abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215894851

SPOILER: Informatie
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_215894855
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aaron Rodgers: Enigma - VS S01 2024 16 - Netflix Original | Documentaire
Volg NFL-quarterback Aaron Rodgers terwijl hij herstelt van een achillesblessure in deze sportserie over de bepalende momenten in zijn leven en carrière.

Ronny Chieng: Love to Hate It - VS 2024 AL 1:05 uur - Netflix Original | Standup-comedy
In deze geestige stand-upspecial gaat Ronny Chieng in op de fiasco's van vruchtbaarheidsbehandelingen, de duistere kant van zelfhulp voor mannen en oplichtingsgevoelige ouders.
pi_215900394
Jaaaaa, Cunk is back! 30 december op de BBC en 2 januari op Netflix. _O_

Bekijk deze YouTube-video
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_215901660
Phoebe, a.k.a. Lisa Kudrow, acteert geweldig in No Good Deed, erg leuke serie trouwens :D ^O^
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_215905066
SPOILER: Trailers
Het echte leven - Nederland 2008 6 1:24 uur | Drama
Een regisseur geeft zijn vriendin een rol in een romantische film. Haar tegenspeler is een lid van de filmploeg en heeft geen acteerervaring.

Julia's Stepping Stones - VS 2024 AL 0:32 uur - Netflix Original | Documentaire
De met een Oscar onderscheiden filmmaker Julia Reichert kijkt terug op de sociale, economische en persoonlijke factoren waardoor ze een baanbrekende documentairemaker werd.

El niñero | The Manny - Mexico S02 2023 12 - Netflix Original | Comedy, Feelgood, Romantisch
Een drukke zakenvrouw huurt in een moment van paniek een cowboy in om voor haar kinderen te zorgen. Hij gooit haar ideeën over genderrollen en liefde echter volledig overhoop.
pi_215906865
https://www.netflix.com/title/81457258
The Madness aan begonnen, laag op IMDB maar leuk genoeg om door te kijken.
pi_215907685
pi_215908712
In de nasleep van de robotopstand is THE ELECTRIC STATE de enige weg vooruit. Met Millie Bobby Brown, Chris Pratt en Stanley Tucci in de hoofdrollen en geregisseerd door de gebroeders Russo, alleen op Netflix vanaf 14 MAART.

Dit blockbuster-avontuur van filmmakers Anthony en Joe Russo speelt zich af in een retro-futuristisch verleden en volgt Michelle (Millie Bobby Brown), een weeskind dat het Amerikaanse westen doorkruist op zoek naar haar jongere broer. Ze wordt vergezeld door een lieve maar mysterieuze robot en een excentrieke zwerver (Chris Pratt). In de film spelen ook Ke Huy Quan, Jason Alexander, Woody Norman, Giancarlo Esposito en Stanley Tucci. De ingesproken stemmen worden verzorgd door Woody Harrelson, Anthony Mackie, Brian Cox, Jenny Slate, Hank Azaria, Colman Domingo en Alan Tudyk. THE ELECTRIC STATE gaat op 14 MAART wereldwijd in première op Netflix.

pi_215910746
Anthracite (TV Mini Series 2024) - Reference View - IMDb

Anthracite gekeken, leuke serie. Mooie setting in de besneeuwde alpen, hadden wat mij betreft wel wat meer beelden bij gemogen van mensen die aan het wintersporten waren.

Kon wellicht iets korter, wel een super lekkere franse politie agente. Ze viel heel lang niet op toen ze een keer bijna geneukt werd. Holy shit wat geil en wat een tetten.

Camille it is _O_

pi_215916041
Boy Kills World - VS 2023 16 1:50 uur | Actie, Comedy, Dystopisch, Offbeat
In een postapocalyptische stad die wordt onderdrukt door tirannie, is een jonge krijger in opleiding vastberaden om zich te wreken op de heerser die hem tot wees maakte.

The Dragon Prince - VS S07 2024 6 - Netflix Original | Kinderserie
Door een buitengewone ontdekking worden twee menselijke prinsen en een elvenstrijder aangezet tot een epische reis om vrede te stichten in hun oorlogvoerende landen.

Virgin River - VS S06 2023 12 - Netflix Original | Boek, Drama, Romantisch
Een verpleegster uit LA wil een nieuwe start maken. Ze verhuist naar een afgelegen stadje in het noorden van Californië en is verrast door wat en wie ze daar aantreft.
pi_215921709
Laatste seizoenen van Stranger Things, Squid Games, Cobra Kai en You volgend jaar……
SOONY
pi_215921760
Ik wacht al heel lang op You. Dacht dat het dit jaar al online zou staan, rond deze periode. Niet dus 🥲
pi_215921776
pi_215923433
En nog altijd wachten op seizoen 2 van Wednesday ;(
pi_215924493
We zijn voor de afwisseling begonnen aan Grond. Best vermakelijk!

Smile (Ismaël), een jonge sjacheraar uit Molenbeek, stapt in de begrafenisonderneming van zijn vader en krabbelt van de ene naar de andere penibele situatie in zijn pogingen om rijk te worden. De serie staat bol met wollah's en bontkraagjes maar omdat Smile leuke humor heeft en een innemende lach (what's in a nickname), is hij toch ook wel een knuffelmarrokaan met rugzakje die je al snel in je hart sluit. De echte ster is eigenlijk bovenmatig angstige en kruiperige zakenpartner/zwager Rachid, waarvan mijn nekharen een klein beetje overeind gaan staan in de positieve zin van het woord. Helaas zijn er ook wat stevig eendimensionale karakters waarvan de nekharen soms overeind gaan staan in de negatieve zin van het woord.

Het tempo ligt hoog, mooie beelden van Brussel (ik heb er 5 jaar gewoond) en ook gewoon een leuke inkijk in de Marokkaanse cultuur, al moet je een comedy op cultuurelementen natuurlijk wel met een korreltje zout nemen.

Al met al goed genoeg om niet af te haken, helemaal prima!
Resistance is futile.
pi_215927550
Ferry 2 - België 2024 16 1:35 uur - Netflix Original | Drama, Misdaad, Thriller
Na het verlies van zijn drugsimperium heeft Ferry Bouman een zekere mate van rust gevonden, ver weg van de Brabantse criminele onderwereld. Maar dan haalt zijn verleden hem in.

The Six Triple Eight - VS 2024 12 2:09 uur - Netflix Original | Drama
In dit waargebeurde drama van Tyler Perry voert het enige volledig zwarte vrouwenbataljon van het Amerikaanse leger een onmogelijke missie uit tijdens WO II.

Umjolo: Day Ones - Zuid-Afrika 2024 14 1:26 uur - Netflix Original | Drama, Romantisch
Zanele en Andile zijn al lang beste vrienden. Andile is nu getrouwd en heeft kinderen. Is Zanele daardoor voorbestemd om voor altijd in de friendzone te blijven?

UniverXO Dabiz - Spanje S01 2024 AL - Netflix Original | Documentaire
Chef Dabiz Muñoz staat in deze docuserie voor een carrièrebepalende beslissing: zijn gerenommeerde restaurant aan de top houden of de keuken voorgoed sluiten.

Yo Yo Honey Singh: Famous - India 2024 12 1:20 uur - Netflix Original | Documentaire
Hij was een gewone jongen met buitengewone dromen. Deze intieme documentaire volgt de opkomst, ondergang en comeback van de Indiase rapper Yo Yo Honey Singh.
  vrijdag 20 december 2024 @ 08:04:07 #17
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_215927553
Ferry 2 nu al! Zo blij met deze updates.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_215931602
quote:
11s.gif Op vrijdag 20 december 2024 08:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ferry 2 nu al! Zo blij met deze updates.
@Aether is geweldig :Y
Op de lijst ^O^

Ik kijk nu La Palma.
Wel geinig.
pi_215935267
Vinden jullie ook dat de nieuwe Netflixfilm Carry-on wat lijkt op die hard 2. Toch de locatie is het zelfde :D
  Spellchecker vrijdag 20 december 2024 @ 21:30:17 #20
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_215935424
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 december 2024 21:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
Vinden jullie ook dat de nieuwe Netflixfilm Carry-on wat lijkt op die hard 2. Toch de locatie is het zelfde :D
Weet ik niet ....

pas wel op: in de film zit een geluidsfragment van Wham; Last Christmas.
Dus als je niet gewhamagedoned wil worden ..... https://kink.nl/nieuws/dit-is-whamageddon-2024
pi_215935992
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2024 21:30 schreef maily het volgende:

[..]
Weet ik niet ....

pas wel op: in de film zit een geluidsfragment van Wham; Last Christmas.
Dus als je niet gewhamagedoned wil worden ..... https://kink.nl/nieuws/dit-is-whamageddon-2024
Of je doet de Russische roulette versie van Whamagedon : luister drie uur achter elkaar naar Sky Radio Christmas :D _O_ ~:)
  Spellchecker vrijdag 20 december 2024 @ 22:05:03 #22
197773 crew  maily
pi_215936012
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2024 22:04 schreef TLC het volgende:

[..]
Of je doet de Russische roulette versie van Whamagedon : luister drie uur achter elkaar naar Sky Radio Christmas :D _O_ ~:)
ben nog niet levensmoe hoor
pi_215936674
:D
pi_215939169
Bridget Jones's Baby - VK 2016 12 2:02 uur | Boek, Comedy, Romantisch
Als de eeuwige single Bridget op 43-jarige leeftijd opeens zwanger is, moet ze erachter komen of ze wel klaar is om moeder te worden, en wie de vader van de baby is.

Bridget Jones's Diary - VS 2001 12 1:37 uur | Boek, Comedy, Feelgood, Romantisch
Dit ingenieuze verhaal gaat over Bridget Jones' lange reis van de man in haar armen naar de man van haar dromen en biedt inzicht in de denkwijze van vrouwen.

Bridget Jones: The Edge of Reason - VS 2004 12 1:47 uur | Boek, Comedy, Romantisch
Dit vervolg op de hitfilm begint op het punt dat de voormalige vrijgezel Bridget ontdekt dat het leven met een nieuwe vriend niet zo rooskleurig is als wordt beweerd.
  zaterdag 21 december 2024 @ 16:39:22 #25
65846 Bocaj
47th President.
pi_215945082
Zit ik 'Black Doves' te kijken kom ik weer gay sex tegen.... :{
SPOILER
pi_215945223
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 16:39 schreef Bocaj het volgende:
SPOILER
Net La Palma afgekeken. Een 5je.
Met gayseks :9 O+
  zaterdag 21 december 2024 @ 17:32:36 #27
65846 Bocaj
47th President.
pi_215945765
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 december 2024 16:52 schreef Blues het volgende:
La Palma
:')
Kijk trouwens alleen engelstalige series. Duits kan ook nog maar frans en Noors ofzo vind ik gewoon niet fijn.
  zaterdag 21 december 2024 @ 21:56:19 #28
277627 Seven.
We are Borg.
pi_215949723
Virgin River seizoen 5. Of is het alweer seizoen 6? Het lijkt allemaal zo op elkaar in zoetsappige soaps. Er is weer eens iemand die weinig goeds in de zin heeft. De vergevingsgezinde hoofdrolspeelster Mel is weer eens de perfectie zelve. De getroubleerde zus en vriend houden zich koest. De excuusneger zit dit seizoen in de nesten en het is maar de vraag of hij daar weer uitkomt voor de big wedding :o !

Ik vraag me serieus af waarom ik nog kijk. Er is buiten doc werkelijk niemand die ik mag :+ . We zitten ook serieus samen op de bank live te reviewen, misschien is dat wel de aantrekkingskracht. Ik vind trouwens wel oprecht dat de oudere garde goeie acteurs zijn. De jonkies zijn helaas niet bijster getalenteerd.

Alvast wat voorspellingen voor dit seizoen:

SPOILER
Resistance is futile.
  zaterdag 21 december 2024 @ 21:57:48 #29
277627 Seven.
We are Borg.
pi_215949748
Gay seks :9~

Helemaal OK mee.
Resistance is futile.
pi_215952179
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 16:39 schreef Bocaj het volgende:
SPOILER
Kreeg je er een ongemakkelijke harde paal van?
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_215952399
Lara Croft: Tomb Raider - VS 2001 12 1:40 uur | Actie
Lara Croft, 's werelds meest beroemde videogame-heldin, spettert in de "meest stijlvolle en amusante actie-avonturenfilm sinds jaren"!

Lara Croft Tomb Raider: The Cradle of Life - VS 2003 12 1:57 uur | Actie
De avontuurlijke Lara Croft bezoekt een onderwatertempel, waar ze een bol vindt met een kaart naar de mythische doos van Pandora.

The Last Airbender - VS 2010 9 1:44 uur | Actie, Avontuur, Familiefilm, Fantasie, Sci-Fi
De laatste nazaat van een lijn Luchtstuurders moet de vier elementen leren beheersen om de Vuurnatie te trotseren en de vrede in zijn door oorlog verscheurde wereld te herstellen.
  zondag 22 december 2024 @ 10:12:32 #32
65846 Bocaj
47th President.
pi_215953358
quote:
1s.gif Op zondag 22 december 2024 02:16 schreef superniger het volgende:

[..]
Kreeg je er een ongemakkelijke harde paal van?
:N
Hij werd nog kleiner dan hij van nature al is... :@ :') :s)
  zondag 22 december 2024 @ 17:16:46 #33
277627 Seven.
We are Borg.
pi_215959491
Die Kaiserin - verdomd goeie TV. Ik vond de eerste paar afleveringen een beetje gezocht met het rebelse meisje maar naarmate onze Kaiserin wat volwassener wordt, groeit ze beter in de rol. Franz de twijfelaar is vanaf aflevering één al een geweldige rol: van een onderdrukte puber die toch zijn hart volgt naar idealistische jonge keizer die worstelt met de last van het moeten leiden. Glansrol voor zijn broer flamboyante broer Max. De evil schoonmoeder is een prima actrice maar helaas vijftien jaar te jong gecast.

Verder is het verhaal zelf niet superspannend eigenlijk maar toch zit ik aan de buis gekluisterd. Al met al geweldig kostuumdrama. Als deze serie nou ook nog een gevatte matriarch had gehad, dan zou het niet eens enorm onderdoen voor Downton Abbey. Andere tijd maar bijna dezelfde kwaliteit.
Resistance is futile.
pi_215964563
No Good Deed afgerond, wat een prachtige ontroerende serie, het heeft humor, maar ook de nodige drama en er zijn momenten dat je gewoon n traantje moet wegpinken om het verdriet van de moeder :'(

Lisa Kudrow is geweldig in deze serie O+
  Moderator / Redactie Sport maandag 23 december 2024 @ 01:33:21 #35
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_215965462
Nog twee weken en dan WWE naar Netflix _O_
  maandag 23 december 2024 @ 07:17:22 #36
277627 Seven.
We are Borg.
pi_215965923
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2024 01:33 schreef Evenstar het volgende:
Wat is WWE?
Resistance is futile.
pi_215965974
Fujii Kaze Stadium Live “Feelin' Good” - Japan 2024 AL 1:57 uur | Concert
Topartiest Fujii Kaze keert terug naar een bomvol Nissan-stadion in Yokohama voor een triomfantelijk tweedaags optreden vol zomerse vibes.

The Mountain Between Us - VS 2017 12 1:52 uur | Boek, Drama, Duister, Romantisch
Nadat hun vliegtuig is neergestort op een besneeuwde berg, werken twee vreemden samen om te overleven. Ze ontdekken dat hun band verdergaat dan alleen overleven.
  Spellchecker maandag 23 december 2024 @ 08:34:45 #38
197773 crew  maily
pi_215966074
quote:
7s.gif Op zondag 22 december 2024 17:16 schreef Seven. het volgende:
Die Kaiserin - verdomd goeie TV. Ik vond de eerste paar afleveringen een beetje gezocht met het rebelse meisje maar naarmate onze Kaiserin wat volwassener wordt, groeit ze beter in de rol. Franz de twijfelaar is vanaf aflevering één al een geweldige rol: van een onderdrukte puber die toch zijn hart volgt naar idealistische jonge keizer die worstelt met de last van het moeten leiden. Glansrol voor zijn broer flamboyante broer Max. De evil schoonmoeder is een prima actrice maar helaas vijftien jaar te jong gecast.

Verder is het verhaal zelf niet superspannend eigenlijk maar toch zit ik aan de buis gekluisterd. Al met al geweldig kostuumdrama. Als deze serie nou ook nog een gevatte matriarch had gehad, dan zou het niet eens enorm onderdoen voor Downton Abbey. Andere tijd maar bijna dezelfde kwaliteit.
Op mijn lijst gezet ^O^
pi_215966654
quote:
7s.gif Op maandag 23 december 2024 07:17 schreef Seven. het volgende:

[..]
Wat is WWE?
Wrestling
Drie nachten per maand, bij Volle Maan, verander ik in een weerwolfje. Een schattig weerwolfje met een brilletje. Ik eet enkel wraps met rode bietenburger bij extreme hongertjes. #TeamWerewolf.
Leuk zo'n feestje, maar het geeft altijd zo'n rommel, hè."
  Moderator / Redactie Sport maandag 23 december 2024 @ 11:37:20 #40
416575 crew  Evenstar
pi_215967681
quote:
7s.gif Op maandag 23 december 2024 07:17 schreef Seven. het volgende:

[..]
Wat is WWE?
https://www.wwe.com/

Hebben voor 5 miljard een deal met Netflix gesloten voor 10 jaar :D
pi_215967823
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2024 01:33 schreef Evenstar het volgende:
Helaas :( ik had liever dat ze wat leuks met dat geld hadden aangekocht.

Maar mijn man is wel heel blij dat hij nu nog makkelijker naar mannen in strakke onderbroeken kan kijken die matig toneelspelen. :')
  Moderator / Redactie Sport maandag 23 december 2024 @ 12:29:38 #42
416575 crew  Evenstar
pi_215968307
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2024 11:50 schreef FlyingFish het volgende:

[..]

Maar mijn man is wel heel blij dat hij nu nog makkelijker naar mannen in strakke onderbroeken kan kijken die matig toneelspelen. :')
Het is voor mij wel fijn, geen aparte abo meer nodig voor WWE, niet een dag op Youtube moeten wachten en ook nog eens alle grote events op Netflix, genieten _O_

GTST voor mannen _O_
  maandag 23 december 2024 @ 13:38:49 #43
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_215969202
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2024 11:50 schreef FlyingFish het volgende:

[..]

Kunnen wel alle VHS de deur uit
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_215969691
Ik dacht altijd dat You de GTST voor mannen was.

JoeGOD
SOONY
pi_215970791
quote:
9s.gif Op maandag 23 december 2024 13:59 schreef DKUp het volgende:
Ik dacht altijd dat You de GTST voor mannen was.

JoeGOD
Wat zeg jij _O-

Joe is creepy as fuck _O_
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_215971650
quote:
10s.gif Op maandag 23 december 2024 13:38 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]
Kunnen wel alle VHS de deur uit
Dat dacht jij…

Ik heb hem 9 jaar geleden een hdd gegeven met alle matches die ik kon vinden, waaronder vrijwel alles wat hij op video heeft en nog veel meer. Maar die videobanden mogen absoluut niet weg. Staan sinds de verhuizing 7 jaar geleden bovenin een kast weggepropt en zijn niet meer aangeraakt. Maar wel een goed idee om weer eens te opperen of ze nu dan eindelijk weg mogen, samen met de videorecorder.
pi_215973108
Na een verwoestende cyberaanval krijgt een voormalige president (Robert De Niro) de taak om de daders te vinden en de waarheid te achterhalen. Al snel is er een nieuwe aanval ophanden. Is een buitenlandse macht de grootste bedreiging of schuilt het gevaar dichter bij huis? De nieuwe miniserie ZERO DAY is de eerste serie van #RobertDeNiro en gaat op 20 februari in première.

pi_215973773
quote:
7s.gif Op zondag 22 december 2024 17:16 schreef Seven. het volgende:

Ga ik ook wel weer kijken. Keek vroeger altijd naar de oude Sissi-films met Romy Schneider. Heb het idee dat die elk jaar rond kerst wel op tv waren toen ik een klein meisje was. :D Ik heb niet veel met koningshuizen in het algemeen maar toen ik ooit in Wenen was ben ik wel naar haar crypte geweest. :)
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  maandag 23 december 2024 @ 22:10:53 #49
277627 Seven.
We are Borg.
pi_215977822
quote:
7s.gif Op maandag 23 december 2024 17:53 schreef Aether het volgende:
Na een verwoestende cyberaanval krijgt een voormalige president (Robert De Niro) de taak om de daders te vinden en de waarheid te achterhalen. Al snel is er een nieuwe aanval ophanden. Is een buitenlandse macht de grootste bedreiging of schuilt het gevaar dichter bij huis? De nieuwe miniserie ZERO DAY is de eerste serie van #RobertDeNiro en gaat op 20 februari in première.

Deze ga ik zeker kijken in de komende weken.

Edit: rond 20 feb :')
Resistance is futile.
  Spellchecker maandag 23 december 2024 @ 22:11:42 #50
197773 crew  maily
pi_215977840
quote:
14s.gif Op maandag 23 december 2024 22:10 schreef Seven. het volgende:

[..]
Deze ga ik zeker kijken in de komende weken.

Edit: rond 20 feb :')
ga je onderhand twee weken in bad liggen? :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')