You got the powerquote:Op zaterdag 7 december 2024 23:09 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Was wel tof he toen ik nog titels kon aanpassen als iemand het vroeg
quote:Op zaterdag 7 december 2024 23:10 schreef maily het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DM’s gonzen zacht,
roddels zwermen als muggen —
waar is de spray, joh?
Ik ben netjes opgevoedquote:Op zaterdag 7 december 2024 23:11 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Vroeg je ook niet, die vogel chick wel
Zo vaak gezien.quote:Op zaterdag 7 december 2024 23:10 schreef Shii het volgende:
[..]
Is ook wat flauw toch achteraf een titel aanpassen tenzij het een spelfoutje is.
quote:Op zaterdag 7 december 2024 23:11 schreef greysbones het volgende:
[..]die wou hij opsturen zei hij in het vorige topicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nee, deed ik alleen voor de OP. Niet als iemand anders dat wilde.quote:Op zaterdag 7 december 2024 23:10 schreef Shii het volgende:
[..]
Is ook wat flauw toch achteraf een titel aanpassen tenzij het een spelfoutje is.
quote:Op zaterdag 7 december 2024 23:12 schreef maily het volgende:
[..]
die wou hij opsturen zei hij in het vorige topic![]()
Krijg nog steeds een tegeltje van hem.quote:Op zaterdag 7 december 2024 23:12 schreef maily het volgende:
[..]
die wou hij opsturen zei hij in het vorige topic![]()
Snap ik, maar als je snel opent dan ook maar de TT accepteren zoals je 'm aanmaakt.quote:Op zaterdag 7 december 2024 23:12 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee, deed ik alleen voor de OP. Niet als iemand anders dat wilde.
Ben ook nog steeds niet wegquote:Op zaterdag 7 december 2024 23:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Krijg nog steeds een tegeltje van hem.
Ditquote:Op zaterdag 7 december 2024 23:13 schreef Shii het volgende:
[..]
Snap ik, maar als je snel opent dan ook maar de TT accepteren zoals je 'm aanmaakt.
Alle mods boos dat ik jou kattenkop noemquote:
Triestquote:Op zaterdag 7 december 2024 23:16 schreef ToT het volgende:
Enorme explosie in Den Haag, vijfde dode gevonden
Blijft oplopen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |