Als het tijdens voetbal niet lukt moet je het toch ergens anders zoeken.quote:Op zondag 8 december 2024 15:42 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Omdat dit goed verkoopt in Engeland
Ik ben niet voor niks direct naar het voetbal geswitchtquote:Op zondag 8 december 2024 15:42 schreef Peterselieman het volgende:
Er is een reden waarom mijn tv al weer uit staat. Geen zin om die onzin te bekijken
Zelfs hier lukt het nietquote:Op zondag 8 december 2024 15:43 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Als het tijdens voetbal niet lukt moet je het toch ergens anders zoeken.
Die is zelf gestopt omdat die geen zin in nog een jaar naast Hamilton.quote:Op zondag 8 december 2024 15:42 schreef butz0rs het volgende:
NicoDie moest snel wippen toen bleek dat hij beter was dan HAM
Bij mij altijd, fake gedoe achteraf boeit me niet.quote:Op zondag 8 december 2024 15:42 schreef Peterselieman het volgende:
Er is een reden waarom mijn tv al weer uit staat. Geen zin om die onzin te bekijken
Niet meer in Monaco?quote:
Ja, die begon terecht over Sainzquote:Op zondag 8 december 2024 15:44 schreef Evenstar het volgende:
Leclerc, mooie reactie, terwijl Rosberg aan het pushen was om Lewis even op te hemelen.
Nouja, 7 keer wereldkampioen is niet niks.quote:
Ik had het over Rosberg.quote:Op zondag 8 december 2024 15:44 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Nope verhuist naar Abu Dhabi en daarom gestopt bij Ziggo.
Ach joh iedereen pusht de reglementen.quote:Op zondag 8 december 2024 15:44 schreef 3rr0r het volgende:
'They deserved this championship'
Met hun illegale permanente DRS vleugel
Doornbos jaquote:Op zondag 8 december 2024 15:44 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Nope verhuist naar Abu Dhabi en daarom gestopt bij Ziggo.
Dit.quote:Op zondag 8 december 2024 15:38 schreef Evenstar het volgende:
Als Lewis nou echt met pensioen zou gaan was dit meer dan terecht hoor, maar het is een teamwissel for fucks sake
Sommigen mogen er extra lang mee doorrijden eer er wat aan gedaan wordtquote:Op zondag 8 december 2024 15:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ach joh iedereen pusht de reglementen.
Ik hou het allemaal niet bij waar Rosberg woont.quote:
Jammer dat ze wel gelijk de achterlijke arrogantie mee moeten nemen (Zakquote:Op zondag 8 december 2024 15:45 schreef Evenstar het volgende:
Ik ben geen McLaren fan, maar het is wel knap hoe McLaren van een "absolute joke" weer terug aan top is.
Het ging over DOORNROOSJE, niet Doornbosquote:
Dankzij de FIAquote:Op zondag 8 december 2024 15:45 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Nouja, 7 keer wereldkampioen is niet niks.
Monaco, denk ikquote:Op zondag 8 december 2024 15:46 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ik hou het allemaal niet bij waar Rosberg woont.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |