Ha Mario! Wie gehst? Hast du wieder ein Weihnacht kraam?quote:Op zaterdag 7 december 2024 22:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
yep
toni kroos heeft 110 000 gespendet
en hij heeft ook en stiftung de helpt
Is je veranda helemaal klaar?quote:Op zaterdag 7 december 2024 22:51 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ha Mario! Wie gehst? Hast du wieder ein Weihnacht kraam?
Het was sarcasme..quote:Op zaterdag 7 december 2024 22:49 schreef maily het volgende:
[..]
jij bent geslagen door je ouders?
en je vindt dat een goed idee voor andere kinderen ook?
Ik heb ook al langer boxen,komt wel dichtbij zo.quote:Op zaterdag 7 december 2024 22:48 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Weet ik, heb zelf 14 jaar aan boksen gedaan, maar ga met die ervaring ook niet graag in een ring met judokaDat verlies je.
Maar ik ben het gewoon kwijt die vechtsport. Ik heb er niks meer mee.
ben al 10 dagen ziekquote:Op zaterdag 7 december 2024 22:51 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ha Mario! Wie gehst? Hast du wieder ein Weihnacht kraam?
Potjandikkie idd.... Ik durf de deur nie meer uut.quote:Op zaterdag 7 december 2024 22:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb ook al langer boxen,komt wel dichtbij zo.
@ToT heeft daar ook wel verstand vanquote:Op zaterdag 7 december 2024 22:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb ook al langer boxen,komt wel dichtbij zo.
quote:Op zaterdag 7 december 2024 22:54 schreef maily het volgende:
[..]
@:ToT heeft daar ook wel verstand van
Ik weet.quote:Op zaterdag 7 december 2024 22:54 schreef maily het volgende:
[..]
@:ToT heeft daar ook wel verstand van
Vreemde ogen dwingen, hoor je ook vaak.quote:Op zaterdag 7 december 2024 22:47 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Zeker! Ze gaan allemaal netjes op een rijtje zitten als de sensei spreekt. Ik krijg ze niet zo rustig thuis hoor!
Moet toch wat vaker gaan kijken hoe ze dat doen denk ik
Nee dank jequote:Op zaterdag 7 december 2024 22:57 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Kan je wel er 1 opsturen hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |