Hier probeer je ook gewoon gebruik van te maken he. Je wil je race niet vergallen, dus ben je wat voorzichtiger. Piastri dus niet in die bocht.quote:Op zondag 8 december 2024 16:52 schreef pmponer het volgende:
[..]
Heb even gekeken, het lijkt op de apex zo te zijn dat het voorwiel van VER ter hoogte is van de spiegel van PIA
VER houdt de binnenbocht voor zover dat kan, op een gegeven moment is er een "varkensrug" (bollard) daar stuurt VER zo strak mogelijk omheen en waaiert daarna wat uit. PIA kon hem zien en koos er toch voor om de bocht te sluiten ipv ietwat wijder te gaan (vreemd als je vecht voor een WCC) en contact was een feit
Ik ben het ook niet eens met die regel. Persoonlijk vind ik dit gewoon een race incident tussen een unstopable force en een inmoveable object.quote:Op zondag 8 december 2024 17:37 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Hier ben ik het dus niet mee eens omdat hij imho op de apex met zijn voorwiel naast de spiegel van Piastri zat en dus recht had op de bocht.
Weet je wel hoe enorm debiel je nu klinkt? Misschien eens users uit elkaar proberen te houden dan kom je minder dom over.quote:Op zondag 8 december 2024 17:30 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Zeker. Maar Piastri laat een enorm gat. Elke andere coureur was daar ook ingedoken. Jij zeurt er alleen maar over omdat het Max is.
Er wordt onderhandeld/gesproken over zijn contract.quote:Op zondag 8 december 2024 18:05 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Volgens de NOS verslaggever gaan ze bij RB morgen de opvolger van Perez bekendmaken..dat heb ik bij andere bronnen gemist?
Precies, volgens mij waren we nog niet verder dan datquote:Op zondag 8 december 2024 18:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Er wordt onderhandeld/gesproken over zijn contract.
Nee hoor. Bij sicko en bij viaplay hadden ze het er al over. Tijdens het live commentaar al en later ook in de studio.quote:Op zondag 8 december 2024 18:05 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Volgens de NOS verslaggever gaan ze bij RB morgen de opvolger van Perez bekendmaken..dat heb ik bij andere bronnen gemist?
Bottas kan soberzo leuke filmpjes maken met dat kapsel van hem.quote:Op zondag 8 december 2024 18:11 schreef pmponer het volgende:
Het zou zo lachen zijn, als Bottas volgend jaar in de stoel van Perez zit
Kan je weer leuke filmpjes maken
Op hoeveel dagen WK leider komt hij dan te staan?quote:
Dit is gewoon hoe Piastri rijdt en inderdaad, hij geeft zo een prima signaal of voor de toekomst. Kwam nu misschien even niet zo goed uit, maar uiteindelijk deed Piastri niks verkeerd.quote:Op zondag 8 december 2024 17:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik vond Piastri nou niet echt agressief. Hij laat zich ook niet van de baan boeken omdat er iemand aan zijn binnenkant zit of zo. Dan zou je een soort precedent scheppen van: "Max ga er de volgende keer ook maar langs". Dus op lange termijn kan dit weer in zijn voordeel werken terwijl het op korte termijn net iets fijner was voor McLaren was geweest.
Stak hand in eigen boezem.quote:Op zondag 8 december 2024 18:11 schreef Nebelwerfer het volgende:
Verstappen zei zelf bij Viaplay dat hij te laat zag dat het gat krap werd. Stuurde nog bij op de kerb, maar dat wilde dus niet meer.
Zeker. Totaal niet debiel.quote:Op zondag 8 december 2024 18:05 schreef Questular het volgende:
Weet je wel hoe enorm debiel je nu klinkt?
Preciesquote:Op zondag 8 december 2024 18:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Stak hand in eigen boezem.
Hij heeft dan ook de beste auto van het moment dus die kans is zeer aanwezigquote:Op zondag 8 december 2024 17:04 schreef pmponer het volgende:
[..]
Dat kan, maar net werd er gezegd "Congratulations, World Champion" en toen vond hij het nodig om te zeggen dat dat toch echt om McLaren ging en dat hij volgend jaar wel WDC zou worden.
Volgend jaar is het weer anders. Ik hoop wel dat Red Bull een harde les geleerd heeft.quote:Op zondag 8 december 2024 18:33 schreef Adames het volgende:
[..]
Hij heeft dan ook de beste auto van het moment dus die kans is zeer aanwezig
Piastri en Verstappen kregen voor hun incident elk twee strafpunten. Bottas kreeg voor zijn twee ongelukken respectievelijk twee en drie strafpuntenquote:Op zondag 8 december 2024 18:07 schreef DeeBee het volgende:
VER die voor alles dubbel zoveel strafpunten krijgt tov anderen, leuke rubriek
Bottas heeft sowieso de naam als perfecte tweede rijder.quote:Op zondag 8 december 2024 18:11 schreef pmponer het volgende:
Het zou zo lachen zijn, als Bottas volgend jaar in de stoel van Perez zit
Kan je weer leuke filmpjes maken
Laten we de huidige Bottas ook weer niet gaan overschatten..quote:Op zondag 8 december 2024 18:53 schreef GM78 het volgende:
[..]
Bottas heeft sowieso de naam als perfecte tweede rijder.
En dat is nou net wat ze nodig hebben bij Red Bull.
Vind het serieus geen raar idee, en naar mijn mening nog altijd beter dan de alternatieven die ze hebben bij Red Bull.
Nee, maar hij is best beschikbare als stabiele 2e rijder.quote:Op zondag 8 december 2024 18:57 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Laten we de huidige Bottas ook weer niet gaan overschatten..
Echt he, en dan moeten ze nog max zijn fucking idiots gaan beoordelenquote:Op zondag 8 december 2024 18:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
De stewards zijn nu eindelijk consistent met straffen uitdelen, is het nog niet goed
Zit je er weer naast, pijnlijk.quote:Op zondag 8 december 2024 18:32 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Zeker. Totaal niet debiel.
quote:
Nou, place your bets!quote:Op zondag 8 december 2024 19:02 schreef Starflyer het volgende:
Morgen de beslissing over Perez, de aankondiging komt later.
https://nl.motorsport.com(...)ging-later/10680788/
Bottas die als enige rijder geen punt weet te scoren.quote:Op zondag 8 december 2024 18:53 schreef GM78 het volgende:
[..]
Bottas heeft sowieso de naam als perfecte tweede rijder.
En dat is nou net wat ze nodig hebben bij Red Bull.
Vind het serieus geen raar idee, en naar mijn mening nog altijd beter dan de alternatieven die ze hebben bij Red Bull.
Lawson zit in de RBR.quote:
Mag je dan op hem slaan net als een piņata?quote:Op zondag 8 december 2024 19:15 schreef Adames het volgende:
[..]
Als hij niet zelf opstapt, plakken ze volgend jaar ezelsoren op zijn racehelm
Twee keer 'nee'.quote:
Neem aan dat dat met de clausules wel meevalt, financiële “probleem” zit dan in de sponsoringquote:Op zondag 8 december 2024 19:11 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
op hoe hoog de afkoopsom wordt?
Hij wilt dit ook echt volgens mij.quote:
Ach, gossie. Zit je een beetje hoog in je emotie?quote:Op zondag 8 december 2024 19:26 schreef Questular het volgende:
[..]
Veel plezier in de speeltuin kleuter.
Ik snap echt niet op basis van wat Lawson een zitje bij RB zou verdienen t.o.v. Tsunoda.quote:Op zondag 8 december 2024 19:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Lawson zit in de RBR.
Hadjar bij VCARB if hoe dat team mag heten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |