SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nope kijk maar wie lapo hadquote:Op zaterdag 7 december 2024 23:06 schreef loveyoulongtime het volgende:
Topic kaap en zo jammer.... war een KUT TT!!!
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
En genietsje mei Fristi en Hertog Jan.quote:Op zaterdag 7 december 2024 23:02 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Zeker! Ben er erg trots op! Alles erop en eraan; Zinken regenpijp, cederhout boeiboorden (verkeerswit geschilderd), led-lampen in de balken, dimmer, chill-stoel, etc.
[ afbeelding ]
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Denk het nietquote:Op zaterdag 7 december 2024 23:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Lekker hoor!
Ga je er nog een glazen pui in maken?Denk het ook niet. Blijft genoeg warmte hangen in de zomer tot laatquote:“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
quote:Op zaterdag 7 december 2024 23:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja
Hij ging maar niet dicht na lylt![]()
![]()
quote:Op zaterdag 7 december 2024 23:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En genietsje mei Fristi en Hertog Jan.
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Story of my life, doen ze nooit na mijquote:Op zaterdag 7 december 2024 23:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja
Hij ging maar niet dicht na lylt
Lach met een schone bips![]()
Je hebt de “power” ook niet meer hequote:Op zaterdag 7 december 2024 23:07 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Story of my life, doen ze nooit na mij
Hoor je nooit de deur achter je dicht gegooid worden?quote:Op zaterdag 7 december 2024 23:07 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Story of my life, doen ze nooit na mij
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
oehquote:Op zaterdag 7 december 2024 23:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je hebt de “power” ook niet meer he![]()
![]()
Ik weet hetquote:
Er stond ook
Nog 0 posten tot het topic sluit ( iets van die strekking)
Een clitch
Was wel tof he toen ik nog titels kon aanpassen als iemand het vroegquote:Op zaterdag 7 december 2024 23:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je hebt de “power” ook niet meer he
En je een willekeurig users een pono gafquote:Op zaterdag 7 december 2024 23:09 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Was wel tof he toen ik nog titels kon aanpassen als iemand het vroegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op zaterdag 7 december 2024 23:09 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Was wel tof he toen ik nog titels kon aanpassen als iemand het vroeg
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Is ook wat flauw toch achteraf een titel aanpassen tenzij het een spelfoutje is.quote:Op zaterdag 7 december 2024 23:09 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Was wel tof he toen ik nog titels kon aanpassen als iemand het vroeg![]()
quote:Op zaterdag 7 december 2024 23:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
En je een willekeurig users een pono gafSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 7 december 2024 23:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
En je een willekeurig users een pono gafVroeg je ook niet, die vogel chick welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You got the powerquote:Op zaterdag 7 december 2024 23:09 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Was wel tof he toen ik nog titels kon aanpassen als iemand het vroegAutocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op zaterdag 7 december 2024 23:10 schreef maily het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik ben netjes opgevoedquote:Op zaterdag 7 december 2024 23:11 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Vroeg je ook niet, die vogel chick wel
Zo vaak gezien.quote:Op zaterdag 7 december 2024 23:10 schreef Shii het volgende:
[..]
Is ook wat flauw toch achteraf een titel aanpassen tenzij het een spelfoutje is.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op zaterdag 7 december 2024 23:11 schreef greysbones het volgende:
[..]die wou hij opsturen zei hij in het vorige topicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Nee, deed ik alleen voor de OP. Niet als iemand anders dat wilde.quote:Op zaterdag 7 december 2024 23:10 schreef Shii het volgende:
[..]
Is ook wat flauw toch achteraf een titel aanpassen tenzij het een spelfoutje is.Lach met een schone bips![]()
quote:Op zaterdag 7 december 2024 23:12 schreef maily het volgende:
[..]
die wou hij opsturen zei hij in het vorige topic![]()
![]()
![]()
Krijg nog steeds een tegeltje van hem.quote:Op zaterdag 7 december 2024 23:12 schreef maily het volgende:
[..]
die wou hij opsturen zei hij in het vorige topic
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Snap ik, maar als je snel opent dan ook maar de TT accepteren zoals je 'm aanmaakt.quote:Op zaterdag 7 december 2024 23:12 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee, deed ik alleen voor de OP. Niet als iemand anders dat wilde.![]()
Ben ook nog steeds niet wegquote:Op zaterdag 7 december 2024 23:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Krijg nog steeds een tegeltje van hem.
Ditquote:Op zaterdag 7 december 2024 23:13 schreef Shii het volgende:
[..]
Snap ik, maar als je snel opent dan ook maar de TT accepteren zoals je 'm aanmaakt.♡♡♡♡![]()
Gisteren RDR2 uitgespeeld. Ik moet er nog steeds een beetje van bijkomen
Triestquote:Op zaterdag 7 december 2024 23:16 schreef ToT het volgende:
Enorme explosie in Den Haag, vijfde dode gevonden
Blijft oplopen....Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Zeker, genoeg geld er aan uit gegeven nuquote:
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
quote:Op zaterdag 7 december 2024 23:13 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ben ook nog steeds niet weg
Terechtquote:Op zaterdag 7 december 2024 23:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Alle mods boos dat ik jou kattenkop noem
~FEYENOORD~
Slaapwel tottermansquote:Op zaterdag 7 december 2024 23:17 schreef ToT het volgende:
Maar goed, prettige voortzetting hier!Ik ga maffen!
Restaurant de panThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Heer woud.quote:Op zaterdag 7 december 2024 23:17 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Zeker, genoeg geld er aan uit gegeven nu
Nee je wou echt wel je gelijk even halen hoorquote:Op zaterdag 7 december 2024 23:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jij zit mij gewoon te pesten in F1![]()
~FEYENOORD~
Nee maakte in eerste instantie een geintjequote:Op zaterdag 7 december 2024 23:18 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nee je wou echt wel je gelijk even halen hoor
Iedereen meteen serieus
Was vergeten dat er een disclaimer bij moestThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Wowquote:Op zaterdag 7 december 2024 23:16 schreef ToT het volgende:
Enorme explosie in Den Haag, vijfde dode gevonden
Blijft oplopen....
♡♡♡♡![]()
Ik begrijp het helemaal broederquote:Op zaterdag 7 december 2024 23:14 schreef Stoorzendert het volgende:
Gisteren RDR2 uitgespeeld. Ik moet er nog steeds een beetje van bijkomen
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ja, dat is het F1 forum in de notendopquote:Op zaterdag 7 december 2024 23:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee maakte in eerste instantie een geintje
Iedereen meteen serieus
~FEYENOORD~
Lekker sliepe.quote:Op zaterdag 7 december 2024 23:17 schreef ToT het volgende:
Maar goed, prettige voortzetting hier!Ik ga maffen!
Wacht wat? Zit ik in het Serieuze Sub Forum en niet in ONZin hierquote:Op zaterdag 7 december 2024 23:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee maakte in eerste instantie een geintje
Iedereen meteen serieus![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik vermaak me er welquote:Op zaterdag 7 december 2024 23:20 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja, dat is het F1 forum in de notendop
Leuke users
En ook minder leuke
Maar al met al
Kaninchenquote:Op zaterdag 7 december 2024 23:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wacht wat? Zit ik in het Serieuze Sub Forum en niet in ONZin hier![]()
O god, welke engelsman heeft er nu weer op de voorhuid van een Nederlander getrapt?quote:Op zaterdag 7 december 2024 23:20 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja, dat is het F1 forum in de notendop
Oh ja hoor mij ga je daar niet over horen, heb er een leuke tijd gehad als modquote:Op zaterdag 7 december 2024 23:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vermaak me er wel
Leuke users
En ook minder leuke
Maar al met al
~FEYENOORD~
George durft niet meerquote:Op zaterdag 7 december 2024 23:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
O god, welke engelsman heeft er nu weer op de voorhuid van een Nederlander getrapt?
Die huilt alleen nog maarThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik ben benieuwd of RBR nog een klacht over hem gaat indienen en doorzetten.quote:Op zaterdag 7 december 2024 23:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
George durft niet meer
Die huilt alleen nog maar
Niet dat ik een kant kies, maar als het een kant op kan gaan moet het ook de andere kant op gaan. Zeker als beide partijen vrijwel geen belang in de titels meer hebben.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
En die gaan komen als ik weg gaquote:Wil er ook paar meenemen voor mijn maten daar.
ProostThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Heer Mikey.quote:
En hij heeft toch niet iets geleerd van Lewis 'oh kijk hoe oneerlijk het allemaal wel niet is als ik niet meer win en het is de schuld van alles en iedereen behalve mij' Jankerstrontquote:Op zaterdag 7 december 2024 23:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
George durft niet meer
Die huilt alleen nog maar![]()
Vanaf maart Ferrari’s probleemquote:Op zaterdag 7 december 2024 23:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En hij heeft toch niet iets geleerd van Lewis 'oh kijk hoe oneerlijk het allemaal wel niet is als ik niet meer ben en het is de schuld van alles en iedereen behalve mij' Jankerstront
Dan word het 'jussscccht an inschident'quote:Op zaterdag 7 december 2024 23:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vanaf maart Ferrari’s probleem
quote:Op zaterdag 7 december 2024 23:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan word het 'jussscccht an inschident'![]()
En dan gaat Toto hem weer beschermen. Lewis is wel een beetje het "probleem" van de hele wereld waar iedereen naar moet kijken.quote:Op zaterdag 7 december 2024 23:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vanaf maart Ferrari’s probleemLach met een schone bips![]()
Ik vraag het me af of toto dat doetquote:Op zaterdag 7 december 2024 23:29 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
En dan gaat Toto hem weer beschermen. Lewis is wel een beetje het "probleem" van de hele wereld waar iedereen naar moet kijken.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dat shownieuws gebeuren kan mij echt geen ene reet schelen he, ik wil morgen gewoon een mooie GP zien.quote:Op zaterdag 7 december 2024 23:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of RBR nog een klacht over hem gaat indienen en doorzetten.
Niet dat ik een kant kies, maar als het een kant op kan gaan moet het ook de andere kant op gaan. Zeker als beide partijen vrijwel geen belang in de titels meer hebben.~FEYENOORD~
Jammer dat Ferrari er zo slecht voor staat voor morgenquote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Zonder Max gaan ze nooit een titel pakkenquote:Op zaterdag 7 december 2024 23:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jammer dat Ferrari er zo slecht voor staat voor morgen~FEYENOORD~
Dit ventje deed toch zo gek tegen de stewards?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja ik denk het wel, Lewis is een beetje zijn kindje. Sportief gezien zal Toto geen blad voor de mond nemen. Maar qua gedrag van Lewis wel.quote:Op zaterdag 7 december 2024 23:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vraag het me af of toto dat doet
En terecht ook als dat zou gebeuren, "een halve modeshowe op de paddock in rapper kleding",
Denk wat dat aangaat Toto en Max weer beter liggenDoe ff lekker normaal
Voor de gemiddelde huis tuin en keuken fan boeit het echt geen ene reet. Dat ben ik met je eens.quote:Op zaterdag 7 december 2024 23:31 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat shownieuws gebeuren kan mij echt geen ene reet schelen he, ik wil morgen gewoon een mooie GP zien.
Maar qua president, ook als je kijkt naar F2 en F3 die in directe connectie met F1 staat, kijkt is het reglementair wel een dingetjes over waar de reglementaire lijn ligt en hoe die getrokken en gehandhaafd word.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Lewis H Diddy.quote:Op zaterdag 7 december 2024 23:33 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja ik denk het wel, Lewis is een beetje zijn kindje. Sportief gezien zal Toto geen blad voor de mond nemen. Maar qua gedrag van Lewis wel.
En terecht ook als dat zou gebeuren, "een halve modeshowe op de paddock in rapper kleding",
Denk wat dat aangaat Toto en Max weer beter liggenDoe ff lekker normaal
Ja, maar daar gaat het allang niet meer over.quote:Op zaterdag 7 december 2024 23:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Voor de gemiddelde huis tuin en keuken fan boeit het echt geen ene reet. Dat ben ik met je eens.
Maar qua president, ook als je kijkt naar F2 en F3 die in directe connectie met F1 staat, kijkt is het reglementair wel een dingetjes over waar de reglementaire lijn ligt en hoe die getrokken en gehandhaafd word.~FEYENOORD~
Sainz en Max pakken podium dus het ligt aan Charles om voor Perez te eindigen om die 2e plek te handhaven.quote:Op zaterdag 7 december 2024 23:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jammer dat Ferrari er zo slecht voor staat voor morgenOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Waar gaat het volgens jou dan wel over?quote:Op zaterdag 7 december 2024 23:36 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja, maar daar gaat het allang niet meer over.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Geld.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
1920 belde, ze willen hun probleem terugquote:
Voor mij wel de regelgeving ja, maar de gemiddelde fan wil graag de ''ruzie'' tussen die twee voeden door er maar over door te gaan.quote:Op zaterdag 7 december 2024 23:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waar gaat het volgens jou dan wel over?
Ik vind de straf onterecht.~FEYENOORD~
Is 1920 een sponsor?quote:Op zaterdag 7 december 2024 23:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
1920 belde, ze willen hun probleem terug“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Noa No op je feestje...quote:
Maar echt, die gast kan echt racen, al die BS eromheen is om te kotsen..
en als last note vindt ik Russel ook om te kotsen.Lach met een schone bips![]()
Wat mij betreft gaat het niet om wat iemand ervan vind, het gaat er voor mij om dat diegene die de regels handhaven een duidelijke lijn en regels handhaven.quote:Op zaterdag 7 december 2024 23:38 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Voor mij wel de regelgeving ja, maar de gemiddelde fan wil graag de ''ruzie'' tussen die twee voeden door er maar over door te gaan.
Ik vind de straf onterecht.
Of Max, Jankerstront, LeClerc, Lando of Huuuuuuuulkenberg bestraft word boeit me niet. Zolang de regels en de consequenties maar duidelijk en helder zijn.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ja eens, daarom noem ik het shownieuws.quote:Op zaterdag 7 december 2024 23:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat mij betreft gaat het niet om wat iemand ervan vind, het gaat er voor mij om dat diegene die de regels handhaven een duidelijke lijn en regels handhaven.
Of Max, Jankerstront, LeClerc, Lando of Huuuuuuuulkenberg bestraft word boeit me niet. Zolang de regels en de consequenties maar duidelijk en helder zijn.~FEYENOORD~
quote:Op zaterdag 7 december 2024 23:44 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ik geloof ik heb teveel bier op dus
~FEYENOORD~
Slaap zequote:Op zaterdag 7 december 2024 23:44 schreef loveyoulongtime het volgende:
Nog eentje?quote:Op zaterdag 7 december 2024 23:44 schreef loveyoulongtime het volgende:
Trustenquote:Op zaterdag 7 december 2024 23:44 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ik geloof ik heb teveel bier op dus♡♡♡♡![]()
Kijk, tenminste iemand die de taal der horizontaal de kroeg verlaten verstaatquote:![]()
Heb je Black Doves al gekeken?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik denk niet dat de gemiddelde Europese dat zo zietquote:Op zaterdag 7 december 2024 23:38 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Voor mij wel de regelgeving ja, maar de gemiddelde fan wil graag de ''ruzie'' tussen die twee voeden door er maar over door te gaan.
Ik vind de straf onterecht.
[ Bericht 0% gewijzigd door greysbones op 08-12-2024 00:08:25 ]Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Lord ffquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Doei.Zo krijg je wel een zere schouder.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
staat op mijn lijst.quote:Op zaterdag 7 december 2024 23:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb je Black Doves al gekeken?
eerst The Madness.![]()
Hahaha ja.quote:Op zaterdag 7 december 2024 23:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Doei.Zo krijg je wel een zere schouder.
Het is gelukkig mijn linkerschouder en ik zwaai met rechts.Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Sinds maandag alweer op reis.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dit is wel een aanrader.quote:Op zaterdag 7 december 2024 23:55 schreef maily het volgende:
[..]
staat op mijn lijst.
eerst The Madness.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wenen bij dames in den dopThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
0.00uurAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Het leven eindigt wanneer de dood zijn werk heeft voltooid.![]()
Nee is het een aanrader?quote:Op zaterdag 7 december 2024 23:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb je Black Doves al gekeken?
Ik twijfelde♡♡♡♡![]()
Terechte winnares wel toch? Al had ik het Hanna ook wel gegund.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik ga naar droomland.Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Niet spoilerenquote:Op zondag 8 december 2024 00:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Terechte winnares wel toch? Al had ik het Hanna ook wel gegund.♡♡♡♡![]()
Slaap wel mensen..Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Sorry dame....quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lekker sliepe.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nog even steken. Sorry Woudjequote:Op zaterdag 7 december 2024 23:17 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Zeker, genoeg geld er aan uit gegeven nuWat een show
![]()
Bekijk deze YouTube-video“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Doenquote:Op zondag 8 december 2024 00:08 schreef Stoorzendert het volgende:
Had deze van mijn vrouw gekregen om op mijn werk te hangenDenk dat ik dat nog ga doen ook!
![]()
Dan kan ik daar naar wijzen als er weer een collega aan mijn bureau staat wat ie zelf ook wel kan oplossen![]()
[ afbeelding ]
moet ik het nog melden als ik definitief slaap?quote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
ik heb helemaal niks gehaald maar was ook niet zo aanwezig vandaagUw ADH vitamine Worst
Ik heb in die 14 minuten die vandaag oud zijn ook nog niks gehaaldquote:Op zondag 8 december 2024 00:14 schreef hemarookworst het volgende:
ik heb helemaal niks gehaald maar was ook niet zo aanwezig vandaag
Wel een leuke dag gehad?quote:Op zondag 8 december 2024 00:14 schreef hemarookworst het volgende:
ik heb helemaal niks gehaald maar was ook niet zo aanwezig vandaag“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wel terecht ja, Hanna ken ik nietquote:Op zondag 8 december 2024 00:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Terechte winnares wel toch? Al had ik het Hanna ook wel gegund.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Als je dat fijn vindt moet je dat zeker doenquote:Op zondag 8 december 2024 00:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
moet ik het nog melden als ik definitief slaap?♡♡♡♡![]()
weinig bijzonder, gewoon relaxed aan gedaan en beetje borscht gemaaktquote:Uw ADH vitamine Worst
Jijquote:Op zondag 8 december 2024 00:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
weinig bijzonder, gewoon relaxed aan gedaan en beetje borscht gemaakt
Was het lekker?quote:Op zondag 8 december 2024 00:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
weinig bijzonder, gewoon relaxed aan gedaan en beetje borscht gemaakt![]()
Ik gunde het die Belg niet.Die was daar alleen voor het geld.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Borsjt.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja eens die Shaniquote:Op zondag 8 december 2024 00:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik gunde het die Belg niet.Die was daar alleen voor het geld.![]()
Ramona was wel terecht als winnaar.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
zag het een keer langskomen op youtube en zag dat de bieten in de aanbiedingen waren bij de groenteboerquote:Op zondag 8 december 2024 00:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoe kom je er bij dat te maken ?Uw ADH vitamine Worst
ja er zijn vele varianten van schrijven en klaarmakenquote:Uw ADH vitamine Worst
Hmmquote:Op zondag 8 december 2024 00:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
zag het een keer langskomen op youtube en zag dat de bieten in de aanbiedingen waren bij de groenteboer
Wat zit er nog meer in ?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
queueuueueueueueueueueueueueueueueueueueueueueueueueuequote:Uw ADH vitamine Worst
ui, wortel, selderij, tomatenpuree, dille en/of peterselie, aardappel evt vlees, ik had schouderkarbonade gebruiktquote:Uw ADH vitamine Worst
Okquote:Op zondag 8 december 2024 00:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ui, wortel, selderij, tomatenpuree, dille en/of peterselie, aardappel evt vlees, ik had schouderkarbonade gebruikt
Ik hou alleen niet zo van varkensvlees
Is het een stoof achtig iets ?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Is bietensoep met allerlei groenten, kan ook met rund of helemaal vegaquote:Op zondag 8 december 2024 00:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ok
Is het een stoof achtig iets ?Uw ADH vitamine Worst
Maar was Black dove een aanrader?quote:Op zondag 8 december 2024 00:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik gunde het die Belg niet.Die was daar alleen voor het geld.♡♡♡♡![]()
Klinkt okquote:Op zondag 8 december 2024 00:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is bietensoep met allerlei groenten, kan ook met rund of helemaal vega
Pulled pork ooit gegeten?quote:Op zondag 8 december 2024 00:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ok
Is het een stoof achtig iets ?“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Ja welquote:
Ik maak ook wel porchetta
Maar eet eigenlijk zo min mogelijk varkensvlees
Wel gedroogde ham![]()
Michaeala Kors heeft dit ook een keer gewonnen toch?quote:Op zondag 8 december 2024 00:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja eens die Shani![]()
Ramona was wel terecht als winnaar.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jazeker.Jij wilde romantisch,thriller en nog wat toch?quote:Op zondag 8 december 2024 00:23 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Maar was Black dove een aanrader?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Die bedoel ik.quote:
Ook echt een dame geworden.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ah zo. Ja varkensvlees is normaalgesproken niet zo heel lekker of speciaal. Behalve als er een vette voorbereiding aan vooraf gaat. Maar ik maak ook niet iedere dag pulled pork of porchettaquote:Op zondag 8 december 2024 00:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja wel
Ik maak ook wel porchetta
Maar eet eigenlijk zo min mogelijk varkensvlees
Wel gedroogde ham![]()
Kox ja volgens mij wel maar die nooit gezien.quote:Op zondag 8 december 2024 00:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Michaeala Kors heeft dit ook een keer gewonnen toch?
Niet veel meer van overgehouden van die lessen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Of speklap van de bbqquote:Op zondag 8 december 2024 00:28 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ah zo. Ja varkensvlees is normaalgesproken niet zo heel lekker of speciaal. Behalve als er een vette voorbereiding aan vooraf gaat. Maar ik maak ook niet iedere dag pulled pork of porchetta
Oké, die ook inderdaad!quote:Wel lekker doorbakken dan
ZAl eens kijkenquote:Op zondag 8 december 2024 00:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jazeker.Jij wilde romantisch,thriller en nog wat toch?♡♡♡♡![]()
Ja goed hardquote:Op zondag 8 december 2024 00:30 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Oké, die ook inderdaad!Wel lekker doorbakken dan
En bacon natuurlijkquote:Ook lekker hard gebakken
Dat eet ik dan weer alleen als ze om haricoverts zittenquote:Op zondag 8 december 2024 00:31 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
En bacon natuurlijkOok lekker hard gebakken
quote:Op zondag 8 december 2024 00:31 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
En bacon natuurlijkOok lekker hard gebakken
Met appelmoes en piccalilly.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hoi Shii.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Prachtige game hoor, The Sims 4. Werkt van geen meter. Start gewoon niet eens.
Uninstalled
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 7 december 2024 23:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik begrijp het helemaal broeder“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
quote:Op zondag 8 december 2024 00:35 schreef gebrokenglas het volgende:
Uninstalled
Een beschaafd colaatje.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dat is balen.quote:Op zondag 8 december 2024 00:35 schreef gebrokenglas het volgende:
Uninstalled![]()
Raarquote:Op zondag 8 december 2024 00:35 schreef gebrokenglas het volgende:
Uninstalled
@ieniminimuis om tips vragen?♡♡♡♡![]()
te oud ding of wat anders?quote:Op zondag 8 december 2024 00:35 schreef gebrokenglas het volgende:
UninstalledUw ADH vitamine Worst
Tja.quote:Op zondag 8 december 2024 00:36 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ach tis maar een spelletje
En iedereen is superlief
![]()
![]()
Heb je gelijk 9 kids en zit je boven op een berg.quote:Op zondag 8 december 2024 00:36 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Raar
@:ieniminimuis om tips vragen?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Rumboy.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Neuh. 32GB memory, ik had nog 18GB over, en hij roept steeds out of memory.quote:
Nu zit er tegenwoordig dat protected folder access gedoe op waardoor je soortgelijke verschijnselen kunt hebben, maar ook daar geen meldingen dat er iets geblocked zou zijn.
Na een herstart en nog wat klooien nog steeds niet 👉 bye bye 🖐Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Koop een WIIquote:Op zondag 8 december 2024 00:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Neuh. 32GB memory, ik had nog 18GB over, en hij roept steeds out of memory.
Nu zit er tegenwoordig dat protected folder access gedoe op waardoor je soortgelijke verschijnselen kunt hebben, maar ook daar geen meldingen dat er iets geblocked zou zijn.
Na een herstart en nog wat klooien nog steeds niet 👉 bye bye 🖐
Ik koop een WII als jij een Satisfyer aanschaft.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
raar, met mijn bescheiden 8gb draait ie als een zonnetjequote:Op zondag 8 december 2024 00:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Neuh. 32GB memory, ik had nog 18GB over, en hij roept steeds out of memory.
Na een herstart en nog wat klooien nog steeds niet 👉 bye bye 🖐Uw ADH vitamine Worst
Nee ik haal wel een Switchquote:Op zondag 8 december 2024 00:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik koop een WII als jij een Satisfyer aanschaft.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Een biertje...quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nee, want de game doet het niet.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Simsen klinkt best intiem.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Waarom is @greysbones eigenlijk nog op? Wil ze punkten haben?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
True that.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op zondag 8 december 2024 00:44 schreef gebrokenglas het volgende:
Waarom is @:greysbones eigenlijk nog op? Wil ze punkten haben?
dat heb ik niet eens in huisquote:drink ik hooguit in de zomer
Same shit, different day
SC hopper present![]()
heb wel sims 4 maar was even spelen klaar mee dus ligt al een jaar onaangeroerdUw ADH vitamine Worst
Niet jouw ding?quote:Op zondag 8 december 2024 00:45 schreef hemarookworst het volgende:
heb wel sims 4 maar was even spelen klaar mee dus ligt al een jaar onaangeroerdThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Sims 2 was besteThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hooguitquote:Op zondag 8 december 2024 00:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat heb ik niet eens in huisdrink ik hooguit in de zomer
Dat ken ik niet
Waar smaakt het naar?♡♡♡♡![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Hooghoudt.quote:Op zondag 8 december 2024 00:46 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hooguit
Dat ken ik niet
Waar smaakt het naar?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ooit sims gehad op de gamecube
Uitgeleend en nooit terug gekregenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op zondag 8 december 2024 00:46 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hooguit
Dat ken ik niet
Waar smaakt het naar?
Same shit, different day
SC hopper present![]()
behoefte veranderd denk ik, heb vroeger alledrie de voorgaande delen gespeeld en daar kon ik echt hele dagen mee doorbrengenquote:Uw ADH vitamine Worst
Game je nu nog?quote:Op zondag 8 december 2024 00:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
behoefte veranderd denk ik, heb vroeger alledrie de voorgaande delen gespeeld en daar kon ik echt hele dagen mee doorbrengenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
En toen kwam je op DTS?quote:Op zondag 8 december 2024 00:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
behoefte veranderd denk ik, heb vroeger alledrie de voorgaande delen gespeeld en daar kon ik echt hele dagen mee doorbrengen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
De urbz versie ?quote:Op zondag 8 december 2024 00:47 schreef greysbones het volgende:
Ooit sims gehad op de gamecube
Uitgeleend en nooit terug gekregenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nog eentje dan.
Die is wel wat voor mij ook.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Had ik niet gedachtquote:Op zondag 8 december 2024 00:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
behoefte veranderd denk ik, heb vroeger alledrie de voorgaande delen gespeeld en daar kon ik echt hele dagen mee doorbrengen♡♡♡♡![]()
Ik wel.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nou, door al dat gedoe al 1 uur inmiddels.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
dat mijn behoefte veranderd is of dat ik alledrie de sims fanatiek had gespeeld?quote:Uw ADH vitamine Worst
Lit it jo smeitsje.quote:
quote:
R.I.P DTS.![]()
Geniet ervan!quote:Op zondag 8 december 2024 00:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb een klein glaasje rum 54% gepakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 8 december 2024 00:51 schreef Shii het volgende:
[..]
Geniet ervan!
SantéSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op zondag 8 december 2024 00:51 schreef Shii het volgende:
[..]
Geniet ervan!
niceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Is niet zo raar hoor, als je niet meer gamed.quote:Op zondag 8 december 2024 00:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dat mijn behoefte veranderd is of dat ik alledrie de sims fanatiek had gespeeld?
Je groeit over dingen heen en dan ben je er ineens klaar mee. Behoeften veranderen gewoon.
Vroeger vond ik steden bezoeken (stedentrips) geen zak aan. Nu juist heel erg leuk. Een toertochtje door een provincie....Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Proostquote:Op zondag 8 december 2024 00:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb een klein glaasje rum 54% gepaktThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Tweedequote:Op zondag 8 december 2024 00:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dat mijn behoefte veranderd is of dat ik alledrie de sims fanatiek had gespeeld?♡♡♡♡![]()
@bondagequote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
steden bezoeken vind ik nog altijd leukquote:Op zondag 8 december 2024 00:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Is niet zo raar hoor, als je niet meer gamed.
Je groeit over dingen heen en dan ben je er ineens klaar mee. Behoeften veranderen gewoon.
Vroeger vond ik steden bezoeken (stedentrips) geen zak aan. Nu juist heel erg leuk. Een toertochtje door een provincie....
wandelingen in de natuur vond ik vroeger geen zak aan maar nu vind ik dat wel leuk en rustgevendUw ADH vitamine Worst
je verwacht dat ik gewelddadige games en zo speel?quote:Uw ADH vitamine Worst
ik wou een bondage gif posten maar ik zie allemaal gifjes die ik niet mag plaatsen hier
Uw ADH vitamine Worst
Ha worstenman! Hoe zijn de worsten vandaag? Gerookt en rijp?quote:Op zondag 8 december 2024 00:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
steden bezoeken vind ik nog altijd leuk
wandelingen in de natuur vond ik vroeger geen zak aan maar nu vind ik dat wel leuk en rustgevend“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zondag 8 december 2024 00:57 schreef hemarookworst het volgende:
ik wou een bondage gif posten maar ik zie allemaal gifjes die ik niet mag plaatsen hier
Same shit, different day
SC hopper present
Forum Opties Forumhop: Hop naar: