Moving in the brake zone tegen Alonso?quote:
Dat was de wedstrijd van 15:30.quote:Op zondag 8 december 2024 15:34 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wil je niet zo doen als ik naar Willem II - Heerenveen ga kijken?
Omdat Hamilton een streepje voor heeft, blijkbaarquote:
Dat heeft er niets mee te maken. Gaat om afscheid van Mercedes.quote:
Was niet nodig.quote:Op zondag 8 december 2024 15:37 schreef Evenstar het volgende:
Max wereldkampioen
McLaren wereldkampioen, Norris prima race gereden.
Lewis eist alle aandacht op
... wat een toneelstukje
Vorige week nog, dacht ik.quote:Op zondag 8 december 2024 15:38 schreef SiGNe het volgende:
Hamilton janken terwijl hij een paar races terug nog z'n auto vervroegd aan de kant wilde zetten en er totaal geen zin meer in had
Ja niet blank he, dan moet je wat.quote:Op zondag 8 december 2024 15:37 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Omdat Hamilton een streepje voor heeft, blijkbaar
I know maar ik gok dat dwarse @Nober daar op doelde.quote:Op zondag 8 december 2024 15:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat heeft er niets mee te maken. Gaat om afscheid van Mercedes.
Hij gaat NIET met pensioen, hij switched naar Ferrari..
Hem..quote:Op zondag 8 december 2024 15:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
Mooie huldiging van Lewis. Wat een partnerschap tussen hij en Mercedes zeg. Ongekend. Ja dat is wel echt heel top gedaan
Heel apart idd.quote:Op zondag 8 december 2024 15:38 schreef Evenstar het volgende:
Als Lewis nou echt met pensioen zou gaan was dit meer dan terecht hoor, maar het is een teamwissel for fucks sake
Dit ja. Had liever de verlaters van de sport gezien.quote:Op zondag 8 december 2024 15:39 schreef D. het volgende:
Wat een onzin dat HAM-gedoe. Er zijn er meer die afscheid nemen, en HAM is de enige die op eigen verzoek gaat
Ja dan had ik het volkomen logisch gevonden, nu slaat het werkelijk waar nergens opquote:Op zondag 8 december 2024 15:38 schreef Evenstar het volgende:
Als Lewis nou echt met pensioen zou gaan was dit meer dan terecht hoor, maar het is een teamwissel for fucks sake
Tja, het blijft een Britse sport eh.quote:Op zondag 8 december 2024 15:39 schreef D. het volgende:
Wat een onzin dat HAM-gedoe. Er zijn er meer die afscheid nemen, en HAM is de enige die op eigen verzoek gaat
Ik zal mezelf een ban besparen.quote:Op zondag 8 december 2024 15:38 schreef ZaZoe het volgende:
Ham gaat steeds meer op Bob Marley lijken
Zhou houdt z'n afscheid sauberquote:Op zondag 8 december 2024 15:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dit ja. Had liever de verlaters van de sport gezien.
Zo Brits als India.quote:Op zondag 8 december 2024 15:39 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Tja, het blijft een Britse sport eh.
En al eerder ook, had er totaal geen zin meer in, kon geen motivatie vinden en kon niet wachten tot hij bij Ferrari zou rijden.quote:
Omdat dit goed verkoopt in Engelandquote:Op zondag 8 december 2024 15:36 schreef Evenstar het volgende:
Waarom krijgt Hamilton een speciaal plekje
Als het nou einde carriëre was ok, maar wtf
Die woont er nu..quote:Op zondag 8 december 2024 15:42 schreef TweedeKlum het volgende:
Ach Doornroosje is er ook weer eens.
Hij was 2016 even vergetenquote:Op zondag 8 december 2024 15:41 schreef Evenstar het volgende:
Dit was most thrilling F1 season ja Rosberg? Ok.
Als het tijdens voetbal niet lukt moet je het toch ergens anders zoeken.quote:Op zondag 8 december 2024 15:42 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Omdat dit goed verkoopt in Engeland
Ik ben niet voor niks direct naar het voetbal geswitchtquote:Op zondag 8 december 2024 15:42 schreef Peterselieman het volgende:
Er is een reden waarom mijn tv al weer uit staat. Geen zin om die onzin te bekijken
Zelfs hier lukt het nietquote:Op zondag 8 december 2024 15:43 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Als het tijdens voetbal niet lukt moet je het toch ergens anders zoeken.
Die is zelf gestopt omdat die geen zin in nog een jaar naast Hamilton.quote:Op zondag 8 december 2024 15:42 schreef butz0rs het volgende:
NicoDie moest snel wippen toen bleek dat hij beter was dan HAM
Bij mij altijd, fake gedoe achteraf boeit me niet.quote:Op zondag 8 december 2024 15:42 schreef Peterselieman het volgende:
Er is een reden waarom mijn tv al weer uit staat. Geen zin om die onzin te bekijken
Niet meer in Monaco?quote:
Ja, die begon terecht over Sainzquote:Op zondag 8 december 2024 15:44 schreef Evenstar het volgende:
Leclerc, mooie reactie, terwijl Rosberg aan het pushen was om Lewis even op te hemelen.
Nouja, 7 keer wereldkampioen is niet niks.quote:
Ik had het over Rosberg.quote:Op zondag 8 december 2024 15:44 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Nope verhuist naar Abu Dhabi en daarom gestopt bij Ziggo.
Ach joh iedereen pusht de reglementen.quote:Op zondag 8 december 2024 15:44 schreef 3rr0r het volgende:
'They deserved this championship'
Met hun illegale permanente DRS vleugel
Doornbos jaquote:Op zondag 8 december 2024 15:44 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Nope verhuist naar Abu Dhabi en daarom gestopt bij Ziggo.
Dit.quote:Op zondag 8 december 2024 15:38 schreef Evenstar het volgende:
Sommigen mogen er extra lang mee doorrijden eer er wat aan gedaan wordtquote:Op zondag 8 december 2024 15:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ach joh iedereen pusht de reglementen.
Ik hou het allemaal niet bij waar Rosberg woont.quote:
Jammer dat ze wel gelijk de achterlijke arrogantie mee moeten nemen (Zakquote:Op zondag 8 december 2024 15:45 schreef Evenstar het volgende:
Ik ben geen McLaren fan, maar het is wel knap hoe McLaren van een "absolute joke" weer terug aan top is.
Het ging over DOORNROOSJE, niet Doornbosquote:
Dankzij de FIAquote:Op zondag 8 december 2024 15:45 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Nouja, 7 keer wereldkampioen is niet niks.
Monaco, denk ikquote:Op zondag 8 december 2024 15:46 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ik hou het allemaal niet bij waar Rosberg woont.
Ah, Rosberg, die woont wel in Monacoquote:Op zondag 8 december 2024 15:46 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ik hou het allemaal niet bij waar Rosberg woont.
Ja, er is sprake van een lichte verwarring merk ik.quote:
Ja, raar verhaal dat laatste.quote:Op zondag 8 december 2024 15:47 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ah, Rosberg, die woont wel in Monaco
Maar robert Doornbos (die je evt ook doornroosje zou kunnen noemen) is pas van Amsterdam naar Abu Dhabi verhuisd.
Als de FIA had gehandeld zoals ze hadden moeten handelen, niet.quote:Op zondag 8 december 2024 15:47 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ja anders waren het er 8 geweest.
"Love you guys"quote:Op zondag 8 december 2024 15:49 schreef heywoodu het volgende:
Die ingestudeerde oneliners van Hamilton. 'Mooie woorden' hoor!
Doornbos heeft daar veel zakelijke belangen en het is dus makkelijker om daar te wonen ipv dat hij steeds op en neer moet vliegen.quote:
Zal belastingtechnisch ook wel aantrekkelijker zijnquote:Op zondag 8 december 2024 15:50 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Doornbos heeft daar veel zakelijke belangen en het is dus makkelijker om daar te wonen ipv dat hij steeds op en neer moet vliegen.
Z'n racing sims schijnen erg goed te verkopen maar mogelijk heeft hij ook nog wel andere investeringen.
Maar waarom niet nog een weekje wachten? Ik vind het verdacht.quote:Op zondag 8 december 2024 15:50 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Doornbos heeft daar veel zakelijke belangen en het is dus makkelijker om daar te wonen ipv dat hij steeds op en neer moet vliegen.
Z'n racing sims schijnen erg goed te verkopen maar mogelijk heeft hij ook nog wel andere investeringen.
Ik vind het nogal opvallend...quote:Op zondag 8 december 2024 15:45 schreef Evenstar het volgende:
Ik ben geen McLaren fan, maar het is wel knap hoe McLaren van een "absolute joke" weer terug aan top is.
In zulke landen zijn 'heilige' regels vrij buigbaar als je genoeg centjes hebtquote:Op zondag 8 december 2024 15:50 schreef Middelpunt het volgende:
Lando en Zak gaan dronken worden. Van rozenwater?
Van een leap of faith naar de history books enzo. Die zinnetjes heeft hij vooraf in zijn hotel zeker 5x zitten aanpassen tot het goed klonk.quote:
Mogelijk wilde hij sowieso al die kant op vliegen om de laatste race van het jaar live te volgen, dat doet ie opzich wel vaker.quote:Op zondag 8 december 2024 15:50 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Maar waarom niet nog een weekje wachten? Ik vind het verdacht.
Ze moeten eerst nog uitzoeken wie er naast Max komt te rijden...quote:Op zondag 8 december 2024 15:51 schreef TweedeKlum het volgende:
Enfin, RBR heeft werk te doen om VER een fatsoenlijk hok te geven volgend seizoen.
Ja nog zoetsappiger dan het Hallmark kanaal rond kerstquote:Op zondag 8 december 2024 15:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Van een leap of faith naar de history books enzo. Die zinnetjes heeft hij vooraf in zijn hotel zeker 5x zitten aanpassen tot het goed klonk.
Yup, because everybody else won't.quote:
Kan ja, maar dan is het toch al veel langer bekend? Nu was het allemaal op stel en sprong en dat jeukt.quote:Op zondag 8 december 2024 15:52 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Mogelijk wilde hij sowieso al die kant op vliegen om de laatste race van het jaar live te volgen, dat doet ie opzich wel vaker.
In elk geval toen Ziggo de race nog live uitzond.
Hij was de vorige jaren ook in Abu Dhabi want hij is daar ambassadeur. Veel van vermogend Nederland is dan daar dus is lekker netwerken voor hem.quote:Op zondag 8 december 2024 15:50 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Maar waarom niet nog een weekje wachten? Ik vind het verdacht.
Bedankt. Jij ook bro.quote:Op zondag 8 december 2024 15:54 schreef HiDiHo het volgende:
Fijne kerst en een gelukkig nieuwjaar allemaal!
Tot volgend jaar
Een weekje later maakt ook neit heel veel uit inderdaad, daar kan een nieuwe werkgever ook rekening mee houden.quote:Op zondag 8 december 2024 15:53 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Kan ja, maar dan is het toch al veel langer bekend? Nu was het allemaal op stel en sprong en dat jeukt.
Nopequote:Op zondag 8 december 2024 15:56 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Perez al zijn 'pensioen' aangekondigd?
quote:Op zondag 8 december 2024 15:56 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Perez al zijn 'pensioen' aangekondigd?
Waarom altijd die overacting Will?quote:
Moet van de FOM.quote:Op zondag 8 december 2024 16:00 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Waarom altijd die overacting Will?
quote:Op zondag 8 december 2024 15:54 schreef HiDiHo het volgende:
Tot volgend jaar
Jij ook!quote:Op zondag 8 december 2024 15:54 schreef HiDiHo het volgende:
Tot volgend jaar
Arme Bottas, handicap erbijquote:
Dat is wel heel veel.quote:Op zondag 8 december 2024 15:56 schreef SiGNe het volgende:
Max 2,875 keer zoveel punten als Perez overigens..
Die dacht er het zijne van. Geen zin in met zn oude vriend en nu niet zo meer even leuk te doen voor de camera. Terwijl hij al in een emo bui is.quote:Op zondag 8 december 2024 15:44 schreef Evenstar het volgende:
Leclerc, mooie reactie, terwijl Rosberg aan het pushen was om Lewis even op te hemelen.
Vorig jaar had Red Bull enorm veel geluk dat Max genoeg punten binnen wist te halen om in z'n eentje WCC te worden en Perez toen dus niet nodig had.quote:Op zondag 8 december 2024 16:08 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat is wel heel veel.
Dat Zakkie nu op het podium staat rozenwater te spuiten, is echt aan Perez te danken.
Die ontwikkeling is overigens ongeveer anderhalf jaar geleden al zichtbaar ingezet.quote:Op zondag 8 december 2024 15:45 schreef Evenstar het volgende:
Perez volgend jaar bij McLaren, en Piastri naar Red Bull.quote:Op zondag 8 december 2024 16:08 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat is wel heel veel.
Dat Zakkie nu op het podium staat rozenwater te spuiten, is echt aan Perez te danken.
Tsunoda is geen optie.quote:Op zondag 8 december 2024 16:14 schreef SiGNe het volgende:
Lwason of Tsunoda naar Red Bull is nu ook wel redelijk bekeken, Tsundoda reed erg goed, gaf nie top als hij werd ingehaaald en pakte dan ook vaak weer plekken terug.
Lawson had opzich pech maar dat had hij deels ook aan zichzelf te danken, een DNF zal ook niet helpen om 'm in de RB re krijgen.
vette shitquote:
Yuki is ook wel een beetje de ultieme underdogquote:Op zondag 8 december 2024 16:14 schreef SiGNe het volgende:
Lwason of Tsunoda naar Red Bull is nu ook wel redelijk bekeken, Tsundoda reed erg goed, gaf nie top als hij werd ingehaaald en pakte dan ook vaak weer plekken terug.
Lawson had opzich pech maar dat had hij deels ook aan zichzelf te danken, een DNF zal ook niet helpen om 'm in de RB re krijgen.
Eigenlijk niet nee, gaat de druk niet aankunnen maar hij heeft wel hard gevochten opzich.quote:
Zonder die mislukte pitstop zat hij voor Tsunoda.quote:Op zondag 8 december 2024 16:14 schreef SiGNe het volgende:
In dit geval ook vrij normaal, aangezien het overduidelijk de schuld van Max wasquote:Op zondag 8 december 2024 16:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
Piastri bij F1TV: Max came and apologized
Netjes gedaan van Max.
Lawson deed het beter dan Tsunoda in zijn eerste twee seizoenenquote:Op zondag 8 december 2024 16:17 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Eigenlijk niet nee, gaat de druk niet aankunnen maar hij heeft wel hard gevochten opzich.
Lawson heeft ook een stuk minder laten zien, Hadjar is helemaal nog te onervaren.
Heel vele keuze is er niet.
Doet er niet aan af dat een straf voor een turn-1 incident niet normaal is.quote:Op zondag 8 december 2024 16:19 schreef GM78 het volgende:
[..]
In dit geval ook vrij normaal, aangezien het overduidelijk de schuld van Max was
Ook al is dat ook waarheid alleen in de stats is het gewoon zo.quote:
Daarover verschillen de meningen. Regels zeggen "front axle alongside mirror" ben dat was hier in ieder geval even het geval.quote:Op zondag 8 december 2024 16:19 schreef GM78 het volgende:
[..]
In dit geval ook vrij normaal, aangezien het overduidelijk de schuld van Max was
Nou dat dus, prima Perez eruit, maar wat is het alternatief.quote:Op zondag 8 december 2024 16:14 schreef SiGNe het volgende:
Normaal, maar nog steeds goed.quote:Op zondag 8 december 2024 16:19 schreef GM78 het volgende:
[..]
Sainzquote:Op zondag 8 december 2024 16:21 schreef pmponer het volgende:
[..]
Nou dat dus, prima Perez eruit, maar wat is het alternatief.
Als dat het geval was was het een fractie van tijd. Bij het moment van contact al niet.quote:Op zondag 8 december 2024 16:21 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Daarover verschillen de meningen. Regels zeggen "front axle alongside mirror" ben dat was hier in ieder geval even het geval.
Ach dat wissels per dag. Als hij wat goed doet is het de goat. Verkloot ie wat of laat hij zijn hoofd hangen dan lullen ze over randzaken.quote:Op zondag 8 december 2024 16:20 schreef Weltschmerz het volgende:
Still got it aldus Sky over Hamilton. Die onthouden we voor volgend seizoen.
Tsunoda's start mislukte door iets met de koppeling.quote:Op zondag 8 december 2024 16:17 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Zonder die mislukte pitstop zat hij voor Tsunoda.
Als Lawson door Verstappen gekleineerd wordt dan heeft die nog een restcarriere over zoals Gasly en Albon. Als Tsunoda dat overkomt is het over en uit.quote:Op zondag 8 december 2024 16:19 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Lawson deed het beter dan Tsunoda in zijn eerste twee seizoenen
Dat mag, maar de stewards geven een straf (wel wat hoog naar mijn mening). En dat Max meteen na de race zijn excuses aanbied zegt toch wel iets over of het een fout was van Max of niet.quote:Op zondag 8 december 2024 16:21 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Daarover verschillen de meningen. Regels zeggen "front axle alongside mirror" ben dat was hier in ieder geval even het geval.
Er is geen alternatief..quote:Op zondag 8 december 2024 16:21 schreef pmponer het volgende:
[..]
idd, iig niet op of vlak voor de Apex.quote:Op zondag 8 december 2024 16:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als dat het geval was was het een fractie van tijd. Bij het moment van contact al niet.
Apex telt. Niet het moment van contact.quote:Op zondag 8 december 2024 16:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als dat het geval was was het een fractie van tijd. Bij het moment van contact al niet.
Ja dus een externe rijder, Sainz zou kunnen inderdaad, Hulk had ook gemogen.quote:Op zondag 8 december 2024 16:24 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Er is geen alternatief..
Tsunoda is niet goed genoeg, Lawson is (nog?) niet goed genoeg en Hadjar heeft pas 1 VT in de RB20 gereden.
Maar Perez is zeker niet goed genoeg, die moet echt weg daar.
Bottasquote:Op zondag 8 december 2024 16:21 schreef pmponer het volgende:
[..]
Onderstuur wordt niet genoemd in het decision document. Alleen dat hij er nooit ver genoeg naast zat, wat in imho niet waar is.quote:Op zondag 8 december 2024 16:24 schreef pmponer het volgende:
[..]
Dat mag, maar de stewards geven een straf (wel wat hoog naar mijn mening). En dat Max meteen na de race zijn excuses aanbied zegt toch wel iets over of het een fout was van Max of niet.
Het was een gat, dus gaat Max ervoor, hij was echter net even te laat om er mee weg te komen. Dan nog een beetje onderstuur erbij en de straf is verdiend.
Ja, nu is het ineens fantastisch om op snellere en jongere banden in het laatste rondje iemand in te halen, een paar geleden was dat nog puur een kwestie van de banden.quote:Op zondag 8 december 2024 16:22 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Ach dat wissels per dag. Als hij wat goed doet is het de goat. Verkloot ie wat of laat hij zijn hoofd hangen dan lullen ze over randzaken.
Afhankelijk van waarvoor je “telt”. Stel je hebt het over het verdienen van ruimte, dan telt jouw stelling. Maar het ging hier om wiens schuld de botsing was.quote:Op zondag 8 december 2024 16:25 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Apex telt. Niet het moment van contact.
en je zou bij zo'n persoon ook gewoon je problemen neer kunnen gooien.quote:Op zondag 8 december 2024 16:26 schreef pmponer het volgende:
[..]
Interessant, die zou idd die rol prima kunnen vervullen.
Sainz is bekeken, toen geloofde RB (Horner) nog in Perez en Sainz wilde ook voor 2 jaar tekenen terwijk RB hoogstens 1 jaar wilde.quote:Op zondag 8 december 2024 16:25 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ja dus een externe rijder, Sainz zou kunnen inderdaad, Hulk had ook gemogen.
Maar ik denk dat Max ook wel een zegje heeft in wie dat stoeltje vult.
Als je de ruimte verdient, moet de ander je die geven.quote:Op zondag 8 december 2024 16:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Afhankelijk van waarvoor je “telt”. Stel je hebt het over het verdienen van ruimte, dan telt jouw stelling. Maar het ging hier om wiens schuld de botsing was.
Max had de hele linkerkant maar kwam wijd uit waardoor die botsing onvermijdelijk was. Als Piastri dit had willen voorkomen had die van de baan af moeten gaan. Zo werkt het spelletje niet.quote:Op zondag 8 december 2024 16:30 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Als je de ruimte verdient, moet de ander je die geven.
Met een betere teamgenoot kan die auto fatsoenlijk doorontwikkeld wordenquote:Op zondag 8 december 2024 16:30 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Sainz is bekeken, toen geloofde RB (Horner) nog in Perez en Sainz wilde ook voor 2 jaar tekenen terwijk RB hoogstens 1 jaar wilde.
Sainz heeft toen uiteindelijk bij Williams getekend nadat opties bij Alpine ook afgeschoten waren.
Hulk zat ook al bij Audi/Sauber
ERn Max maakt het niet uit, zegt dat die toch wel sneller is dan de ander.
Toch wel. Gebeurt wel vaker dat iemand die geen kant op kan een straf krijgt omdat hij daar zit. Zo werken de regels nu eenmaal.quote:Op zondag 8 december 2024 16:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Max had de hele linkerkant maar kwam wijd uit waardoor die botsing onvermijdelijk was. Als Piastri dit had willen voorkomen had die van de baan af moeten gaan. Zo werkt het spelletje niet.
Misschien, ik weet niet of hij goed is om mee te ontwikkelen aan de autoquote:Op zondag 8 december 2024 16:29 schreef Droopie het volgende:
[..]
en je zou bij zo'n persoon ook gewoon je problemen neer kunnen gooien.
Zo van, we hebben stabilteit nodig op de korte termijn en we kunnen geen lange termijn afspraken maken.
Hier heb je een zakje met geld en jij kan lekker racen als 2e rijder.
Goed?
Straf terecht wel en alles natuurlijk. Geen gelul over.quote:
Joh, als de ayatollah's niet meekijken, juist in die landen word er gezopen als een malle, veel op eigen gestookte drank.quote:Op zondag 8 december 2024 15:50 schreef Middelpunt het volgende:
Lando en Zak gaan dronken worden. Van rozenwater?
Ik denk dat Piastri hem niet gezien heeft, en dat is het risico wat Verstappen neemt door een dive bomb in zijn dooie hoek.quote:Op zondag 8 december 2024 16:34 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ik denk dat Max ervan uit ging dat Piastri geen domme dingen zou doen/risico zou nemen met het contructeurskampioenschap.
Dat had Piastri ook eigenlijk moeten doen, buiten dat het duidelijk de schuld van Max is had Piastri zichzelf natuurlijk nooit in die positie mogen brengen met het doel van deze race.
quote:Op zondag 8 december 2024 16:34 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ik denk dat Max ervan uit ging dat Piastri geen domme dingen zou doen/risico zou nemen met het contructeurskampioenschap.
Dat had Piastri ook eigenlijk moeten doen, buiten dat het duidelijk de schuld van Max is had Piastri zichzelf natuurlijk nooit in die positie mogen brengen met het doel van deze race.
Ik zit op de lijn @Starflyerquote:Op zondag 8 december 2024 16:35 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Straf terecht wel en alles natuurlijk. Geen gelul over.
Dood of de gladiolen actie op een moment dat het er toch niet meer toe doet. Typisch Max ook, alleen denk ik niet dat hij dit had gedaan als het nog om het kampioenschap ging. Vaak lukt het, soms niet. Vandaag was de 'soms' dag.
Nu zei Max net voor Viaplay dat het voor de uitslag niet veel uitmaakte. Dat betwijfel ik. Had de live timing bij me en in de 2de stint was hij sneller dan Sainz, Leclerc en Russel. Bij tijden was hij ook sneller dan Norris en alleen Hamilton was altijd sneller.
Bij de straf had hij 10 sec straf en je verliest nog eens 10-15 sec met de spin en de inhaalrace die volgt. Hij kon prima meekomen qua pace. Winst was te ver weg, podium was haalbaar zonder die actie.
Eens, zou het wel moeten zijn.quote:Op zondag 8 december 2024 16:20 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Doet er niet aan af dat een straf voor een turn-1 incident niet normaal is.
Dive bomb?!quote:Op zondag 8 december 2024 16:38 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik denk dat Piastri hem niet gezien heeft, en dat is het risico wat Verstappen neemt door een dive bomb in zijn dooie hoek.
Op de apex? Ik heb nog geen foto gezien daarvan.quote:Op zondag 8 december 2024 16:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
[..]
Ik zit op de lijn @:Starflyer
Helemaal niet "overduidelijk de schuld" Verstappen. Voorwiel Max zat naast spiegel Piastri.
Regels blijven niet duidelijk, ze willen ook weer een beetje af van die soort zwart/witte regels en meer ruimte voor eigen interpretatie.quote:Op zondag 8 december 2024 16:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
[..]
Helemaal niet "overduidelijk de schuld" Verstappen. Voorwiel Max zat naast spiegel Piastri.
Penalty points beginnen wel een ding te worden. Ik vind 2 wel zwaar hier. En die 1 van vorige week was absurd.quote:Op zondag 8 december 2024 16:38 schreef pmponer het volgende:
Als hij in T1 die move had gemaakt, was hij P2 dan was de kans op het podium nog veel groter natuurlijk.
Het was dus duidelijk een podium of jodium actie. En idd kampioenschap is voorbij dus in die zin niet boeiend.
Ik heb geen foto. Maar er staat een filmpje in 1 vd live topics. En je kunt terugkijken natuurlijkquote:Op zondag 8 december 2024 16:39 schreef pmponer het volgende:
[..]
Op de apex? Ik heb nog geen foto gezien daarvan.
Dit ja.quote:Op zondag 8 december 2024 16:40 schreef Adames het volgende:
[..]
Regels blijven niet duidelijk, ze willen ook weer een beetje af van die soort zwart/witte regels en meer ruimte voor eigen interpretatie.
De aanval was niet heel gek, maar Max stuurde daarna naar halverwege de baan. Daar raakte hij Piastri. Dat lijkt me niet de bedoeling.
Was inderdaad een duidelijke send.quote:
Als hij recht heeft op die bocht dan mag dat. Al vond ik het wel meevallen.quote:Op zondag 8 december 2024 16:40 schreef Adames het volgende:
[..]
Regels blijven niet duidelijk, ze willen ook weer een beetje af van die soort zwart/witte regels en meer ruimte voor eigen interpretatie.
De aanval was niet heel gek, maar Max stuurde daarna naar halverwege de baan. Daar raakte hij Piastri. Dat lijkt me niet de bedoeling.
Committed is niet hetzelfde als een divebombquote:Op zondag 8 december 2024 16:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Was inderdaad een duidelijke send.
Je hebt recht op ruimte in de bocht, dat kreeg hij ook.quote:Op zondag 8 december 2024 16:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Als hij recht heeft op die bocht dan mag dat. Al vond ik het wel meevallen.
Fijn. Van de héle bocht dan graag, dank u.quote:Op zondag 8 december 2024 16:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik zal zo wel ff wat onboard stills regelen.
Vertel dat Stroll.quote:Op zondag 8 december 2024 16:44 schreef Adames het volgende:
[..]
Je hebt recht op ruimte in de bocht, dat kreeg hij ook.
Hij heeft niet het recht om te doen alsof Piastri er niet meer is.
Ik denk niet dat hij luistertquote:Op zondag 8 december 2024 16:45 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Vertel dat Stroll.
Die heeft regelmatig een ander een straf aangenaaid door in te sturen alsof die er niet was.
Wat is Senna z'n citaat ook alweer?quote:Op zondag 8 december 2024 16:38 schreef bedachtzaam het volgende:
Het was logisch dat Max indien mogelijk hem er gelijk tussen prikt, twee McLarens op kop dan word het moeilijk omdat hij dus een McLaren die zelf ook DRS heeft voorbij moet.
Jammer dat het mis ging maar wel geprobeerd.
Dat citaat is niet van Senna.quote:Op zondag 8 december 2024 16:49 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wat is Senna z'n citaat ook alweer?
Dat gat was er he...
SPOILER: apexOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moment van contact.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
Deze bedoel je:quote:Op zondag 8 december 2024 16:49 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wat is Senna z'n citaat ook alweer?
Dat gat was er he...
quote:“If you no longer go for a gap that exists, you're no longer a racing driver.”
Heb even gekeken, het lijkt op de apex zo te zijn dat het voorwiel van VER ter hoogte is van de spiegel van PIAquote:Op zondag 8 december 2024 16:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb geen foto. Maar er staat een filmpje in 1 vd live topics. En je kunt terugkijken natuurlijk
Bedankt, maar daar kan je dus niet overheen, daar reed max zo strak mogelijk omheen.quote:Op zondag 8 december 2024 16:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
Op de apex zit Max er, lijkt het, naast. Maar het was een beetje halfbakken want hij moet nog over die kerb heen waardoor je wat turn in mist.
Piastri gooit gewoon de deur dicht. Alleen is het de regel nu dat je er voor moet zitten op de apex... Vind ik ook wat van.quote:Op zondag 8 december 2024 16:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
[..]
Dank uquote:Op zondag 8 december 2024 16:52 schreef pmponer het volgende:
[..]
Heb even gekeken, het lijkt op de apex zo te zijn dat het voorwiel van VER ter hoogte is van de spiegel van PIA
VER houdt de binnenbocht voor zover dat kan, op een gegeven moment is er een "varkensrug" (bollard) daar stuurt VER zo strak mogelijk omheen en waaiert daarna wat uit. PIA kon hem zien en koos er toch voor om de bocht te sluiten ipv ietwat wijder te gaan (vreemd als je vecht voor een WCC) en contact was een feit
De regel bij inhalen aan de binnenkant is dat je voorwiel naast de spiegel van de ander moet zitten bij de apex. Bij inhalen aan de buitenkant is het inderdaad zo dat je er helemaal naast moet zitten.quote:Op zondag 8 december 2024 16:54 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Piastri gooit gewoon de deur dicht. Alleen is het de regel nu dat je er voor moet zitten op de apex... Vind ik ook wat van.
Puur kijkende naar het racen zonder die regel. Dat gat is er, ze willen samen die bocht in. Max wil zn plek, Piastri wil m houden. Wielen tikken elkaar en ze gaan rond. Max iets te gretig, Piastri iets te vasthoudend.
All the time you have to leave the space!"quote:Op zondag 8 december 2024 16:52 schreef pmponer het volgende:
[..]
Heb even gekeken, het lijkt op de apex zo te zijn dat het voorwiel van VER ter hoogte is van de spiegel van PIA
VER houdt de binnenbocht voor zover dat kan, op een gegeven moment is er een "varkensrug" (bollard) daar stuurt VER zo strak mogelijk omheen en waaiert daarna wat uit. PIA kon hem zien en koos er toch voor om de bocht te sluiten ipv ietwat wijder te gaan (vreemd als je vecht voor een WCC) en contact was een feit
Op die foto van mij zie je dat de spiegel niet naast het voorwiel zat op de apex.quote:Op zondag 8 december 2024 16:56 schreef Starflyer het volgende:
[..]
De regel bij inhalen aan de binnenkant is dat je voorwiel naast de spiegel van de ander moet zitten bij de apex. Bij inhalen aan de buitenkant is het inderdaad zo dat je er helemaal naast moet zitten.
Hier was sprake van inhalen aan de binnenkant.
Is papa Perez z'n manager ofzo?quote:Op zondag 8 december 2024 16:59 schreef pmponer het volgende:
Lando is ook aan iedereen die het wil horen, en niet wil horen aan het vertellen dat hij volgend jaar WDC wordt.
Hier zeg je wat andersquote:Op zondag 8 december 2024 16:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Op die foto van mij zie je dat de spiegel niet naast het voorwiel zat op de apex.
quote:Op zondag 8 december 2024 16:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
Op de apex zit Max er, lijkt het, naast. Maar het was een beetje halfbakken want hij moet nog over die kerb heen waardoor je wat turn in mist.SPOILER: apexOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moment van contact.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
Ja, beetje sneu welquote:Op zondag 8 december 2024 16:59 schreef pmponer het volgende:
Lando is ook aan iedereen die het wil horen, en niet wil horen aan het vertellen dat hij volgend jaar WDC wordt.
lijkt hetquote:
In mijn beleving wordt het hem vooral gevraagd en geeft hij aan dat dat voor hem het doel is. Wat gewoon logisch isquote:Op zondag 8 december 2024 16:59 schreef pmponer het volgende:
Tenzij de andere teams iets gaan vinden zal hij ook zeker een goede kans maken want die McLaren is zeer goed en ontwikkeling zal vooral gebruikt worden voor de auto van 2026.quote:Op zondag 8 december 2024 16:59 schreef pmponer het volgende:
Sjors zou gezegd hebben: "He just turned into me"quote:Op zondag 8 december 2024 17:01 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
De afgelopen 20 jaar zijn alle aanrijdingen in de eerste bocht afgedaan als 'racing incident'. Maar ja, nu was het Max.
Dat kan, maar net werd er gezegd "Congratulations, World Champion" en toen vond hij het nodig om te zeggen dat dat toch echt om McLaren ging en dat hij volgend jaar wel WDC zou worden.quote:Op zondag 8 december 2024 17:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
In mijn beleving wordt het hem vooral gevraagd en geeft hij aan dat dat voor hem het doel is. Wat gewoon logisch is
Eens, maar ik denk niet dat Lando het type is wat extra druk nodig heeftquote:Op zondag 8 december 2024 17:03 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Tenzij de andere teams iets gaan vinden zal hij ook zeker een goede kans maken want die McLaren is zeer goed en ontwikkeling zal vooral gebruikt worden voor de auto van 2026.
quote:Op zondag 8 december 2024 17:13 schreef Questular het volgende:
Verstappen kan ook wel gewoon eens minder enthousiast de 1e bocht ingaan.
losermentaliteitquote:Op zondag 8 december 2024 17:13 schreef Questular het volgende:
Waarom? Hij wil toch podium pakken, met deze auto moet je het meteen doen, anders rijden ze bij je weg.quote:Op zondag 8 december 2024 17:13 schreef Questular het volgende:
Lol, nee, we willen toch racen zienquote:Op zondag 8 december 2024 17:13 schreef Questular het volgende:
Wat een onzin. Piastri gooit ook gewoon de deur dicht.quote:Op zondag 8 december 2024 16:44 schreef Adames het volgende:
[..]
Je hebt recht op ruimte in de bocht, dat kreeg hij ook.
Hij heeft niet het recht om te doen alsof Piastri er niet meer is.
Dat is best snel eigenlijk wel hoor.quote:
Tuurlijk, maar je wil tegelijkertijd niet iemand zien spinnen.quote:Op zondag 8 december 2024 17:20 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Lol, nee, we willen toch racen zien
Max was ook kampioen geworden in een McLaren of een Ferrari dit jaar.quote:
Niet volgens Senna.quote:Op zondag 8 december 2024 17:13 schreef Questular het volgende:
Dat zei Buxton ook alquote:Op zondag 8 december 2024 17:22 schreef pmponer het volgende:
Was een investering in volgend seizoen volgens Renger
Zeker, en dan kan na bocht 1 toch ook prima?quote:Op zondag 8 december 2024 17:20 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Lol, nee, we willen toch racen zien
quote:Op zondag 8 december 2024 17:27 schreef Questular het volgende:
[..]
Sorry ik zal koning Max nooit meer afvallen.
zeker maar daar is de rbr op dit moment niet goed genoeg voor, dus dan krijg je dit soort acties.quote:Op zondag 8 december 2024 17:28 schreef Questular het volgende:
[..]
Zeker, en dan kan na bocht 1 toch ook prima?
Zeker. Maar Piastri laat een enorm gat. Elke andere coureur was daar ook ingedoken. Jij zeurt er alleen maar over omdat het Max is.quote:Op zondag 8 december 2024 17:28 schreef Questular het volgende:
Zeker, en dan kan na bocht 1 toch ook prima?
Is dit echt?quote:
I am not surprised. Maar ik ga de discussie niet overdoen: op de apex zat hij er naast.quote:Op zondag 8 december 2024 17:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Is dit echt?
Enige reden dat die er ook maar een beetje naast kwam is omdat die volle bak kerb moest pakken waardoor die automatisch wijd zou gaan. Dus nee ik ben het hier niet mee eens.
Piastri heeft ook een beetje een dood of de gladiolen mentaliteit, dus je hebt ook gelijk.quote:Op zondag 8 december 2024 16:30 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Als je de ruimte verdient, moet de ander je die geven.
Nee, hij zat ernaast op de apex.quote:Op zondag 8 december 2024 17:34 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Piastri heeft ook een beetje een dood of de gladiolen mentaliteit, dus je hebt ook gelijk.
Dit is gewoon een race-startincident Volgens de regel is t Max zn fout, volgens racen zijn ze hier beide gewoon fout.
Max iets te gretig, Piastri too determined om zn plek te houden.
Denk dat Max het ook niet gedaan had als het kampioenschap nog niet beslist was. Dood of de gladiolen. Jammer vandaag.
Iedereen die vandaag een tik uitdeelde kreeg +10. Wat dat betreft wel consequent.quote:Op zondag 8 december 2024 17:34 schreef pmponer het volgende:
Ja ik ben ook bang dat er geen ander resultaat mogelijk zou zijn geweest, Max heeft full lock naar links en "glijdt" naar buiten richting oscar. Straf... ik denk het niet typisch T1 incident. Als je dan straft waarom dan geen 5 sec.
Ben ook benieuwd of het nog uit had gemaakt als die bollard er niet lag, maar dat zullen we nooit weten
Ernaast zitten op de apex geeft je niet ineens alle rechten van de racerij of zo.quote:Op zondag 8 december 2024 17:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
I am not surprised. Maar ik ga de discussie niet overdoen: op de apex zat hij er naast.
Hier ben ik het dus niet mee eens omdat hij imho op de apex met zijn voorwiel naast de spiegel van Piastri zat en dus recht had op de bocht.quote:Op zondag 8 december 2024 17:34 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Piastri heeft ook een beetje een dood of de gladiolen mentaliteit, dus je hebt ook gelijk.
Dit is gewoon een race-startincident Volgens de regel is t Max zn fout, volgens racen zijn ze hier beide gewoon fout.
Max iets te gretig, Piastri too determined om zn plek te houden.
Denk dat Max het ook niet gedaan had als het kampioenschap nog niet beslist was. Dood of de gladiolen. Jammer vandaag.
Wel volgens de regels. Dat gaf bijvoorbeeld Verstappen het recht om Norris buiten de baan te duwen in Austin.quote:Op zondag 8 december 2024 17:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ernaast zitten op de apex geeft je niet ineens alle rechten van de racerij of zo.
Hier probeer je ook gewoon gebruik van te maken he. Je wil je race niet vergallen, dus ben je wat voorzichtiger. Piastri dus niet in die bocht.quote:Op zondag 8 december 2024 16:52 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ik ben het ook niet eens met die regel. Persoonlijk vind ik dit gewoon een race incident tussen een unstopable force en een inmoveable object.quote:Op zondag 8 december 2024 17:37 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Hier ben ik het dus niet mee eens omdat hij imho op de apex met zijn voorwiel naast de spiegel van Piastri zat en dus recht had op de bocht.
Weet je wel hoe enorm debiel je nu klinkt? Misschien eens users uit elkaar proberen te houden dan kom je minder dom over.quote:Op zondag 8 december 2024 17:30 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Zeker. Maar Piastri laat een enorm gat. Elke andere coureur was daar ook ingedoken. Jij zeurt er alleen maar over omdat het Max is.
Er wordt onderhandeld/gesproken over zijn contract.quote:Op zondag 8 december 2024 18:05 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Volgens de NOS verslaggever gaan ze bij RB morgen de opvolger van Perez bekendmaken..dat heb ik bij andere bronnen gemist?
Precies, volgens mij waren we nog niet verder dan datquote:Op zondag 8 december 2024 18:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Er wordt onderhandeld/gesproken over zijn contract.
Nee hoor. Bij sicko en bij viaplay hadden ze het er al over. Tijdens het live commentaar al en later ook in de studio.quote:Op zondag 8 december 2024 18:05 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Volgens de NOS verslaggever gaan ze bij RB morgen de opvolger van Perez bekendmaken..dat heb ik bij andere bronnen gemist?
Bottas kan soberzo leuke filmpjes maken met dat kapsel van hem.quote:Op zondag 8 december 2024 18:11 schreef pmponer het volgende:
Het zou zo lachen zijn, als Bottas volgend jaar in de stoel van Perez zit
Kan je weer leuke filmpjes maken
Op hoeveel dagen WK leider komt hij dan te staan?quote:
Dit is gewoon hoe Piastri rijdt en inderdaad, hij geeft zo een prima signaal of voor de toekomst. Kwam nu misschien even niet zo goed uit, maar uiteindelijk deed Piastri niks verkeerd.quote:Op zondag 8 december 2024 17:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik vond Piastri nou niet echt agressief. Hij laat zich ook niet van de baan boeken omdat er iemand aan zijn binnenkant zit of zo. Dan zou je een soort precedent scheppen van: "Max ga er de volgende keer ook maar langs". Dus op lange termijn kan dit weer in zijn voordeel werken terwijl het op korte termijn net iets fijner was voor McLaren was geweest.
Stak hand in eigen boezem.quote:Op zondag 8 december 2024 18:11 schreef Nebelwerfer het volgende:
Verstappen zei zelf bij Viaplay dat hij te laat zag dat het gat krap werd. Stuurde nog bij op de kerb, maar dat wilde dus niet meer.
Zeker. Totaal niet debiel.quote:Op zondag 8 december 2024 18:05 schreef Questular het volgende:
Weet je wel hoe enorm debiel je nu klinkt?
Preciesquote:Op zondag 8 december 2024 18:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Stak hand in eigen boezem.
Hij heeft dan ook de beste auto van het moment dus die kans is zeer aanwezigquote:Op zondag 8 december 2024 17:04 schreef pmponer het volgende:
[..]
Dat kan, maar net werd er gezegd "Congratulations, World Champion" en toen vond hij het nodig om te zeggen dat dat toch echt om McLaren ging en dat hij volgend jaar wel WDC zou worden.
Volgend jaar is het weer anders. Ik hoop wel dat Red Bull een harde les geleerd heeft.quote:Op zondag 8 december 2024 18:33 schreef Adames het volgende:
[..]
Hij heeft dan ook de beste auto van het moment dus die kans is zeer aanwezig
Piastri en Verstappen kregen voor hun incident elk twee strafpunten. Bottas kreeg voor zijn twee ongelukken respectievelijk twee en drie strafpuntenquote:Op zondag 8 december 2024 18:07 schreef DeeBee het volgende:
VER die voor alles dubbel zoveel strafpunten krijgt tov anderen, leuke rubriek
Bottas heeft sowieso de naam als perfecte tweede rijder.quote:Op zondag 8 december 2024 18:11 schreef pmponer het volgende:
Het zou zo lachen zijn, als Bottas volgend jaar in de stoel van Perez zit
Kan je weer leuke filmpjes maken
Laten we de huidige Bottas ook weer niet gaan overschatten..quote:Op zondag 8 december 2024 18:53 schreef GM78 het volgende:
[..]
Bottas heeft sowieso de naam als perfecte tweede rijder.
En dat is nou net wat ze nodig hebben bij Red Bull.
Vind het serieus geen raar idee, en naar mijn mening nog altijd beter dan de alternatieven die ze hebben bij Red Bull.
Nee, maar hij is best beschikbare als stabiele 2e rijder.quote:Op zondag 8 december 2024 18:57 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Laten we de huidige Bottas ook weer niet gaan overschatten..
Echt he, en dan moeten ze nog max zijn fucking idiots gaan beoordelenquote:Op zondag 8 december 2024 18:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
De stewards zijn nu eindelijk consistent met straffen uitdelen, is het nog niet goed
Zit je er weer naast, pijnlijk.quote:Op zondag 8 december 2024 18:32 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Zeker. Totaal niet debiel.
quote:
Nou, place your bets!quote:Op zondag 8 december 2024 19:02 schreef Starflyer het volgende:
Morgen de beslissing over Perez, de aankondiging komt later.
https://nl.motorsport.com(...)ging-later/10680788/
Bottas die als enige rijder geen punt weet te scoren.quote:Op zondag 8 december 2024 18:53 schreef GM78 het volgende:
[..]
Bottas heeft sowieso de naam als perfecte tweede rijder.
En dat is nou net wat ze nodig hebben bij Red Bull.
Vind het serieus geen raar idee, en naar mijn mening nog altijd beter dan de alternatieven die ze hebben bij Red Bull.
Lawson zit in de RBR.quote:
Mag je dan op hem slaan net als een piņata?quote:Op zondag 8 december 2024 19:15 schreef Adames het volgende:
[..]
Als hij niet zelf opstapt, plakken ze volgend jaar ezelsoren op zijn racehelm
Twee keer 'nee'.quote:
Neem aan dat dat met de clausules wel meevalt, financiële “probleem” zit dan in de sponsoringquote:Op zondag 8 december 2024 19:11 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
op hoe hoog de afkoopsom wordt?
Hij wilt dit ook echt volgens mij.quote:
Ach, gossie. Zit je een beetje hoog in je emotie?quote:Op zondag 8 december 2024 19:26 schreef Questular het volgende:
[..]
Veel plezier in de speeltuin kleuter.
Ik snap echt niet op basis van wat Lawson een zitje bij RB zou verdienen t.o.v. Tsunoda.quote:Op zondag 8 december 2024 19:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Lawson zit in de RBR.
Hadjar bij VCARB if hoe dat team mag heten.
In die paar races heeft Lawson meer laten zien dan Yuki in 4 jaar.quote:Op zondag 8 december 2024 19:27 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ik snap echt niet op basis van wat Lawson een zitje bij RB zou verdienen t.o.v. Tsunoda.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |