Clubwedstrijd. Wel bij een grote bekende. Leraar is NK. Of sensei hoe zeg je dat?quote:
Sensei jaquote:Op zaterdag 7 december 2024 22:42 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Clubwedstrijd. Wel bij een grote bekende. Leraar is NK. Of sensei hoe zeg je dat?
succes met je schrijversdromenquote:Op zaterdag 7 december 2024 22:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Tevens neem ik afscheid van jullie voor deze avond.
Weltrusten alvast
En de Sims.quote:
ik zei al; dat ligt eraanquote:Op zaterdag 7 december 2024 22:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Absoluut. Ik denk dat ons gevecht korter duurt
Vind het wel mooi hoe ze daar discipline leren. Als kinderen brullen kijken ze wel even of het echt is, en anders laten ze ze gewoon in de hoek brullen en besteden er verder geen aandacht aan. Geen gezeik. De regels volgen en doen wat de leraar zegtquote:
zo leuk! trotse papa en mama en zus?quote:Op zaterdag 7 december 2024 22:39 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Zoontje is 6 en heeft binnenkort een wedstrijd.Heb 'm verteld dat 2e worden ook verliezen is![]()
* Ja ik heb een pets van mijn vrouw gekregen
Leuk!quote:Op zaterdag 7 december 2024 22:39 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Zoontje is 6 en heeft binnenkort een wedstrijd. Heb 'm verteld dat 2e worden ook verliezen is![]()
* Ja ik heb een pets van mijn vrouw gekregen
Heb tot mijn 12de gejudo-edquote:Op zaterdag 7 december 2024 22:44 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Vind het wel mooi hoe ze daar discipline leren. Als kinderen brullen kijken ze wel even of het echt is, en anders laten ze ze gewoon in de hoek brullen en besteden er verder geen aandacht aan. Geen gezeik. De regels volgen en doen wat de leraar zegt
Zeker, En de kinderen van mijn zus zitten daar ook, dus hij kan ook zijn neefjes vloerenquote:Op zaterdag 7 december 2024 22:44 schreef maily het volgende:
[..]
zo leuk! trotse papa en mama en zus?
En ook leren dan klappen krijgen je sterker maakt.....quote:Op zaterdag 7 december 2024 22:45 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Leuk!
Kunt niet jong genoeg met trauma's beginnen
Judo is eigenlijk een verdedigings sportquote:Op zaterdag 7 december 2024 22:46 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
En ook leren dan klappen krijgen je sterker maakt.....
Exactquote:Op zaterdag 7 december 2024 22:46 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
En ook leren dan klappen krijgen je sterker maakt.....
Zeker! Ze gaan allemaal netjes op een rijtje zitten als de sensei spreekt. Ik krijg ze niet zo rustig thuis hoor!quote:Op zaterdag 7 december 2024 22:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heb tot mijn 12de gejudo-ed
Je leert heel veel respect te krijgen
Voor je sensei. Voor je tegenstander
Ik vind het een mooie sport
Mooiquote:Op zaterdag 7 december 2024 22:47 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Zeker! Ze gaan allemaal netjes op een rijtje zitten als de sensei spreekt. Ik krijg ze niet zo rustig thuis hoor!
Moet toch wat vaker gaan kijken hoe ze dat doen denk ik
Weet ik, heb zelf 14 jaar aan boksen gedaan, maar ga met die ervaring ook niet graag in een ring met judokaquote:Op zaterdag 7 december 2024 22:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Judo is eigenlijk een verdedigings sport
Best fijnquote:Op zaterdag 7 december 2024 22:48 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Weet ik, heb zelf 14 jaar aan boksen gedaan, maar ga met die ervaring ook niet graag in een ring met judokaDat verlies je.
Maar ik ben het gewoon kwijt die vechtsport. Ik heb er niks meer mee.
yepquote:Op zaterdag 7 december 2024 22:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is elk jaar toch een grote inzameling?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |