En kom je 100 x terugquote:
moet ik het nog melden als ik definitief slaap?quote:
Ik heb in die 14 minuten die vandaag oud zijn ook nog niks gehaaldquote:Op zondag 8 december 2024 00:14 schreef hemarookworst het volgende:
ik heb helemaal niks gehaald maar was ook niet zo aanwezig vandaag
Wel een leuke dag gehad?quote:Op zondag 8 december 2024 00:14 schreef hemarookworst het volgende:
ik heb helemaal niks gehaald maar was ook niet zo aanwezig vandaag
Wel terecht ja, Hanna ken ik nietquote:Op zondag 8 december 2024 00:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Terechte winnares wel toch? Al had ik het Hanna ook wel gegund.
Als je dat fijn vindt moet je dat zeker doenquote:Op zondag 8 december 2024 00:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
moet ik het nog melden als ik definitief slaap?
weinig bijzonder, gewoon relaxed aan gedaan en beetje borscht gemaaktquote:
Jijquote:Op zondag 8 december 2024 00:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
weinig bijzonder, gewoon relaxed aan gedaan en beetje borscht gemaakt
Was het lekker?quote:Op zondag 8 december 2024 00:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
weinig bijzonder, gewoon relaxed aan gedaan en beetje borscht gemaakt
Ik gunde het die Belg niet.Die was daar alleen voor het geld.quote:
Hoe kom je er bij dat te maken ?quote:
Borsjt.quote:
Ja eens die Shaniquote:Op zondag 8 december 2024 00:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik gunde het die Belg niet.Die was daar alleen voor het geld.
zag het een keer langskomen op youtube en zag dat de bieten in de aanbiedingen waren bij de groenteboerquote:Op zondag 8 december 2024 00:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoe kom je er bij dat te maken ?
ja er zijn vele varianten van schrijven en klaarmakenquote:
Hmmquote:Op zondag 8 december 2024 00:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
zag het een keer langskomen op youtube en zag dat de bieten in de aanbiedingen waren bij de groenteboer
queueuueueueueueueueueueueueueueueueueueueueueueueueuequote:
ui, wortel, selderij, tomatenpuree, dille en/of peterselie, aardappel evt vlees, ik had schouderkarbonade gebruiktquote:
Okquote:Op zondag 8 december 2024 00:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ui, wortel, selderij, tomatenpuree, dille en/of peterselie, aardappel evt vlees, ik had schouderkarbonade gebruikt
Is bietensoep met allerlei groenten, kan ook met rund of helemaal vegaquote:Op zondag 8 december 2024 00:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ok
Ik hou alleen niet zo van varkensvlees
Is het een stoof achtig iets ?
Maar was Black dove een aanrader?quote:Op zondag 8 december 2024 00:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik gunde het die Belg niet.Die was daar alleen voor het geld.
Klinkt okquote:Op zondag 8 december 2024 00:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is bietensoep met allerlei groenten, kan ook met rund of helemaal vega
Pulled pork ooit gegeten?quote:Op zondag 8 december 2024 00:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ok
Ik hou alleen niet zo van varkensvlees
Is het een stoof achtig iets ?
Ja welquote:
Michaeala Kors heeft dit ook een keer gewonnen toch?quote:Op zondag 8 december 2024 00:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja eens die Shani![]()
Ramona was wel terecht als winnaar.
Jazeker.Jij wilde romantisch,thriller en nog wat toch?quote:Op zondag 8 december 2024 00:23 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Maar was Black dove een aanrader?
Die bedoel ik.quote:
Ah zo. Ja varkensvlees is normaalgesproken niet zo heel lekker of speciaal. Behalve als er een vette voorbereiding aan vooraf gaat. Maar ik maak ook niet iedere dag pulled pork of porchettaquote:Op zondag 8 december 2024 00:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja wel
Ik maak ook wel porchetta
Maar eet eigenlijk zo min mogelijk varkensvlees
Wel gedroogde ham![]()
Kox ja volgens mij wel maar die nooit gezien.quote:Op zondag 8 december 2024 00:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Michaeala Kors heeft dit ook een keer gewonnen toch?
Of speklap van de bbqquote:Op zondag 8 december 2024 00:28 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ah zo. Ja varkensvlees is normaalgesproken niet zo heel lekker of speciaal. Behalve als er een vette voorbereiding aan vooraf gaat. Maar ik maak ook niet iedere dag pulled pork of porchetta
Oké, die ook inderdaad!quote:
ZAl eens kijkenquote:Op zondag 8 december 2024 00:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jazeker.Jij wilde romantisch,thriller en nog wat toch?
Ja goed hardquote:Op zondag 8 december 2024 00:30 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Oké, die ook inderdaad!Wel lekker doorbakken dan
En bacon natuurlijkquote:
Dat eet ik dan weer alleen als ze om haricoverts zittenquote:Op zondag 8 december 2024 00:31 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
En bacon natuurlijkOok lekker hard gebakken
quote:Op zondag 8 december 2024 00:31 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
En bacon natuurlijkOok lekker hard gebakken
Met appelmoes en piccalilly.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |