08 2019 AL | Kinderserie
Zes heldhaftige puppy's gaan onder leiding van een technisch onderlegde 10-jarige op gewaagde reddingsacties vol humor, probleemoplossend vermogen en coole voertuigen.

Schitt's Creek - Canada S01-S06 2015 12 | Comedy
De ooit rijke familie Rose is plotseling blut en verhuist naar een vervallen motel in een stadje dat ze ooit als grap hebben gekocht: Schitt's Creek.

SpongeBob SquarePants - VS S10 2017 6 | Kinderserie
Vanuit zijn ananashuis op de zeebodem beleeft SpongeBob onvergetelijke avonturen met zijn vrienden, waaronder zijn miauwende huisdierslak Gerrit.

[ Bericht 0% gewijzigd door Aether op 31-12-2024 08:47:21 ]
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_216121739
Jammer dat van spongebob de eerste seizoenen er niet opstaan. Dat is wel nostalgie 😅
pi_216131849
Accident Man: Hitman's Holiday - VK 2022 16 1:37 uur | Actie, Comedy, Misdaad
In dit vervolg op de actiecomedy geeft huurmoordenaar Mike Fallon zijn leven in Londen op en verhuist hij naar Malta, waar zijn gewelddadige verleden hem al snel inhaalt.

Brandweerman Sam - VK S15 2018 AL | Kinderserie
Brandweerman Sam en zijn vrolijke team uit Piekepolder zijn altijd voorbereid op elke noodsituatie en leren peuters van alles over brandveiligheid.

Departure - Canada S01-S02 2020 12 | Drama, Thriller
Na de verdachte crash van een passagiersvliegtuig ontrafelt een briljante onderzoeker het web van leugens en samenzweringen achter de ramp.

Don't Die: The Man Who Wants to Live Forever - VS 2025 AL 1:29 uur - Netflix Original | Documentaire
In deze documentaire zet de rijke ondernemer Bryan Johnson zijn lichaam en fortuin op het spel om de veroudering te trotseren en zijn leven te verlengen.

Mica è Colpa Mia | The Love Scam - Italië 2025 12 1:41 uur - Netflix Original | Comedy, Romantisch
Twee broers met grote schulden bedenken een plan om een rijke erfgename op te lichten en hun huis in Napels te redden. Maar onverwachte liefde gooit roet in het eten.

Missing You - VK Miniserie 2025 16 - Netflix Original | Boek, Drama, Mysterie
Wanneer detective Kat Donovan op een datingapp matcht met de verloofde die jaren eerder verdween, leert ze dat sommige geheimen het beste in het verleden kunnen blijven.

Nr. 24 - Noorwegen 2024 16 1:52 uur - Netflix Original | Boek, Drama, Spionage
Een jonge Noorse man besluit aan het begin van de Tweede Wereldoorlog om zich te verzetten tegen de nazi's en zet daarmee een nieuwe koers voor zijn toekomst en die van zijn land.
pi_216132670
quote:
Departure - Canada S01-S02 2020 12 | Drama, Thriller
Na de verdachte crash van een passagiersvliegtuig ontrafelt een briljante onderzoeker het web van leugens en samenzweringen achter de ramp.
Dit vond ik een goede serie! ^O^
  woensdag 1 januari 2025 @ 22:04:21 #105
277627 Seven.
We are Borg.
pi_216141007
Squid Games seizoen 2 doet niet onder voor seizoen 1. Bepaalde elementen zijn natuurlijk geen verrassing meer wegens herhaling van zetten uit seizoen 1, maar toch weten de makers voldoende nieuwe ingrediënten toe te voegen. De inhaligheid van de deelnemers staat weer ter discussie, net als degene die het spel beheerst. Maar er zijn weer interessante nieuwe deelnemers en er worden een paar jokers op tafel gelegd waardoor de kaarten opnieuw geschud worden. Gi-hun zet een fantastische leider tegen wil en dank neer. Helaas ook twee enorme karikaturen die wel wat storend zijn, maar dat mag de pret niet drukken. Er vallen harde klappen bij de good guys en de bad guys dit seizoen.

Wie alleen maar de spelletjes wil zien, komt dit seizoen minder aan zijn of haar trekken, maar het bloed vloeit wel weer rijkelijk en je kunt net als in seizoen 1 elke aflevering genieten van een kogelregen. De focus verschuift dit seizoen meer naar de organisator van Squid Games. De link naar het huidige politieke klimaat is snel gelegd.

Het einde van dit seizoen is hopeloos. Wie weet kan Squid Games seizoen 3 het goedmaken, het is al aangekondigd voor 2025.
Resistance is futile.
pi_216142269
quote:
7s.gif Op dinsdag 31 december 2024 08:38 schreef Aether het volgende:
Avicii – I'm Tim - Zweden 2024 AL 1:35 uur - Netflix Original | Documentaire
Vóór Avicii was er Tim. Ontdek hoe een buitengewoon muzikaal talent een van de bepalende artiesten van zijn generatie werd, verteld in zijn eigen woorden.
;(.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_216143480
21 - VS 2008 12 2:02 uur | Boek, Drama, Misdaad
Ben Campbell zoekt een manier om zijn studie te betalen en wordt gerekruteerd door MIT's briljantste studenten in een slim plan om Vegas te laten springen.

Blumhouse's Fantasy Island - VS 2020 16 1:49 uur | Camp, Horror
Als de gastheer van een mysterieus eilandresort de fantasieën van verschillende gasten belooft te vervullen, verandert hun bezoek in een ware nachtmerrie.

Cunk on Life - VK 2024 12 1:11 uur - Netflix Original | Comedy, Mockumentaire, Satire
In deze lange special brengt droogkomische documentairemaakster Philomena Cunk filosofen en academici in verwarring in haar zoektocht naar de zin van het leven.

Five Feet Apart - VS 2019 9 1:56 uur | Drama, Romantisch
Een tiener met taaislijmziekte gooit haar dagelijkse routine overhoop en tart het ziekenhuisprotocol als ze verliefd wordt op een medepatiënt.

Gifted Hands: The Ben Carson Story - VS 2009 12 1:30 uur | Drama
In dit drama overwint Ben Carson verschillende obstakels om geneeskunde te gaan studeren en levens te redden in het Johns Hopkins Hospital. Gebaseerd op een waargebeurd verhaal.

Ilhados com a Sogra | Stranded with my Mother-in-Law - Brazilië S02 2023 12 - Netflix Original | Reality
In de hoop een levensveranderende prijs te winnen, gaan koppels uitdagingen aan in een paradijs op aarde. Daar worden ze alleen wel bijgestaan door hun schoonmoeders.

Inside Man - VS 2006 12 2:08 uur | Misdaad, Thriller
Een detective neemt het op tegen een dief die de politie altijd één stap voor is. Als er een roekeloze onderhandelaar bij betrokken raakt, loopt alles uit de hand.

The Intruder - VS 2019 16 1:42 uur | Psychologisch, Thriller
Een echtpaar betrekt hun droomhuis in Napa Valley. Dan pas beseft het stel dat de zonderlinge verkoper van het huis niet echt van plan is om te vertrekken.

A Knight's Tale - VS 2001 12 2:12 uur | Actie, Comedy, Romantisch
Een jonge schildknaap doet zich voor als een adellijke ridder om deel te nemen aan steekgevechten en het hart van een jonkvrouw te veroveren.

Late Night - VS 2019 12 1:42 uur | Comedy, Drama
Een oudgediende talkshowpresentatrice dreigt opzijgezet te worden en probeert een andere stijl als een ambitieuze vrouw haar mannelijke schrijversteam komt versterken.

Little Women - VS 2019 9 2:14 uur | Boek, Drama, Familiefilm
Rond 1860 is een schrijfster vastbesloten om haar eigen weg te vinden. Ze blikt terug op moeilijke, maar dierbare tijden met haar drie pittige zusjes en een goede vriend.

Ma - VS 2019 16 1:39 uur | Horror, Thriller
Een vrouw stemt ermee in om drank te kopen voor een groep tieners en laat ze feesten in haar kelder. Maar haar gastvrijheid verandert al snel in een angstaanjagende obsessie.

PK - India 2014 12 2:25 uur | Comedy, Drama, Romantisch
Een alien strandt op de aarde en hoort dat hij moet bidden om terug te keren. Terwijl hij God zoekt, ontdekt hij de dwaasheid van blind geloof in georganiseerde religie.

Risen - VS 2016 16 1:47 uur | Drama, Intellectueel
Een Romeinse tribuun en zijn jonge adjudant zoeken het vermiste lichaam van een gekruisigde joodse prediker om geruchten over zijn opstanding te weerleggen.

Searching - VS 2018 12 1:42 uur | Drama, Mysterie, Thriller
Zijn 16-jarige dochter wordt vermist. Om haar te vinden, volgt David haar laatste digitale stappen met behulp van haar laptop, social media en een detective.

The Secret Life of Pets - VS 2016 6 1:26 uur | Avontuur, Comedy, Familiefilm
Nadat twee ruziënde honden op straat zijn beland, nemen ze het samen op tegen een bende boze huisdieren die wraak op de mensen willen nemen.

The Secret Life of Pets 2 - VS 2019 6 1:26 uur | Comedy, Familiefilm
Honden Duke en Max maken kennis met het nieuwe mensje in de familie. Ze moeten leren leven op de boerderij terwijl hun vriendjes nieuwe crises in de stad te lijf gaan.

Sonic the Hedgehog - VS 2020 9 1:42 uur | Avontuur, Comedy, Familiefilm
Een sheriff helpt een supersnelle ruimte-egel te ontsnappen aan een boosaardig genie dat de superkrachten van de egel wil hebben om de wereld te veroveren.

White Boy Rick - VS 2018 12 1:51 uur | Duister, Misdaad
In dit op feiten gebaseerde drama wordt een tiener uit een arbeidersgezin in Detroit een FBI-informant en later een drugsdealer tijdens de crackepidemie in de jaren 80.
  donderdag 2 januari 2025 @ 09:11:38 #108
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_216143698
quote:
7s.gif Op woensdag 1 januari 2025 09:58 schreef Aether het volgende:

[b]Missing You
- VK Miniserie 2025 16 - Netflix Original | Boek, Drama, Mysterie
Wanneer detective Kat Donovan op een datingapp matcht met de verloofde die jaren eerder verdween, leert ze dat sommige geheimen het beste in het verleden kunnen blijven.

We zijn halverwege, maar hij pakt ons niet zo als ander werk van hem.
Natuurlijk, it's all connected en zo, maar het voelt (nog meer) vergezocht dan anders.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_216144462
twitter
pi_216144639
quote:
7s.gif Op donderdag 2 januari 2025 10:25 schreef Aether het volgende:
[ x ]
Season 2 part 2*
pi_216144733
  donderdag 2 januari 2025 @ 20:59:18 #112
65846 Bocaj
47th President.
pi_216152376
quote:
Don't Die: The Man Who Wants to Live Forever - VS 2025 AL 1:29 uur - Netflix Original | Documentaire
In deze documentaire zet de rijke ondernemer Bryan Johnson zijn lichaam en fortuin op het spel om de veroudering te trotseren en zijn leven te verlengen.
Fascinerend, het is een levensstijl geworden voor hem.
Hij stopt er zoveel tijd in dat je, je moet afvragen wat voor zin heeft het dan? (De tijd erin gestopt en de tijd(jaren) winst die je daarmee zou kunnen behalen.)

230325_1_gifdump112_20.gif
  Spellchecker donderdag 2 januari 2025 @ 21:32:53 #113
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_216153265
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2025 09:11 schreef avotar het volgende:

[..]
We zijn halverwege, maar hij pakt ons niet zo als ander werk van hem.
Natuurlijk, it's all connected en zo, maar het voelt (nog meer) vergezocht dan anders.
Ga toch wel kijken binnenkort want Harlan Coben O+
  donderdag 2 januari 2025 @ 23:15:28 #114
277627 Seven.
We are Borg.
pi_216155518
M'n man was moe van een dag klussen dus om half 9 stond ik ineens voor een keuze. Wat te kijken op zo'n avondje als er eens niet gebromd wordt over een vrouwenfilm? Barbie? The mountain between us werd het.

Dit drama uit 2017 heeft me meegezogen. Idris Elba :9~ en Kate Winslet O+ zijn wel namen die verwachtingen scheppen. Nou ja, in grote lijnen is de plot nogal voorspelbaar met twee overlevenden van een vliegtuigcrash. In het begin maakt vooral zij (Alex) indruk als doorpakker in overlevingsstand, ze laat zich niet kisten door een vliegtuigcrash en beenbreuk. Alex wil vooral het gevoel hebben dat ze de regie over haar eigen noodlot heeft, ondanks dat ze overgeleverd is aan risico mijder Ben. Hij opereert vanuit een veel stillere kracht is beduidend afwachtender. Door een besluit van Alex zijn ze ineens aan elkaar overgeleverd. Wat volgt is een trage verhaallijn maar uitstekende karakter ontwikkeling. Met Ben's zwijgzame en zorgzame manier van doen en Alex' (sociale) overlevingsdrang blijken ze een goed team. Het knalt een paar keer flink maar de vonken vliegen je al vanaf de eerste ontmoeting om de oren. En wat verfrissend is, is dat de chemie niet tot puberale toestanden leidt. Twee volwassenen die allebei dondersgoed weten wat niet uitgesproken wordt, en die juist daarom uiterst behoedzaam toenadering zoeken.

Wat echt heel goed gedaan is, is de constante dreiging dat zij wel eens het loodje kon leggen (ik voelde dat eigenlijk elke keer als hij even niet heel dichtbij was). Zij is kwetsbaar genoeg om dat heel realistisch te maken, terwijl ze ook sterk genoeg is om door te gaan. Mooie tegenstelling, hele knappe prestatie van Winslet.

Idris Elba is de hele film onweerstaanbaar onpeilbaar. Hij beschermt en zorgt voor haar, terwijl hij tegelijkertijd een muur optrekt zodra zij per ongeluk dichtbij komt. Veeg mij maar op, hoor.

Mooie film, maar alleen voor volwassenen. Tot op het laatst blijf je je afvragen: gaan ze het wel redden (samen)? Mijn secret crush is helemaal opgelaaid, ook omdat ikzelf zo'n Alex ben die af en toe (tegen zichzelf) in bescherming genomen moet worden. Ben, kom me maar redden hoor O+ .
Resistance is futile.
pi_216156470
Hmmz ik zie dat It chapter II op Netflix staat, maar waarom deel 1 dan niet ? Ik heb dat nooit gezien en dus heeft t weinig zin om deel 2 te kijken ;( o|O

Overigens de originele It _O_
"You can call me Susan if it makes you happy"
  vrijdag 3 januari 2025 @ 07:40:07 #116
277627 Seven.
We are Borg.
pi_216157177
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2025 00:35 schreef TLC het volgende:
Hmmz ik zie dat It chapter II op Netflix staat, maar waarom deel 1 dan niet ? Ik heb dat nooit gezien en dus heeft t weinig zin om deel 2 te kijken ;( o|O

Wat heb ik daar nachtmerries van gehad :D .

Beverly Marsh speelt trouwens Hope in Virgin River. Zelfs 30 jaar later associeer ik Hope met die scène met het kopje thee.
Resistance is futile.
pi_216157362
Bandidos - Mexico S02 2024 16 - Netflix Original | Actie
Een stel vaardige buitenbeentjes, met een rare groepsdynamiek, gaat op zoek naar een verloren schat. Hun strategie is vaag, maar gelukkig zijn ze erg vindingrijk.

Wallace & Gromit: Vengeance Most Fowl - VK 2025 6 1:22 uur - Netflix Original | Comedy, Kinderfilm
Superhond Gromit komt in actie om zijn baasje te redden wanneer de nieuwste uitvinding van Wallace op hol slaat en hij wordt beschuldigd van een reeks verdachte misdaden.

Love Is Blind: Germany - Duitsland S01 2025 12 - Netflix Original | Reality
Het experiment komt naar Duitsland. Vrijgezellen gaan op zoek naar ware liefde en een levenslange verbintenis, zonder dat ze elkaar in levende lijve hebben ontmoet.

Selling The City - VS S01 2025 AL - Netflix Original | Reality
In deze realityserie proberen slimme, stijlvolle makelaars in New York miljoenendeals te sluiten en zorgen daarbij voor het nodige drama.

Umjolo: My Beginning, My End! - Zuid-Afrika 2025 12 1:13 uur - Netflix Original | Comedy, Drama Romantisch
Mayi zit gevangen tussen haar familie en haar vrije geest, en begint te twijfelen aan haar aanstaande huwelijk als ze een charmante en gepassioneerde saxofonist ontmoet.
pi_216157379
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 januari 2025 07:40 schreef Seven. het volgende:

[..]
Wat heb ik daar nachtmerries van gehad :D .

Beverly Marsh speelt trouwens Hope in Virgin River. Zelfs 30 jaar later associeer ik Hope met die scène met het kopje thee.
Drink your tea dear :+

[ Bericht 0% gewijzigd door TLC op 03-01-2025 08:53:12 ]
pi_216157752
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2025 00:35 schreef TLC het volgende:

Ik heb de originele IT op dvd en hoewel die serie twee generaties heeft getraumatiseerd, is hij toch wel een beetje verouderd :X
Tap tap tap
  vrijdag 3 januari 2025 @ 13:12:12 #120
277627 Seven.
We are Borg.
pi_216159655
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2025 08:41 schreef TLC het volgende:

[..]
Drink your tea dear :+
Brrr, rillingen als ik er aan terugdenk!
Resistance is futile.
pi_216160803
quote:
15s.gif Op vrijdag 3 januari 2025 13:12 schreef Seven. het volgende:

[..]
Brrr, rillingen als ik er aan terugdenk!
Ik ben ook niet dol op bloedthee :N
pi_216160822
Ik hou ook altijd het doucheputje extra in de gaten ;(
  vrijdag 3 januari 2025 @ 22:40:16 #123
277627 Seven.
We are Borg.
pi_216167143
Ik ben nooit Barbiefan geweest maar vandaag dus Barbie gekeken. En mijn man heeft niet gebromd! Leuke humor, fantastische decors, prachtige outfitjes en een mooie uiteenzetting van Barbie's geschiedenis. De muziek had wel wat minder gemogen maar dat is natuurlijk een kwestie van voorkeur. Ik persoonlijk hou van subtielere films, maar met Barbie als hoofdpersoon kun je natuurlijk geen diepgaande karakterontwikkeling neerzetten. En toch maakt Barbie wel degelijk een leuke ontwikkeling door.

Barbie woont in Barbieland waar alles pastel en perfect is voor Barbie en haar vriendinnen. Door een glitch in de matrix komen Barbie en Ken in de echte (imperfecte) wereld terecht, en dan begint het gedonder. Wat volgt is een regelrechte burgeroorlog in Barbieland waarin humoristische stereotypering de boventoon voert.

De perfectie van leeghoofd Barbie wordt geperfectioneerd met Margot Robbie's weergaloze vertolking. Je zou denken dat dit niet moeilijk kan zijn voor doorgewinterde acteurs maar Ken is helaas wat minder goed gecast, Ryan Gosling forceert het allemaal nét teveel. Ook Will Ferrell en America Ferrara komen er maar bekaaid vanaf (al maakt Ferrara wel indruk met haar monoloog).

Al met al heel erg vermakelijk en bijzonder creatief in elkaar gezet allemaal, ik heb me geen moment verveeld en dat is op zich al redelijk zeldzaam. Margot Robbie kan, omgeven door alle glitter en glamour een film als deze met gemak in d'r eentje dragen. Ik zou er geen geld voor neer willen tellen in de bioscoop maar deze film is erg geschikt voor een avondje bankhangen.
Resistance is futile.
pi_216168045
LOVE
BARBIE
💛💛
Sicker than your average.
pi_216168072
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 januari 2025 22:40 schreef Seven. het volgende:
Ik ben nooit Barbiefan geweest maar vandaag dus Barbie gekeken. En mijn man heeft niet gebromd! Leuke humor, fantastische decors, prachtige outfitjes en een mooie uiteenzetting van Barbie's geschiedenis. De muziek had wel wat minder gemogen maar dat is natuurlijk een kwestie van voorkeur. Ik persoonlijk hou van subtielere films, maar met Barbie als hoofdpersoon kun je natuurlijk geen diepgaande karakterontwikkeling neerzetten. En toch maakt Barbie wel degelijk een leuke ontwikkeling door.

Barbie woont in Barbieland waar alles pastel en perfect is voor Barbie en haar vriendinnen. Door een glitch in de matrix komen Barbie en Ken in de echte (imperfecte) wereld terecht, en dan begint het gedonder. Wat volgt is een regelrechte burgeroorlog in Barbieland waarin humoristische stereotypering de boventoon voert.

De perfectie van leeghoofd Barbie wordt geperfectioneerd met Margot Robbie's weergaloze vertolking. Je zou denken dat dit niet moeilijk kan zijn voor doorgewinterde acteurs maar Ken is helaas wat minder goed gecast, Ryan Gosling forceert het allemaal nét teveel. Ook Will Ferrell en America Ferrara komen er maar bekaaid vanaf (al maakt Ferrara wel indruk met haar monoloog).

Al met al heel erg vermakelijk en bijzonder creatief in elkaar gezet allemaal, ik heb me geen moment verveeld en dat is op zich al redelijk zeldzaam. Margot Robbie kan, omgeven door alle glitter en glamour een film als deze met gemak in d'r eentje dragen. Ik zou er geen geld voor neer willen tellen in de bioscoop maar deze film is erg geschikt voor een avondje bankhangen.
Dit moet AI zijn :')
  vrijdag 3 januari 2025 @ 23:31:56 #126
277627 Seven.
We are Borg.
pi_216168133
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 januari 2025 23:28 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Dit moet AI zijn :')
De review of de film?
Resistance is futile.
pi_216168139
quote:
5s.gif Op vrijdag 3 januari 2025 23:31 schreef Seven. het volgende:

[..]
De review of de film?
Allebei waarschijnlijk ;(
  vrijdag 3 januari 2025 @ 23:34:01 #128
277627 Seven.
We are Borg.
pi_216168160
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 januari 2025 23:32 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Allebei waarschijnlijk ;(
De film misschien wel, de review niet. Wel benieuwd waarom je denkt dat het AI is, want dan heb ik blijkbaar een nogal gekunstelde schrijfstijl :') .
Resistance is futile.
pi_216168434
Review op basis van de frequentie gebrom vd partner. Weer eens wat anders
  zaterdag 4 januari 2025 @ 07:10:35 #130
277627 Seven.
We are Borg.
pi_216169366
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2025 00:08 schreef StevenHyde het volgende:
Review op basis van de frequentie gebrom vd partner. Weer eens wat anders
Het is toch een belangrijke graadmeter, allebei een film kunnen waarderen.
Resistance is futile.
pi_216169669
Be Somebody - VS 2016 AL 1:27 uur | Comedy, Drama, Romantisch
Om te ontsnappen aan de stress van zijn roem woont tienerpopster Jordan incognito in een klein stadje. Hij krijgt een speciale band met de middelbare scholiere Emily.

Crazy, Stupid, Love. - VS 2011 6 1:58 uur | Comedy, Drama, Romantisch
Als Cals huwelijk op de klippen loopt, is hij ten einde raad. Hij is hopeloos in daten, maar krijgt steun van een gladde casanova die al snel zijn gelijke zal ontmoeten.

Eye for an Eye - VS 1996 12 1:41 uur | Boek, Drama, Misdaad, Thriller
Een rouwende moeder neemt het recht in eigen hand wanneer de man die haar dochter verkrachtte en vermoordde op een technische fout wordt vrijgelaten.

It Chapter Two - VS 2019 16 2:49 uur | Boek, Horror
Zevenentwintig jaar na de gruwelijke aanvaring met Pennywise wordt de Losers Club gevraagd om terug te keren naar Derry en af te maken waar ze aan begonnen waren.

When the Stars Gossip - Zuid-Korea S01E01 2025 12 - Netflix Original | Drama, Romantisch, Sci-Fi
Een astronaut en een ruimtetoerist, afkomstig uit verschillende werelden en met verschillende missies, kunnen slecht overweg in de ruimte maar worden ten slotte verliefd op elkaar.
pi_216169815
Erg interessante docu over het ontstaan van het leven, God, Sean (de ex van Philomena), en de aarde met alles wat erin zich voortbeweegt.

Oh en dit komt er ook weer in voor gelukkig *O* *O*

Bekijk deze YouTube-video

*O* *O*

Cunk on life, aanrader ^O^
pi_216171158
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2025 09:26 schreef TLC het volgende:
Erg interessante docu over het ontstaan van het leven, God, Sean (de ex van Philomena), en de aarde met alles wat erin zich voortbeweegt.

Oh en dit komt er ook weer in voor gelukkig *O* *O*

Bekijk deze YouTube-video

*O* *O*

Cunk on life, aanrader ^O^
Had ‘m van de week meteen op de BBC gezien. Heerlijk weer!

“Is it harder to get into the Kingdom of Heaven since Brexit?”

“DNA is very small and complex, like Tom Cruise.”

😂
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_216173612
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2025 12:18 schreef Felixa het volgende:

[..]
Had ‘m van de week meteen op de BBC gezien. Heerlijk weer!

“Is it harder to get into the Kingdom of Heaven since Brexit?”

“DNA is very small and complex, like Tom Cruise.”

😂
Heb je ook streamberry ? Ik wil die serie wel zien waarbij kinderen op n richel staan :D ;(
  zaterdag 4 januari 2025 @ 21:43:55 #135
277627 Seven.
We are Borg.
pi_216176623
La Palma - mooi dat het gebaseerd is op een bestaande theorie. Alles rondom de ramp zelf is niet spannend maar toch wel interessant en tof.

Helaas teveel verhaal rondom een ronduit depressieve familie op de holiday from hell. De excuus autist heeft vrijwel geen tekst, en zijn rol is er ogenschijnlijk alleen maar ingeschreven om uit te leggen waarom iedereen zo unhappy is... Fijne vakantie..! :+
Resistance is futile.
  zaterdag 4 januari 2025 @ 22:38:57 #136
277627 Seven.
We are Borg.
pi_216177160
In de laatste aflevering wordt het tóch nog spannend, en zelfs het autistische zoontje krijgt nog een belangrijke rol toebedeeld.

Al met al dertien in een dozijn, maar voor liefhebbers van rampenfilms en series toch wel leuk om deze mee te pakken.
Resistance is futile.
  zondag 5 januari 2025 @ 18:02:04 #137
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_216184494
Ik ben wel benieuwd naar American primeval.
Als je houdt van harde westerns. :)

Vanaf 9 januari te zien.
Wie dit leest is een lezer van dit
  zondag 5 januari 2025 @ 19:39:53 #138
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_216185815
Pohhh Cobra Kai zet m wel lekker weg voor het laatste slotstuk volgende maand.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  maandag 6 januari 2025 @ 00:31:34 #139
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_216188008
Is The 8 Show wat? Weer zo'n Koreaanse serie waarin deelnemers die er financieel slecht voor staan aan een money game meedoen. Dat soort series doen het in Korea natuurlijk heel goed, maar ze weten het ook goed te verkopen over de wereld. De cijfers zien er weer goed uit in ieder geval.
pi_216188633
My Happy Marriage - Japan S02 2023 12 - Netflix Original | Fantasy, Romantisch
Miyo's neerbuigende familie ziet haar niet staan, maar samen met haar machtige aanstaande man komen haar ware zelf en verborgen krachten langzaam naar boven.

Raw - VS 2025 12 - Live elke dinsdag vanaf 02:00 uur - Netflix Original | Sport
Elke week brengt deze baanbrekende WWE-serie je de Superstars van de ring, liveactie, drama en een ongeëvenaard atletisch spektakel.
pi_216188696
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2025 00:31 schreef GwaiLow het volgende:
Is The 8 Show wat? Weer zo'n Koreaanse serie waarin deelnemers die er financieel slecht voor staan aan een money game meedoen. Dat soort series doen het in Korea natuurlijk heel goed, maar ze weten het ook goed te verkopen over de wereld. De cijfers zien er weer goed uit in ieder geval.
Welke cijfers? De gekochte reviews?
  maandag 6 januari 2025 @ 08:25:55 #142
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_216188707
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2025 18:02 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar American primeval.
Als je houdt van harde westerns. :)

Vanaf 9 januari te zien.
Ik zag dat Yellowstone ook op Netflix kwam (of misschien ben ik in de war met een andere streamingdienst)
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  maandag 6 januari 2025 @ 08:56:19 #143
179002 GwaiLow
pi_216188843
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2025 08:24 schreef Managarm het volgende:

[..]
Welke cijfers? De gekochte reviews?
IMDB en ook Moviemeter scoort ie best goed. Verder geen idee of het gekochte reviews zijn. In dat geval zegt het allemaal niet zo heel veel inderdaad. Al zou het mij verbazen als ze ook Nederlandse reviews kopen :P
pi_216188857
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2025 08:56 schreef GwaiLow het volgende:

[..]
IMDB en ook Moviemeter scoort ie best goed. Verder geen idee of het gekochte reviews zijn. In dat geval zegt het allemaal niet zo heel veel inderdaad. Al zou het mij verbazen als ze ook Nederlandse reviews kopen :P
Ha, ja, dat is de vraag. Maar bedankt voor de tip, we gaan het eens proberen vanavond.
  maandag 6 januari 2025 @ 21:09:03 #145
80382 manny
30 is best veel
pi_216195781
Missing you, helaas gezien.

Veel slechter wordt het niet.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  Spellchecker maandag 6 januari 2025 @ 21:11:06 #146
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_216195834
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2025 21:09 schreef manny het volgende:
Missing you, helaas gezien.

Veel slechter wordt het niet.
Ben er pas aan begonnen ... want Harlan Coben.

Heb helaas al meer negatieve reacties gelezen ....
  maandag 6 januari 2025 @ 21:17:32 #147
80382 manny
30 is best veel
pi_216196001
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2025 21:11 schreef maily het volgende:

[..]
Ben er pas aan begonnen ... want Harlan Coben.

Heb helaas al meer negatieve reacties gelezen ....
Zal niks zeggen. Hopelijk bevalt het je beter.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  maandag 6 januari 2025 @ 21:49:22 #148
277627 Seven.
We are Borg.
pi_216196720
We zijn begonnen aan La Casa de papel!
Resistance is futile.
  maandag 6 januari 2025 @ 22:47:05 #149
179002 GwaiLow
pi_216197805
quote:
14s.gif Op maandag 6 januari 2025 21:49 schreef Seven. het volgende:
We zijn begonnen aan La Casa de papel!
Leuk !! Is er een nieuw seizoen? :P
pi_216198137
Vroeger had je de serie Fantasy Island, en nu ook de film op Netflix maar sla de film maar over :N
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')