die bedankt ook vriendelijkquote:Op zaterdag 7 december 2024 22:58 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Geen probleem, dan gaat ie naar @:Maily
Voor mij hoef je niet te vrezen.quote:Op zaterdag 7 december 2024 22:53 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Potjandikkie idd.... Ik durf de deur nie meer uut.
Weet ik toch maatquote:Op zaterdag 7 december 2024 22:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Voor mij hoef je niet te vrezen.
wil jij hem?quote:Op zaterdag 7 december 2024 23:01 schreef gebrokenglas het volgende:
Gewoon opsturen... Ze zeggen nee maar ze bedoelen ja.
Nee neequote:Op zaterdag 7 december 2024 22:59 schreef maily het volgende:
@:loveyoulongtime zat te denken .....
aan wie zou hij dat ding dan schenken?
quote:
@loveyoulongtimequote:Op zaterdag 7 december 2024 23:01 schreef gebrokenglas het volgende:
Gewoon opsturen... Ze zeggen nee maar ze bedoelen ja.
Zeker! Ben er erg trots op! Alles erop en eraan; Zinken regenpijp, cederhout boeiboorden (verkeerswit geschilderd), led-lampen in de balken, dimmer, chill-stoel, etc.quote:
Lekker hoor!quote:Op zaterdag 7 december 2024 23:02 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Zeker! Ben er erg trots op! Alles erop en eraan; Zinken regenpijp, cederhout boeiboorden (verkeerswit geschilderd), led-lampen in de balken, dimmer, chill-stoel, etc.
[ afbeelding ]
Terrasheaters?quote:Op zaterdag 7 december 2024 23:02 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Zeker! Ben er erg trots op! Alles erop en eraan; Zinken regenpijp, cederhout boeiboorden (verkeerswit geschilderd), led-lampen in de balken, dimmer, chill-stoel, etc.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |