quote:Op zondag 8 december 2024 00:44 schreef gebrokenglas het volgende:
Waarom is @:greysbones eigenlijk nog op? Wil ze punkten haben?
dat heb ik niet eens in huisquote:
Niet jouw ding?quote:Op zondag 8 december 2024 00:45 schreef hemarookworst het volgende:
heb wel sims 4 maar was even spelen klaar mee dus ligt al een jaar onaangeroerd
Hooguitquote:Op zondag 8 december 2024 00:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat heb ik niet eens in huisdrink ik hooguit in de zomer
Hooghoudt.quote:Op zondag 8 december 2024 00:46 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hooguit
Dat ken ik niet
Waar smaakt het naar?
quote:Op zondag 8 december 2024 00:46 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hooguit
Dat ken ik niet
Waar smaakt het naar?
behoefte veranderd denk ik, heb vroeger alledrie de voorgaande delen gespeeld en daar kon ik echt hele dagen mee doorbrengenquote:
Game je nu nog?quote:Op zondag 8 december 2024 00:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
behoefte veranderd denk ik, heb vroeger alledrie de voorgaande delen gespeeld en daar kon ik echt hele dagen mee doorbrengen
En toen kwam je op DTS?quote:Op zondag 8 december 2024 00:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
behoefte veranderd denk ik, heb vroeger alledrie de voorgaande delen gespeeld en daar kon ik echt hele dagen mee doorbrengen
De urbz versie ?quote:Op zondag 8 december 2024 00:47 schreef greysbones het volgende:
Ooit sims gehad op de gamecube
Uitgeleend en nooit terug gekregen
Ik durf het niet te zeggenquote:
Had ik niet gedachtquote:Op zondag 8 december 2024 00:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |