quote:Op zaterdag 7 december 2024 23:13 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ben ook nog steeds niet weg
Terechtquote:Op zaterdag 7 december 2024 23:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Alle mods boos dat ik jou kattenkop noem
Slaapwel tottermansquote:Op zaterdag 7 december 2024 23:17 schreef ToT het volgende:
Maar goed, prettige voortzetting hier!Ik ga maffen!
Jij zit mij gewoon te pesten in F1quote:
Heer woud.quote:Op zaterdag 7 december 2024 23:17 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Zeker, genoeg geld er aan uit gegeven nu
Nee je wou echt wel je gelijk even halen hoorquote:Op zaterdag 7 december 2024 23:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jij zit mij gewoon te pesten in F1![]()
Nee maakte in eerste instantie een geintjequote:Op zaterdag 7 december 2024 23:18 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nee je wou echt wel je gelijk even halen hoor
Wowquote:Op zaterdag 7 december 2024 23:16 schreef ToT het volgende:
Enorme explosie in Den Haag, vijfde dode gevonden
Blijft oplopen....
Ik begrijp het helemaal broederquote:Op zaterdag 7 december 2024 23:14 schreef Stoorzendert het volgende:
Gisteren RDR2 uitgespeeld. Ik moet er nog steeds een beetje van bijkomen
Ja, dat is het F1 forum in de notendopquote:Op zaterdag 7 december 2024 23:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee maakte in eerste instantie een geintje
Iedereen meteen serieus
Lekker sliepe.quote:Op zaterdag 7 december 2024 23:17 schreef ToT het volgende:
Maar goed, prettige voortzetting hier!Ik ga maffen!
Wacht wat? Zit ik in het Serieuze Sub Forum en niet in ONZin hierquote:Op zaterdag 7 december 2024 23:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee maakte in eerste instantie een geintje
Iedereen meteen serieus
Ik vermaak me er welquote:Op zaterdag 7 december 2024 23:20 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja, dat is het F1 forum in de notendop
Kaninchenquote:Op zaterdag 7 december 2024 23:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wacht wat? Zit ik in het Serieuze Sub Forum en niet in ONZin hier![]()
O god, welke engelsman heeft er nu weer op de voorhuid van een Nederlander getrapt?quote:Op zaterdag 7 december 2024 23:20 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja, dat is het F1 forum in de notendop
Oh ja hoor mij ga je daar niet over horen, heb er een leuke tijd gehad als modquote:Op zaterdag 7 december 2024 23:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vermaak me er wel
Leuke users
En ook minder leuke
Maar al met al
George durft niet meerquote:Op zaterdag 7 december 2024 23:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
O god, welke engelsman heeft er nu weer op de voorhuid van een Nederlander getrapt?
Ik ben benieuwd of RBR nog een klacht over hem gaat indienen en doorzetten.quote:Op zaterdag 7 december 2024 23:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
George durft niet meer
Die huilt alleen nog maar
En die gaan komen als ik weg gaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |