Moving in the brake zone tegen Alonso?quote:
Dat was de wedstrijd van 15:30.quote:Op zondag 8 december 2024 15:34 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wil je niet zo doen als ik naar Willem II - Heerenveen ga kijken?
Omdat Hamilton een streepje voor heeft, blijkbaarquote:
Dat heeft er niets mee te maken. Gaat om afscheid van Mercedes.quote:
Was niet nodig.quote:Op zondag 8 december 2024 15:37 schreef Evenstar het volgende:
Max wereldkampioen
McLaren wereldkampioen, Norris prima race gereden.
Lewis eist alle aandacht op
... wat een toneelstukje
Vorige week nog, dacht ik.quote:Op zondag 8 december 2024 15:38 schreef SiGNe het volgende:
Hamilton janken terwijl hij een paar races terug nog z'n auto vervroegd aan de kant wilde zetten en er totaal geen zin meer in had
Ja niet blank he, dan moet je wat.quote:Op zondag 8 december 2024 15:37 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Omdat Hamilton een streepje voor heeft, blijkbaar
I know maar ik gok dat dwarse @Nober daar op doelde.quote:Op zondag 8 december 2024 15:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat heeft er niets mee te maken. Gaat om afscheid van Mercedes.
Hij gaat NIET met pensioen, hij switched naar Ferrari..
Hem..quote:Op zondag 8 december 2024 15:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
Mooie huldiging van Lewis. Wat een partnerschap tussen hij en Mercedes zeg. Ongekend. Ja dat is wel echt heel top gedaan
Heel apart idd.quote:Op zondag 8 december 2024 15:38 schreef Evenstar het volgende:
Als Lewis nou echt met pensioen zou gaan was dit meer dan terecht hoor, maar het is een teamwissel for fucks sake
Dit ja. Had liever de verlaters van de sport gezien.quote:Op zondag 8 december 2024 15:39 schreef D. het volgende:
Wat een onzin dat HAM-gedoe. Er zijn er meer die afscheid nemen, en HAM is de enige die op eigen verzoek gaat
Ja dan had ik het volkomen logisch gevonden, nu slaat het werkelijk waar nergens opquote:Op zondag 8 december 2024 15:38 schreef Evenstar het volgende:
Als Lewis nou echt met pensioen zou gaan was dit meer dan terecht hoor, maar het is een teamwissel for fucks sake
Tja, het blijft een Britse sport eh.quote:Op zondag 8 december 2024 15:39 schreef D. het volgende:
Wat een onzin dat HAM-gedoe. Er zijn er meer die afscheid nemen, en HAM is de enige die op eigen verzoek gaat
Ik zal mezelf een ban besparen.quote:Op zondag 8 december 2024 15:38 schreef ZaZoe het volgende:
Ham gaat steeds meer op Bob Marley lijken
Zhou houdt z'n afscheid sauberquote:Op zondag 8 december 2024 15:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dit ja. Had liever de verlaters van de sport gezien.
Zo Brits als India.quote:Op zondag 8 december 2024 15:39 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Tja, het blijft een Britse sport eh.
En al eerder ook, had er totaal geen zin meer in, kon geen motivatie vinden en kon niet wachten tot hij bij Ferrari zou rijden.quote:
Omdat dit goed verkoopt in Engelandquote:Op zondag 8 december 2024 15:36 schreef Evenstar het volgende:
Waarom krijgt Hamilton een speciaal plekje
Als het nou einde carriėre was ok, maar wtf
Die woont er nu..quote:Op zondag 8 december 2024 15:42 schreef TweedeKlum het volgende:
Ach Doornroosje is er ook weer eens.
Hij was 2016 even vergetenquote:Op zondag 8 december 2024 15:41 schreef Evenstar het volgende:
Dit was most thrilling F1 season ja Rosberg? Ok.
Als het tijdens voetbal niet lukt moet je het toch ergens anders zoeken.quote:Op zondag 8 december 2024 15:42 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Omdat dit goed verkoopt in Engeland
Ik ben niet voor niks direct naar het voetbal geswitchtquote:Op zondag 8 december 2024 15:42 schreef Peterselieman het volgende:
Er is een reden waarom mijn tv al weer uit staat. Geen zin om die onzin te bekijken
Zelfs hier lukt het nietquote:Op zondag 8 december 2024 15:43 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Als het tijdens voetbal niet lukt moet je het toch ergens anders zoeken.
Die is zelf gestopt omdat die geen zin in nog een jaar naast Hamilton.quote:Op zondag 8 december 2024 15:42 schreef butz0rs het volgende:
NicoDie moest snel wippen toen bleek dat hij beter was dan HAM
Bij mij altijd, fake gedoe achteraf boeit me niet.quote:Op zondag 8 december 2024 15:42 schreef Peterselieman het volgende:
Er is een reden waarom mijn tv al weer uit staat. Geen zin om die onzin te bekijken
Niet meer in Monaco?quote:
Ja, die begon terecht over Sainzquote:Op zondag 8 december 2024 15:44 schreef Evenstar het volgende:
Leclerc, mooie reactie, terwijl Rosberg aan het pushen was om Lewis even op te hemelen.
Nouja, 7 keer wereldkampioen is niet niks.quote:
Ik had het over Rosberg.quote:Op zondag 8 december 2024 15:44 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Nope verhuist naar Abu Dhabi en daarom gestopt bij Ziggo.
Ach joh iedereen pusht de reglementen.quote:Op zondag 8 december 2024 15:44 schreef 3rr0r het volgende:
'They deserved this championship'
Met hun illegale permanente DRS vleugel
Doornbos jaquote:Op zondag 8 december 2024 15:44 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Nope verhuist naar Abu Dhabi en daarom gestopt bij Ziggo.
Dit.quote:Op zondag 8 december 2024 15:38 schreef Evenstar het volgende:
Sommigen mogen er extra lang mee doorrijden eer er wat aan gedaan wordtquote:Op zondag 8 december 2024 15:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ach joh iedereen pusht de reglementen.
Ik hou het allemaal niet bij waar Rosberg woont.quote:
Jammer dat ze wel gelijk de achterlijke arrogantie mee moeten nemen (Zakquote:Op zondag 8 december 2024 15:45 schreef Evenstar het volgende:
Ik ben geen McLaren fan, maar het is wel knap hoe McLaren van een "absolute joke" weer terug aan top is.
Het ging over DOORNROOSJE, niet Doornbosquote:
Dankzij de FIAquote:Op zondag 8 december 2024 15:45 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Nouja, 7 keer wereldkampioen is niet niks.
Monaco, denk ikquote:Op zondag 8 december 2024 15:46 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ik hou het allemaal niet bij waar Rosberg woont.
Ah, Rosberg, die woont wel in Monacoquote:Op zondag 8 december 2024 15:46 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ik hou het allemaal niet bij waar Rosberg woont.
Ja, er is sprake van een lichte verwarring merk ik.quote:
Ja, raar verhaal dat laatste.quote:Op zondag 8 december 2024 15:47 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ah, Rosberg, die woont wel in Monaco
Maar robert Doornbos (die je evt ook doornroosje zou kunnen noemen) is pas van Amsterdam naar Abu Dhabi verhuisd.
Als de FIA had gehandeld zoals ze hadden moeten handelen, niet.quote:Op zondag 8 december 2024 15:47 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ja anders waren het er 8 geweest.
"Love you guys"quote:Op zondag 8 december 2024 15:49 schreef heywoodu het volgende:
Die ingestudeerde oneliners van Hamilton. 'Mooie woorden' hoor!
Doornbos heeft daar veel zakelijke belangen en het is dus makkelijker om daar te wonen ipv dat hij steeds op en neer moet vliegen.quote:
Zal belastingtechnisch ook wel aantrekkelijker zijnquote:Op zondag 8 december 2024 15:50 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Doornbos heeft daar veel zakelijke belangen en het is dus makkelijker om daar te wonen ipv dat hij steeds op en neer moet vliegen.
Z'n racing sims schijnen erg goed te verkopen maar mogelijk heeft hij ook nog wel andere investeringen.
Maar waarom niet nog een weekje wachten? Ik vind het verdacht.quote:Op zondag 8 december 2024 15:50 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Doornbos heeft daar veel zakelijke belangen en het is dus makkelijker om daar te wonen ipv dat hij steeds op en neer moet vliegen.
Z'n racing sims schijnen erg goed te verkopen maar mogelijk heeft hij ook nog wel andere investeringen.
Ik vind het nogal opvallend...quote:Op zondag 8 december 2024 15:45 schreef Evenstar het volgende:
Ik ben geen McLaren fan, maar het is wel knap hoe McLaren van een "absolute joke" weer terug aan top is.
In zulke landen zijn 'heilige' regels vrij buigbaar als je genoeg centjes hebtquote:Op zondag 8 december 2024 15:50 schreef Middelpunt het volgende:
Lando en Zak gaan dronken worden. Van rozenwater?
Van een leap of faith naar de history books enzo. Die zinnetjes heeft hij vooraf in zijn hotel zeker 5x zitten aanpassen tot het goed klonk.quote:
Mogelijk wilde hij sowieso al die kant op vliegen om de laatste race van het jaar live te volgen, dat doet ie opzich wel vaker.quote:Op zondag 8 december 2024 15:50 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Maar waarom niet nog een weekje wachten? Ik vind het verdacht.
Ze moeten eerst nog uitzoeken wie er naast Max komt te rijden...quote:Op zondag 8 december 2024 15:51 schreef TweedeKlum het volgende:
Enfin, RBR heeft werk te doen om VER een fatsoenlijk hok te geven volgend seizoen.
Ja nog zoetsappiger dan het Hallmark kanaal rond kerstquote:Op zondag 8 december 2024 15:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Van een leap of faith naar de history books enzo. Die zinnetjes heeft hij vooraf in zijn hotel zeker 5x zitten aanpassen tot het goed klonk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |