Lit it jo smeitsje.quote:
quote:
Geniet ervan!quote:Op zondag 8 december 2024 00:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb een klein glaasje rum 54% gepakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 8 december 2024 00:51 schreef Shii het volgende:
[..]
Geniet ervan!
SantéSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
quote:Op zondag 8 december 2024 00:51 schreef Shii het volgende:
[..]
Geniet ervan!
niceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
Is niet zo raar hoor, als je niet meer gamed.quote:Op zondag 8 december 2024 00:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dat mijn behoefte veranderd is of dat ik alledrie de sims fanatiek had gespeeld?
Proostquote:Op zondag 8 december 2024 00:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb een klein glaasje rum 54% gepakt
Tweedequote:Op zondag 8 december 2024 00:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dat mijn behoefte veranderd is of dat ik alledrie de sims fanatiek had gespeeld?
@bondagequote:
steden bezoeken vind ik nog altijd leukquote:Op zondag 8 december 2024 00:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Is niet zo raar hoor, als je niet meer gamed.
Je groeit over dingen heen en dan ben je er ineens klaar mee. Behoeften veranderen gewoon.
Vroeger vond ik steden bezoeken (stedentrips) geen zak aan. Nu juist heel erg leuk. Een toertochtje door een provincie....
je verwacht dat ik gewelddadige games en zo speel?quote:
Ha worstenman! Hoe zijn de worsten vandaag? Gerookt en rijp?quote:Op zondag 8 december 2024 00:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
steden bezoeken vind ik nog altijd leuk
wandelingen in de natuur vond ik vroeger geen zak aan maar nu vind ik dat wel leuk en rustgevend
quote:Op zondag 8 december 2024 00:57 schreef hemarookworst het volgende:
ik wou een bondage gif posten maar ik zie allemaal gifjes die ik niet mag plaatsen hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |