Heb even gekeken, het lijkt op de apex zo te zijn dat het voorwiel van VER ter hoogte is van de spiegel van PIAquote:Op zondag 8 december 2024 16:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb geen foto. Maar er staat een filmpje in 1 vd live topics. En je kunt terugkijken natuurlijk
Bedankt, maar daar kan je dus niet overheen, daar reed max zo strak mogelijk omheen.quote:Op zondag 8 december 2024 16:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
Op de apex zit Max er, lijkt het, naast. Maar het was een beetje halfbakken want hij moet nog over die kerb heen waardoor je wat turn in mist.
Piastri gooit gewoon de deur dicht. Alleen is het de regel nu dat je er voor moet zitten op de apex... Vind ik ook wat van.quote:Op zondag 8 december 2024 16:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
[..]
Ik zit op de lijn @:Starflyer
Helemaal niet "overduidelijk de schuld" Verstappen. Voorwiel Max zat naast spiegel Piastri.
Dank uquote:Op zondag 8 december 2024 16:52 schreef pmponer het volgende:
[..]
Heb even gekeken, het lijkt op de apex zo te zijn dat het voorwiel van VER ter hoogte is van de spiegel van PIA
VER houdt de binnenbocht voor zover dat kan, op een gegeven moment is er een "varkensrug" (bollard) daar stuurt VER zo strak mogelijk omheen en waaiert daarna wat uit. PIA kon hem zien en koos er toch voor om de bocht te sluiten ipv ietwat wijder te gaan (vreemd als je vecht voor een WCC) en contact was een feit
De regel bij inhalen aan de binnenkant is dat je voorwiel naast de spiegel van de ander moet zitten bij de apex. Bij inhalen aan de buitenkant is het inderdaad zo dat je er helemaal naast moet zitten.quote:Op zondag 8 december 2024 16:54 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Piastri gooit gewoon de deur dicht. Alleen is het de regel nu dat je er voor moet zitten op de apex... Vind ik ook wat van.
Puur kijkende naar het racen zonder die regel. Dat gat is er, ze willen samen die bocht in. Max wil zn plek, Piastri wil m houden. Wielen tikken elkaar en ze gaan rond. Max iets te gretig, Piastri iets te vasthoudend.
All the time you have to leave the space!"quote:Op zondag 8 december 2024 16:52 schreef pmponer het volgende:
[..]
Heb even gekeken, het lijkt op de apex zo te zijn dat het voorwiel van VER ter hoogte is van de spiegel van PIA
VER houdt de binnenbocht voor zover dat kan, op een gegeven moment is er een "varkensrug" (bollard) daar stuurt VER zo strak mogelijk omheen en waaiert daarna wat uit. PIA kon hem zien en koos er toch voor om de bocht te sluiten ipv ietwat wijder te gaan (vreemd als je vecht voor een WCC) en contact was een feit
Op die foto van mij zie je dat de spiegel niet naast het voorwiel zat op de apex.quote:Op zondag 8 december 2024 16:56 schreef Starflyer het volgende:
[..]
De regel bij inhalen aan de binnenkant is dat je voorwiel naast de spiegel van de ander moet zitten bij de apex. Bij inhalen aan de buitenkant is het inderdaad zo dat je er helemaal naast moet zitten.
Hier was sprake van inhalen aan de binnenkant.
Is papa Perez z'n manager ofzo?quote:Op zondag 8 december 2024 16:59 schreef pmponer het volgende:
Lando is ook aan iedereen die het wil horen, en niet wil horen aan het vertellen dat hij volgend jaar WDC wordt.
Hier zeg je wat andersquote:Op zondag 8 december 2024 16:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Op die foto van mij zie je dat de spiegel niet naast het voorwiel zat op de apex.
quote:Op zondag 8 december 2024 16:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
Op de apex zit Max er, lijkt het, naast. Maar het was een beetje halfbakken want hij moet nog over die kerb heen waardoor je wat turn in mist.SPOILER: apexOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moment van contact.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
Ja, beetje sneu welquote:Op zondag 8 december 2024 16:59 schreef pmponer het volgende:
Lando is ook aan iedereen die het wil horen, en niet wil horen aan het vertellen dat hij volgend jaar WDC wordt.
lijkt hetquote:
In mijn beleving wordt het hem vooral gevraagd en geeft hij aan dat dat voor hem het doel is. Wat gewoon logisch isquote:Op zondag 8 december 2024 16:59 schreef pmponer het volgende:
Tenzij de andere teams iets gaan vinden zal hij ook zeker een goede kans maken want die McLaren is zeer goed en ontwikkeling zal vooral gebruikt worden voor de auto van 2026.quote:Op zondag 8 december 2024 16:59 schreef pmponer het volgende:
Sjors zou gezegd hebben: "He just turned into me"quote:Op zondag 8 december 2024 17:01 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
De afgelopen 20 jaar zijn alle aanrijdingen in de eerste bocht afgedaan als 'racing incident'. Maar ja, nu was het Max.
Dat kan, maar net werd er gezegd "Congratulations, World Champion" en toen vond hij het nodig om te zeggen dat dat toch echt om McLaren ging en dat hij volgend jaar wel WDC zou worden.quote:Op zondag 8 december 2024 17:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
In mijn beleving wordt het hem vooral gevraagd en geeft hij aan dat dat voor hem het doel is. Wat gewoon logisch is
Eens, maar ik denk niet dat Lando het type is wat extra druk nodig heeftquote:Op zondag 8 december 2024 17:03 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Tenzij de andere teams iets gaan vinden zal hij ook zeker een goede kans maken want die McLaren is zeer goed en ontwikkeling zal vooral gebruikt worden voor de auto van 2026.
quote:Op zondag 8 december 2024 17:13 schreef Questular het volgende:
Verstappen kan ook wel gewoon eens minder enthousiast de 1e bocht ingaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |