Volgend jaar is het weer anders. Ik hoop wel dat Red Bull een harde les geleerd heeft.quote:Op zondag 8 december 2024 18:33 schreef Adames het volgende:
[..]
Hij heeft dan ook de beste auto van het moment dus die kans is zeer aanwezig
Piastri en Verstappen kregen voor hun incident elk twee strafpunten. Bottas kreeg voor zijn twee ongelukken respectievelijk twee en drie strafpuntenquote:Op zondag 8 december 2024 18:07 schreef DeeBee het volgende:
VER die voor alles dubbel zoveel strafpunten krijgt tov anderen, leuke rubriek
Bottas heeft sowieso de naam als perfecte tweede rijder.quote:Op zondag 8 december 2024 18:11 schreef pmponer het volgende:
Het zou zo lachen zijn, als Bottas volgend jaar in de stoel van Perez zit
Kan je weer leuke filmpjes maken
Laten we de huidige Bottas ook weer niet gaan overschatten..quote:Op zondag 8 december 2024 18:53 schreef GM78 het volgende:
[..]
Bottas heeft sowieso de naam als perfecte tweede rijder.
En dat is nou net wat ze nodig hebben bij Red Bull.
Vind het serieus geen raar idee, en naar mijn mening nog altijd beter dan de alternatieven die ze hebben bij Red Bull.
Nee, maar hij is best beschikbare als stabiele 2e rijder.quote:Op zondag 8 december 2024 18:57 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Laten we de huidige Bottas ook weer niet gaan overschatten..
Echt he, en dan moeten ze nog max zijn fucking idiots gaan beoordelenquote:Op zondag 8 december 2024 18:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
De stewards zijn nu eindelijk consistent met straffen uitdelen, is het nog niet goed
Zit je er weer naast, pijnlijk.quote:Op zondag 8 december 2024 18:32 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Zeker. Totaal niet debiel.
quote:
Nou, place your bets!quote:Op zondag 8 december 2024 19:02 schreef Starflyer het volgende:
Morgen de beslissing over Perez, de aankondiging komt later.
https://nl.motorsport.com(...)ging-later/10680788/
Bottas die als enige rijder geen punt weet te scoren.quote:Op zondag 8 december 2024 18:53 schreef GM78 het volgende:
[..]
Bottas heeft sowieso de naam als perfecte tweede rijder.
En dat is nou net wat ze nodig hebben bij Red Bull.
Vind het serieus geen raar idee, en naar mijn mening nog altijd beter dan de alternatieven die ze hebben bij Red Bull.
Lawson zit in de RBR.quote:
Mag je dan op hem slaan net als een piñata?quote:Op zondag 8 december 2024 19:15 schreef Adames het volgende:
[..]
Als hij niet zelf opstapt, plakken ze volgend jaar ezelsoren op zijn racehelm
Twee keer 'nee'.quote:
Neem aan dat dat met de clausules wel meevalt, financiële “probleem” zit dan in de sponsoringquote:Op zondag 8 december 2024 19:11 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
op hoe hoog de afkoopsom wordt?
Hij wilt dit ook echt volgens mij.quote:
Ach, gossie. Zit je een beetje hoog in je emotie?quote:Op zondag 8 december 2024 19:26 schreef Questular het volgende:
[..]
Veel plezier in de speeltuin kleuter.
Ik snap echt niet op basis van wat Lawson een zitje bij RB zou verdienen t.o.v. Tsunoda.quote:Op zondag 8 december 2024 19:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Lawson zit in de RBR.
Hadjar bij VCARB if hoe dat team mag heten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |