De film misschien wel, de review niet. Wel benieuwd waarom je denkt dat het AI is, want dan heb ik blijkbaar een nogal gekunstelde schrijfstijlquote:
Het is toch een belangrijke graadmeter, allebei een film kunnen waarderen.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 00:08 schreef StevenHyde het volgende:
Review op basis van de frequentie gebrom vd partner. Weer eens wat anders
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be Somebody - VS 2016 AL 1:27 uur | Comedy, Drama, Romantisch
Om te ontsnappen aan de stress van zijn roem woont tienerpopster Jordan incognito in een klein stadje. Hij krijgt een speciale band met de middelbare scholiere Emily.
Crazy, Stupid, Love. - VS 2011 6 1:58 uur | Comedy, Drama, Romantisch
Als Cals huwelijk op de klippen loopt, is hij ten einde raad. Hij is hopeloos in daten, maar krijgt steun van een gladde casanova die al snel zijn gelijke zal ontmoeten.
Eye for an Eye - VS 1996 12 1:41 uur | Boek, Drama, Misdaad, Thriller
Een rouwende moeder neemt het recht in eigen hand wanneer de man die haar dochter verkrachtte en vermoordde op een technische fout wordt vrijgelaten.
It Chapter Two - VS 2019 16 2:49 uur | Boek, Horror
Zevenentwintig jaar na de gruwelijke aanvaring met Pennywise wordt de Losers Club gevraagd om terug te keren naar Derry en af te maken waar ze aan begonnen waren.
When the Stars Gossip - Zuid-Korea S01E01 2025 12 - Netflix Original | Drama, Romantisch, Sci-Fi
Een astronaut en een ruimtetoerist, afkomstig uit verschillende werelden en met verschillende missies, kunnen slecht overweg in de ruimte maar worden ten slotte verliefd op elkaar.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
Had ‘m van de week meteen op de BBC gezien. Heerlijk weer!quote:Op zaterdag 4 januari 2025 09:26 schreef TLC het volgende:
Erg interessante docu over het ontstaan van het leven, God, Sean (de ex van Philomena), en de aarde met alles wat erin zich voortbeweegt.
Oh en dit komt er ook weer in voor gelukkig![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-video
![]()
![]()
Cunk on life, aanrader
Heb je ook streamberry ? Ik wil die serie wel zien waarbij kinderen op n richel staanquote:Op zaterdag 4 januari 2025 12:18 schreef Felixa het volgende:
[..]
Had ‘m van de week meteen op de BBC gezien. Heerlijk weer!
“Is it harder to get into the Kingdom of Heaven since Brexit?”
“DNA is very small and complex, like Tom Cruise.”
😂
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My Happy Marriage - Japan S02 2023 12 - Netflix Original | Fantasy, Romantisch
Miyo's neerbuigende familie ziet haar niet staan, maar samen met haar machtige aanstaande man komen haar ware zelf en verborgen krachten langzaam naar boven.
Raw - VS 2025 12 - Live elke dinsdag vanaf 02:00 uur - Netflix Original | Sport
Elke week brengt deze baanbrekende WWE-serie je de Superstars van de ring, liveactie, drama en een ongeëvenaard atletisch spektakel.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
Welke cijfers? De gekochte reviews?quote:Op maandag 6 januari 2025 00:31 schreef GwaiLow het volgende:
Is The 8 Show wat? Weer zo'n Koreaanse serie waarin deelnemers die er financieel slecht voor staan aan een money game meedoen. Dat soort series doen het in Korea natuurlijk heel goed, maar ze weten het ook goed te verkopen over de wereld. De cijfers zien er weer goed uit in ieder geval.
Ik zag dat Yellowstone ook op Netflix kwam (of misschien ben ik in de war met een andere streamingdienst)quote:Op zondag 5 januari 2025 18:02 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar American primeval.
Als je houdt van harde westerns.
Vanaf 9 januari te zien.
IMDB en ook Moviemeter scoort ie best goed. Verder geen idee of het gekochte reviews zijn. In dat geval zegt het allemaal niet zo heel veel inderdaad. Al zou het mij verbazen als ze ook Nederlandse reviews kopenquote:Op maandag 6 januari 2025 08:24 schreef Managarm het volgende:
[..]
Welke cijfers? De gekochte reviews?
Ha, ja, dat is de vraag. Maar bedankt voor de tip, we gaan het eens proberen vanavond.quote:Op maandag 6 januari 2025 08:56 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
IMDB en ook Moviemeter scoort ie best goed. Verder geen idee of het gekochte reviews zijn. In dat geval zegt het allemaal niet zo heel veel inderdaad. Al zou het mij verbazen als ze ook Nederlandse reviews kopen
Ben er pas aan begonnen ... want Harlan Coben.quote:Op maandag 6 januari 2025 21:09 schreef manny het volgende:
Missing you, helaas gezien.
Veel slechter wordt het niet.
Zal niks zeggen. Hopelijk bevalt het je beter.quote:Op maandag 6 januari 2025 21:11 schreef maily het volgende:
[..]
Ben er pas aan begonnen ... want Harlan Coben.
Heb helaas al meer negatieve reacties gelezen ....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |