In jouw hoofd?quote:
quote:
quote:
daar missen de 11 van Noberquote:Op zondag 1 december 2024 18:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Hier inclusief tekst, dus kan je uit volle borst meezingen.
Leclerc kan nog tweede worden. Let's goquote:
Meer windtunnel tijdquote:Op zondag 1 december 2024 18:59 schreef Nattekat het volgende:
Red Bull is nu definitief uitgeschakeld voor het WCC
Dankzij Perezquote:Op zondag 1 december 2024 18:59 schreef Nattekat het volgende:
Was ook niet verdiend geweest.quote:Op zondag 1 december 2024 18:59 schreef Nattekat het volgende:
Sinds 2021 is alleen het zesde couplet relevant.quote:Op zondag 1 december 2024 18:56 schreef SnertMetChoco het volgende:
Mijn schild ende betrouwen
zijt Gij, o God mijn Heer,
op U zo wil ik bouwen,
Verlaat mij nimmermeer.
Dat ik toch vroom mag blijven,
Uw dienaar t'aller stond,
de tirannie verdrijven
die mij mijn hart doorwondt.
Ik heb het gevoel dat Masi aan de knoppen zat.quote:Op zondag 1 december 2024 18:57 schreef Nattekat het volgende:
Als de raceleiding hun werk had gedaan, was dit een doodsaaie race gebleven. Want hun werk = direct een VSC om die spiegel weg te halen.
Copingquote:Op zondag 1 december 2024 19:05 schreef Perox het volgende:
F1TV gaat het onderwerp van de straffen eens flink uitmelken.
is er iig gespreksstof genoegquote:Op zondag 1 december 2024 19:05 schreef Perox het volgende:
F1TV gaat het onderwerp van de straffen eens flink uitmelken.
Dat was de GP van Brazilie ook. Maar die durrde kort.quote:Op zondag 1 december 2024 19:07 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
is er iig gespreksstof genoeg
Masi is still with us.quote:Op zondag 1 december 2024 19:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat Masi aan de knoppen zat.
Die moet eens een goede mental coach gaan zoeken.quote:
Blijkbaar wordt om de zoveel tijd een steward bezeten door ghost of Michael Masi.quote:Op zondag 1 december 2024 19:12 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Masi was wel een baas
Jammer dat ze hem ontslagen hebben
Stewards met hun straffen idd.quote:
Ja, die interviewer kan er uiteindelijk ook niets aan doen.quote:Op zondag 1 december 2024 19:13 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Die moet eens een goede mental coach gaan zoeken.
quote:Op zondag 1 december 2024 19:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Blijkbaar wordt om de zoveel tijd een steward bezeten door ghost of Michael Masi.
Komt aardig overeen iddquote:Op zondag 1 december 2024 19:19 schreef Middelpunt het volgende:
https://www.google.com/am(...)negeren-gele-vlaggen
Destijds was de straf 30 sec.
Redelijk vergelijkbaar met 10sec drive-trhu toch?
Dus ze zijn uiteindelijk toch best consequent.
quote:Op zondag 1 december 2024 19:19 schreef Nebelwerfer het volgende:
Hamilton zou gewoon moeten stoppen. Komt niet over alsof ie nog veel gaat toevoegen aan zijn carrière.
Dan ben je wel heel gauw door je motoronderdelen heenquote:Op zondag 1 december 2024 19:22 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Zo vind ik hem niet overkomen. Ferrari zal echt een kanon van een auto moeten afleveren
10 10 10 10 10 5 10 5 10 10quote:Op zondag 1 december 2024 19:23 schreef Quyxz_ het volgende:
Leuk resultaat, maar waar zitten we nou naar te kijken? Lijkt wel een penalty lottery.
quote:Op zondag 1 december 2024 19:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
Max is respect voor Russell totaal kwijt en zegt dat keihard
Komt hij nu pas achterquote:Op zondag 1 december 2024 19:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
Max is echt pissed. Vindt Russell ontzettend schijnheilig![]()
Viaplay interview?quote:Op zondag 1 december 2024 19:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
Max is respect voor Russell totaal kwijt en zegt dat keihard
Gespind en daarna de koppeling verbrand bij de auto rechtzetten volgens Horner.quote:
Die fuckte het weer up.quote:
Klinkt een beetje als een rookie mistakequote:Op zondag 1 december 2024 19:30 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Gespind en daarna de koppeling verbrand bij de auto rechtzetten volgens Horner.
Nee, hij zegt het nu pas in de mediaquote:
We can shit effurrywhere.quote:Op zondag 1 december 2024 18:57 schreef HiDiHo het volgende:
Zegt de ene kat tegen de andere kat; "Grote kattebak hé"
Nee, dat is gelul.quote:Op zondag 1 december 2024 19:29 schreef -XOR- het volgende:
VER moet daar nu niet overdreven over gaan janken. Iedereen naait elkaar voortdurend en hij doet daar zelf net zo hard aan mee.
Kijk nu al uit naar zijn F1TV interview.quote:Op zondag 1 december 2024 19:27 schreef ZaZoe het volgende:
Wow, dat was duidelijke taal van Max over Russell
Alleen niet door onwaarheden te vertellen.quote:Op zondag 1 december 2024 19:29 schreef -XOR- het volgende:
VER moet daar nu niet overdreven over gaan janken. Iedereen naait elkaar voortdurend en hij doet daar zelf net zo hard aan mee.
In dat geval terechte straf.quote:Op zondag 1 december 2024 19:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
Dubbel geel kennelijk toen Norris niet liftte
De winnaar van de race is nog niet aan bod gekomen...quote:Op zondag 1 december 2024 19:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kijk nu al uit naar zijn F1TV interview.
Zou hem sieren als ie het gewoon niet zou doen, geldt voor alle coureurs.quote:Op zondag 1 december 2024 19:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, dat is gelul.
Max doet dat pas sinds dit seizoen. EINDELIJK. Want hij werd genaaid waar hij bij stond.
Het gaat niet alleen om naaien op de manier zoals hij net bij Norris deed, maar het feit dat Russell heel dat incident zelf heeft veroorzaakt.quote:Op zondag 1 december 2024 19:29 schreef -XOR- het volgende:
Op Viaplay welquote:Op zondag 1 december 2024 19:33 schreef Perox het volgende:
[..]
De winnaar van de race is nog niet aan bod gekomen...
ik las iets over dat op de straight liften betekent dat je geen echte coureur bent ofzo.... dus Lando zal dan wel een coureur zijnquote:Op zondag 1 december 2024 19:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
Dubbel geel kennelijk toen Norris niet liftte
Die komt altijd als laatste.quote:Op zondag 1 december 2024 19:33 schreef Perox het volgende:
[..]
De winnaar van de race is nog niet aan bod gekomen...
Dat heeft hij dan ook zo'n 10 jaar volgehouden. Dit jaar werd het aannaien te gortig en ging hij het terug doen. Kan het hem niet kwalijk nemenquote:Op zondag 1 december 2024 19:33 schreef Questular het volgende:
[..]
Zou hem sieren als ie het gewoon niet zou doen, geldt voor alle coureurs.
Yeah, dat neem je ook niet meer terug.quote:Op zondag 1 december 2024 19:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, hij zegt het nu pas in de media
En ook maar eentje. Leclerc gaat hem structureel op 3 tienden zetten, dan start je waarschijnlijk 3 of 4 plekken achter hem. Dan zijn zeldzaam vele zeldzame foutjes en zwakke mentaliteit nog. Ik geeft het één jaar waarna de Britise media massaal de laatste 3 jaar negeren en naar plotselinge veroudering wijst.quote:Op zondag 1 december 2024 19:22 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Zo vind ik hem niet overkomen. Ferrari zal echt een kanon van een auto moeten afleveren
Daar refereerde ik aan idd. Dat zei hij bij Viaplayquote:
Ga nou niet die gammele Impala weer erbij roepenquote:Op zondag 1 december 2024 19:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik las iets over dat op de straight liften betekent dat je geen echte coureur bent ofzo.... dus Lando zal dan wel een coureur zijn
ow ja... ssstquote:Op zondag 1 december 2024 19:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga nou niet die gammele Impala weer erbij roepen
5s gekregen na de vlag. maakte voor de plek niet uitquote:Op zondag 1 december 2024 19:37 schreef opgebaarde het volgende:
Russell niet meer under investigation? No?
Staat in het Algemeen topic inderdaadquote:Op zondag 1 december 2024 19:35 schreef Droopie het volgende:
Ocon wordt volgende week vervangen door Jack Dohan
Aldus Ted
Als tegenprestatie mag Ocon dit jaar bij Haas testen
Had al 5 sec penaltyquote:Op zondag 1 december 2024 19:37 schreef opgebaarde het volgende:
Kreeg al +5 seconden na de finishquote:Op zondag 1 december 2024 19:37 schreef opgebaarde het volgende:
Heeft straf gehad.quote:Op zondag 1 december 2024 19:37 schreef opgebaarde het volgende:
* Doohanquote:Op zondag 1 december 2024 19:35 schreef Droopie het volgende:
Ocon wordt volgende week vervangen door Jack Dohan
Aldus Ted
Als tegenprestatie mag Ocon dit jaar bij Haas testen
Sjenksquote:
Dat bonnenboekje moet echt leeg vandaag hequote:Op zondag 1 december 2024 19:39 schreef Nizno het volgende:
The driver and team representative are required to report to the Stewards at 21:45 in relation to the
incident below.
No / Driver 81 - Oscar Piastri
Reason Incident in Pit Entry at 18:22 during reconnaissance laps.
Goh, ja, wie zou dat nu gezegd hebben?quote:Op zondag 1 december 2024 19:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik las iets over dat op de straight liften betekent dat je geen echte coureur bent ofzo.... dus Lando zal dan wel een coureur zijn
Politieagent Wil had een vrijkaartje van de FIA gekregenquote:Op zondag 1 december 2024 19:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat bonnenboekje moet echt leeg vandaag he
ow wacht dit is nog van voor de rees. Tijdverschilletjequote:Op zondag 1 december 2024 19:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zal wel gek zijn, maar het lijkt alsof de nabeschouwingen tegenwoordig korter zijn.quote:
Die was nog niet afgehandeld.quote:Op zondag 1 december 2024 19:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
kloptquote:
'minimaal'quote:
Echtquote:Op zondag 1 december 2024 19:45 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Stroll +2
Lawson +2
Albon +2
Norris +3
Norris +3?!quote:Op zondag 1 december 2024 19:45 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Stroll +2
Lawson +2
Albon +2
Norris +3
Heilige. Stront.quote:
Norris zat er idd iig een stuk dichter op na die gele vlag.quote:Op zondag 1 december 2024 19:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
'minimaal'
Hij verloor bijna 0,7s in de eerste sector van die ronde.
nope alleen een DT en 5squote:
Perez z'n koppeling smeulde nog na.quote:Op zondag 1 december 2024 19:50 schreef Nattekat het volgende:
Ik hoor de brandweer. Is dat om de burn van Max aan Sjors te blussen?
Ze waren niet echt normaal dit weekendquote:Op zondag 1 december 2024 19:52 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
nee. Wordt normaal bij dat soort straffen ook niet gedaan
Max gaf daarna flink gas bij en Norris leek vlak voor de SC door zijn banden heen te zijnquote:Op zondag 1 december 2024 19:51 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Norris zat er idd iig een stuk dichter op na die gele vlag.
Norris was te gretig denk ik.quote:Op zondag 1 december 2024 19:53 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Max gaf daarna flink gas bij en Norris leek vlak voor de SC door zijn banden heen te zijn
Duidelijk dat hier een hoop meer achter zit dan alleen het incident gisteren.quote:Op zondag 1 december 2024 19:52 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
"Ik denk dat ik heel veel respect heb voor heel veel rijders, maar na gisteravond ben ik dat bij hem wel helemaal verloren. Ik vond het gewoon belachelijk hoe hij mij een penalty wilde aansmeren over dat geval. Daar was ik ook wel zwaar pissig over tegenover hem." Gevraagd of hij het gesprek met Russell nog aangaat om de lucht te klaren, luidt het antwoord: "Nu nog even niet. Weet je wat het is, hij doet altijd heel netjes hier voor de camera, maar als je daarbinnen zit, dan is het gewoon een ander persoon. Daar kan ik heel moeilijk tegen. Dan kun je eigenlijk ook maar gewoon beter oprotten, want daar hoef ik niks mee te maken [te hebben]."
MaxGodHelemaal klaar met achterbaks mannetje RUS
Ik keek even terug. Piastri en Leclerc liften wel degelijk. Russell niet maar volgens mij is de dubbele hele vlag net weg/track clearquote:Op zondag 1 december 2024 19:45 schreef opgebaarde het volgende:
[ x ]
Interessant.
Andere kant. Heel dat 'liften' slaat nergens op en wederom is het Verstappen die dit bewijst
Wat Max voor mij zo’n mooi mens maaktquote:Op zondag 1 december 2024 20:04 schreef pmponer het volgende:
Mooi dat M4X die slang van een Russell er van langs geeft.
Terecht. Ik las elders de voetbal vergelijking met een schwalbe. Dat is precies wat Russell deed en de scheids trapt er vol in.quote:
Ja hoor, een heel gesprek dat ie zelf zijn conclusies kan trekken eind van het seizoen.quote:
HIer beseft Lando dat het nooit beter gaat worden dan dit seizoenquote:
Zeer duidelijk en kalm. Hier heeft hij (met RBR?) over nagedachtquote:
Nog mooier zou zijn als die kale ook opstapt.quote:Op zondag 1 december 2024 20:11 schreef pmponer het volgende:
WOW! wat een kado! Doornbos stopt bij Ziggo
Ze gaan het narratief pushen dat Max hypocriet is en precies hetzelfde deed bij Norris. Schrijf hem maar vast op.quote:Op zondag 1 december 2024 20:05 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Zal wel iemand gaan klagen in de feedback dat deze kritiek op George echt niet kan.
Ik vind het nog een belangrijk verschil tussen een schwalbe in het voetbal en zoals Russell deed over de boardradio (even in het heetst van de strijd) en een uur later als je afgekoeld bent achter de schermen bij de scheidsrechter iemand een gigantisch oor aan naaien. Dat vind ik tot de macht 10 erger. Dan ben je gewoon een heel naar persoon.quote:Op zondag 1 december 2024 20:05 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Terecht. Ik las elders de voetbal vergelijking met een schwalbe. Dat is precies wat Russell deed en de scheids trapt er vol in.
Sowieso vind ik een vreselijke naaihond. Hartstikke mooi dat hij er geen kut van wist te bakken vandaag.
Ik kan de man niet uitstaan. Misschien wel de grootste eikel in de F1. Vanaf het moment dat hij wist dat hij naar Mercedes zou gaan is hij totaal doorgedraaid.quote:Op zondag 1 december 2024 20:20 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ik vind het nog een belangrijk verschil tussen een schwalbe in het voetbal en zoals Russell deed over de boardradio (even in het heetst van de strijd) en een uur later als je afgekoeld bent achter de schermen bij de scheidsrechter iemand een gigantisch oor aan naaien. Dat vind ik tot de macht 10 erger. Dan ben je gewoon een heel naar persoon.
Net zoals zijn grootste fan.quote:Op zondag 1 december 2024 20:20 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ik vind het nog een belangrijk verschil tussen een schwalbe in het voetbal en zoals Russell deed over de boardradio (even in het heetst van de strijd) en een uur later als je afgekoeld bent achter de schermen bij de scheidsrechter iemand een gigantisch oor aan naaien. Dat vind ik tot de macht 10 erger. Dan ben je gewoon een heel naar persoon.
Denk het niet, ze gingen de beelden laten zien en toen roemden ze zijn "awareness" van de gezwaaide vlaggen, terwijl de lichten nog niet knipperden.quote:Op zondag 1 december 2024 20:15 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Ze gaan het narratief pushen dat Max hypocriet is en precies hetzelfde deed bij Norris. Schrijf hem maar vast op.
Betere business opportunities, dus ja, dan laat je alles los en ga je er vandoor.quote:Op zondag 1 december 2024 20:27 schreef THEFXR het volgende:
doornbos die stopt met nog een race te gaan
Nog lang vol gehouden sinds ze het kwijt zijn.quote:Op zondag 1 december 2024 20:27 schreef THEFXR het volgende:
De Duitsers verliezen de tweede wo.quote:Op zondag 1 december 2024 20:28 schreef SiGNe het volgende:
https://www.nu.nl/formule(...)-beter-oprotten.html
Oei.. heibel in de tent.
Max being Maxquote:Op zondag 1 december 2024 20:28 schreef SiGNe het volgende:
https://www.nu.nl/formule(...)-beter-oprotten.html
Oei.. heibel in de tent.
Jij kijkt nog??quote:Op zondag 1 december 2024 20:30 schreef THEFXR het volgende:
doornbos ging er aan tafel tenminste tegenin, straks heeft rob weer de overhand
misschien maar misschien kan Rick wat meer doorschuiven, gaat de kwaliteit enorm van omhoogquote:Op zondag 1 december 2024 20:30 schreef THEFXR het volgende:
doornbos ging er aan tafel tenminste tegenin, straks heeft rob weer de overhand
Max lekker direct, heerlijkquote:
Russell being Russell, bijzonder eng ventje.quote:Op zondag 1 december 2024 20:38 schreef Evenstar het volgende:
[ x ]
Voor diegenen die denken dat Russell een leuke gast is
Als ik de andere coureurs zou zijn zou ik ook zorgen dat er z.s.m. een andere GPDA-voorzitter komt.quote:Op zondag 1 december 2024 20:39 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Russell being Russell, bijzonder eng ventje.
Dit doet iedereen?quote:Op zondag 1 december 2024 20:38 schreef Evenstar het volgende:
[ x ]
Lijkt wel een engelsman.quote:Op zondag 1 december 2024 20:38 schreef Evenstar het volgende:
[ x ]
En dan nu naar Viaplay?quote:Op zondag 1 december 2024 20:43 schreef SiGNe het volgende:
En Doornbos stopt ook nog eens bij Ziggo.. het houd tniet op met de kadootjes vandaag
De Schotten, Welshman en de Noord-Ieren moeten van dat Engelse gedrag niets hebbenquote:
quote:Op zondag 1 december 2024 20:27 schreef THEFXR het volgende:
Weer eens wat anders dan Seats and Sofas.quote:Op zondag 1 december 2024 20:27 schreef THEFXR het volgende:
Dan gaat ie eerder naar Aston Martin.quote:Op zondag 1 december 2024 20:47 schreef Droopie het volgende:
Toto kan stoppen met het flirten met Max, die komt helemaal nooit meer naar Mercedes.
Als er nog mensen dachten dat dat zou gebeuren.
Als die straks de beste auto hebben, is dat ook allemaal weer snel vergeten hoorquote:Op zondag 1 december 2024 20:47 schreef Droopie het volgende:
Toto kan stoppen met het flirten met Max, die komt helemaal nooit meer naar Mercedes.
Ow jawel hoor, types als Russell worden zo gedumpt door Toto voor VER.quote:Op zondag 1 december 2024 20:47 schreef Droopie het volgende:
Dat is wel zeker. Hij zal nooit het oogappeltje van Toto wordenquote:Op zondag 1 december 2024 20:50 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ow jawel hoor, types als Russell worden zo gedumpt door Toto voor VER.
Zakken zijn gevuld.quote:Op zondag 1 december 2024 20:51 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dubai
https://www.nu.nl/media/6(...)r-midden-oosten.html
leek hier: je kan teveel afstand houden??quote:Op zondag 1 december 2024 20:52 schreef Peterselieman het volgende:
Russell 1 strafpunt erbij vanwege te veel afstand houden bij de SC
Ja. Je moet binnen 10 auto afstand blijven.quote:Op zondag 1 december 2024 20:53 schreef mschol het volgende:
[..]
leek hier: je kan teveel afstand houden??
Ja, er is een maximale afstand waaraan je je moet houden.quote:Op zondag 1 december 2024 20:53 schreef mschol het volgende:
[..]
ja, de coureurs moeten officieel binnen 10 wagenlengtes achter elkaar rijden als de SC in de baan is. Als je een gat van 30 wagenlengtes laat vallen ben je de sjaak.quote:Op zondag 1 december 2024 20:53 schreef mschol het volgende:
[..]
Gezien zijn historie kan hij best ook snel weer terug zijn.. ik vind het overigens wel jammer voor het programma, zeker als daar nog meer Mol en Plooij voor terug komtquote:Op zondag 1 december 2024 20:51 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dubai
https://www.nu.nl/media/6(...)r-midden-oosten.html
Wat ook niet altijd consequent wordt gehandhaafd..quote:Op zondag 1 december 2024 20:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ja, de coureurs moeten officieel binnen 10 wagenlengtes achter elkaar rijden als de SC in de baan is. Als je een gat van 30 wagenlengtes laat vallen ben je de sjaak.
Winkelman aan tafel!quote:Op zondag 1 december 2024 20:56 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Gezien zijn historie kan hij best ook snel weer terug zijn.. ik vind het overigens wel jammer voor het programma, zeker als daar nog meer Mol en Plooij voor terug komt
Norris kreeg in Canada vorig jaar 5 seconden voor hetzelfde vergrijpquote:Op zondag 1 december 2024 20:56 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wat ook niet altijd consequent wordt gehandhaafd..
Hoop dat het haantjesgedrag daar een beetje verdwijnt.quote:Op zondag 1 december 2024 20:56 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Gezien zijn historie kan hij best ook snel weer terug zijn.. ik vind het overigens wel jammer voor het programma, zeker als daar nog meer Mol en Plooij voor terug komt
Dat vind ik bij Plooij en vooral Mol nog veel meer dan bij Doornbos eigenlijkquote:Op zondag 1 december 2024 21:00 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Hoop dat het haantjesgedrag daar een beetje verdwijnt.
KOmt ie goed mee weg, da's normaal een tijdstraf.quote:Op zondag 1 december 2024 20:52 schreef Peterselieman het volgende:
Russell 1 strafpunt erbij vanwege te veel afstand houden bij de SC
het was +5 seconden én een strafpuntquote:Op zondag 1 december 2024 21:01 schreef SiGNe het volgende:
[..]
KOmt ie goed mee weg, da's normaal een tijdstraf.
Alle 3 eigenlijk.quote:Op zondag 1 december 2024 21:01 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat vind ik bij Plooij en vooral Mol nog veel meer dan bij Doornbos eigenlijk
+5 sec, wat geen verschil maakt.quote:Op zondag 1 december 2024 21:01 schreef SiGNe het volgende:
[..]
KOmt ie goed mee weg, da's normaal een tijdstraf.
Het versterkt elkaar daar allemaal, om moe van te worden iigquote:Op zondag 1 december 2024 21:01 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat vind ik bij Plooij en vooral Mol nog veel meer dan bij Doornbos eigenlijk
We krijgen Perez ook nog.quote:
Of hij gaat in 2026 Russell vervangenquote:Op zondag 1 december 2024 20:47 schreef Droopie het volgende:
Die strafen worden dan toch meegenomen naar de volgende race?quote:Op zondag 1 december 2024 21:03 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
+5 sec, wat geen verschil maakt.
Ja, maar Doornbos is qua analyse veel meer van toegevoegde waarde. Een paar anderen (zoals van de Zande) ook wel, maar die kunnen ook niet elke weekquote:
Nee, die 5 sec worden verwerkt in de uitslag van deze race.quote:Op zondag 1 december 2024 21:04 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Die strafen worden dan toch meegenomen naar de volgende race?
Dat is in elk geval bij sommige straffen zo, Stroll ging ook nog even de pit in voor hij uitviel, hoefde hij die straf niet volgende race uit te zitten
Alleen als je de straf niet uit kan voeren, niet als de straf geen impact heeft op het resultaatquote:Op zondag 1 december 2024 21:04 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Die strafen worden dan toch meegenomen naar de volgende race?
Dat is in elk geval bij sommige straffen zo, Stroll ging ook nog even de pit in voor hij uitviel, hoefde hij die straf niet volgende race uit te zitten
Hij is vaak wel goed met analyses en geeft soms ook wel andere inzichten inderdaad.quote:Op zondag 1 december 2024 21:05 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, maar Doornbos is qua analyse veel meer van toegevoegde waarde. Een paar anderen (zoals van de Zande) ook wel, maar die kunnen ook niet elke week
Maar snel wel dat hij irritatie oproept
Goed dat ze daar bij Piastri tot na de race mee hebben gewacht dan..quote:Op zondag 1 december 2024 21:10 schreef Peterselieman het volgende:
Perez no further action voor zijn gevaarlijk rijgedrag
Piastri voor het incident voor de race: waarschuwing
Mooi verwoord, kleutergedrag was het.quote:Op zondag 1 december 2024 19:52 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
"Ik denk dat ik heel veel respect heb voor heel veel rijders, maar na gisteravond ben ik dat bij hem wel helemaal verloren. Ik vond het gewoon belachelijk hoe hij mij een penalty wilde aansmeren over dat geval. Daar was ik ook wel zwaar pissig over tegenover hem." Gevraagd of hij het gesprek met Russell nog aangaat om de lucht te klaren, luidt het antwoord: "Nu nog even niet. Weet je wat het is, hij doet altijd heel netjes hier voor de camera, maar als je daarbinnen zit, dan is het gewoon een ander persoon. Daar kan ik heel moeilijk tegen. Dan kun je eigenlijk ook maar gewoon beter oprotten, want daar hoef ik niks mee te maken [te hebben]."
MaxGodHelemaal klaar met achterbaks mannetje RUS
Max heeft alleen contact met Red Bull en Red Bull geeft zo'n klacht dan alleen door.quote:Op zondag 1 december 2024 21:16 schreef Kickinalfa het volgende:
Overigens ben ik wel benieuwd of de stewards nu actie ondernemen nav het klagen van Max/RB mbt de hele vlag of dat ze dit zelf controleren.
Wel vaker voorgekomen ja dat hij iets compleet mist. Weet even niet meer waar, maar weet zeker dat ik wel eens eerder heb gedacht "let jij wel op Norris?".quote:Op zondag 1 december 2024 21:18 schreef Managarm het volgende:
Het valt me overigens wel op dat Norris niet echt de regels kent en/of gewoon niet oplet.
Hij lette niet op, vroeg aan z'n engineer nog waarom hij die straf kreeg dus hij heeft het niet eens door gehad.quote:Op zondag 1 december 2024 21:18 schreef Managarm het volgende:
Het valt me overigens wel op dat Norris niet echt de regels kent en/of gewoon niet oplet.
Dat wreef Sky hem ook al in. Ze lieten zien wat VER deed en zeiden: that's why he is a 4-time WC.quote:Op zondag 1 december 2024 21:18 schreef Managarm het volgende:
Het wegrijden in Brazillie?quote:Op zondag 1 december 2024 21:20 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Wel vaker voorgekomen ja dat hij iets compleet mist. Weet even niet meer waar, maar weet zeker dat ik wel eens eerder heb gedacht "let jij wel op Norris?".
Nee, nog iets anders. Hij heeft echt niet de awareness of een Max of Alonso bijv. Die is zo met zichzelf bezig, als in met zijn race en auto, dat hij rest niet lijkt te zien soms.quote:
Dit ja, VER en ALO zitten ook tijdens de race op die grote schermen te kijken, die weten exact wat er allemaal gebeurt overal, dat hebben we best vaak gehoord.quote:Op zondag 1 december 2024 21:28 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Nee, nog iets anders. Hij heeft echt niet de awareness of een Max of Alonso bijv. Die is zo met zichzelf bezig, als in met zijn race en auto, dat hij rest niet lijkt te zien soms.
Is anders wel 1 van de 4 beste Nederlandse F1 coureurs van de laatste 2 decennia.quote:Op zondag 1 december 2024 20:11 schreef pmponer het volgende:
Meer waren er ook niet toch?quote:Op zondag 1 december 2024 21:30 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Is anders wel 1 van de 4 beste Nederlandse F1 coureurs van de laatste 2 decennia.
Alleen als je Verstappen heet weet je punten binnen te halen blijkbaarquote:Op zondag 1 december 2024 21:30 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Is anders wel 1 van de 4 beste Nederlandse F1 coureurs van de laatste 2 decennia.
Dat betekend niet dat hij wekelijks in een tv programma moet zitten toch?quote:Op zondag 1 december 2024 21:30 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Alonso is tegenwoordig vooral aan her kijken hoe hard de auto gaat op het rechte stukquote:Op zondag 1 december 2024 21:30 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dit ja, VER en ALO zitten ook tijdens de race op die grote schermen te kijken, die weten exact wat er allemaal gebeurt overal, dat hebben we best vaak gehoord.
Dat was de grap, denk ikquote:
quote:Op zondag 1 december 2024 21:20 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Wel vaker voorgekomen ja dat hij iets compleet mist. Weet even niet meer waar, maar weet zeker dat ik wel eens eerder heb gedacht "let jij wel op Norris?".
Albers toch mooi 4 punten voor een 5e plek in USA 2005 (met 6 auto's)quote:Op zondag 1 december 2024 21:34 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat was de grap, denk ik
Je kunt Doornbos wel kwaad krijgen door te zeggen dat Albers beter was
Jawel, maar hij complimenteerde Stroll ook een keer met een fraaie actie die hij op het scherm had gezien, was vorig seizoen ergens dacht ik.quote:Op zondag 1 december 2024 21:32 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Alonso is tegenwoordig vooral aan her kijken hoe hard de auto gaat op het rechte stuk
Kwam uit voor Monaco.quote:Op zondag 1 december 2024 21:30 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Om naar het MO te emigrerenquote:Op zondag 1 december 2024 20:11 schreef pmponer het volgende:
Ja gezellig toch voor je jonge gezinnetje, maar goed geld maakt alles goed he.quote:
Denk ook dat een camping opzetten daar niet werktquote:Op zondag 1 december 2024 21:39 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ja gezellig toch voor je jonge gezinnetje, maar goed geld maakt alles goed he.
het zijn allemaal opportunities enzo.
zal wel geen "ik vertrek" aflevering van komen denk ik
Leuk B&Btje beginnen. Kameel rijden voor de kids erbij.quote:Op zondag 1 december 2024 21:41 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk ook dat een camping opzetten daar niet werkt
Moet Muermans nog afbetalenquote:
https://f1destinations.co(...)ula-1-races-in-2024/quote:Op zondag 1 december 2024 21:56 schreef Twieki het volgende:
Wat me overigens ook opvalt met deze zandbakraces is dat ze dan tijdens de formation lap nooit een bezoekersaantal laten zien.
Tijdens Europese races is 't altijd van: "Weekend attendance 300.000 zoveel". Tijdens de formation lap was het dit keer "Sold Out". WTF? Waarom geen cijfer? Zeker omdat er maar 25.000 of zo zijn gekomen?
De FIA weet dondersgoed dat Europese races het goed doen qua bezoekersaantallen in tegenstelling tot die zandbakraces, maar dit gewoon niet toe willen geven.
FIA.
Of een winkel in sexspeeltjes. Heeft hij hier ook geld mee verdiend.quote:Op zondag 1 december 2024 21:43 schreef pmponer het volgende:
Ik gok een kaaswinkel beginnen, zitten al zoveel Nederlanders daar
Ja maar stel dat Max niet klaagt, zouden we er dan zelf naar hebben gekeken?quote:Op zondag 1 december 2024 21:17 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Max heeft alleen contact met Red Bull en Red Bull geeft zo'n klacht dan alleen door.
Daarom ook extra treurig dat er dan gerouleerd moet worden tussen Europese races waar het wel vol zit. Maarja ¤¤¤¤¤.quote:Op zondag 1 december 2024 21:56 schreef Twieki het volgende:
Wat me overigens ook opvalt met deze zandbakraces is dat ze dan tijdens de formation lap nooit een bezoekersaantal laten zien.
Tijdens Europese races is 't altijd van: "Weekend attendance 300.000 zoveel". Tijdens de formation lap was het dit keer "Sold Out". WTF? Waarom geen cijfer? Zeker omdat er maar 25.000 of zo zijn gekomen?
De FIA weet dondersgoed dat Europese races het goed doen qua bezoekersaantallen in tegenstelling tot die zandbakraces, maar dit gewoon niet toe willen geven.
FIA.
Natuurlijk, er zit een heel team om alles in de gaten te houden.quote:Op zondag 1 december 2024 22:04 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ja maar stel dat Max niet klaagt, zouden we er dan zelf naar hebben gekeken?
Men had de audio van Max al laten horen, de beelden zelfs in de replay terug laten zien, was raar geweest als de stewarrs er dan niks mee doen.quote:Op zondag 1 december 2024 22:04 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Dat zegt ie niet, maar toch zeg ie het wel.quote:Op zondag 1 december 2024 22:05 schreef Peterselieman het volgende:
Vanaf 4.50 minuten gaat het over Perez.
Ze geven hem de kans om zijn afscheid zelf aan te kondigen, anders kondigen ze zijn ontslag aan
Misschien overschat ik de techniek van tegenwoordig, maar niet liften onder geel zou toch “automatisch” uit het systeem moeten komen?quote:Op zondag 1 december 2024 22:04 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd is het voor de internationale allure van de F1 wel goed dat er ook in het midden oosten races worden gehouden.quote:Op zondag 1 december 2024 22:05 schreef Em31 het volgende:
[..]
Daarom ook extra treurig dat er dan gerouleerd moet worden tussen Europese races waar het wel vol zit. Maarja ¤¤¤¤¤.
Perez ken echt niet meer, maar vrees wel dat je de carrière van Lawson op het spel zet als je hem volgend jaar naast Max zetquote:Op zondag 1 december 2024 22:05 schreef Peterselieman het volgende:
Vanaf 4.50 minuten gaat het over Perez.
Ze geven hem de kans om zijn afscheid zelf aan te kondigen, anders kondigen ze zijn ontslag aan
Nee daar heb je helemaal gelijk in, maar die data wordt natuurlijk niet automatisch gedeeld met de wedstrijdleiding.quote:Op zondag 1 december 2024 22:08 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Misschien overschat ik de techniek van tegenwoordig, maar niet liften onder geel zou toch “automatisch” uit het systeem moeten komen?
ik denk dat Perez er al eerder uitgeschopt zou zijn als er niet het voordeel van meer windtunneltijd zou zijn geweestquote:Op zondag 1 december 2024 22:08 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dat zegt ie niet, maar toch zeg ie het wel.
Vroeg me wel af (lijkt BNW wel), hij is wel erg blij met die windtunnel. Was Perez stiekem betaald om geen punten te halen.
Het zou heel veel ophelderen
Dank voor je bevestiging met cijfers. Bizar eigenlijk. Het gaat de FIA niet om de sport, maar om geld, geld en nog eens geld.quote:Op zondag 1 december 2024 22:00 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
https://f1destinations.co(...)ula-1-races-in-2024/
Klopt wel een beetje, je vermoeden.
Ja het lijkt wel een bedrijf, en tegenwoordig doen ze niet meer aan lange termijn.quote:Op zondag 1 december 2024 22:16 schreef Twieki het volgende:
[..]
Dank voor je bevestiging met cijfers. Bizar eigenlijk. Het gaat de FIA niet om de sport, maar om geld, geld en nog eens geld.
De F1 is nu in Amerikaanse handen. Ergens in de komende vijf jaar zal dat dus wel in handen vallen van die zandbanklanden, en zal de sport compleet dood gaan.
Lawson (of Tsunoda of Hadjar) hoeven ook neit beter te zijn dan Max, ze moeten punten scoren, evt Max helpen om een buffer op te bouwen.quote:Op zondag 1 december 2024 22:10 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Perez ken echt niet meer, maar vrees wel dat je de carrière van Lawson op het spel zet als je hem volgend jaar naast Max zet
Tsunoda kan die druk van een topteam niet aan, kan je net zo goed Perez nog een jaartje door laten rijden.quote:Op zondag 1 december 2024 22:19 schreef Droopie het volgende:
Volgend jaar 1 seizoen Tsunoda.
Trekt die zich op aan het niveau van Max en het team, prima.
Valt ie mee, kan je kijken hoe Lawson zich ontwikkelt en 2026 kiezen welk pad je wilt inslaan.
Valt ie tegen of zakt ie door het ijs kan je kijken of Lawson zich ontwikkelt en hem evt vervangen.
Lawson vind ik niet extreem goed dat ie een kans verdient.
Lawson lijkt me de enige die dat eventueel zou kunnen mentaal maar daar bestaat wel het gevaar dat je hem sloopt.quote:Op zondag 1 december 2024 22:19 schreef Droopie het volgende:
Volgend jaar 1 seizoen Tsunoda.
Trekt die zich op aan het niveau van Max en het team, prima.
Valt ie mee, kan je kijken hoe Lawson zich ontwikkelt en 2026 kiezen welk pad je wilt inslaan.
Valt ie tegen of zakt ie door het ijs kan je kijken of Lawson zich ontwikkelt en hem evt vervangen.
Lawson vind ik niet extreem goed dat ie een kans verdient.
Had opzich maar 3 races nodig om evenveel punten te habben als Zhou die er 23 races voor nodig had..quote:Op zondag 1 december 2024 22:26 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Lawson lijkt me de enige die dat eventueel zou kunnen mentaal maar daar bestaat wel het gevaar dat je hem sloopt.
Een deel van die data is gewoon openbaar en wordt na de race ook beschikbaar gesteld.quote:Op zondag 1 december 2024 22:13 schreef pmponer het volgende:
[..]
Nee daar heb je helemaal gelijk in, maar die data wordt natuurlijk niet automatisch gedeeld met de wedstrijdleiding.
Daar zullen de stewards wel om moeten vragen. Security technisch anders ook niet heel handig dat alle data van elk team op 1 plek binnenkomt.
Is ook tijdens de race eigenlijk nergens van onder de indruk, zie laatst met Perez, doet gewoon zijn ding.quote:Op zondag 1 december 2024 22:29 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Had opzich maar 3 races nodig om evenveel punten te habben als Zhou die er 23 races voor nodig had..
En Ricciardo kon ook vrij weinig met die wagen.
Wat dat betreft doet ie het niet verkeerd.
Alleen zal Tsunoda het vast niet leuk gaan vinden als een rijder die 6 radces gereden heeft meteen naar RB mag terwijl Tsunoda volgend jaar al 5 jaar mee rijdt.
Wie zet je dan naast Tsunoda? Checo? The old RB/Torro Rosso switcheroo?quote:Op zondag 1 december 2024 22:26 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Lawson lijkt me de enige die dat eventueel zou kunnen mentaal maar daar bestaat wel het gevaar dat je hem sloopt.
Hadjar? Of Iwasa?quote:Op zondag 1 december 2024 22:31 schreef Rnie het volgende:
[..]
Wie zet je dan naast Tsunoda? Checo? The old RB/Torro Rosso switcheroo?
Beetje zoals Piastri.. al geeft die al helemaal geen F{PENALTY]k om iets.quote:Op zondag 1 december 2024 22:30 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Is ook tijdens de race eigenlijk nergens van onder de indruk, zie laatst met Perez, doet gewoon zijn ding.
Vind dit zo'n kansloze post eigenlijk. Wat nou hij verloor bijna niets? Het gat ging van 1,8 naar 1,2quote:Op zondag 1 december 2024 22:29 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Een deel van die data is gewoon openbaar en wordt na de race ook beschikbaar gesteld.
Hier zie je dat Norris niet lifte, en Verstappen wel.
[ x ]
Zou kunnen, maar ik denk dat Perez met zijn sponsorinkomsten nog steeds aantrekkelijk blijft voor de Red Bull familie. Ongeacht zijn slechte prestaties dit seizoen, schrijf ik Perez echt niet zomaar af.quote:Op zondag 1 december 2024 22:31 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Hadjar? Of Iwasa?
Eventueel Colapinto, al denk ik niet dat RB nog geïnteresseerd is , getuige de woorden van Marko.
Hadjar inderdaad, die heeft volgende week kans om kampioen in de F2 te worden en anders wordt ie 2e.quote:Op zondag 1 december 2024 22:31 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Hadjar? Of Iwasa?
Eventueel Colapinto, al denk ik niet dat RB nog geïnteresseerd is , getuige de woorden van Marko.
Waarom niet?quote:Op zondag 1 december 2024 22:21 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Tsunoda kan die druk van een topteam niet aan,
Zou ook beter in het beleid passen.quote:Op zondag 1 december 2024 22:34 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Hadjar inderdaad, die heeft volgende week kans om kampioen in de F2 te worden en anders wordt ie 2e.
Scheelt nu maar een half puntje
Die zit ook al bij Red Bull
Colapinto heeft ook Carlos Slim als sponsor, dus als ze die niet kwijt willen dan moeten ze voor Colapinto kiezen.quote:Op zondag 1 december 2024 22:34 schreef Rnie het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar ik denk dat Perez met zijn sponsorinkomsten nog steeds aantrekkelijk blijven voor de Red Bull familie. Schrijf Perez echt niet zomaar af.
Eens met dat laatste. Maar zijn ze in Saudi-Arabië bijvoorbeeld niet al bezig met een tweede baan? Is toch wat idioot als je straks daar twee keer een race hebt, maar Spa bijvoorbeeld wordt overgeslagen.quote:Op zondag 1 december 2024 22:10 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd is het voor de internationale allure van de F1 wel goed dat er ook in het midden oosten races worden gehouden.
Qatar levert altijd leuke races op, hoewel het verder een kutland is.
Abu Dhabi is een internationale top bestemming anno 2025 en is volgens mij wel uitverkocht.
Ik heb liever dat we een GP minder hadden in de USA en in plaats daarvan in Vietnam/Zuid Korea/Zuid Afrika/Algerije.
Heeft Hamilton 7 wereldtitels opgeleverd.quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 1 december 2024 22:44 schreef Em31 het volgende:
[..]
Eens met dat laatste. Maar zijn ze in Saudi-Arabië bijvoorbeeld niet al bezig met een tweede baan? Is toch wat idioot als je straks daar twee keer een race hebt, maar Spa bijvoorbeeld wordt overgeslagen.
Alleen reed die al bij een topteam.quote:Op zondag 1 december 2024 22:44 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Heeft Hamilton 7 wereldtitels opgeleverd.
Hadjar, dat is de Badr Hari van de F2 (gebaseerd op 1 woede uitbarsting tijdens de GP van Monaco)quote:Op zondag 1 december 2024 22:31 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Hadjar? Of Iwasa?
Ik denk eerder dat ie iets met luxe auto's gaat doen. Aangezien hij dat nu ook doet.quote:Op zondag 1 december 2024 22:45 schreef Jane het volgende:
Doornbos naar Dubai? Is 'ie drugscrimineel geworden?
Oke, misschien luister ik teveel misdaad-podcasts, maar dat is het eerste waar ik aan denk als ik 'Dubai' hoor![]()
Lap 31 is ook een ronde later, de telemetrie van ronde 30 zou het moeten zijn.quote:Op zondag 1 december 2024 22:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vind dit zo'n kansloze post eigenlijk. Wat nou hij verloor bijna niets? Het gat ging van 1,8 naar 1,2
Waarbij ik me dan wel afvraag of zo’n kleine lift verschil maakt als de situatie echt onveilig blijkt te zijnquote:Op zondag 1 december 2024 22:55 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Lap 31 is ook een ronde later, de telemetrie van ronde 30 zou het moeten zijn.
Ronde 31 vroeg Max of er nog steeds geel was wat GP beantwoorde met ja, vandaar dus dat ook in ronde 31 Max even van het gas gaat.
Die vlaggen waren weer opgeheven vandaar dat Max weer doortrapt.quote:Op zondag 1 december 2024 22:59 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Waarbij ik me dan wel afvraag of zo’n kleine lift verschil maakt als de situatie echt onveilig blijkt te zijn
Was dit jaar in Bahrein, wat je veel ziet is dat er tijdens de race wat Bahreini even een paar rondjes met het gezin komen kijken en dan al snel weer weg zijn. Het ziet er meer uit als wat weggegeven kaartjes aan het personeel door de sponsors, en niet echt fans.quote:Op zondag 1 december 2024 21:56 schreef Twieki het volgende:
FIA.
Ik wacht nog op het verslag van Brazilië van hemquote:Op zondag 1 december 2024 23:01 schreef AgnesGru het volgende:
Ik hoop dat RPM een tof filmpje maakt over Max vs George @:ESF1Gamer
Wat kostte die reis voor je?quote:Op zondag 1 december 2024 23:03 schreef zalkc het volgende:
[..]
Was dit jaar in Bahrein, wat je veel ziet is dat er tijdens de race wat Bahreini even een paar rondjes met het gezin komen kijken en dan al snel weer weg zijn. Het ziet er meer uit als wat weggegeven kaartjes aan het personeel door de sponsors, en niet echt fans.
Die tribunes zijn halverwege de race gewoon meer dan half leeg, en de kaartjes zullen dan inderdaad wel op zijn, maar niet verkocht aan fans vermoed ik zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |