quote:Op zaterdag 7 december 2024 23:13 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ben ook nog steeds niet weg
Terechtquote:Op zaterdag 7 december 2024 23:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Alle mods boos dat ik jou kattenkop noem
Slaapwel tottermansquote:Op zaterdag 7 december 2024 23:17 schreef ToT het volgende:
Maar goed, prettige voortzetting hier!Ik ga maffen!
Jij zit mij gewoon te pesten in F1quote:
Heer woud.quote:Op zaterdag 7 december 2024 23:17 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Zeker, genoeg geld er aan uit gegeven nu
Nee je wou echt wel je gelijk even halen hoorquote:Op zaterdag 7 december 2024 23:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jij zit mij gewoon te pesten in F1![]()
Nee maakte in eerste instantie een geintjequote:Op zaterdag 7 december 2024 23:18 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nee je wou echt wel je gelijk even halen hoor
Wowquote:Op zaterdag 7 december 2024 23:16 schreef ToT het volgende:
Enorme explosie in Den Haag, vijfde dode gevonden
Blijft oplopen....
Ik begrijp het helemaal broederquote:Op zaterdag 7 december 2024 23:14 schreef Stoorzendert het volgende:
Gisteren RDR2 uitgespeeld. Ik moet er nog steeds een beetje van bijkomen
Ja, dat is het F1 forum in de notendopquote:Op zaterdag 7 december 2024 23:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee maakte in eerste instantie een geintje
Iedereen meteen serieus
Lekker sliepe.quote:Op zaterdag 7 december 2024 23:17 schreef ToT het volgende:
Maar goed, prettige voortzetting hier!Ik ga maffen!
Wacht wat? Zit ik in het Serieuze Sub Forum en niet in ONZin hierquote:Op zaterdag 7 december 2024 23:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee maakte in eerste instantie een geintje
Iedereen meteen serieus
Ik vermaak me er welquote:Op zaterdag 7 december 2024 23:20 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja, dat is het F1 forum in de notendop
Kaninchenquote:Op zaterdag 7 december 2024 23:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wacht wat? Zit ik in het Serieuze Sub Forum en niet in ONZin hier![]()
O god, welke engelsman heeft er nu weer op de voorhuid van een Nederlander getrapt?quote:Op zaterdag 7 december 2024 23:20 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja, dat is het F1 forum in de notendop
Oh ja hoor mij ga je daar niet over horen, heb er een leuke tijd gehad als modquote:Op zaterdag 7 december 2024 23:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vermaak me er wel
Leuke users
En ook minder leuke
Maar al met al
George durft niet meerquote:Op zaterdag 7 december 2024 23:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
O god, welke engelsman heeft er nu weer op de voorhuid van een Nederlander getrapt?
Ik ben benieuwd of RBR nog een klacht over hem gaat indienen en doorzetten.quote:Op zaterdag 7 december 2024 23:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
George durft niet meer
Die huilt alleen nog maar
En die gaan komen als ik weg gaquote:
Hoe is het met de kookplaat?quote:
Heer Mikey.quote:
En hij heeft toch niet iets geleerd van Lewis 'oh kijk hoe oneerlijk het allemaal wel niet is als ik niet meer win en het is de schuld van alles en iedereen behalve mij' Jankerstrontquote:Op zaterdag 7 december 2024 23:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
George durft niet meer
Die huilt alleen nog maar
Vanaf maart Ferrari’s probleemquote:Op zaterdag 7 december 2024 23:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En hij heeft toch niet iets geleerd van Lewis 'oh kijk hoe oneerlijk het allemaal wel niet is als ik niet meer ben en het is de schuld van alles en iedereen behalve mij' Jankerstront![]()
Dan word het 'jussscccht an inschident'quote:Op zaterdag 7 december 2024 23:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vanaf maart Ferrari’s probleem
quote:Op zaterdag 7 december 2024 23:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan word het 'jussscccht an inschident'
En dan gaat Toto hem weer beschermen. Lewis is wel een beetje het "probleem" van de hele wereld waar iedereen naar moet kijken.quote:Op zaterdag 7 december 2024 23:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vanaf maart Ferrari’s probleem
Ik vraag het me af of toto dat doetquote:Op zaterdag 7 december 2024 23:29 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
En dan gaat Toto hem weer beschermen. Lewis is wel een beetje het "probleem" van de hele wereld waar iedereen naar moet kijken.
Dat shownieuws gebeuren kan mij echt geen ene reet schelen he, ik wil morgen gewoon een mooie GP zien.quote:Op zaterdag 7 december 2024 23:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of RBR nog een klacht over hem gaat indienen en doorzetten.
Niet dat ik een kant kies, maar als het een kant op kan gaan moet het ook de andere kant op gaan. Zeker als beide partijen vrijwel geen belang in de titels meer hebben.
Jammer dat Ferrari er zo slecht voor staat voor morgenquote:
Zonder Max gaan ze nooit een titel pakkenquote:Op zaterdag 7 december 2024 23:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jammer dat Ferrari er zo slecht voor staat voor morgen
Ja ik denk het wel, Lewis is een beetje zijn kindje. Sportief gezien zal Toto geen blad voor de mond nemen. Maar qua gedrag van Lewis wel.quote:Op zaterdag 7 december 2024 23:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vraag het me af of toto dat doet
Voor de gemiddelde huis tuin en keuken fan boeit het echt geen ene reet. Dat ben ik met je eens.quote:Op zaterdag 7 december 2024 23:31 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat shownieuws gebeuren kan mij echt geen ene reet schelen he, ik wil morgen gewoon een mooie GP zien.
Lewis H Diddy.quote:Op zaterdag 7 december 2024 23:33 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja ik denk het wel, Lewis is een beetje zijn kindje. Sportief gezien zal Toto geen blad voor de mond nemen. Maar qua gedrag van Lewis wel.
En terecht ook als dat zou gebeuren, "een halve modeshowe op de paddock in rapper kleding",
Denk wat dat aangaat Toto en Max weer beter liggenDoe ff lekker normaal
Ja, maar daar gaat het allang niet meer over.quote:Op zaterdag 7 december 2024 23:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Voor de gemiddelde huis tuin en keuken fan boeit het echt geen ene reet. Dat ben ik met je eens.
Maar qua president, ook als je kijkt naar F2 en F3 die in directe connectie met F1 staat, kijkt is het reglementair wel een dingetjes over waar de reglementaire lijn ligt en hoe die getrokken en gehandhaafd word.
Sainz en Max pakken podium dus het ligt aan Charles om voor Perez te eindigen om die 2e plek te handhaven.quote:Op zaterdag 7 december 2024 23:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jammer dat Ferrari er zo slecht voor staat voor morgen
Waar gaat het volgens jou dan wel over?quote:Op zaterdag 7 december 2024 23:36 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja, maar daar gaat het allang niet meer over.
1920 belde, ze willen hun probleem terugquote:
Voor mij wel de regelgeving ja, maar de gemiddelde fan wil graag de ''ruzie'' tussen die twee voeden door er maar over door te gaan.quote:Op zaterdag 7 december 2024 23:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waar gaat het volgens jou dan wel over?
Is 1920 een sponsor?quote:Op zaterdag 7 december 2024 23:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
1920 belde, ze willen hun probleem terug
Noa No op je feestje...quote:
Wat mij betreft gaat het niet om wat iemand ervan vind, het gaat er voor mij om dat diegene die de regels handhaven een duidelijke lijn en regels handhaven.quote:Op zaterdag 7 december 2024 23:38 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Voor mij wel de regelgeving ja, maar de gemiddelde fan wil graag de ''ruzie'' tussen die twee voeden door er maar over door te gaan.
Ik vind de straf onterecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |