Ik zag net een voorstukje.. interessant!quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:35 schreef Managarm het volgende:
Klaar met American Primevil, mooiste omschrijving bij de reviews is: 1883 on steroids. Het laat zien hoe bruut die tijd was.
Deze gekeken. Allemachies wat een slechte film.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 08:16 schreef Aether het volgende:
The Score - VS 2001 12 2:04 uur | Drama, Misdaad, Thriller
De bijna gepensioneerde kluiskraker Nick, flamboyante heler Max en talentvolle maar licht ontvlambare dief Jackie werken samen om het Montreal Customs House te beroven.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Annabelle - VS 2014 16 1:38 uur | Horror
Een man vindt het perfecte cadeau voor zijn vrouw: een mooie en zeldzame pop. Maar de vreugde die dit enge object haar brengt, is van korte duur.
Annabelle: Creation - VS 2017 16 1:49 uur | Horror
Jaren na de dood van hun dochter nemen een poppenmaker en zijn vrouw enkele weeskinderen in huis. Deze zijn al gauw bang voor een van zijn griezelige creaties.
Annabelle Comes Home - VS 2019 16 1:46 uur | Horror
Een demonische pop zwaait de scepter over een spookhuis vol verschrikkingen, wekt kwade geesten op bij twee demonologen thuis en terroriseert hun jonge dochter.
The Conjuring - VS 2013 16 1:51 uur | Horror
Als een gezin naar een boerderij in Rhode Island verhuist, gebeuren er bovennatuurlijke dingen en wordt de hulp ingeschakeld van een paar beroemde paranormale onderzoekers.
The Nun - VS 2018 16 1:36 uur | Horror
Een jonge non reist met een priester naar Roemenië om de geheimen te onthullen die verklaren waarom er een kwaadaardige geest rondspookt op een heilige plaats.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
Ik moest lachen, A team muziekquote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:31 schreef Felixa het volgende:
[..]
Deze gekeken. Allemachies wat een slechte film.![]()
Met Robert de Niro en Edward Norton in de hoofdrollen (verder met Marlon Brando en Angela Bassett) zou je denken dat het kat in 't bakkie is maar met een flinterdun verhaal, laag tempo en muziek die je eerder zou verwachten bij een aflevering van The A Team, was het echt even doorbijten.
quote:Op zondag 19 januari 2025 10:42 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Deze post mist iets belangrijks
Bekijk deze YouTube-video
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Conjuring 2 - VS 2016 16 2:13 uur | Horror
Wanneer haar dochter per ongeluk een boze geest in hun huis in Londen loslaat, schakelt een vrouw de hulp in van de Warrens om er de confrontatie mee aan te gaan.When the student is ready, the teacher will appear.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.W.A.G.s to Riches - VS S01 2025 14 - Netflix Original | Reality
Ze zijn de vrouwen en vriendinnen van beroemde atleten en rapsterren, maar deze stijlvol slimme W.A.G.s hebben het voor het zeggen in deze soapy realityserie.
The Wolf of Wall Street - VS 2013 16 2:52 uur | Boek, Comedy, Drama
Een effectenmakelaar bereikt een decadente, door drugs aangedreven roes en probeert aan de FBI te ontkomen terwijl hij en zijn collega's veel miljoenen verdienen met duistere deals.When the student is ready, the teacher will appear.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A Thousand Words - VS 2012 6 1:31 uur | Comedy
Agent Jack praat graag veel en snel, maar als hij ontdekt dat hij nog maar duizend woorden mag zeggen voordat hij zal sterven, is elk woord van levensbelang.
The Night Agent - VS S02 2023 16 - Netflix Original | Actie, Boek, Mysterie, Politiek
Samengebracht door een nachtelijk telefoontje moeten een FBI-agent en een expert op het gebied van cyberbeveiliging een groeiend web van politieke complotten zien te ontrafelen.
The Sentinel - VS 2006 12 1:48 uur | Actie, Boek, Misdaad
Een agent van de geheime dienst wordt onterecht beschuldigd van een moordaanslag op de president. Om zijn naam te zuiveren, wil hij de verrader in zijn organisatie ontmaskeren.When the student is ready, the teacher will appear.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kong: Skull Island - VS 2017 12 1:58 uur | Actie
Een team van Amerikaanse soldaten en wetenschappers onderzoekt een afgelegen, onbekend eiland. Ze weten echter niet welke grote verrassing op hen ligt te wachten.
The Sand Castle - Libanon 2025 12 1:37 uur - Netflix Original | Drama, Psychologisch, Thriller
Twee ouders die met hun kinderen zijn gestrand op een verlaten eiland, proberen te overleven terwijl het verleden hen inhaalt en ze in een neerwaartse spiraal terechtkomen.
Something in the Water - VS 2024 16 1:25 uur | Drama, Thriller
Een groep vrienden die naar een Caribische bruiloft gaat om te feesten, strandt en moet vechten om te overleven in een oceaan vol haaien.
Super Mâles | Shafted - Frankrijk S01 2025 14 - Netflix Original | Comedy, Romantisch
Vier vrienden van middelbare leeftijd worstelen met problemen in de liefde, in hun leven en op hun werk in het hedendaagse Parijs. Het valt niet altijd mee om man te zijn.
The Trauma Code: Heroes on Call - Zuid-Korea S01 2025 16 - Netflix Original | Drama, Medisch
Een tactloze maar ervaren oorlogsarts arriveert om een eersteklas traumacentrum op te zetten. Met zijn deskundigheid vormt hij zijn team om tot originele denkers die levens redden.When the student is ready, the teacher will appear.
Sinds september niet meer op Netflix.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 15:09 schreef heywoodu het volgende:
Is de serie Supergirl eigenlijk nergens meer te zien? Ik keek volgens mij altijd op Netflix, dus ik vraag het hier maar even, maar ook op Amazon en HBO zie ik het niet meer
Niet de beste serie ooit, maar vond het wel geinig vermaak voor een loze avond of een lunch ofzo en ik wil nog even de laatste afleveringen kijken
En ook nergens anders? Google geeft Amazon, maar daar staat 'ie toch echt niet. Dan wordt het (helaas, want minder makkelijk) een kwestie van zoeken naar andere manieren, om het zo maar te zeggenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 15:19 schreef Aether het volgende:
[..]
Sinds september niet meer op Netflix.
https://www.justwatch.com/nl/tv-series/supergirlquote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En ook nergens anders? Google geeft Amazon, maar daar staat 'ie toch echt niet. Dan wordt het (helaas, want minder makkelijk) een kwestie van zoeken naar andere manieren, om het zo maar te zeggen
Staat wel op wdpglobal.comquote:Op vrijdag 24 januari 2025 15:09 schreef heywoodu het volgende:
Is de serie Supergirl eigenlijk nergens meer te zien? Ik keek volgens mij altijd op Netflix, dus ik vraag het hier maar even, maar ook op Amazon en HBO zie ik het niet meer
Niet de beste serie ooit, maar vond het wel geinig vermaak voor een loze avond of een lunch ofzo en ik wil nog even de laatste afleveringen kijken
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Perfect Match - China S01E01 2025 16 - Netflix Original | Comedy, Drama, Romantisch
Een moeder verhuist naar een nieuwe stad waar ze een nieuw leven moet opbouwen. Maar haar grootste uitdaging is haar vijf pittige dochters helpen de liefde te vinden.When the student is ready, the teacher will appear.
Dit was echt een saaie meuk filmquote:Op vrijdag 24 januari 2025 08:40 schreef Aether het volgende:
Something in the Water - VS 2024 16 1:25 uur | Drama, Thriller
Een groep vrienden die naar een Caribische bruiloft gaat om te feesten, strandt en moet vechten om te overleven in een oceaan vol haaien.
Leuke serie inderdaad!quote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:18 schreef freaky40 het volgende:
The Night Agent aflevering 1 season 2; top! En season 3 is al in productie zelfs, wordt weer een blijvertje voorlopig.
Ik had hier de trailer van in de bioscoop een tijdje terug maar hij is dus meteen naar Netflix gegaan. Ik zal toen al te kijken vanquote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:27 schreef L3viathan het volgende:
[..]
Dit was echt een saaie meuk film
Geen aanrader
Aan begonnen. Fascinerend.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 07:50 schreef Aether het volgende:
Genombrottet | The Breakthrough - Zweden Miniserie 2025 12 - Netflix Original | Boek, Drama, Misdaad, Waargebeurd
Wanneer een schokkende dubbele moord 16 jaar lang onopgelost blijft, werkt een rechercheur samen met een genealoog om de moordenaar te vinden voordat de zaak een coldcase wordt
Gebinged. 4 afleveringen. Top!quote:
Idd en wist niet eens dat die al dood was tot op t eind.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 20:19 schreef AgnesGru het volgende:
Ik vond de docu omtrent de Jerry Springer Show best leuk om te kijken. Interessant kijkje achter de schermen en wat het met medewerkers heeft gedaan.
Haar baasjes zijn overleden, volgens mij zorgt hun schoonzoon nu voor haar.quote:Op zondag 26 januari 2025 01:22 schreef TLC het volgende:
Annabelle creation
Annabelle
Annabelle comes home
[ afbeelding ]
Films met bezeten speelgoed![]()
(het schijnt dat de echte pop daadwerkelijk opgesloten zit in een kast)
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Devil's Diner - Vietnam S01 2024 16 | Drama, Horror
In een afgezonderd deel van de stad bereidt een mysterieuze chef-kok bovennatuurlijke gerechten die de diepste wensen van gasten verwezenlijken, als ze de prijs willen betalen.
Journey 2: The Mysterious Island - VS 2012 9 1:34 uur | Actie, Avontuur, Boek, Familiefilm
Als een noodsignaal hem naar de locatie van z'n grootvader op een onbekend eiland leidt, vormt tiener Sean een team samen met een verrassende bondgenoot: zijn stiefvader.When the student is ready, the teacher will appear.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ms. Rachel - VS S01 2024 AL | Educatief, Kinderserie
Leer, speel, zing en groei mee met Ms. Rachel in deze leuke reeks interactieve lessen over letters, cijfers, kleuren, vormen en nog veel meer!
Ready Player One - VS 2018 12 2:20 uur | Actie, Boek, Fantasie, Sci-Fi
In een wereld die op instorten staat, gaat een getalenteerde gamer aan de leiding in een reeks uitdagingen om heer en meester te worden van een enorme virtuele wereld.When the student is ready, the teacher will appear.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Infinity Pool - Canada 2023 16 1:58 uur | Duister, Horror, Sci-Fi, Thriller
Een worstelende schrijver die met zijn rijke vrouw op vakantie is in een afgelegen resort, komt na een dodelijk ongeluk in een wereld van geweld, hedonisme en horror terecht.When the student is ready, the teacher will appear.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.American Manhunt: O.J. Simpson - VS S01 2025 16 - Netflix Original | Documentaire
De witte Bronco. De handschoenen. Het proces van de eeuw. Deze documentaireserie onderzoekt de schokkende moordzaak die uitgroeide tot een cultureel fenomeen.
The Hooligan - Polen S01 2025 16 - Netflix Original | Drama, Misdaad, Sport
Wanneer zijn vader vrijkomt uit de gevangenis, heeft de 17-jarige Kuba moeite om niet in zijn voetsporen als hooligan te treden. Voetbal is tenslotte familie.
Six Nations: Full Contact - VK S02 2024 12 - Netflix Original | Documentaire
Ronde na ronde, wedstrijd na wedstrijd strijden de beste rugbyteams van Europa om de trofee in het Guinness Zeslandentoernooi.When the student is ready, the teacher will appear.
quote:Op woensdag 29 januari 2025 10:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
https://www.bnnvara.nl/va(...)-de-maak-bij-netflix
Die Kaiserin krijgt een 3de seizoen.
Ik heb laatst deze serie gekeken en ik vind best wel goede serie.
Jaaaaa, geweldige serie!quote:Op woensdag 29 januari 2025 10:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
https://www.bnnvara.nl/va(...)-de-maak-bij-netflix
Die Kaiserin krijgt een 3de seizoen.
Ik heb laatst deze serie gekeken en ik vind best wel goede serie.
En dit weekend moet er weer iets nieuws starten. Of zal ik voor mother of Penguins gaan?quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:59 schreef maily het volgende:
[..]
Ik denk dat jij Schitt's Creek wel een leuke badderserie vindt
Die laatste heb ik ook gezienquote:Op woensdag 29 januari 2025 23:10 schreef Seven. het volgende:
[..]
En dit weekend moet er weer iets nieuws starten. Of zal ik voor mother of Penguins gaan?
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mezarlık | Graveyard - Turkije S01 2022 16 | Drama, Duister, Misdaad
Politiecommissaris Önem leidt een speciaal onderzoeksteam dat lastige zaken oplost die te maken hebben met geweld tegen vrouwen.
Mo - VS S02 2022 12 - Netflix Original | Comedy, Drama
In Texas begeeft Mo zich op de grens van twee culturen, drie talen en een hangende asielaanvraag, terwijl hij zijn Palestijnse familie probeert te onderhouden.
The Recruit - VS S02 2022 16 - Netflix Original | Actie, Drama, Thriller
Meteen na zijn rechtenstudie wordt hij aangenomen door de CIA. Een jonge, roekeloze advocaat springt onvoorbereid in de gevaarlijke wereld van de internationale spionage.
The Seven Deadly Sins: Four Knights of the Apocalypse - Japan S02 2023 12 - Netflix Original | Actie, Fantasie, Sci-Fi
Wanneer een doemprofetie zich begint te voltrekken in het vredige land Britannia, onderneemt een jongen met een gouden hart een reis vol ontdekkingen en wraak.
Yellowstone - VS S01-S04 2018 16 | Drama
John Dutton, de eigenaar van Montana's grootste ranch, verdedigt een verdwijnende manier van leven wanneer zakelijke belangen en politici hem proberen te verdrijven.When the student is ready, the teacher will appear.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ballot - Filipijnen 2024 16 1:46 uur | Drama, Provocerend, Thriller
A teacher puts her life on the line to protect a ballot box full of crucial votes as corrupt forces threaten to overturn a key local election.
La chica de nieve | The Snow Girl - Spanje S02 2023 16 - Netflix Original | Boek, Drama, Duister, Misdaad, Mysterie
Als een klein meisje verdwijnt tijdens een parade in Málaga, is een jonge krantenjournalist vastberaden om Amaya's ouders te helpen haar te vinden.
Faceless - Japan 2024 12 2:00 uur | Drama, Thriller
As escaped prisoner Kaburagi leads the authorities on a desperate chase through Japan, can a Tokyo-based journalist help him prove his innocence?
Knokke Off - België S02 2023 16 | Drama, Romantisch
Tijdens een zinderende zomer aan de Belgische kust proberen rijke vrienden om te gaan met liefdesperikelen en verwachtingen. Ze leren dat volwassen worden lang niet makkelijk is.
Los dos hemisferios de Lucca | Lucca's World - Mexico 2024 9 1:36 uur - Netflix Original | Drama, Familiefilm
Bárbara's zoon heeft hersenverlamming. Om hem te helpen, neemt ze haar gezin mee naar India voor een experimentele behandeling. Gebaseerd op het gelijknamige boek.
Who Saw the Peacock Dance in the Jungle? - Japan S01E01 2024 9 | Drama, Manga, Misdaad
Na de moord op haar vader, een voormalige politieman, vindt Komugi een brief die wijst op een duister complot. Ze roept de hulp in van een advocaat om de waarheid te achterhalen.When the student is ready, the teacher will appear.
Eerst dacht ik wat is er nog te vertellen over deze zaak maar ben nu aan het kijken en dit zit echt goed in elkaar zeg!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |