Was het lekker?quote:Op zondag 8 december 2024 00:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
weinig bijzonder, gewoon relaxed aan gedaan en beetje borscht gemaakt
Ik gunde het die Belg niet.Die was daar alleen voor het geld.quote:
Hoe kom je er bij dat te maken ?quote:
Borsjt.quote:
Ja eens die Shaniquote:Op zondag 8 december 2024 00:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik gunde het die Belg niet.Die was daar alleen voor het geld.
zag het een keer langskomen op youtube en zag dat de bieten in de aanbiedingen waren bij de groenteboerquote:Op zondag 8 december 2024 00:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoe kom je er bij dat te maken ?
ja er zijn vele varianten van schrijven en klaarmakenquote:
Hmmquote:Op zondag 8 december 2024 00:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
zag het een keer langskomen op youtube en zag dat de bieten in de aanbiedingen waren bij de groenteboer
queueuueueueueueueueueueueueueueueueueueueueueueueueuequote:
ui, wortel, selderij, tomatenpuree, dille en/of peterselie, aardappel evt vlees, ik had schouderkarbonade gebruiktquote:
Okquote:Op zondag 8 december 2024 00:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ui, wortel, selderij, tomatenpuree, dille en/of peterselie, aardappel evt vlees, ik had schouderkarbonade gebruikt
Is bietensoep met allerlei groenten, kan ook met rund of helemaal vegaquote:Op zondag 8 december 2024 00:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ok
Ik hou alleen niet zo van varkensvlees
Is het een stoof achtig iets ?
Maar was Black dove een aanrader?quote:Op zondag 8 december 2024 00:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik gunde het die Belg niet.Die was daar alleen voor het geld.
Klinkt okquote:Op zondag 8 december 2024 00:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is bietensoep met allerlei groenten, kan ook met rund of helemaal vega
Pulled pork ooit gegeten?quote:Op zondag 8 december 2024 00:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ok
Ik hou alleen niet zo van varkensvlees
Is het een stoof achtig iets ?
Ja welquote:
Michaeala Kors heeft dit ook een keer gewonnen toch?quote:Op zondag 8 december 2024 00:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja eens die Shani![]()
Ramona was wel terecht als winnaar.
Jazeker.Jij wilde romantisch,thriller en nog wat toch?quote:Op zondag 8 december 2024 00:23 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Maar was Black dove een aanrader?
Die bedoel ik.quote:
Ah zo. Ja varkensvlees is normaalgesproken niet zo heel lekker of speciaal. Behalve als er een vette voorbereiding aan vooraf gaat. Maar ik maak ook niet iedere dag pulled pork of porchettaquote:Op zondag 8 december 2024 00:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja wel
Ik maak ook wel porchetta
Maar eet eigenlijk zo min mogelijk varkensvlees
Wel gedroogde ham![]()
Kox ja volgens mij wel maar die nooit gezien.quote:Op zondag 8 december 2024 00:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Michaeala Kors heeft dit ook een keer gewonnen toch?
Of speklap van de bbqquote:Op zondag 8 december 2024 00:28 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ah zo. Ja varkensvlees is normaalgesproken niet zo heel lekker of speciaal. Behalve als er een vette voorbereiding aan vooraf gaat. Maar ik maak ook niet iedere dag pulled pork of porchetta
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |