Ja eens, daarom noem ik het shownieuws.quote:Op zaterdag 7 december 2024 23:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat mij betreft gaat het niet om wat iemand ervan vind, het gaat er voor mij om dat diegene die de regels handhaven een duidelijke lijn en regels handhaven.
Of Max, Jankerstront, LeClerc, Lando of Huuuuuuuulkenberg bestraft word boeit me niet. Zolang de regels en de consequenties maar duidelijk en helder zijn.
quote:Op zaterdag 7 december 2024 23:44 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ik geloof ik heb teveel bier op dus
Slaap zequote:Op zaterdag 7 december 2024 23:44 schreef loveyoulongtime het volgende:
Nog eentje?quote:Op zaterdag 7 december 2024 23:44 schreef loveyoulongtime het volgende:
Trustenquote:Op zaterdag 7 december 2024 23:44 schreef loveyoulongtime het volgende:
Kijk, tenminste iemand die de taal der horizontaal de kroeg verlaten verstaatquote:
Heb je Black Doves al gekeken?quote:
Ik denk niet dat de gemiddelde Europese dat zo zietquote:Op zaterdag 7 december 2024 23:38 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Voor mij wel de regelgeving ja, maar de gemiddelde fan wil graag de ''ruzie'' tussen die twee voeden door er maar over door te gaan.
Ik vind de straf onterecht.
Lord ffquote:
Doei.Zo krijg je wel een zere schouder.quote:
staat op mijn lijst.quote:Op zaterdag 7 december 2024 23:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb je Black Doves al gekeken?
Hahaha ja.quote:Op zaterdag 7 december 2024 23:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Doei.Zo krijg je wel een zere schouder.
Sinds maandag alweer op reis.quote:
Dit is wel een aanrader.quote:Op zaterdag 7 december 2024 23:55 schreef maily het volgende:
[..]
staat op mijn lijst.
eerst The Madness.
Nee is het een aanrader?quote:Op zaterdag 7 december 2024 23:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb je Black Doves al gekeken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |